mmmh, deze lijkt ook wel:quote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef Tropanzia het volgende:
Kan het zijn dat Bert me een beetje doet denken aan een bepaald figuur van Comedy Central?
Cowquote:Op zondag 4 november 2012 21:56 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
mmmh, deze lijkt ook wel:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er nog een tekenfiguur wat nog meer op Bert lijkt.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 4 november 2012 21:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Mooi gemaakt, toch mist er nog wat.
quote:
Oh zo, ja ik heb er iets afgeknipt.quote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Duurde hij op televisie niet iets langer?
Sowieso, Henrieke met haar "het is toch een romantische stad hè, dat voel ik wel"....quote:Op zondag 4 november 2012 22:27 schreef elkravo het volgende:
Bert en Henrieke in die kermisattractie... de romantiek straalde er vanaf...
quote:Op zondag 4 november 2012 21:56 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
mmmh, deze lijkt ook wel:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er nog een tekenfiguur wat nog meer op Bert lijkt.
Jeannet is een mens met gevoelens, Aad is een mens met gevoelus... wat is er te lachen als deze uit elkaar gaan?quote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Paxcon het volgende:
Haha jeannet en aad gaan ongetwijfeld snel uit elkaar
Ja, ik vind Disneyland ook leuk, maar als ik een maar een paar dagen Parijs heb dan ga ik daar niet een van opgeven voor Disneyland, daar ga ik wel een keer apart heen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef Kiyoaki het volgende:
Disneyland is wel een interessante plek vind ik.
Jaaaa, dat zag ik ook al! Die zit in m'n schets-stukje:quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Kinga het volgende:
Heb net de aflevering eens terug gekeken en vielen mij 2 dingen op. Henrieke betaalde de pannenkoeken, ze had een portemonnee in haar hand en de zus/ nicht van Klaas vond de soep duidelijk niet te vreten.
quote:Ze eten snert, in de zomer. Ik zie op de achtergrond dat een meisje een hapje neemt van de snert, een vies gezicht trekt en het kommetje doorgeeft aan ZusKlaas.
Courgettesoep geloof ik.quote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef Leandra het volgende:
Was het snert? daar was het toch veel te glad voor?
Henrieke heeft (als de boer) natuurlijk gewoon het weekendje weg zakgeld van de KRO gekregen.
Spanning van de keuzes van Henk en Martin was prachtig, vond ik. Dat maakt dit programma toch zo mooi?quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Cee het volgende:
Echt de grootste moeite iets leuks te schrijven, eigenlijk was dit ook een redelijk bloedeloze uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |