Wat een idioot.quote:Op maandag 5 november 2012 00:29 schreef Timwonnacott het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)et_yoni/default.aspx
Ze had de spullen al ingepakt om bij Henk in te trekken.![]()
Neeeeequote:Op maandag 5 november 2012 00:29 schreef Timwonnacott het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)et_yoni/default.aspx
Ze had de spullen al ingepakt om bij Henk in te trekken.![]()
Ik snap sowieso niet dat je als volwassenen nog serieus naar een park met Mickey en Goofy wilt, maar idd waarom gaan als je maar een weekend in Parijs bent? En helemaal als het je eerste uitje samen isquote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
Nou snap ik aan de ene kant best dat als je nog nooit in Eurodisney bent geweest dat dat wel leuk is, maar zelfs met mijn zoon ben ik een aantal keer in Parijs geweest zonder dat we naar Eurodisney zijn geweest.... sterker nog; de enige keer dat we in Eurodisney zijn geweest gingen we daar speciaal naartoe, verder 3 keer een week Parijs gedaan.
Toen hij met z'n vriendin naar Parijs ging zijn ze ook niet bij Eurodisney geweest.
Ik kan me best voorstellen dat Disney leuk is, maar 2 volwassenen, een weekend Parijs? Dan heb je toch helemaal geen tijd voor Eurodisney, dat is toch pure armoe omdat je elkaar verder niets te melden hebt en geen enkele interesse in kunst en cultuur hebt?!
Ik denk dat ze van alles geprobeerd hebben om Bert zich wat meer op zijn gemak te laten voelen. Wie weet ontdooide hij in het spookhuis...quote:Op maandag 5 november 2012 07:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je als volwassenen nog serieus naar een park met Mickey en Goofy wilt, maar idd waarom gaan als je maar een weekend in Parijs bent? En helemaal als het je eerste uitje samen isIs het niet stiekem een sponsormoment?
Hij had Linda moeten kiezen, Jeanet is altijd aan het mokken geweest. Alleen elke keer om een andere reden. Arme Aadquote:Op maandag 5 november 2012 00:24 schreef Andromache het volgende:
Aad en Jeanet waren tenenkrommend! Je ziet haar telkens denken: "Wat moet ik met deze vent en zijn aandacht?" Aad heeft heus zijn eigenaardigheden, maar ik gun hem een vrouw die hem meer geeft dan ijskonijn Jeanet.
Mensen klimmen toch steeds vaker in de pen voor de afgewezen kandidaten.quote:Op maandag 5 november 2012 00:21 schreef Kiyoaki het volgende:
Uit het interview met Jurjen:
[..]
Jurjen moet Ed neuken.
Hij is blind! Ze heeft nog geen greintje emotie of betrokkenheid getoond. Geloof er geen snars van dat ze Aad leuk vindt, ze gaat voor dat mooie huisquote:Op maandag 5 november 2012 07:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij had Linda moeten kiezen, Jeanet is altijd aan het mokken geweest. Alleen elke keer om een andere reden. Arme Aad
Wat ik zo vreemd vind, want hij kende haar toch al? Dan moet dat toch al opgevallen zijn? Of kende hij alleen die broers en haar alleen oppervlakkig.quote:Op maandag 5 november 2012 07:53 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Hij is blind! Ze heeft nog geen greintje emotie of betrokkenheid getoond. Geloof er geen snars van dat ze Aad leuk vindt, ze gaat voor dat mooie huis
Kreeg de indruk dat hij meer haar achtergrond kende, uit welke familie ze kwam, maar haar niet echt persoonlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 07:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ik zo vreemd vind, want hij kende haar toch al? Dan moet dat toch al opgevallen zijn? Of kende hij alleen die broers en haar alleen oppervlakkig.
Dat, en dan haar overleden broer van de kroeg of schietclub.quote:Op maandag 5 november 2012 08:01 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Kreeg de indruk dat hij meer haar achtergrond kende, uit welke familie ze kwam, maar haar niet echt persoonlijk.
Uh... Sjennet heeft toch geen zoon? Waren de dochters met aanhang zei ze.. (Hoe oud is Sjennet eigenlijk)quote:Op maandag 5 november 2012 07:57 schreef Cee het volgende:
Misschien tweak ik 'm vanavond nog maar bij, maar hier is ie. En nu met piepende bandjes naar m'n werk.
Wat een heerlijk begin van de maandagochtendquote:Op maandag 5 november 2012 07:57 schreef Cee het volgende:
Misschien tweak ik 'm vanavond nog maar bij, maar hier is ie. En nu met piepende bandjes naar m'n werk.
Klopt, volgens mij waren het de vriendjes van de dochters.quote:Op maandag 5 november 2012 08:36 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Uh... Sjennet heeft toch geen zoon? Waren de dochters met aanhang zei ze.. (Hoe oud is Sjennet eigenlijk)
Je moet wel op tv willen, ik had zeker op die leeftijd lekker geskipt en op een later moment afgesprokenquote:Op maandag 5 november 2012 08:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij waren het de vriendjes van de dochters.
Martin heeft trouwens ook maar 1 dochter (Anne) ik gok dat het andere meisje de vriendin van de oudste was.
Maar die oudste zag ik dan weer niet, nou woont die kennelijk niet thuis door z'n opleiding, maar dit leek mij typisch een zondagmiddag ontmoeting, dan had hij er wel bij kunnen zijn lijkt me.
Oh ja nu herinner ik het me weer hoe hij het verteld heeft, idd meer haar achtergrondquote:Op maandag 5 november 2012 08:01 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Kreeg de indruk dat hij meer haar achtergrond kende, uit welke familie ze kwam, maar haar niet echt persoonlijk.
Wat grappig! Mijn eerste gedachte was 'oh haar zoon, met ook die kenmerkende freaky ogen'quote:Op maandag 5 november 2012 08:36 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Uh... Sjennet heeft toch geen zoon? Waren de dochters met aanhang zei ze.. (Hoe oud is Sjennet eigenlijk)
Op het moment dat hij tegen Yvon zei dat de ene krachtig en energiek was, en je daar ook wel wat van meekreeg, en de ander warmte en het gevoel van geborgd te zijn gaf, was het al duidelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 08:48 schreef Miam het volgende:
Henk en Fiona zijn echt wel leuk samenmooi stel ..
Begrijp alleen Martin's keuze niet ..
het zal voor hem inderdaad de doorslag hebben gegeven.quote:Op maandag 5 november 2012 08:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op het moment dat hij tegen Yvon zei dat de ene krachtig en energiek was, en je daar ook wel wat van meekreeg, en de ander warmte en het gevoel van geborgd te zijn gaf, was het al duidelijk.
En of dat nou een verspreking was of niet, het gevoel geborgd te zijn bij iemand zal vrijwel altijd doorslaggevend zijn, maar zeker als je vrouw overleden is en je met 4 kinderen alleen achterbleef, dan heb je waarschijnlijk het gevoel dat de grond onder je voeten weggeslagen is.
Ik denk dat het voor Martin een verstandige keuze was, en voor zijn gezin de beste keuze.
Ik denk dat ze het prima gaan redden samen.quote:Op maandag 5 november 2012 08:58 schreef Miam het volgende:
[..]
het zal voor hem inderdaad de doorslag hebben gegeven.
Toch vind ik ze niet zo bij elkaar passen. we zullen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |