SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
Boer zoekt vrouw # 106 - Linda is een Aadeïst.
Plaatjes voor afgevallen dates:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw![]()
Ze gaan op het einde toch altijd op reis?quote:Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef Paxcon het volgende:
Zo, de KRO heeft diep in de buidel getast![]()
Nou die van Brad en Ansjelina moesten ook bloedjes van kinderen worden, ehhhhhhhhhhhh ja.quote:Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef Starlie het volgende:
Pfff hoop dat Bert en Henrieke zich nooooit gaan voort produceren want dat worden echt draken van kinderen!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
prachtig dit. Ik wil een nieuwe serie: Bert & Henrieke op stap in Parijs
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ongeveer net zo romantisch als toen ik met mijn zus naar Parijs ging.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat wordt wippen!Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Sjeez, moi toch s kieken, heje die zwaarte gezien? Joa, zoon grote neeger. Da heje bie ons nie heh.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zo'n spontaan poppende fles is toch de reden om samen te gaan gniffelen en elkaar dan speels op bed te gooien? Normaalgesproken?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja.quote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef MissJ het volgende:
That's all folks!![]()
Nichtenbak.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Beter dan Bassie en Adriaan dit jaquote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef MissJ het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bert en Henrieke is gewoon te pijnlijk om naar te kijken...Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 21:06 schreef TheRulingEagle het volgende:
Fokje? Van achteren heet ze Modder?![]()
![]()
Heerlijke nuchterheid.quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Dat houdt het bed niet.quote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef marcodej het volgende:
Zo'n spontaan poppende fles is toch de reden om samen te gaan gniffelen en elkaar dan speels op bed te gooien? Normaalgesproken?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:06 schreef TheRulingEagle het volgende:
Fokje? Van achteren heet ze Modder?![]()
![]()
![]()
Waaahhh die zus is echt twee druppels water Klaas.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ah leuk, de vrouwelijke Klaas
ik moest zo hard lachen!quote:
Bert is zelf een beetje.een pannenkoek
Maar wel een aandoenlijkeHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Zou ze pot zijnquote:?
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Neuhquote:
Wat zou het familiewapen zijn?quote:Op zondag 4 november 2012 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
zitten er nog meer Anaalridders in de familie van Klaas eigenlijk![]()
Willem verheugd zich op de hotelkamer. Kan ie de bruine ridder gaan spelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat kan tegenwoordig best hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Dat zou de doodsteek zijn voor die moeder. Die wil misschien nog kleinkinderen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oh god, boerengolf...
Hoogachtend,
Erik.![]()
Whut?
Hele kudde kinderen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Roze broeken, please, en dan nog een roze riempje ook
En een roze froezel in d'r haar.quote:Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Roze broeken, please, en dan nog een roze riempje ook![]()
Die jongen heeft de tijd van zijn levenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Nee dat is die anderequote:
Elke middag 8x4 bolletjes smeren. Gaan ze nooit volhouden."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mooi man allemaal van die geile stiefzussen erbij.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 21:11 schreef Pino112 het volgende:
Stoer doen met je quad
Dat wordt neuqen.![]()
![]()
Juist! Alle leeftijdenquote:Op zondag 4 november 2012 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Mooi man allemaal van die geile stiefzussen erbij.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil ook een quad en dan een wheelie maken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 21:11 schreef Pino112 het volgende:
Stoer doen met je quad
Dat wordt neuqen.![]()
Baas met zijn gabber zonnebril.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Oeh wilma heeft het twmpo ook hoog! Met het seel uit maken etcHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Zo'n ding hadden m'n neven ook. Gingen ze zelf ombouwen tot een nog monsterlijker ding en dan over het erf en door het dorp scheuren.![]()
flink remmenquote:Op zondag 4 november 2012 21:11 schreef marcodej het volgende:
Ik wil ook een quad en dan een wheelie maken.![]()
![]()
Man, de perfectie. Wilma en Martin benaderen het."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ah dat meisje
Anne
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
quote:Op zondag 4 november 2012 21:12 schreef marcodej het volgende:
Man, de perfectie. Wilma en Martin benaderen het.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
WHAHAHAH JEANET
Jij met je moojuh oguhhhhOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Aad en Jeanet, die zijn na de weekendtrip uit elkaar ben ik bang.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Die moet nog om haar tandvlees heen groeien!quote:Op zondag 4 november 2012 21:12 schreef matthijst het volgende:
Wat heeft die kleine voor tandvleesexploisie in dr mond?![]()
Godver, Bert in dat theekopje
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Nee, zeg me niet dat Bert en Truus naar Disney dinges zijn
Sjezus echt, zitten ze daar met zn tweeen lekker dood in een draaimolen
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Aad heeft "Charmeren voor Dummies" voor het weekend uit zijn hoofd geleerd?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bert kijkt alle kanten op behalve naar de boerin.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In Indonesië wel.quote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef snellejelle het volgende:
Aad wilde niet naar het buitenland. Want daar is geen sateAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ben je in 1 minuut klaar.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ik hoop dat Linda sterk nee zegt, als hij beltquote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Aad en Jeanet, die zijn na de weekendtrip uit elkaar ben ik bang.
ze hadden niet meer beeldmateriaal.quote:
of naja wel beeldmateriaal, maar dan zonder geluidnerovetsrethca![]()
"Ik ben haske blij met jou!"
"Nou... ik ook wel met jou..."Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Lol dat was wel echt het ultieme beeld van Henk, naar beneden kijkend in de kop en schotel
Even a broken clock is right twice a day.![]()
Jazeker. Ik verheug me nu al.quote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, zeg me niet dat Bert en Truus naar Disney dinges zijn![]()
Een lucky waar niets aan gedaan hoeft te wordenquote:Op zondag 4 november 2012 21:14 schreef Kinga het volgende:
Kijk ze nou in die theekopjes!! Jezus, het is echt een ongoing gag he.![]()
Erg he. Zo sneuquote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef RedFever007 het volgende:
Bert in dat ronddraaiende theekopding![]()
![]()
![]()
Zo ik ben weer bijgekomen van Bert en Henrieke in dat kopje, godsamme skitterend hoor
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dat wordt een dwdd lucky tv momentje XDJAAA!!!
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Hahaha, wie maakt een gifje van Bert in het kopje ?
nerovetsrethca![]()
Alsof je daar heen gaat als je op een romantisch uitje bentquote:
Beetje in de categoriequote:Op zondag 4 november 2012 21:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat weet joj, dat weet ik, maar aad nie.
"Paella? Nee, dat buitenlandse voedsel eet ik niet."
"Jawel joh, is gewoon nasi!"
Alsdus twee vrienden van me.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Bertje gaat niet neuken in Parijs, lijkt me duidelijk,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moet ineens aan Piet denkenquote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje in de categorie
"Paella? Nee, dat buitenlandse voedsel eet ik niet."
"Jawel joh, is gewoon nasi!"
Alsdus twee vrienden van me.
![]()
Nog zo'n baas![]()
![]()
De huiskamer explodeerde hier ook.quote:Op zondag 4 november 2012 21:14 schreef Silenus het volgende:
Hahaha omg wat een geniaal beeld, lag helemaal in een vouwReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel een goede cliffhanger van de KRO om Bertje alvast in die draaikop te laten zien. Volgende week weer 400.000 kijkers meer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
ik wacht gewoon op dat gifjequote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef Basilicumman het volgende:
Man man dat shot van Bert en Henrieke in die attractie!
nerovetsrethca![]()
Inderdaad, wie maakt hem?quote:Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef alors het volgende:
Een gifje van Bert in dat ding, dat moet gewoon![]()
![]()
Aad gaat echt wel balen straks, hij had voor Linda moeten kiezenJeanet is altijd chagerijnig en startklaar voor explosie
https://twitter.com/SanneWallisquote:Sanne Wallis deVries@SanneWallis
Wilma heeft ook dochters. Maar toen die verwekt werden las hun moeder minstens de Elle. Stukkie knapper dan Joëlle en Rachelle.
Sanne Wallis de Vries weet van frustratie ook niet meer wat ze moet zeggen.![]()
![]()
dat is dan ook t domste mens van nederlandquote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
https://twitter.com/SanneWallis
Sanne Wallis de Vries weet van frustratie ook niet meer wat ze moet zeggen.
nerovetsrethca![]()
Ik denk dat Barrie en Henrieke het een stuk leuker gehad zouden hebben in Parijs.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zelfs met Tijs van den Brink én Andries Knevel had ze het leuker gehad.quote:Op zondag 4 november 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Barrie en Henrieke het een stuk leuker gehad zouden hebben in Parijs.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik heb Bert in het kopje gemist. Hét moment deze uitzending en dan lees ik hier bij.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Same herequote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef Soempie het volgende:
Ik heb Bert in het kopje gemist. Hét moment deze uitzending en dan lees ik hier bij..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik vind het moment dat Bert de champagnefles ontkurkt en daar van schrikt ook wel een GIF-je waard.![]()
Digo![]()
Dat laatste shot! Bert en Henrieke in het kopje
Dat wordt echt helemaal niks als je het mij vraagt!My salvation lies in your love..![]()
Hoe durft ZIJ nou over anderen hun uiterlijk te oordelenquote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
https://twitter.com/SanneWallis
Sanne Wallis de Vries weet van frustratie ook niet meer wat ze moet zeggen.
My salvation lies in your love..![]()
Op dezelfde manier als dat wij dat allemaal durvenquote:Op zondag 4 november 2012 21:38 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hoe durft ZIJ nou over anderen hun uiterlijk te oordelen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Not this shit again.quote:Op zondag 4 november 2012 21:38 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hoe durft ZIJ nou over anderen hun uiterlijk te oordelenknow'm sayin?
word? word.![]()
de enige man die daadwerkelijk ook interesse in haar had.quote:Op zondag 4 november 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Barrie en Henrieke het een stuk leuker gehad zouden hebben in Parijs.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ik bedoel meer die focus op uiterlijk..quote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als dat wij dat allemaal durven.
My salvation lies in your love..![]()
Als ze nou toch oorbel, voetballer en Barrie naar de logeerweek had meegenomenquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee joh, dat jongetje van de speeddates.quote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze nou toch oorbel, voetballer en Barrie naar de logeerweek had meegenomen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Henk kan sowieso niets fout doen bij jou.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
lief zijn voor chai he!quote:Op zondag 4 november 2012 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Henk kan sowieso niets fout doen bij jou.
nerovetsrethca![]()
Ze heeft al een vriend, hoor.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vond Willem deze uitzending wel echt vertederend.Zelfs Aad wel een beetje.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
mmmh, deze lijkt ook wel:quote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef Tropanzia het volgende:
Kan het zijn dat Bert me een beetje doet denken aan een bepaald figuur van Comedy Central?
Volgens mij is er nog een tekenfiguur wat nog meer op Bert lijkt.Digo![]()
Cowquote:Op zondag 4 november 2012 21:56 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
mmmh, deze lijkt ook wel:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er nog een tekenfiguur wat nog meer op Bert lijkt.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 4 november 2012 21:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Mooi gemaakt, toch mist er nog wat.![]()
Toch apart dat Henrieke en vorig seizoen Annemarie toch voor de lompe mongolenboer kiezen ipv een spontane sociaalvaardige vent.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:
Oh zo, ja ik heb er iets afgeknipt.quote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Duurde hij op televisie niet iets langer?![]()
Sowieso, Henrieke met haar "het is toch een romantische stad hè, dat voel ik wel"....quote:Op zondag 4 november 2012 22:27 schreef elkravo het volgende:
Bert en Henrieke in die kermisattractie... de romantiek straalde er vanaf...
Dan moet je behoorlijk verliefd zijn als je voelt dat Parijs romantisch is terwijl je kamergenoot zo stug is.
Maar goed, misschien ziet ze hem als haar stille, zwijgzame held, dat zwijmelt wel zo makkelijk.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 21:56 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
mmmh, deze lijkt ook wel:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er nog een tekenfiguur wat nog meer op Bert lijkt.Cow and Chicken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Jeannet is een mens met gevoelens, Aad is een mens met gevoelus... wat is er te lachen als deze uit elkaar gaan?quote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Paxcon het volgende:
Haha jeannet en aad gaan ongetwijfeld snel uit elkaar
Zou toch jammer zijn voor beiden? Wie zijn wij om hen geluk te misgunnen?![]()
Dat einde in die kermisattractieVolgens mij hebben Bert en Henrieke in parijs nog geen 10 woorden met elkaar gewisseld. De ongemakkelijkheid straalt er van af.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Nou snap ik aan de ene kant best dat als je nog nooit in Eurodisney bent geweest dat dat wel leuk is, maar zelfs met mijn zoon ben ik een aantal keer in Parijs geweest zonder dat we naar Eurodisney zijn geweest.... sterker nog; de enige keer dat we in Eurodisney zijn geweest gingen we daar speciaal naartoe, verder 3 keer een week Parijs gedaan.
Toen hij met z'n vriendin naar Parijs ging zijn ze ook niet bij Eurodisney geweest.
Ik kan me best voorstellen dat Disney leuk is, maar 2 volwassenen, een weekend Parijs? Dan heb je toch helemaal geen tijd voor Eurodisney, dat is toch pure armoe omdat je elkaar verder niets te melden hebt en geen enkele interesse in kunst en cultuur hebt?!![]()
Ja, ik vind Disneyland ook leuk, maar als ik een maar een paar dagen Parijs heb dan ga ik daar niet een van opgeven voor Disneyland, daar ga ik wel een keer apart heen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef Kiyoaki het volgende:
Disneyland is wel een interessante plek vind ik.![]()
Zou trouwens wel wat zijn als een van de zonen van Martin iets begint met een van de dochters van Wilma. Ze keken wel uitdagend naar elkaar.Land of the free. Home of the brave.![]()
Wilma is al 16 jaar weduwe, ik heb het idee dat haar kinderen een stukkie ouder zijn dan die van Martin.![]()
Heb net de aflevering eens terug gekeken en vielen mij 2 dingen op. Henrieke betaalde de pannenkoeken, ze had een portemonnee in haar hand en de zus/ nicht van Klaas vond de soep duidelijk niet te vreten.![]()
Echt de grootste moeite iets leuks te schrijven, eigenlijk was dit ook een redelijk bloedeloze uitzending.![]()
![]()
Jaaaa, dat zag ik ook al! Die zit in m'n schets-stukje:quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Kinga het volgende:
Heb net de aflevering eens terug gekeken en vielen mij 2 dingen op. Henrieke betaalde de pannenkoeken, ze had een portemonnee in haar hand en de zus/ nicht van Klaas vond de soep duidelijk niet te vreten.quote:Ze eten snert, in de zomer. Ik zie op de achtergrond dat een meisje een hapje neemt van de snert, een vies gezicht trekt en het kommetje doorgeeft aan ZusKlaas.![]()
![]()
Courgettesoep geloof ik.quote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef Leandra het volgende:
Was het snert? daar was het toch veel te glad voor?
Henrieke heeft (als de boer) natuurlijk gewoon het weekendje weg zakgeld van de KRO gekregen.![]()
Dat vind ik zo vervelend hè, dat courgettesoep en pompoensoep tot een brij gepureerd worden. Is ook geen lekker mondgevoel, die natte brij.![]()
Spanning van de keuzes van Henk en Martin was prachtig, vond ik. Dat maakt dit programma toch zo mooi?quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Cee het volgende:
Echt de grootste moeite iets leuks te schrijven, eigenlijk was dit ook een redelijk bloedeloze uitzending.
Fiona.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Misschien heeft de camera daar ook een grote invloed op, ze zouden eigenlijk een geheime camera in de hotelkamer moeten makenquote:Op zondag 4 november 2012 22:37 schreef Scarface88 het volgende:
Dat einde in die kermisattractieVolgens mij hebben Bert en Henrieke in parijs nog geen 10 woorden met elkaar gewisseld. De ongemakkelijkheid straalt er van af.
.
![]()
Uit het interview met Jurjen:Jurjen moet Ed neuken.quote:Je bent niet uitgekozen, maar je hebt in de voorgaande rondes veel mannen ontmoet. Heb je daar niet even gedacht: die is misschien ook wel leuk?
Nee, op dat moment zeker niet, omdat ik voor Willem kwam. Je kijkt dan anders naar de mensen om je heen. Als ik er nu zo met terugwerkende kracht aan denk, dan weet ik het niet helemaal zeker. We zullen zien!![]()
Aad en Jeanet waren tenenkrommend! Je ziet haar telkens denken: "Wat moet ik met deze vent en zijn aandacht?" Aad heeft heus zijn eigenaardigheden, maar ik gun hem een vrouw die hem meer geeft dan ijskonijn Jeanet.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
http://boerzoektvrouw.kro(...)et_yoni/default.aspx
Ze had de spullen al ingepakt om bij Henk in te trekken.![]()
![]()
![]()
Wat een idioot.quote:Op maandag 5 november 2012 00:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze had de spullen al ingepakt om bij Henk in te trekken.
Bedankt Hans.![]()
Neeeeequote:Op maandag 5 november 2012 00:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze had de spullen al ingepakt om bij Henk in te trekken.![]()
dit kan toch niet waar zijn? Zou de KRO haar dit niet hebben opgedragen? Het ziet er gewoon té gemaakt uit.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Van mij mogen ze een hele aflevering wijden aan Bert in Parijs. Geweldige tv, de Nederlandse Crocodile Dundee voor het eerst in de grote stad. Nu al 2 pracht shots: die kop toen de kurk van de fles vloog en Bert in het kopje. Je kon me opvegen... wil meer zien!![]()
Ik snap sowieso niet dat je als volwassenen nog serieus naar een park met Mickey en Goofy wilt, maar idd waarom gaan als je maar een weekend in Parijs bent? En helemaal als het je eerste uitje samen isquote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
Nou snap ik aan de ene kant best dat als je nog nooit in Eurodisney bent geweest dat dat wel leuk is, maar zelfs met mijn zoon ben ik een aantal keer in Parijs geweest zonder dat we naar Eurodisney zijn geweest.... sterker nog; de enige keer dat we in Eurodisney zijn geweest gingen we daar speciaal naartoe, verder 3 keer een week Parijs gedaan.
Toen hij met z'n vriendin naar Parijs ging zijn ze ook niet bij Eurodisney geweest.
Ik kan me best voorstellen dat Disney leuk is, maar 2 volwassenen, een weekend Parijs? Dan heb je toch helemaal geen tijd voor Eurodisney, dat is toch pure armoe omdat je elkaar verder niets te melden hebt en geen enkele interesse in kunst en cultuur hebt?!Is het niet stiekem een sponsormoment?
Ik denk dat ze van alles geprobeerd hebben om Bert zich wat meer op zijn gemak te laten voelen. Wie weet ontdooide hij in het spookhuis...quote:Op maandag 5 november 2012 07:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je als volwassenen nog serieus naar een park met Mickey en Goofy wilt, maar idd waarom gaan als je maar een weekend in Parijs bent? En helemaal als het je eerste uitje samen isIs het niet stiekem een sponsormoment?
![]()
Hij had Linda moeten kiezen, Jeanet is altijd aan het mokken geweest. Alleen elke keer om een andere reden. Arme Aadquote:Op maandag 5 november 2012 00:24 schreef Andromache het volgende:
Aad en Jeanet waren tenenkrommend! Je ziet haar telkens denken: "Wat moet ik met deze vent en zijn aandacht?" Aad heeft heus zijn eigenaardigheden, maar ik gun hem een vrouw die hem meer geeft dan ijskonijn Jeanet.
Mensen klimmen toch steeds vaker in de pen voor de afgewezen kandidaten.quote:Op maandag 5 november 2012 00:21 schreef Kiyoaki het volgende:
Uit het interview met Jurjen:
[..]
Jurjen moet Ed neuken.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hij is blind! Ze heeft nog geen greintje emotie of betrokkenheid getoond. Geloof er geen snars van dat ze Aad leuk vindt, ze gaat voor dat mooie huisquote:Op maandag 5 november 2012 07:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij had Linda moeten kiezen, Jeanet is altijd aan het mokken geweest. Alleen elke keer om een andere reden. Arme Aad![]()
![]()
Wat ik zo vreemd vind, want hij kende haar toch al? Dan moet dat toch al opgevallen zijn? Of kende hij alleen die broers en haar alleen oppervlakkig.quote:Op maandag 5 november 2012 07:53 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Hij is blind! Ze heeft nog geen greintje emotie of betrokkenheid getoond. Geloof er geen snars van dat ze Aad leuk vindt, ze gaat voor dat mooie huisOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Misschien tweak ik 'm vanavond nog maar bij, maar hier is ie. En nu met piepende bandjes naar m'n werk.![]()
![]()
Kreeg de indruk dat hij meer haar achtergrond kende, uit welke familie ze kwam, maar haar niet echt persoonlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 07:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ik zo vreemd vind, want hij kende haar toch al? Dan moet dat toch al opgevallen zijn? Of kende hij alleen die broers en haar alleen oppervlakkig.![]()
Ah, nu begrijp ik de haast van Swaen.
Wat een schattig veulen.![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1301569![]()
Dat, en dan haar overleden broer van de kroeg of schietclub.quote:Op maandag 5 november 2012 08:01 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Kreeg de indruk dat hij meer haar achtergrond kende, uit welke familie ze kwam, maar haar niet echt persoonlijk.
En als je 18 bent dan is het zusje van een vriend of goede bekende idd iemand die jij waarschijnlijk ook wel kent, maar als je 48 bent ligt dat toch echt anders, dan heb je vrienden waarvan je de broer of zus misschien in 20 jaar amper ontmoet hebt.![]()
Ik bleef me er gisteren over verbazen dan Aad maar 2 jaar ouder is dan mijn lief (en dan ik), als ze hadden gezegd dat hij midden 50 is dan had ik het ook geloofd, en dat ligt niet aan z'n haarkleur.![]()
Uh... Sjennet heeft toch geen zoon? Waren de dochters met aanhang zei ze.. (Hoe oud is Sjennet eigenlijk)quote:Op maandag 5 november 2012 07:57 schreef Cee het volgende:
Misschien tweak ik 'm vanavond nog maar bij, maar hier is ie. En nu met piepende bandjes naar m'n werk.![]()
Wat een heerlijk begin van de maandagochtendquote:Op maandag 5 november 2012 07:57 schreef Cee het volgende:
![]()
Klopt, volgens mij waren het de vriendjes van de dochters.quote:Op maandag 5 november 2012 08:36 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Uh... Sjennet heeft toch geen zoon? Waren de dochters met aanhang zei ze.. (Hoe oud is Sjennet eigenlijk)
Martin heeft trouwens ook maar 1 dochter (Anne) ik gok dat het andere meisje de vriendin van de oudste was.
Maar die oudste zag ik dan weer niet, nou woont die kennelijk niet thuis door z'n opleiding, maar dit leek mij typisch een zondagmiddag ontmoeting, dan had hij er wel bij kunnen zijn lijkt me.![]()
Henk en Fiona zijn echt wel leuk samenmooi stel ..
Begrijp alleen Martin's keuze niet ..♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Je moet wel op tv willen, ik had zeker op die leeftijd lekker geskipt en op een later moment afgesprokenquote:Op maandag 5 november 2012 08:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij waren het de vriendjes van de dochters.
Martin heeft trouwens ook maar 1 dochter (Anne) ik gok dat het andere meisje de vriendin van de oudste was.
Maar die oudste zag ik dan weer niet, nou woont die kennelijk niet thuis door z'n opleiding, maar dit leek mij typisch een zondagmiddag ontmoeting, dan had hij er wel bij kunnen zijn lijkt me.
Ergens vind ik het sowieso apart dat je je hele familie zo uitstalt voor tv, maar heck, je doet idd toch al mee
Oh ja nu herinner ik het me weer hoe hij het verteld heeft, idd meer haar achtergrondquote:Op maandag 5 november 2012 08:01 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Kreeg de indruk dat hij meer haar achtergrond kende, uit welke familie ze kwam, maar haar niet echt persoonlijk.Wat grappig! Mijn eerste gedachte was 'oh haar zoon, met ook die kenmerkende freaky ogen'quote:Op maandag 5 november 2012 08:36 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Uh... Sjennet heeft toch geen zoon? Waren de dochters met aanhang zei ze.. (Hoe oud is Sjennet eigenlijk)
Ik denk trouwens wel dat de houding van Jeannet komt omdat ze zich geen raad weet. Ze zei ook dat ze al heel lang geen relatie meer had gehad en ik kan me goed voorstellen dat je je geen houding weet te geven mbt de avances van Aad (want die liep wel een tikkie hard van stapel, dat was niet echt natterel meer). En dan staat er ook nog een camera op je smoel![]()
![]()
Op het moment dat hij tegen Yvon zei dat de ene krachtig en energiek was, en je daar ook wel wat van meekreeg, en de ander warmte en het gevoel van geborgd te zijn gaf, was het al duidelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 08:48 schreef Miam het volgende:
Henk en Fiona zijn echt wel leuk samenmooi stel ..
Begrijp alleen Martin's keuze niet ..
En of dat nou een verspreking was of niet, het gevoel geborgd te zijn bij iemand zal vrijwel altijd doorslaggevend zijn, maar zeker als je vrouw overleden is en je met 4 kinderen alleen achterbleef, dan heb je waarschijnlijk het gevoel dat de grond onder je voeten weggeslagen is.
Ik denk dat het voor Martin een verstandige keuze was, en voor zijn gezin de beste keuze.![]()
het zal voor hem inderdaad de doorslag hebben gegeven.quote:Op maandag 5 november 2012 08:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op het moment dat hij tegen Yvon zei dat de ene krachtig en energiek was, en je daar ook wel wat van meekreeg, en de ander warmte en het gevoel van geborgd te zijn gaf, was het al duidelijk.
En of dat nou een verspreking was of niet, het gevoel geborgd te zijn bij iemand zal vrijwel altijd doorslaggevend zijn, maar zeker als je vrouw overleden is en je met 4 kinderen alleen achterbleef, dan heb je waarschijnlijk het gevoel dat de grond onder je voeten weggeslagen is.
Ik denk dat het voor Martin een verstandige keuze was, en voor zijn gezin de beste keuze.
Toch vind ik ze niet zo bij elkaar passen. we zullen zien
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Ik denk dat ze het prima gaan redden samen.quote:Op maandag 5 november 2012 08:58 schreef Miam het volgende:
[..]
het zal voor hem inderdaad de doorslag hebben gegeven.
Toch vind ik ze niet zo bij elkaar passen. we zullen zien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: