Waarom? Lekker interessant..quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
Shit dat antwoord van Gullit had ik nog even willen horenHoe het met de liefde gaat.
Maak daar maar Studio Voetbal van.quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Leukste opmerking van Mulder dit seizoen.
Homo.quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Gullit heeft ook een echte negerlul, die heeft genoeg liefde
Hij loopt er behoorlijk mee te koop, check de roddelbladen zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
Shit dat antwoord van Gullit had ik nog even willen horenHoe het met de liefde gaat.
Wat is daarmee?quote:
ajacied422 and alors are sitting in the treequote:Op zondag 4 november 2012 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig is Ajacied422 er om je warm te houden
Zie je in geen ander land bij de publieke omroep.quote:
vind je het gek nos is een barca asslickerquote:
quote:
Oh die lees ik allemaal nietquote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Hij loopt er behoorlijk mee te koop, check de roddelbladen zou ik zeggen.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, maar ik haat kou, geef mij maar 30 graden
Hij neukt Margarita.quote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die lees ik allemaal nietGeen idee wat hij allemaal uitspookt.
Gaat het over de lul van Gullit en jij wil gelijk lid worden.quote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef remcoP het volgende:
Ik krijg spontaan zin lid te worden van de VPRO.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is dat nou weerKijk, daarom wilde ik het antwoord even horen, ben ik weer op de hoogte
dat was toch davids?quote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Hoe gaat het met de liefde, randcrimineel?
Ze doen ook aan Skype sex.quote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ziet er wel leuk uit, bofkont die Gullit.
Nee, maar was bij DWDD.quote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij leest WEL de Privé? Wel safe sex in ieder geval
quote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar was bij DWDD.
En die nieuws over Margarita was AD (top 10) nieuws.
Dat is zo dom.quote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]oh dat nieuws waar je commentaar op mag geven, ergerlijk en zo.
En 4% beangstigendquote:Op zondag 4 november 2012 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is zo dom.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-in-Eredivisie.dhtml
Waarom zou je hiervoor deprimerend stemmen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |