Dat zou episch zijn jaquote:Op zondag 11 november 2012 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Nu die tweet dat jack de enige neger was in glasgow
Ja hahaha dat zou echt grappig zijn man xdquote:Op zondag 11 november 2012 22:47 schreef Rickazio het volgende:
Zou grappig zijn als een Twitter mod zn account nu even blokkeerde
Ajax is ook gewoon skeer, maar goed.quote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
God ik kijk het weer eens, maar wat is het toch tenenkrommend eigenlijk...
Sjek die zn eigen tweets gaat voorlezen en uiteraard die Kinsbergen weer kent. Waterreus die meteen weer af gaat zitten geven alsof hij er concierge wordt, alleen maar omdat het om Ajax gaat
Redelijk aan het begin, misschien na 10 minuten. Ze begonnen eerst te zeiken over Vitesse - FC Twente (idd niet de moeite waard om te kijken) en daarna kwam het als ik me niet vergis. Maar dat overzicht is ook niet zo bijzonder toch?quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe laat ongeveer? Dan kijk ik dat stukje morgen nog even terug.
Ik vergelijk het elke week met het overzicht van Leo D op ELquote:Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Redelijk aan het begin, misschien na 10 minuten. Ze begonnen eerst te zeiken over Vitesse - FC Twente (idd niet de moeite waard om te kijken) en daarna kwam het als ik me niet vergis. Maar dat overzicht is ook niet zo bijzonder toch?
De mensen die het niet met hem eens waren, maakten echter een verkeerde vergelijking!quote:Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Subtiel sjek, subtiel... hij kreeg veel reacties van mensen die het met hem eens waren, en EEN PAAR niet...
Leuk man.quote:Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergelijk het elke week met het overzicht van Leo D op EL
Ja. Geweldig he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |