abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118806804

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)
In de regel is er ongeveer 1 maffialid per 5 dorpsbewoners, dit kan lichtelijk variëren icm andere rollen.

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemd heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht zal dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van de nacht. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek spion (modkill)
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Townie/lover
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek maffia
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek bomb
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek advocaat
7. Peter Profiel | History | Fotoboek Maffia
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek doctor
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek[/s]Maffia/lookout
17. [s]BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
Rechercheur
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek maffia
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek townie
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek blacksmith
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek town elder
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek maffiahoer
23. lynda Profiel | History | Fotoboek Sniper
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek watcher

Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 4

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 05-11-2012 19:02:39 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118806821
Actuele tussenstand:

Peter(2) Bartjebart, BoL
Timmmmm (1) Soempie
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118806844
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Iets zegt me dat niet iedereen 24/7 online is ;)
Hara is al online geweest vandaag toen er nog niemand gestemd had...
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  zondag 4 november 2012 @ 14:43:09 #4
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118806872
Als je iets van iemand specifieks wil dan kan je beter altijd ook even een DM versturen, aangezien dus niet iedereen elke post exact terugleest :s).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118806895
Hints voor nacht 3;

TheVulture zat rustig wat te gamen, chips te eten en bier te drinken toen hij werd opgeschrikt door het klepperen van de brievenbus. Hij stond op en liep in zichzelf mijmerend dat hij toch echt eens de deurbel moest laten maken naar de voordeur toe. Toen hij had open gedaan zag hij een duister figuur staan. TheVulture glimlachte naar de man, zwaaide de deur open en riep: komt u vooral binnen, ik verwachte u al een tijdje. De duistere figuur stapte verbouwereerd over de drempel en liep samen met TheVulture naar diens huiskamer. “Dus jij laat in deze zware tijden zomaar mensen binnen?” gromde de man. “Ja hoor, geen enkel probleem, ik ben gek op bezoek en denk dat wat gezelligheid geen kwaad kan, wilt u iets drinken?” De man bevestigde dit en samen liepen ze naar de keuken waar TheVulture in de weer ging met glazen, ijsblokjes en vrolijk versierde rietjes. Hij was zo druk bezig dat hij niet doorhad dat de vreemde een grote fascinatie had voor het messenblok op het aanrecht. Pas toen hij zich met de glazen in zijn hand omdraaide en het glimmende lemmet voor zijn neus zag zwaaien begreep hij was er aan de hand was. Hij liet de glazen uit zijn handen vallen en begon te rennen maar de man was te snel en besprong hem. Samen worstelden ze over de met glas bezaaide keukenvloer en het was een gevecht op leven en dood. De man met het mes bleek sterker dan TheVulture en met een boos verwrongen gezicht begon hij in te steken op zijn slachtoffer tot er geen bloed meer over was om uit het lichaam te stromen. Voldaan stond de man op en begaf zich naar de achterdeur, hij had echter geen rekening gehouden met de ijsblokjes op de vloer en met een enorme klap viel de man op het mes wat hij nog in zijn hand hield. “Ook dat nog” vloekte de man terwijl hij zijn vest uittrok en het met een achteloos gebaar op het lichaam van TheVulture (Bomb, lover) gooide. en de nacht weer invluchte.

peter:

"Zware tijden icm Wat chips eten" >> Dikkerds meer premie laten betalen
"tot er geen bloed meer over was om uit het lichaam te stromen" >> bloedblaar
"met de ijsblokjes op de vloer" >> Treinentopic #454 Winterpret op het spoornet!

Tim:

Fobo:

DAT een vlieg geen vlieg is maakt nog niet dat de al dan niet vliegende vlieg niet kan vliegen, als die vlieg tenminste niet door een vlieger gevlogen wordt, want dan is deze hele vliegentheorie vervlogen............

Als vliegen achter vliegen vliegen, vliegen vliegen achter vliegen, maar als vliegen achter vliegen vliegen, vliegen vliegen rondjes

ALs de bevlogen vlieg gevlogen is, stuur dan een opvliegende vlieg achter de vliegende vlieg aan, om die die bevlogen gevlogen vlieg een opvliegerige opvlieger te laten geven

Wat doen vliegen? Het huis uit vluchten.

PoHi:
'chips eten'
Te dik??
'bier drinken'
Supernatural (VS) #11 Crazy drunk old geniuses have the good stuff.
'messenblok'
Messen misbruik
'gamen'
Pokémon #9 - Gary was here! Ash is a loser!
'ijsblokjes' >> smelten
[Expeditie Robinson 2012] #16 Samensmelten.
soort van gevecht in de kill
'Scholieren bedreigen en slaan conciërges'
chuck norris + vechten = ultimate match
Die Chuck Norris hé...

___________________________________________________________________________________________

Plopkweker had het zwaar deze avond. Te veel gezopen en daardoor een keiharde kater. De glasbak zal blij met me zijn, dacht ie terwijl hij het laatste beetje wodka uit een fles dronk. Hij liep versuft naar de slaapkamer waar hij zich ontdeed van zijn kleding om te gaan slapen. Hij bekeek zichzelf nog even in de spiegel en dacht bij zichzelf ‘goh, wat ben ik toch ook een vetzakje’ en speelde wat met zijn rolletjes. Net toen hij in bed wilde stappen herinnerde hij dat hij de achterdeur niet op slot had gedaan. Gevaarlijk, in deze tijd, niemand weet wie er zomaar binnen kan komen en de vreemdste dingen met je kan doen. Zoals je vermoorden! Hij schoot even snel in een badjas (want hij zou nooit naakt gevonden willen worden mocht hij vermoord worden) en haastte zich de trap af op weg naar de achterdeur. Deze stond wagenwijd open. Een koude wind waaide naar binnen en de gordijnen gingen op en neer. Plopkweker kon zich niet herinneren dat hij de deur open had laten staan. “Dat klopt,” zei een stem die verbazingwekkend blijkbaar de gedachten van Plopkweker kon horen. En opeens lag hij op de grond. De in zwart geklede duistere figuur torende over hem heen. En keek gemeen op zijn slachtoffer neer. “Nu heb je geen praatjes meer he! Dat ivoren torentje van je brokkelt zo wel heel snel af en je houdt niets over dan scherven. En over scherven gesproken…” en hij greep achter zich waar een lege fles drank stond, mepte deze kapot op de rand van een tafel en wilde Plopkweker de keel doorsnijden. Maar voordat het gebeurde verscheen er een derde figuur. Deze maakte een hels kabaal en kwam met een pook van de openhaard af op de duistere figuur. Geschrokken liet deze de fles vallen en vluchtte het huis uit. Plopkweker kwam met de schrik vrij en de tweede figuur verdween net zo plotseling als hij verschenen was.

Soempie:

'had het zwaar' >> Ellendig
Soempie is pas moeder geworden >> bevalling is zwaar. Bron van moeder geworden: fobo en pohi

Peter:
Glasbak >> Foto in zijn FoBo: [ afbeelding ]
'in de spiegel kijken' >> [Voice of Holland 3] #58 In the mirror!
'Pook van de openhaard' >> [HOMO] #3140 Met z'n allen voor een haardvuur op een berenvel.

Roger:
Iets met dik in de kill >> [MEET] Het Grote SongfestiBAL - #24 Met dinges. Die niet dik is.
'Geschrokken' > krijg je stress van >> Paniek >>> chaos >>>> [MEET] Het Grote SongfestiBAL - #25 STRESSSSSSSSSSSSSSS /\ [MEET] Het Grote SongfestiBAL - #21 Bonnen Chaossssss en de PANIEK
'ivoren torentje stort zo wel in' > fotos in fobo met een paleis van ivoor(?) dat zweeft'

____________________________________________________________________________________________

Moe maar zeer voldaan kwam DrNick thuis. Hij had net zijn plicht vervuld en succesvol een moord kunnen voorkomen, tijd om zichzelf even goed te verwennen. En hoe beter dan met dat ene 1200 pagina dikke boek waarbij hij op de helft was? Hij nestelde zich op de bank en zette wat muziek aan om lekker tot rust te komen en begon te lezen. Hij lachte hardop toen er in het boek iets grappigs gebeurde toen de gehele ruit van de woonkamer brak doordat er een tuinstoel doorheen gegooid wed. DrNick schrok zich een hoedje en gooide het boek uit schrik door het gebroken raam maar dat mocht niet baten. Lenig als een spin sprong er een persoon door de ruit en landde met een voorwaartse judorol zo voor de voeten van DrNick. Deze probeerde te schoppen maar de persoon pakte zijn benen en beet daar hard in, knaagde door totdat DrNick geen voeten meer had en nergens heen kon. Ook stroomde het bloed rap weg uit zijn lichaam en omdat DrNick echt een doctor was wist hij dat dit zijn einde zou betekenen. Hij begon te bidden maar wist niet hoe dat moest, bovendien was knielen nu geen optie. De persoon trok nu een broodmes en begon in het gezicht van DrNick te zagen. Flarden vlees hingen aan zijn schedel en de pijn was ondraaglijk. DrNick schreeuwde moord en brand maar er was niemand die hem hoorde. Als laatst schoof de persoon het broodmes zo in de keel van DrNick en kon hij niets meer uitbrengen. Zijn ogen sloten een laatste keer en zijn lichaam schokte nog wat na om vervolgens slap te worden. De persoon verdween in stilte en de gruwelijke crime-scene stonk een uur in de wind door het langzaam rottend vlees van wijlen DrNick (doctor) . De zon kwam langzaam op en een nieuwe dag
begon.

BOL
AKQ#2819 De schepper van Nijntje heet eigenlijk Hendrik... : knagen (Nijntje) en ook het niet kunnen bidden (wie bidt er nou tot Hendrik).
BoL: zon kwam langzaam op?

Roger: god als misvatting als ondertitel: niet kunnen bidden

Tamashii: knagen: hamster topic
pi_118806909
quote:
3s.gif Op zondag 4 november 2012 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je iets van iemand specifieks wil dan kan je beter altijd ook even een DM versturen, aangezien dus niet iedereen elke post exact terugleest :s).
Zonde, het dorp had kunnen winnen vandaag... -O-
pi_118806994
Als er vandaag een dubbele lynch was gekomen tegen Peter + Tim, de vig iemand met meerdere hints tegen zich doodde en een watcher iemand met weinig hints tegen volgde dan was het wel game over denk ik...
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 15:16:01 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118808382
Ik ga ook voor Timmmmm omdat hij me vanaf dag 1 al verdacht maakt. Ook omdat hij gisteren opriep om op Tamashii te stemmen omdat hij zo zeker was dat het maffia was en toen bleek rockfire maffia te zijn.

##vote Timmmmm

Peter(2) Bartjebart, BoL
Timmmmm (2) Soempie, MaJo
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118808495
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook voor Timmmmm omdat hij me vanaf dag 1 al verdacht maakt. Ook omdat hij gisteren opriep om op Tamashii te stemmen omdat hij zo zeker was dat het maffia was en toen bleek rockfire maffia te zijn.

##vote Timmmmm

Peter(2) Bartjebart, BoL
Tamashii kan nog steeds maffia zijn hoor :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 4 november 2012 @ 15:19:39 #10
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118808592
##vote Peter, hints boven beschuldigen/mindfucking

Peter(3) Bartjebart, BoL, DuTank
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 15:26:23 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118808903
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef DuTank het volgende:

[..]

Tamashii kan nog steeds maffia zijn hoor :')
dat snap ik :') maar ik werd voor gek verklaard dat ik op rockfire stemde en dat bleek ook maffia te zijn :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118810874
Ah is dit weer begonnen? Ik doe mee bij de volgende ronde 8-)
pi_118812699
Als ik maffia zou zijn en 3 kills in 1 nacht zou kunnen doen zou ik het heel erg knap vinden..
Maar de hints naar Timmmm vind ik sterker dan die naar mij, al moet tamashii er ook nog aan.. Maar Timmmm zijn hints daar kun je haast niet omheen. Lijkt chuck wel, qua aanwijzingen :+

#Vote Timmmm
Timmmmm (3) Soempie, MaJo, Peter

[ Bericht 12% gewijzigd door Peter op 04-11-2012 17:13:21 ]
dag
  zondag 4 november 2012 @ 17:07:35 #14
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118813109
## vote tamashii

tamashii (1) tdrone
Wat doe ik hier?
  zondag 4 november 2012 @ 17:35:32 #15
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118814073
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 15:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat snap ik :') maar ik werd voor gek verklaard dat ik op rockfire stemde en dat bleek ook maffia te zijn :)
Nja, maffiahoer kan niet killen he. Dus er wezen geen hints die kant op toch?
Enkel en alleen de info van TV was dat.. Of denk ik nu verkeerd? :P
pi_118814280
#vote peter, zit mobiel, kan iemand mij toevoegen?

*gaat verder met gamen
  zondag 4 november 2012 @ 17:43:14 #17
30252 Soempie
Procreating
pi_118814313
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:35 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nja, maffiahoer kan niet killen he. Dus er wezen geen hints die kant op toch?
Enkel en alleen de info van TV was dat.. Of denk ik nu verkeerd? :P
Wacht even. Rockfire was de hoer en kan niet killen, dus zouden er ook geen hints naar rockfire zijn? Maar we hadden wel hints gevonden, misschien speelde rockfire dan die nacht niet de hoer?

Tamashii was die keer ook verdacht, maar we zijn voor rockfire gegaan. De hints naar tamashii kunnen dus prima kloppen. Maar deze nacht weer geen hints naar tamashii. Een eerdere nacht met die dode bloemen enzo weer heel sterk wel. Maar hara vertrouwde tamashii..

Nu weet ik nog niet of ik moet switchen of niet. :(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 4 november 2012 @ 17:45:28 #18
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118814380
Peter (4) Bartjebart, BoL, DuTank, plopkweker
tamashii (1) tdrone
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 18:02:29 #19
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118814886
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:43 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wacht even. Rockfire was de hoer en kan niet killen, dus zouden er ook geen hints naar rockfire zijn? Maar we hadden wel hints gevonden, misschien speelde rockfire dan die nacht niet de hoer?

Tamashii was die keer ook verdacht, maar we zijn voor rockfire gegaan. De hints naar tamashii kunnen dus prima kloppen. Maar deze nacht weer geen hints naar tamashii. Een eerdere nacht met die dode bloemen enzo weer heel sterk wel. Maar hara vertrouwde tamashii..

Nu weet ik nog niet of ik moet switchen of niet. :(
Momenteel ga ik voor Peter, want die hints zijn op dit moment het beste in mijn ogen ;)
  zondag 4 november 2012 @ 18:02:48 #20
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_118814893
#Vote Timmmmm

Peter (4) Bartjebart, BoL, DuTank, plopkweker
Timmmmm (4) Soempie, MaJo, Peter, Roger_Epiales
tamashii (1) tdrone

Waarom?

Tim is voor mij al verdacht sinds de eerste nacht.
Ik vind hem erg goed passen voor het soort speler om op het idee te komen voor die "fake aanslag" op de BM, een mogelijk slimme strategie van ervaren speler.
Zeker gezien hoe fanatiek hij daarna was om toch maar vooral duidelijk te maken dat het om de actie van een newb moest gaan. Erg verdacht in mijn ogen, maar interpretatiegevoelig, dat weet ik.

Daarbij nog een of twee eventuele hints die ik richting hem kan vermoeden voor nacht 2.

Dan nog de overdaad aan mogelijke hints die nu naar hem kunnen wijzen.

Dit alles maakt hem in mijn ogen een keuze waar ik gewoon niet aan voorbij kan gaan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 4 november 2012 @ 18:03:37 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118814911
:D.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 18:04:17 #22
345170 Roger_Epiales
pi_118814933
quote:
3s.gif Op zondag 4 november 2012 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, jij bent vrolijk. :D
Feel free to insult me.
  zondag 4 november 2012 @ 18:04:59 #23
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118814950
Ja, ik vind je motivering leuk, en vooral de laatste zin. Beetje zo'n slotzin van een betoog op de middelbare school als iemand tegen make-uptests op dieren is :D.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 18:05:05 #24
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118814954
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zo, jij bent vrolijk. :D
Gay betekent van oorsprong ook vrolijk he.
  zondag 4 november 2012 @ 18:06:49 #25
345170 Roger_Epiales
pi_118815005
quote:
3s.gif Op zondag 4 november 2012 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik vind je motivering leuk, en vooral de laatste zin. Beetje zo'n slotzin van een betoog op de middelbare school als iemand tegen make-uptests op dieren is :D.
Ah :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel free to insult me.
pi_118815625
Als de vig nou wel eens een keer een goede zet maakt, kill dan iemand met veel hints tegen zich.
  zondag 4 november 2012 @ 18:42:08 #27
30252 Soempie
Procreating
pi_118816093
CaLeX en hara nog.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_118816443
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:42 schreef Soempie het volgende:
CaLeX en hara nog.
En Tamashii en Tim nog.
pi_118816451
Pak mijn moordenaar :(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 4 november 2012 @ 18:52:49 #30
30252 Soempie
Procreating
pi_118816491
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En Tamashii en Tim nog.
Oja, al denk ik dat Tim misschien niet meer stemt?
  zondag 4 november 2012 @ 18:53:58 #31
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118816533
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:52 schreef Soempie het volgende:

[..]

Oja, al denk ik dat Tim misschien niet meer stemt?
dus die krijgt morgen modkill, kun je beter op Peter stemmen :P
pi_118816594
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef DuTank het volgende:

[..]

Inderdaad :)
  zondag 4 november 2012 @ 18:56:37 #33
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118816641
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef DuTank het volgende:

[..]

Als ie morgen wel stemt dan krijgt ie geen modkill.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 18:57:58 #34
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118816700
quote:
3s.gif Op zondag 4 november 2012 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Als ie morgen wel stemt dan krijgt ie geen modkill.
doet ie niet denk ik
pi_118816719
Als we dan vandaag op de trein Peter springen, dan weten we morgen of we tim moeten pakken ja of nee.
  zondag 4 november 2012 @ 18:59:55 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118816766
I stem peter :o
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 4 november 2012 @ 19:00:22 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118816786
Omg ntt op tijd
pi_118816793
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
I stem peter :o
5 seconden op tijd _O_
  zondag 4 november 2012 @ 19:00:41 #39
30252 Soempie
Procreating
pi_118816800
:D
  zondag 4 november 2012 @ 19:02:16 #40
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118816855
Peter (5) Bartjebart, BoL, DuTank, plopkweker, hara
tamashii (1) tdrone
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 19:02:22 #41
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118816861
Ok eerst voetbal dan
pi_118816868
Peter (6) Bartjebart, BoL, DuTank, plopkweker, hara
tamashii (1) tdrone

BM he ;)
Niet dat het veel uit maakt :')
  zondag 4 november 2012 @ 19:02:59 #43
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118816882
Oh right. Liesje doet de dagpost zo.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie zondag 4 november 2012 @ 19:05:59 #44
169210 liesje1979
pi_118816993

Er was weer veel gebeurd in het dorp vandaag. Sommige mensen gaven er de brui aan, anderen waren zeer actief aan het zoeken en weer anderen liepen vooral naar elkaar te wijzen. Wat met zekerheid te stellen is, is dat het niemand geheel koud liet. Er moest gerechtigheid komen en de kans dat er onschuldige mensen gelynched werden boeide niet zoveel. De meningen waren tot op het laatste moment verdeeld maar een kleine meerderheid wilde het bloed van Peter zien vloeien.
En zo geschiede, Peter werd naar voren geschoven en liep zelf gedwee naar de galg en deed de lus om zijn hals. “Sorry!” riep hij nog voordat het krukje onder zijn voeten uitgeschopt werd. Het zal altijd een vraag blijven tegen wiePeter (maffia) zei.

Nachtrollen doe jullie ding!
pi_118817062
^O^
pi_118817076
Goeie lynch weer
  zondag 4 november 2012 @ 19:08:24 #47
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118817085
Obvious. Balen voor die stemmers op die andere.
  zondag 4 november 2012 @ 19:08:30 #48
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118817089
Dorp doet goede lynches :D.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 19:09:55 #49
30252 Soempie
Procreating
pi_118817151
Mooi! En als vigi nu ook z'n werk goed doet.
pi_118817158
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:08 schreef BeamofLight het volgende:
Hopenlijk pakt de vig tim ;)
  zondag 4 november 2012 @ 19:13:35 #51
345170 Roger_Epiales
pi_118817306
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:08 schreef BeamofLight het volgende:
Dat Peter maffia is betekend nog niet dat Tim dat niet ook is. ;)
Feel free to insult me.
  zondag 4 november 2012 @ 19:14:12 #52
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118817340
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Soempie het volgende:
Mooi! En als vigi nu ook z'n werk goed doet.
Ja duidelijk dat er maffia op timmmmm heeft gestemd.

Goeie keus weer dorpmatties!
pi_118817458
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 19:14 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ja duidelijk dat er maffia op timmmmm heeft gestemd.

Goeie keus weer dorpmatties!
Op MaJo (volgens mij geen hints tegen gevonden) na volgens mij allemaal mafia.
pi_118817491
Speelt er geen cult mee?
  zondag 4 november 2012 @ 19:36:41 #55
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118818263
quote:
11s.gif Op zondag 4 november 2012 19:18 schreef plopkweker het volgende:
Speelt er geen cult mee?
kan ook nog....
  zondag 4 november 2012 @ 19:37:31 #56
345170 Roger_Epiales
pi_118818301
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2012 19:17 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Op MaJo (volgens mij geen hints tegen gevonden) na volgens mij allemaal mafia.
Niet veel, maar ook niet geen. ;)
quote:
Na de gelukkige executie eerder die middag zat Gomi (advocaat) lekker op de bank naar de televisie te kijken. Hij zapte langs wat kanalen toen hij uiteindelijk op het nieuws bleef hangen. Er was een item over de moord die de vorige nacht had plaatsgevonden en de executie van de schuldig bevonden verdachte. Tevreden glimlachte Gomi en bedacht zich wat voor mooi werk hij samen met de rest gedaan had. Door alle spanning was hij vergeten genoeg te eten op de dorpsbarbecue dus hij ging de keuken in om voor zichzelf een gezonde sandwich te maken. Hij pakte wat sla, magere kaas, tomaatjes, komkommer en wat zout en peper, sneed zorgvuldig een Italiaanse bol door en werd helemaal gelukkig van de geur van het brood. Voorzichtig stapelde hij de ingrediënten bovenop elkaar en legde het broodje op een bord. Hij liep terug naar de koelkast om alles terug te leggen en toen hij deze weer sloot stond er, als ware het een echte horrorfilm, een figuur achter de deur. Gomi schrok zich wild en gooide van schrik het broodje op de grond. Hij ging er op staan en gleed uit, waarbij hij zijn hoofd stootte en knock-out ging. Toen hij weer bijkwam zat ie vastgebonden op een stoel. De figuur stond tegenover hem en begon te praten, al klonk de stem door zijn gesluierde gezicht wat vreemd. “Ik handel niet op gevoel. En daarom heb ik geen andere keuze dan je te killen.” Niet lang daarna voelde Gomi niks meer. De moordenaar liep traag om het lichaam van Gomi heen en keek naar het hoofd waar een duidelijke deuk in zat door de honkbalknuppel waarmee hij hem doodgemept had.

MaJo:
Gelukkige executie + Het mooie werk wat ze hadden gedaan --> AKQ SC #1378 Eind goed al goed in het vorige topic

Gezonde sandwich + ingredienten o.a. magere kaas --> MaJo post regelmatig in "Gezond Slank"
Feel free to insult me.
pi_118819152
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:37 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Niet veel, maar ook niet geen. ;)

[..]

Niet gezien, doordeweeks altijd slaperig :z (8>
pi_118820406
Shit, vergeten te stemmen.

Mooi in ieder geval, weer een maffia minder, ben alleen bang dat de cult hard groeit.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_118820455
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Tamashii het volgende:
Shit, vergeten te stemmen.

Mooi in ieder geval, weer een maffia minder, ben alleen bang dat de cult hard groeit.
Ik ook,
  zondag 4 november 2012 @ 20:28:25 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118820672
Erik zei cult niet te snappen, dus denk niet dat vult erin zit
  zondag 4 november 2012 @ 20:31:22 #61
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118820831
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
Hoogachtend,
Erik.
pi_118820888
quote:
Laat mij er buiten :+
  zondag 4 november 2012 @ 20:55:35 #63
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118822738
quote:
11s.gif Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Niet gezien, doordeweeks altijd slaperig :z (8>
nee jongen, jij bent gewoon gameverslaafd en is allemaal langs je heen gegaan
pi_118822959
Maar goed, hoeveel maffia zou er nu nog in zitten. 4 stuks? :o
pi_118823000
quote:
Kan hij dat of Liesje even bevestigen offe? :9

Ben weer beter trouwens, spel gaat voor mij nu echt beginnen. :')
  zondag 4 november 2012 @ 21:09:26 #66
345170 Roger_Epiales
pi_118823776
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef Tamashii het volgende:
Maar goed, hoeveel maffia zou er nu nog in zitten. 4 stuks? :o
Zal toch wel wat minder zijn? :o

We hebben er al 3 gelyncht, dan zouden ze met 7 begonnen zijn.
Feel free to insult me.
pi_118824205
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oke oke, 2 dan toch? :o
  zondag 4 november 2012 @ 21:18:44 #68
30252 Soempie
Procreating
pi_118824425
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En er was ook nog een spion.
  zondag 4 november 2012 @ 21:25:28 #69
345170 Roger_Epiales
pi_118824842
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef Soempie het volgende:

[..]

En er was ook nog een spion.
Daarom, dat zou dus potentieel 8 maffia opleveren. 1/3 van het totaal aantal spelers.
1 maffia voor elke 2 dorp zou ik wel wat veel vinden. :P
Feel free to insult me.
pi_118825667
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef DuTank het volgende:

[..]

nee jongen, jij bent gewoon gameverslaafd en is allemaal langs je heen gegaan
Dat ook, maar doordeweeks game ik niet zoveel :+
pi_118827484
Ik zal wel dood zijn.
  zondag 4 november 2012 @ 22:06:07 #72
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118827779
We zijn nog even bezig, binnenkort komt de nacht.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118828142
Ik ga slapen, zie morgenochtend wel of ik dood ben of niet _O- , de wekker wacht op me om 06:15 :z :W
  zondag 4 november 2012 @ 22:12:10 #74
345170 Roger_Epiales
pi_118828180
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef plopkweker het volgende:
Ik ga slapen, zie morgenochtend wel of ik dood ben of niet _O- , de wekker wacht op me om 06:15 :z :W
Ah, dus je kunt uitslapen? :+
Feel free to insult me.
  zondag 4 november 2012 @ 22:14:29 #75
30252 Soempie
Procreating
pi_118828353
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef plopkweker het volgende:
Ik heb m'n laptop meegenomen naar bed ( :') ), maar zodra de nachtpost geplaatst is ga ik ook slapen.
pi_118828452
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ah, dus je kunt uitslapen? :+
I wish I could :z

:W
  One tough cookie zondag 4 november 2012 @ 22:17:13 #77
169210 liesje1979
pi_118828588

BeamofLight was nog even in de tuin aan het werk, voordat het echt donker werd. Hij had er eigenlijk niet veel zin in, want hij voelde zich niet meer veilig buiten. Dat het dorp een ravage was de laatste dagen wilde nog niet zeggen dat zijn tuin er uit hoefde te zien als slagveld. Hij veegde alle bladeren van de tegels en keek zenuwachtig om zich heen, hij had het gevoel dat er iemand naar hem keek. Daarna begon hij met het bij elkaar zoeken van alle losse takken in het gras. Hij haatte de herfst en alle bijkomende weersomstandigheden. Tak na tak verdween in de versnipperaar, Beamoflight vond het altijd fascinerend om te zien hoe klein een flinke tak kon worden. Terwijl hij daar naar stond te kijken had hij niet door dat iemand hem vanachter benaderde. Hij merkte het pas toen hij aan zijn riem werd opgetild en zijn benen in de lucht bungelden. “Leuke machine heb je daar” gromde een donkere stem achter hem. “Zou hij ook mensen aan kunnen?”. Beamoflight wilde gillen en schreeuwen en vechten maar er kwam geen woord over zijn lippen. Wel plaste hij en beetje in zijn broek. “We gaan het zien”, hoorde hij de man achter zich lachen en met een flinke zwaai belande BeamofLight boven de machine. Vol afgrijzen keek hij toe hoe het ding zijn voeten opvrat, gevolgd door zijn knieeen. De rest van dit bloederige gebeuren kreeg hij niet meer mee. Over het hele gazon lagen kleine stukjes BeamofLight. (rechercheur) het was een teringbende.

Een onherkenbaar figuur in zwarte kleding gehuld was bezig het voordeurslot van Bartjebart te openen met een haarspeld en een creditcard. Het lukte na een hele poos maar toen stond hij binnen. Het was pikdonker, en hij kon zo snel geen lampknopje vinden. Hij zette een paar stappen en bleef langs de muur voelen op zoek naar het lichtknopje. Opeens was het daar en hij knipte de lamp aan. De hele gang stond vol met rommel. Zo gek je het maar kon bedenken, alles lag er. Een collectie hummeltjes, tennisrackets, nepgeweren, computerspelletjes en een nog ongebruikte vleeshaak. Deze nam de persoon mee, hij was namelijk zijn moordwapen vergeten. Voorzichtig zette hij een stap, maar omdat het zo vol was en deze figuur erg onhandig was, ging hij vol op zijn plaat. Koortsachtig probeerde hij het zo stil mogelijk te doen maar dat mislukte jammerlijk. Opeens klonk vanuit de woonkamer “WIE IS DAAR?!” en niet veel later stond Bartjebart in de deuropening boos te kijken. Opeens had de figuur weer zijn volle verstand en stond vliegensvlug op. Hij haalde uit met de vleeshaak en bleef net in het randje van het ooglid van Bartjebart hangen. Dat scheurde open en zijn oog hing aan een paar spiertjes en pezen naar beneden. Bartjebart (watcher) werd woest en haalde uit met zijn blote vuisten. Hij kon niets inbrengen helaas tegen de figuur die zijn armen pakte en met de vleeshaak de polsen doorsneed. Het bloed spoot overal heen en doordrenkte de rommel. De duistere figuur baande zich een weg door de hal en stond opeens in de huiskamer die compleet opgeruimd was. Met zijn met bloed besmeurde handschoenen ging hij naar een witte muur en schreef daar in rode letters het bericht: “IK WAS HIER!”, waarna hij stil de nacht weer indook.

Nietsvermoedend liep Timmmmm naar huis midden in de nacht. Het was donker en de wolken verhulden zelfs de maan. In de verte rommelde er een donderslag. Hij floot een deuntje en was vrij zorgeloos, omdat hij dacht dat hem niets zou kunnen overkomen. Hij had immers de juiste vrienden gemaakt de afgelopen weken. Toen hij langs het park liep kwam het onweer opeens dichterbij en in een felle flits zat hij opeens in de bosjes iemand zitten die een geweer op hem gericht had. Meteen toen hij het zag klonk er een schot, tegelijkertijd met een oorverdovende donderslag. Niemand die het hoorde. Het schot raakte hem in zijn schouder. Timmmmm was niet voor één gat te vangen en haalde zijn eigen kleine revolvertje uit z’n broek. Hij probeerde te vinden waar de persoon zat maar met de volgende bliksemflits was die persoon verdwenen van de plek waar hij dacht dat hij zou zitten. Kut, dacht Timmmmm. Hij bleef stil zitten en de wond deed hem nauwelijks pijn. Wel verloor hij liters bloed. Hij probeerde te gaan staan maar merkte toen dat zijn veters aan elkaar geknoopt waren. Hij viel om en brak daarbij zijn neus. Toen hij opkeek zag hij de voeten van zijn moordenaar. Niet lang daarna klonk er een ander schot, dit maar niet tijdens een donderslag, maar het echode de nacht in en Timmmmm (maffia) zag een heldere flits voordat hij voor altijd zijn ogen zou sluiten
  zondag 4 november 2012 @ 22:18:07 #78
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118828653
Succes dorp!
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 22:18:20 #79
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118828666
En maffia!
/onpartijdig
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 22:19:43 #80
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118828765
Hoerelopers
pi_118829931
Het kwartje moet nog ff vallen... :{
pi_118830022
Bam, Timmm maffia. Duh.
pi_118830306
Kill 1
SPOILER
Kill 2
SPOILER
Kill 3
SPOILER
  zondag 4 november 2012 @ 22:47:23 #84
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118830338
ook even tijd om hints te zoeken:

SPOILER: Dag 1
SPOILER: nacht 1
SPOILER: dag 2
SPOILER: nacht 2
SPOILER: dag 3
SPOILER: nacht 3
SPOILER: dag 4
tamashii word voor mij een stuk minder verdacht samen met harajuku
Wat doe ik hier?
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 22:47:40 #85
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118830356
Ha Timmmmm maffia zoals ik al dacht! Maar Peter dus ook, gaat goed zo! *O* Nog 1 maffia over denk ik? Morgen dubbele Lynch doen dan moeten we wel winnen :s)
  zondag 4 november 2012 @ 22:50:34 #86
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118830500
kunnen jullie even de OP updaten SL's
Wat doe ik hier?
  zondag 4 november 2012 @ 22:52:03 #87
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118830572
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:50 schreef tdrone het volgende:
kunnen jullie even de OP updaten SL's
Mehhhh geen zin in.... maar ik doe het wel even :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_118830831
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 22:46 schreef Tamashii het volgende:
Kill 1
SPOILER
Kill 2
SPOILER
Kill 3
SPOILER
Hints bij kill 1:
Calex
topic in onz over registratie wc bezoek.
Tuin/wildernis/bladeren - topic expeditie robinson
Topic van AKO waar woekeren instaat.
Favoforum: misdaad

Plopkweker:
Topic over chaos (maw ravage)

Tdrone:
Topic over HALO en andere in GAM(schietspel, maw ravage)
Topics over Expeditie Robinsonn, (wellicht natuur/tuin?)

DuTank:
Topics over schietspellen (ravage/slagveld)
Topic klb over eieren kapot ( geeft ook ravage)

Hints bij kill2:
Plopkweker
Topics over inbrekers.
Topic KLB over chaos(rommel)
Vleeshaak in fobo.
Topic over vissen.

Harajuku:
Topic over haren enzo (speldje?)
Topic over haken!
Topic over wat je onder je bed bewaart (rommel?)
Topic Boer zoekt vrouw (Boeren en tuinen enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tamashii op 04-11-2012 23:39:55 ]
pi_118832085
Ik vind deze echt belachelijk moeilijk. :o
  zondag 4 november 2012 @ 23:21:30 #90
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118832118
Check die vleeshaak in plopkweker z'n FoBo dan:
Vrouw met vis, rage op FOK!
pi_118832247
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef DuTank het volgende:
Check die vleeshaak in plopkweker z'n FoBo dan:
Vrouw met vis, rage op FOK!
Hele goede, ik maar zoeken naar een haak/cul/vis topic. Sjeeez. :'(
  zondag 4 november 2012 @ 23:27:58 #92
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118832405
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hele goede, ik maar zoeken naar een haak/cul/vis topic. Sjeeez. :'(
Hahahah :P
Eerste keer dat ik een beetje fatsoenlijk naar hints kan zoeken :')
pi_118832429
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef DuTank het volgende:

[..]

Hahahah :P
Eerste keer dat ik een beetje fatsoenlijk naar hints kan zoeken :')
Hier ook ja. Maar vind de hints errrrrg zwaar. :o
pi_118832460
Ik neem tenminste aan dat ik niet zo zwaar moet doordenken als dat er bv bij plopkweker in zijn fobo staat; single en boerengehucht ik dan moet denken aan een rommelig huis waarbij alleen je huiskamer netjes is ja. :9
pi_118836046
Leef ik, ben ik verdacht _O-

Als ik vanmiddag thuis ben doe ik wel even meezoeken.
pi_118836366
Hara heeft een topic over haken, dat vind ik verdachter.
  maandag 5 november 2012 @ 08:32:18 #97
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118836891
hara verdenk ik niet, zij vond alle hints naar rockfire en wilde hem als eerste lynchen
Wat doe ik hier?
pi_118836915
Nee, dat is zeker zo. Ik moet vanmiddag nog even hints bij moord 3 zoeken trouwens. Vond 1 en 2 gister zwaar genoeg. :')
  maandag 5 november 2012 @ 08:34:37 #99
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118836934
kill 3 is nachtwaker kill, ga de maffia niet helpen!
Wat doe ik hier?
pi_118837043
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:34 schreef tdrone het volgende:
kill 3 is nachtwaker kill, ga de maffia niet helpen!
Oh dus de eerste 2 zijn maffia en de derde dorp met speciale rol? Altijd?
pi_118838765
Ziek op weg weer naar huis :r

Ik kom zo wel even hints zoeken als ik me niet te slecht voel... :%
  maandag 5 november 2012 @ 10:35:37 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118839746
Jeetje. Na dat met Chuck en Rockfire nog hints tegen krijgen.
  maandag 5 november 2012 @ 10:44:58 #103
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118840041
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 08:40 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Oh dus de eerste 2 zijn maffia en de derde dorp met speciale rol? Altijd?
nee maar de maffia gaat zichzelf natuurlijk niet vermoorden..
Wat doe ik hier?
  maandag 5 november 2012 @ 11:02:20 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118840509
Kill 2

Soepmie

Rotzooi - get some work done
Blote vuist - hand in fobo
Hummeltje is een kraamcadeau - soempie haar baby
Vleeshaak - boer zoekt vrouw

Soempie (2) Hara
  maandag 5 november 2012 @ 11:09:04 #105
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118840675
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 11:02 schreef Harajuku. het volgende:
Kill 2

Soepmie

Soempie (2) Hara
soempie vond ik ook al verdacht met hints die ze gevonden heeft en stemgedrag
Wat doe ik hier?
  maandag 5 november 2012 @ 11:13:31 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118840811
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:09 schreef tdrone het volgende:

[..]

soempie vond ik ook al verdacht met hints die ze gevonden heeft en stemgedrag
Daarom keek ik ook als eerste naar haar i nderdaad
pi_118841037
quote:
9s.gif Op maandag 5 november 2012 10:35 schreef Harajuku. het volgende:
Jeetje. Na dat met Chuck en Rockfire nog hints tegen krijgen.
Of die 2 falende aanslagen op mij :D :'( :D
pi_118841078
##vote soempie

Soempie (3) Hara, Plopkweker
pi_118841093
Nu even een paar hints zoeken om aan te vullen op het lijstje van hara.
  maandag 5 november 2012 @ 11:39:30 #110
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118841634
Kill 1

Majo
In de tuin werken voor het te donker wordt - foto fobo donker en gras
versnipperaar - journalistiek, veel papierwerk?

* van nacht 1 eindelijk dat zwarte kruis gevonden, bandjes op haar rug.

Kill 2

Soepmie

[ Bericht 3% gewijzigd door Harajuku. op 05-11-2012 11:55:40 ]
  maandag 5 november 2012 @ 11:40:14 #111
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118841657
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 11:21 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Of die 2 falende aanslagen op mij :D :'( :D
Haha ja, ik ben benieuwd naar de uitleg, of busdriver of mafia gek aan het doen was
pi_118841713
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 11:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Haha ja, ik ben benieuwd naar de uitleg, of busdriver of mafia gek aan het doen was
Of beide :+

Even hints zoeken :7
  maandag 5 november 2012 @ 11:53:15 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118842093
Mag ik nog een dubbele lynch instellen, niemand heeft toch nog gestemd :')
pi_118842189
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 11:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

ik was het niet :+

Zat ik gister dan toch meteen goed met Soempie?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 5 november 2012 @ 11:56:46 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118842212
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2012 11:55 schreef CaLeX het volgende:

[..]

ik was het niet :+

Zat ik gister dan toch meteen goed met Soempie?
Had jij al gestemd?
pi_118842242
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Had jij al gestemd?
Ik wel

##unvote voor de bm
pi_118842251
:+
pi_118842325
Majo

Soempie:
'Dat het dorp een ravage was de laatste dagen wilde nog niet zeggen dat zijn tuin er uit hoefde te zien als slagveld' foto in fobo >> "Stop messing around and do some work."

Kill 2

Soepmie

Rotzooi - get some work done > foto in fobo >> "Stop messing around and do some work."
pi_118842517
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Had jij al gestemd?
eergister dan :@

Gister ben ik grotendeels kwijt :X
pi_118842527
Majo

Soempie:
'Dat het dorp een ravage was de laatste dagen wilde nog niet zeggen dat zijn tuin er uit hoefde te zien als slagveld' foto in fobo >> "Stop messing around and do some work."

DuTank:
' “Leuke machine heb je daar” gromde een donkere stem achter hem' >> kan verwijzen naar die Sesamstraat trein in zijn fobo

'Hij merkte het pas toen hij aan zijn riem werd opgetild en zijn benen in de lucht bungelden' = gekanteld; gekantelde filmpjes op YouTube

'er uit hoefde te zien als slagveld' >> 60 eieren kapot in auto.

Kill 2

Soepmie

Rotzooi - get some work done > foto in fobo >> "Stop messing around and do some work."
  maandag 5 november 2012 @ 12:05:38 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118842583
- weg dus
  maandag 5 november 2012 @ 12:07:24 #122
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118842651
Ik begrijp dat je een dubbele lynch wil? Dat had dan voor 10.00 uur vanochtend moeten gebeuren.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 12:08:33 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118842690
Nou, dat gaat dus nooit gebeuren :')
pi_118842693
-O-
  maandag 5 november 2012 @ 12:09:24 #125
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118842728
Het staat zo in de regels, daar kan ik ook niks aan doen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118842745
Dat is waar >:O
  maandag 5 november 2012 @ 12:09:56 #127
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118842746
Wat een stomme regel en wat heerlijk autistisch.
Wekker zetten om om 07.00 hints te gaan zoeken mocht je om 10.00 misschien een dubbele lynch willen instellen. Nay.
  maandag 5 november 2012 @ 12:10:44 #128
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118842767
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 12:04 schreef plopkweker het volgende:
Majo

Soempie:

DuTank:
' “Leuke machine heb je daar” gromde een donkere stem achter hem' >> kan verwijzen naar die Sesamstraat trein in zijn fobo

'Hij merkte het pas toen hij aan zijn riem werd opgetild en zijn benen in de lucht bungelden' = gekanteld; gekantelde filmpjes op YouTube

Kill 2

Soepmie

Haha leuk bedacht
pi_118842798
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:10 schreef DuTank het volgende:

[..]

Haha leuk bedacht
Wat is bedacht?
pi_118842808
Als je hints richting mij vind dan mag je ze ook gewoon posten, that's the game.
  maandag 5 november 2012 @ 12:12:02 #131
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118842816
##soempietrein

Soempie (4) Hara, Plopkweker, DuTank
pi_118842834
Zo, bij kill 1 kan ik geen andere hints vinden, kil 2 doe ik zo wel even :z
  maandag 5 november 2012 @ 12:12:38 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118842849
Ligt FOK moeilijk te doen of is het mijn verbinding? :@
  maandag 5 november 2012 @ 12:13:12 #134
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118842876
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een stomme regel en wat heerlijk autistisch.
Wekker zetten om om 07.00 hints te gaan zoeken mocht je om 10.00 misschien een dubbele lynch willen instellen. Nay.
Luister, ík heb die regel niet bedacht, en het is ook stom om tijdens het spel de regels aan te gaan passen. Als het je niet zint dan pas je als jij de spelleider bent toch gewoon aan?
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 12:13:31 #135
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118842898
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 12:11 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Wat is bedacht?
Je moet toch gewoon denken om hints aan FoBo/Pohi whatever te linken? :P
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 12:11 schreef plopkweker het volgende:
Als je hints richting mij vind dan mag je ze ook gewoon posten, that's the game.
Ja ik had die vleeshaak in je FoBo gevonden toch?
pi_118842900
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 12:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ligt FOK moeilijk te doen of is het mijn verbinding? :@
Bij jou denk ik.

http://www.speedtest.net/
pi_118842930
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:13 schreef DuTank het volgende:

[..]

Je moet toch gewoon denken om hints aan FoBo/Pohi whatever te linken? :P

[..]

Ja ik had die vleeshaak in je FoBo gevonden toch?
Voeg hem dan ff toe.
  maandag 5 november 2012 @ 12:14:30 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118842937
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Luister, ík heb die regel niet bedacht, en het is ook stom om tijdens het spel de regels aan te gaan passen. Als het je niet zint dan pas je als jij de spelleider bent toch gewoon aan?
Doe ik sowieso al, daarom wist ik ook niet dat het een regel is, hè. Ik kijk gewoon of de tijd nog redelijk is voor iedereen om te stemmen.
pi_118842962

Denk dat het probleem bij jou ligt Hara.
pi_118842984
Even een kop cappuccino maken c_/
  maandag 5 november 2012 @ 12:16:02 #141
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118843005
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 12:14 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Voeg hem dan ff toe.
Doe lekker zelf.
  maandag 5 november 2012 @ 12:16:31 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118843028
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 12:15 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het probleem bij jou ligt Hara.
Lol, die test heb ik lang niet meer gedaan
  maandag 5 november 2012 @ 12:19:11 #143
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118843123
Ping is 45ms :')
  maandag 5 november 2012 @ 12:19:11 #144
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118843124
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 12:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Doe ik sowieso al, daarom wist ik ook niet dat het een regel is, hè. Ik kijk gewoon of de tijd nog redelijk is voor iedereen om te stemmen.
Tja, zo is iedereen SL op z'n eigen manier. Ik vind zo'n regel er niet voor niets in staan, bovendien heb ik die zelf wel eens nodig gehad voor een tactische zet als maffiaburgemeester. Kortom, je hebt het er maar mee te doen :+.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 12:19:56 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118843162
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Tja, zo is iedereen SL op z'n eigen manier. Ik vind zo'n regel er niet voor niets in staan, bovendien heb ik die zelf wel eens nodig gehad voor een tactische zet als maffiaburgemeester. Kortom, je hebt het er maar mee te doen :+.
Ik heb die tweede stem al laaaaaaaaaaaaang weggehaald, je wil gewoon graag tegen me bitchen.
  maandag 5 november 2012 @ 12:21:31 #146
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118843216
Dat kan ik niet ontkennen :D. En ik kan al zo weinig bitchen als SL, dus de kans die ik krijg grijp ik ook aan.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118843597
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:16 schreef DuTank het volgende:

[..]

Doe lekker zelf.
Wat is je probleem? oO<
  maandag 5 november 2012 @ 12:36:07 #148
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118843728
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 12:32 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Wat is je probleem? oO<
Niks :7
Ik ga wel even scrollen dan ;(
  maandag 5 november 2012 @ 12:37:17 #149
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118843763
Hints bij kill 1:
Calex
topic in onz over registratie wc bezoek.
Tuin/wildernis/bladeren - topic expeditie robinson
Topic van AKO waar woekeren instaat.
Favoforum: misdaad

Plopkweker:
Topic over chaos (maw ravage)

Tdrone:
Topic over HALO en andere in GAM(schietspel, maw ravage)
Topics over Expeditie Robinsonn, (wellicht natuur/tuin?)

DuTank:
Topics over schietspellen (ravage/slagveld)
Topic klb over eieren kapot ( geeft ook ravage)

Hints bij kill2:
Plopkweker
Topics over inbrekers.
Topic KLB over chaos(rommel)
Vleeshaak in fobo.
Topic over vissen.

Harajuku:
Topic over haren enzo (speldje?)
Topic over haken!
Topic over wat je onder je bed bewaart (rommel?)
Topic Boer zoekt vrouw (Boeren en tuinen enzo.

-------------

Majo

Soempie:

DuTank:

Kill 2

Soepmie

plopkweker
vleeshaak -> zie link in FoBo
  maandag 5 november 2012 @ 12:41:06 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118843890
Huh, waar heb ik boer zoekt vrouw en iets onder mijn bed :? En haken?
  maandag 5 november 2012 @ 12:41:33 #151
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118843901
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
Huh, waar heb ik boer zoekt vrouw en iets onder mijn bed :?
dunno, ik heb het niet bedacht
  maandag 5 november 2012 @ 12:44:25 #152
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118843989
quote:
haken kwam van tamashii dat weet ik wel
Wat doe ik hier?
  maandag 5 november 2012 @ 12:47:01 #153
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118844075
quote:
Jouw kut? :P
  maandag 5 november 2012 @ 12:51:50 #154
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118844247
Ben ik een hele erge homo als ik niet snap wat haken en een kut met elkaar gemeen hebben :o? Wil het spel niet beïnvloeden, maar nu ben ik gewoon nieuwsgierig :').
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 13:00:27 #155
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118844563
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben ik een hele erge homo als ik niet snap wat haken en een kut met elkaar gemeen hebben :o? Wil het spel niet beïnvloeden, maar nu ben ik gewoon nieuwsgierig :').
pi_118845123
Pohi hara?
  maandag 5 november 2012 @ 13:19:06 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118845236
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Tamashii het volgende:
Pohi hara?
Ja, waar in mijn historie?
  maandag 5 november 2012 @ 13:36:34 #158
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_118845934
Nogmaals,

SL, waarom ben ik dood?!
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 13:41:00 #159
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118846106
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:36 schreef Crutch het volgende:
Nogmaals,

SL, waarom ben ik dood?!
Op maffia gestemd.
  maandag 5 november 2012 @ 13:46:41 #160
118585 Crutch
pi_118846303
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:41 schreef DuTank het volgende:

[..]

Op maffia gestemd.
Waar staat dat in de rolbeschrijving dat ik dood ga als ik wél op maffia stem?
De maffia helpen door er niet op te stemmen klinkt niet als: "je mag niet op ze stemmen, want anders ben je dood."

En al helemaal niet in een spel waarin andere Maffiosi wel op elkaar kunnen stemmen om hun identiteit te beschermen.

Zou ook raar zijn, want dan ben je vaak in ronde één al gedoemd je rol prijs te geven.
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 13:49:21 #161
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118846405
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:46 schreef Crutch het volgende:

[..]

Waar staat dat in de rolbeschrijving dat ik dood ga als ik wél op maffia stem?
De maffia helpen door er niet op te stemmen klinkt niet als: "je mag niet op ze stemmen, want anders ben je dood."

En al helemaal niet in een spel waarin andere Maffiosi wel op elkaar kunnen stemmen om hun identiteit te beschermen.
Je hebt als spion te veel informatie over maffia om als dorp verder te kunnen spelen, daarom krijg je dan een modkill. En dat laatste is gewoon de moeilijkheid van de rol.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 13:50:06 #162
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118846434
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:46 schreef Crutch het volgende:

[..]

Zou ook raar zijn, want dan ben je vaak in ronde één al gedoemd je rol prijs te geven.
Helemaal niet, als je gewoon op iemand stemt die geen maffia is (wat vaak zat gebeurt in het spel ook door dorpers) is er niks aan de hand.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 13:50:20 #163
118585 Crutch
pi_118846445
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je hebt als spion te veel informatie over maffia om als dorp verder te kunnen spelen, daarom krijg je dan een modkill. En dat laatste is gewoon de moeilijkheid van de rol.
En hoe staat dat beschreven in de rolomschrijving, hoe had ik dat kunnen weten?
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 13:51:19 #164
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118846490
Het staat er inderdaad niet in, Liesje en ik hebben het er over gehad, met een andere speler (die al dood was) overlegd, gekeken naar een geval in een oud spel wat vergelijkbaar was en daar onze conclusie uit getrokken.

Maar inderdaad, dat zou aangepast moeten worden. We dachten dat het wel logisch was, blijkbaar niet.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 13:51:37 #165
118585 Crutch
pi_118846504
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Helemaal niet, als je gewoon op iemand stemt die geen maffia is (wat vaak zat gebeurt in het spel ook door dorpers) is er niks aan de hand.
Helemaal niet is wat kort door de bocht. Het valt gewoon op als de hele kudde op één vermeend maffialid stemt en één persoon op een ander.
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 13:53:37 #166
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118846579
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:51 schreef Crutch het volgende:

[..]

Helemaal niet is wat kort door de bocht. Het valt gewoon op als de hele kudde op één vermeend maffialid stemt en één persoon op een ander.
Tja, dat is nou eenmaal de rol van spion. Genoeg rondes gezien waar het absoluut geen probleem was geweest. Jij had gewoon de pech dat iedereen opeens op maffia ging stemmen. Da's hardstikke jammer, maar dat hoort bij het spel. Je had natuurlijk kunnen proberen om iemand anders verdacht te maken oid, maar ik ga niet de tactiek voor andere spelers uit zitten denken.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 13:53:53 #167
118585 Crutch
pi_118846593
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Het staat er inderdaad niet in, Liesje en ik hebben het er over gehad, met een andere speler (die al dood was) overlegd, gekeken naar een geval in een oud spel wat vergelijkbaar was en daar onze conclusie uit getrokken.

Maar inderdaad, dat zou aangepast moeten worden. We dachten dat het wel logisch was, blijkbaar niet.
Nee precies, zou je dat willen aanpassen?
Ik stelde Liesje voordat ik mijn stem eventueel zou terugtrekken ook al een vraag over mijn rol en toen is die kwestie ook nog niet naar voren gekomen, met andere woorden: ze heeft me er niet voor gewaarschuwd, ook al was bekend dat ik dan dood zou gaan.
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 13:54:31 #168
118585 Crutch
pi_118846622
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Tja, dat is nou eenmaal de rol van spion. Genoeg rondes gezien waar het absoluut geen probleem was geweest. Jij had gewoon de pech dat iedereen opeens op maffia ging stemmen. Da's hardstikke jammer, maar dat hoort bij het spel. Je had natuurlijk kunnen proberen om iemand anders verdacht te maken oid, maar ik ga niet de tactiek voor andere spelers uit zitten denken.
Dat maakt me niet uit, dan had ik wel een kekke hint bedacht en op een ander gestemd.
Als ik had geweten dat het mijn kop zou kosten.
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 13:55:58 #169
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118846669
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nee precies, zou je dat willen aanpassen?
Ik stelde Liesje voordat ik mijn stem eventueel zou terugtrekken ook al een vraag over mijn rol en toen is die kwestie ook nog niet naar voren gekomen, met andere woorden: ze heeft me er niet voor gewaarschuwd, ook al was bekend dat ik dan dood zou gaan.
Je had ons ge-pm'd dat je je stem vlak voor de deadline nog zou wijzigen, dus daar gingen wij van uit. Verder blijf ik bij mijn eerdere uitspraken. Eigen schuld dikke bult.
Wat als je als dorpeling blijft leven? Lekker doorvertellen wie precies de maffia is? En als je dan doodgemaakt wordt door de maffia of wat dan ook en ze zien dat je spion bent is het spel meteen voorbij. Dat schiet ook niet op. Of eigenlijk, dat schiet veel te veel op.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 13:56:55 #170
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118846703
Je kunt ook een keertje niet stemmen als blijkt dat iedereen op 1 persoon stemt.
  maandag 5 november 2012 @ 13:57:32 #171
118585 Crutch
pi_118846730
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je had ons ge-pm'd dat je je stem vlak voor de deadline nog zou wijzigen, dus daar gingen wij van uit. Verder blijf ik bij mijn eerdere uitspraken. Eigen schuld dikke bult.
Wat als je als dorpeling blijft leven? Lekker doorvertellen wie precies de maffia is? En als je dan doodgemaakt wordt door de maffia of wat dan ook en ze zien dat je spion bent is het spel meteen voorbij. Dat schiet ook niet op. Of eigenlijk, dat schiet veel te veel op.
Dat heeft toch niks met dorpeling zijn te maken?
Ik verraad een mediamaffialid, dan ben ben ik nog geen dorpeling.
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 13:57:53 #172
118585 Crutch
pi_118846745
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:56 schreef DuTank het volgende:
Je kunt ook een keertje niet stemmen als blijkt dat iedereen op 1 persoon stemt.
Da's wel een goede tip.
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 13:58:47 #173
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118846785
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:57 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat heeft toch niks met dorpeling zijn te maken?
Ik verraad een mediamaffialid, dan ben ben ik nog geen dorpeling.
Zo zijn de regels van de rol, je stemt niet op maffia. Punt.

En ik heb nu toegevoegd dat als je daarin faalt dat je dan doodgaat, ja dat had er misschien eerder ingemoeten. Ik ben er altijd van uit gegaan dat dat de consequentie was.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 14:00:44 #174
118585 Crutch
pi_118846852
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Zo zijn de regels van de rol, je stemt niet op maffia. Punt.

En ik heb nu toegevoegd dat als je daarin faalt dat je dan doodgaat, ja dat had er misschien eerder ingemoeten. Ik ben er altijd van uit gegaan dat dat de consquentie was.
Nou ik niet dus. En da's ook niet zo raar, want de vorige rolbeschrijving klonk totaal niet zo.
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 14:01:23 #175
118585 Crutch
pi_118846876
N00bs zoals ik zijn daar de dupe van, nu ben ik zielig en moet Hara mij troosten. :'(
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 14:01:36 #176
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118846884
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:00 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nou ik niet dus. En da's ook niet zo raar, want de vorige rolbeschrijving klonk totaal niet zo.
Ja, da's dan heel jammer, ik kan er nu niks aan veranderen. Ik heb een verklaring voor je modkill gegeven, daar kan je het niet mee eens zijn, maar het is niet onredelijk. En nogmaals, gedane zaken nemen geen keer.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 14:02:29 #177
169210 liesje1979
pi_118846918
Wij vonden het ook een lastige situatie en hebben zoals Erik al aan gaf iemand geraadpleegd en die vond dus een oude ronde waarin duidelijk werd dat het een modkill was. Toen kregen we het dollema of je helemaal niet op maffia mocht stemmen of dat je stem om 1900 telde. We besloten het laatste. Je PMde mij met die vraag en daar heb ik antwoord op gegeven: ja je mag je stem nog tot 1900 aanpassen.
  maandag 5 november 2012 @ 14:03:37 #178
118585 Crutch
pi_118846974
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wij vonden het ook een lastige situatie en hebben zoals Erik al aan gaf iemand geraadpleegd en die vond dus een oude ronde waarin duidelijk werd dat het een modkill was. Toen kregen we het dollema of je helemaal niet op maffia mocht stemmen of dat je stem om 1900 telde. We besloten het laatste. Je PMde mij met die vraag en daar heb ik antwoord op gegeven: ja je mag je stem nog tot 1900 aanpassen.
Ja zonder mij op de hoogte te brengen van de consequenties, waarom?
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 14:05:19 #179
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118847047
Ik vind het behoorlijk vermakelijk, maar misschien is het voor de rest beter dit via PM voort te zetten?
  maandag 5 november 2012 @ 14:05:25 #180
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118847049
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:03 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hoevaak ga ik dit nog herhalen? Wij gingen er van uit dat als je je niet aan de regels van je rol houdt je dan sterft. Bovendien waren we in de veronderstelling dat je je stem nog zou wijzigen, en dus je rol prima door had.

Daar komt nog bij dat je zelf ook aan ons had kunnen vragen wat het gevolg zou zijn als je de regel in je rolomschrijving zou negeren, en dat heb je ook niet gedaan.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 14:05:26 #181
169210 liesje1979
pi_118847051
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:03 schreef Crutch het volgende:

[..]

Omdat juist dat je vroeg of je je stem nog mocht wijzigen suggereerde dat je de de consequenties wist.
pi_118847062
Crutch ik was ook in de war toen je dood ging, zo had ik hem nooit begrepen.
Maar even logisch nadenken geeft aan dat er geen andere optie is. Je kan geen maffia worden want je hebt op ze gestemd, je kan geen townie worden want je weet wie de maffia is. Ergo; je moet dood.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 14:06:26 #183
45833 crew  Fogel
pi_118847091
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:05 schreef DuTank het volgende:
Ik vind het behoorlijk vermakelijk, maar misschien is het voor de rest beter dit via PM voort te zetten?
Nu is het wel duidelijk voor de volgende spion ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  maandag 5 november 2012 @ 14:07:27 #184
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118847127
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:05 schreef DuTank het volgende:
Ik zie niet zo in wat er nog besproken moet worden. Liesje en ik hebben onze beweegredenen uitgelegd, ik heb toegegeven dat het inderdaad voorheen niet expliciet genoemd is en dat aangepast, we kunnen er op dit punt niets meer aan veranderen.

Ik kan nog mijn excuses aanbieden dat ik geen waarschuwing heb gegeven. Maar dan is het (wat mij betreft) wel klaar.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 14:08:52 #185
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118847186
Mooi.
  maandag 5 november 2012 @ 14:10:01 #186
118585 Crutch
pi_118847239
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 14:05 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Omdat juist dat je vroeg of je je stem nog mocht wijzigen suggereerde dat je de de consequenties wist.
Dat is begrijpelijk, heb ik ook wel aan gedacht.
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 14:10:34 #187
118585 Crutch
pi_118847257
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Crutch ik was ook in de war toen je dood ging, zo had ik hem nooit begrepen.
Maar even logisch nadenken geeft aan dat er geen andere optie is. Je kan geen maffia worden want je hebt op ze gestemd, je kan geen townie worden want je weet wie de maffia is. Ergo; je moet dood.
Da's niet logisch.
Je bent maffia, je zit nu eenmaal vol kwaad en verraad.
Je moeder is een hamster
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 14:11:50 #188
169210 liesje1979
pi_118847313
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat is begrijpelijk, heb ik ook wel aan gedacht.
En sorry nu blijkt dat je het niet wist.

Zo zijn er meer dingen hoor waar je als SL tegen aanloopt, sommige dingen zijn behoorlijk vrij interpreteerbaar in de OP. Best lastig.
  maandag 5 november 2012 @ 14:12:03 #189
118585 Crutch
pi_118847321
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik zie niet zo in wat er nog besproken moet worden. Liesje en ik hebben onze beweegredenen uitgelegd, ik heb toegegeven dat het inderdaad voorheen niet expliciet genoemd is en dat aangepast, we kunnen er op dit punt niets meer aan veranderen.

Ik kan nog mijn excuses aanbieden dat ik geen waarschuwing heb gegeven. Maar dan is het (wat mij betreft) wel klaar.
Ah nee joh, ik ben niet boos of whatever. Ik kan ook niet van de SL verwachten dat ze het hele spel en alle regels die erbij komen kijken tot in detail weten.
Je moeder is een hamster
pi_118847349
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef Crutch het volgende:

[..]

Da's niet logisch.
Je bent maffia, je zit nu eenmaal vol kwaad en verraad.
:{ Ik snap dat je het rot vind, maar het is wel logisch. Er is geen andere optie.
  maandag 5 november 2012 @ 14:13:09 #191
118585 Crutch
pi_118847354
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 14:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

En sorry nu blijkt dat je het niet wist.

Zo zijn er meer dingen hoor waar je als SL tegen aanloopt, sommige dingen zijn behoorlijk vrij interpreteerbaar in de OP. Best lastig.
Daarom helpt het als de de rolbeschrijving volledig is. :P
Nu staat het erbij en is het duidelijk.
Je moeder is een hamster
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 14:16:45 #192
169210 liesje1979
pi_118847521
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:13 schreef Crutch het volgende:

[..]

Daarom helpt het als de de rolbeschrijving volledig is. :P
Nu staat het erbij en is het duidelijk.
Voor de spion wel ja. Er zijn meer rollen die niet heel duidelijk (meer) in de OP staan.
  maandag 5 november 2012 @ 14:19:01 #193
118585 Crutch
pi_118847637
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:12 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

:{ Ik snap dat je het rot vind, maar het is wel logisch. Er is geen andere optie.
Oh jawel.
Dan komt er ineens en maffia/dorpeling/cultitst bij.
Je moeder is een hamster
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 14:22:19 #194
169210 liesje1979
pi_118847796
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef Crutch het volgende:

[..]

Oh jawel.
Dan komt er ineens en maffia/dorpeling/cultitst bij.
Dorp is geen optie want je weet dan wie de maffia is. Maffia zou gek zijn want dan kan die 3x stemmen regel er helemaal wel uit. Cult had misschien gekund.
  maandag 5 november 2012 @ 14:23:40 #195
118585 Crutch
pi_118847849
Mja, is ook zo.
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 14:24:24 #196
30252 Soempie
Procreating
pi_118847877
Whut, er is een soempietrein. Die had ik niet aan zien komen. ;(
  maandag 5 november 2012 @ 14:24:25 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118847878
Er moet ergerlijk ook nog in de op dat de verhouding één mafia op vijf dorp is
  maandag 5 november 2012 @ 14:24:36 #198
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118847883
Eigenlijk*
  maandag 5 november 2012 @ 14:25:23 #199
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118847922
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef Soempie het volgende:
Whut, er is een soempietrein. Die had ik niet aan zien komen. ;(
ja jonge wat zit je ons te killen dan hueeee ;(
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 14:26:08 #200
169210 liesje1979
pi_118847949
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
Er moet ergerlijk ook nog in de op dat de verhouding één mafia op vijf dorp is
Yep. En wat de maffia bijrollen wel en niet kunnen. Ik weet dat er vroeger bij de hoer specifiek werd vermeld dat ze niet kon killen maar dat is er ook uit.
  maandag 5 november 2012 @ 14:26:27 #201
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118847962
Ik heb de verhouding er maar even ingezet.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 14:26:42 #202
30252 Soempie
Procreating
pi_118847970
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 14:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

ja jonge wat zit je ons te killen dan hueeee ;(
Ik heb niemand vermoord. :'(
  maandag 5 november 2012 @ 14:26:50 #203
118585 Crutch
pi_118847973
Ik weet wie er maffia is.
¤ 50,- per lid, pm me!

SPOILER
Je moeder is een hamster
  maandag 5 november 2012 @ 14:28:46 #204
30252 Soempie
Procreating
pi_118848037
En ik heb gister als eerste op Tim gestemd. Had ik als maffia zijnde beter Peter aan kunnen houden, want daar ging de trein toch al heen. :{w

En er waren al hints naar Tim en Peter gevonden door Plop (die ik vertrouw), maar ik kan toch wel verder kijken dan m'n neus lang is en doorzoeken.

Gaan we weer.
  maandag 5 november 2012 @ 14:29:14 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118848057
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Yep. En wat de maffia bijrollen wel en niet kunnen. Ik weet dat er vroeger bij de hoer specifiek werd vermeld dat ze niet kon killen maar dat is er ook uit.
bij mij hebben zulke rollen gewoon een extraatje, al is hoer nooit mijn rol geweest, maar lookout e.d hebben gewoon één extra krachtnaast het moorden
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 14:33:39 #206
169210 liesje1979
pi_118848244
Even een verzoekje nog, omdat Erik er vanavond niet is zou ik het fijn vinden als de rollen lekker vroeg hun ding PM'en.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 15:06:23 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118849397
Ik geloof Soempie eigenlijk wel maar de hints naar haar zijn wel sterk, lastig :X Voorlopig toch maar op Soemp stemmen (sorry :* ), dat kan nog veranderen.

## Vote Soempie

Soempie (5) Hara, Plopkweker, DuTank, MaJo
  maandag 5 november 2012 @ 15:07:01 #208
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118849414
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef Soempie het volgende:
En ik heb gister als eerste op Tim gestemd. Had ik als maffia zijnde beter Peter aan kunnen houden, want daar ging de trein toch al heen. :{w

En er waren al hints naar Tim en Peter gevonden door Plop (die ik vertrouw), maar ik kan toch wel verder kijken dan m'n neus lang is en doorzoeken.

Gaan we weer.
hmmmm, misschien is die vleeshaak-hint dan toch wel goed van me
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 15:08:10 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118849461
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef DuTank het volgende:

[..]

Verklaar je nader?
pi_118849473
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ze kan vertrouwen wat ze wilt, ik vertrouw haar niet.
  maandag 5 november 2012 @ 15:14:00 #211
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118849677
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Verklaar je nader?
Als Soempie haar maffiamaatje vertrouwt, is die ook maffia. Maar neem het allemaal niet zo serieus, ik troll 90% van de tijd :')
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 15:14:46 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118849715
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef DuTank het volgende:

[..]

Als Soempie haar maffiamaatje vertrouwt, is die ook maffia. Maar neem het allemaal niet zo serieus, ik troll 90% van de tijd :')
Ah zo :')
  maandag 5 november 2012 @ 15:17:15 #213
30252 Soempie
Procreating
pi_118849810
Hoe kunnen jullie nou denken dat plop maffia is? Mislukte aanslagen op hem én de hints naar Peter én Tim gevonden. _O-

Schiet mij maar lek. :6
pi_118850044
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef Soempie het volgende:
Hoe kunnen jullie nou denken dat plop maffia is? Mislukte aanslagen op hem én de hints naar Peter én Tim gevonden. _O-

Waarom probeer je mij zo in te dekken oppeens vanuit het niets..?
  maandag 5 november 2012 @ 15:25:08 #215
30252 Soempie
Procreating
pi_118850112
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 15:23 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Waarom probeer je mij zo in te dekken oppeens vanuit het niets..?
Omdat ze een bord voor hun kop hebben en 2 dorp verdacht maken.

En ik probeer mezelf te redden. ;(
pi_118850180
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:25 schreef Soempie het volgende:

[..]

Omdat ze een bord voor hun kop hebben en 2 dorp verdacht maken.
Touché
quote:
En ik probeer mezelf te redden. ;(
Dat maakt je op het moment alleen maar verdachter, toen ik gister een paar hints tegen je vond ging je flierefluitend door met waar je mee bezig was toen de maffia nog aardig wat leden had... :%
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 15:26:51 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118850183
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 15:23 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Waarom probeer je mij zo in te dekken opeens vanuit het niets..?
:D Dit heb ik niet eerder gehoord, meestal is de vraag waarom iemand je verdacht maakt _O- :')
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 15:28:02 #218
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118850235
Is er nou eigenlijk nog 2 maffia? Er waren twee kills vannacht maar dat was nog inclusief Timm, en 3 lijkt me niet te kloppen :?
pi_118850249
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

:D Dit heb ik niet eerder gehoord, meestal is de vraag waarom iemand je verdacht maakt _O- :')
Dat heb ik al soort van gevraagd aan hem op de DM.
pi_118850259
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:28 schreef MaJo het volgende:
Is er nou eigenlijk nog 2 maffia? Er waren twee kills vannacht maar dat was nog inclusief Timm, en 3 lijkt me niet te kloppen :?
3de kwam van de vig lijkt mij
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 15:30:47 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118850315
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 15:28 schreef plopkweker het volgende:

[..]

3de kwam van de vig lijkt mij
3e is sowieso vigilante aangezien ik me niet kan voorstellen dat de maffia elkaar omlegt _O- Maar dus 2 kills voor de maffia wat betekent dat er toen nog 3 of 4 maffia waren - Timmm is dus 2 of 3. En 3 kan ik me niet voorstellen dan zou er wel heel veel maffia zijn :')

Dus nog 2 (of 3) maffia op 8 spelers, dat moet te doen zijn *O*
pi_118850365
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

3e is sowieso vigilante aangezien ik me niet kan voorstellen dat de maffia elkaar omlegt _O- Maar dus 2 kills voor de maffia wat betekent dat er toen nog 3 of 4 maffia waren - Timmm is dus 2 of 3. En 3 kan ik me niet voorstellen dan zou er wel heel veel maffia zijn :')

Dus nog 2 (of 3) maffia op 8 spelers, dat moet te doen zijn *O*
:Y
  maandag 5 november 2012 @ 15:36:46 #223
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118850507
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef Soempie het volgende:

Zoals ik al zei, ik maakte maar een grapje :')
Maar net zoals er hints naar mij of andere dorpelingen worden gevonden, vond ik de vleeshaak-hint terug in z'n fobo, sorry hoor. Ik zit ook wel eens mis ;(
  maandag 5 november 2012 @ 15:38:17 #224
30252 Soempie
Procreating
pi_118850551
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben nieuw in dit spel. :D

Plop, vorig potje schoot ik ook in de verdediging en toen lag ik er de 2e nacht als dorp uit. Nu besloot ik dat anders aan te pakken, maar hey, als er al een trein is gestart wordt het toch even anders. :+
  maandag 5 november 2012 @ 15:39:04 #225
30252 Soempie
Procreating
pi_118850582
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 15:28 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Dat heb ik al soort van gevraagd aan hem op de DM.
*nevermind
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 15:40:35 #226
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118850624
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:38 schreef Soempie het volgende:

[..]

Plop, vorig potje schoot ik ook in de verdediging en toen lag ik er de 2e nacht als dorp uit. Nu besloot ik dat anders aan te pakken, maar hey, als er al een trein is gestart wordt het toch even anders. :+
Ik bedoelde het ook naar Plop toe hoor :D Ik vond de vraag zo grappig waarom je hem aan het vrijpleiten was, dat is juist fijn als dat in dit spel gebeurd _O-
pi_118850636
pi_118850739
Ach, er zijn al 2 aanslagen op mij geweest en ik heb een groot aandeel gehad in de kill op peter en tim, als mensen dat niet begrijpen dan tsja... Het valt me alleen op dan Soemp ineens zichzelf eruit probeert te praten, terwijl ze gister ook een paar hints tegen zich had en er niks van aantrok omdat de aandacht werd afgeleid naar andere maffia...
pi_118851717
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

bij mij hebben zulke rollen gewoon een extraatje, al is hoer nooit mijn rol geweest, maar lookout e.d hebben gewoon één extra krachtnaast het moorden
wel logisch imo. anders heb je als maffia als je pech hebt de hoer en lookout aan t eind over en ben je kansloos omdat je niet kunt killen.
pi_118852004
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:38 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wacht, wat?

Jij doet al kei lang mee met dit spel!!

:D :'( :D
  Redactie Frontpage maandag 5 november 2012 @ 16:16:49 #231
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118852094
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Wacht, wat?

Jij doet al kei lang mee met dit spel!!

:D :'( :D
:N
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_118852173
  Redactie Frontpage maandag 5 november 2012 @ 16:20:30 #233
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118852276
Ja schat, ze heeft al eens eerder meegedaan maar dat waren wat, 1 of 2 potjes? Dan ben je echt nog niet een ervaren speler hoor :')
With four other people
And aliens
pi_118852355
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Ja schat, ze heeft al eens eerder meegedaan maar dat waren wat, 1 of 2 potjes? Dan ben je echt nog niet een ervaren speler hoor :')
Maar een noob is ze nu ook weer niet :'( :D :'(
pi_118852405
Sorry voor zhe edit, stond zo verkapt.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 16:27:08 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118852588
Als de anderen 4 nou ook even stemmen....
  maandag 5 november 2012 @ 16:32:46 #237
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118852883
## Vote DuTank

DuTank (1) tdrone

even veranderd..
Wat doe ik hier?
pi_118853130
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef tdrone het volgende:
## Vote DuTank

DuTank (1) tdrone

even veranderd..
Ik ga hierin mee denk ik.

# vote Soempie.
pi_118854490
Soempie (7) Hara, Plopkweker, DuTank, MaJo, Tamadinges, CaLeX
DuTank (1) tdrone

ik weet het even niet meer
  maandag 5 november 2012 @ 17:12:00 #240
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118854657
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef tdrone het volgende:
## Vote DuTank

DuTank (1) tdrone

even veranderd..
wat is deze?
  maandag 5 november 2012 @ 18:01:56 #241
30252 Soempie
Procreating
pi_118856821
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Maar een noob is ze nu ook weer niet :'( :D :'(
Dit is het derde potje. :')
  maandag 5 november 2012 @ 18:15:14 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118857396
Weljammer voor Soempie, vind haarweleengoedetoevoegingaanhetspel. MAARJA.ze moet toch haskedood.

Ja, mijn spatie is lui vandaag. Wow, die zin ging goed, volgens mijdoetie-oh laatmaar.
  maandag 5 november 2012 @ 18:34:50 #243
345170 Roger_Epiales
pi_118858157
#Vote DuTank

DuTank (2) tdrone, Roger_Epiales

Vind DuTank al langer verdacht, vond ook die vlijmscherpe-bijl-hint iets te passend om te negeren, ookal vond Tim het een kuthint (we weten intussen allemaal waar zijn loyaliteit lag dit potje :') )
Feel free to insult me.
  maandag 5 november 2012 @ 18:47:01 #244
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118858696
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
#Vote DuTank

DuTank (2) tdrone, Roger_Epiales

Vind DuTank al langer verdacht, vond ook die vlijmscherpe-bijl-hint iets te passend om te negeren, ookal vond Tim het een kuthint (we weten intussen allemaal waar zijn loyaliteit lag dit potje :') )
wel frappant dat ik alleen maar maffia heb gestemd bij de lynches. Op de eerste na, maar goed :') Dat was als geintje en chuck ging er toch aan.
  maandag 5 november 2012 @ 18:49:30 #245
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118858791
Oh en tamashii volgens mij, maar die leeft nog
  maandag 5 november 2012 @ 18:51:02 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118858857
Ikvindhetook eenkuthint
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 19:00:09 #247
169210 liesje1979
pi_118859208

Nu er nog maar zo weinig mensen in het dorp in leven waren was het maar een stille bedoening. De sfeer was angstig en de mensen die nog wel in leven waren, begaven zich liever niet buiten de schijnveilige muren van hun huizen. Maar toch moest er ook vandaag weer een lynch plaatsvinden. Eén voor één kwamen de bewoners schichtig naar de stembus waar al snel bleek dat de grote meerderheid voor Soempie zou gaan. Soempie riep nog wat om zich heen om zich te verdedigen maar het dorp reageerde hier amper op. Ze wisten het zeker, Soempie moest dood. De guillotine werd uit de kelder gehaald en midden op het dorpsplein gezet, kleine groepjes mensen verzamelden zich er omheen want dit wilden ze niet missen. Soempie werd naar de guillotine geleid en nam plaats, de tranen stroomden over haar wangen, dit had ze nooit gewild. Toen de kerkklok 7 uur sloeg viel het hoofd van Soempie (maffia, lookout) met een doffe klap op de grond. Sommige mensen mompelden nog een “hoera” voor ze zich weer naar hun huizen snelden.
  maandag 5 november 2012 @ 19:00:40 #248
30252 Soempie
Procreating
pi_118859241
w/

Moderator maandag 5 november 2012 @ 19:06:33 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118859505
Dus toch :o ik voelde me eigenlijk vet schuldig dat ik op je stemde :')
  maandag 5 november 2012 @ 19:07:15 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118859543
Soempie hoekon je :'(
  maandag 5 november 2012 @ 19:11:32 #251
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118859742
Nog 1 maffia? Zou dit dan tdrone of roger zijn?
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 19:12:33 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118859790
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:11 schreef DuTank het volgende:
Het kunnen er dus ook 2 zijn (zie mijn eerdere rekenmodel :s)) maar ik verwacht inderdaad 1, anders zou er deze ronde wel erg veel maffia in zitten!
pi_118859975
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Soempie het volgende:
w/

[ afbeelding ]
Zei het toch >:)
pi_118859982
Ik vind het nu al veel maffia, er zijn er al 5 dood + spion :D

*kruipt weer in kist
pi_118860029
Wachten op de nachtpost.
  maandag 5 november 2012 @ 19:24:00 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118860290
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het kunnen er dus ook 2 zijn (zie mijn eerdere rekenmodel :s)) maar ik verwacht inderdaad 1, anders zou er deze ronde wel erg veel maffia in zitten!
Zes mafia + spion is sowieso al veel op wat 24? mensen. Zeven zou helemaal te gek voor woorden zijn.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 19:27:50 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118860476
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 19:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zes mafia + spion is sowieso al veel op wat 24? mensen. Zeven zou helemaal te gek voor woorden zijn.
Dat is zeker wel veel ja :Y Ik ben benieuwd naar de nachtpost :s)
  maandag 5 november 2012 @ 19:31:02 #258
345170 Roger_Epiales
pi_118860641
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:11 schreef DuTank het volgende:
Of nog iemand anders? :+
Feel free to insult me.
  maandag 5 november 2012 @ 19:32:01 #259
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118860686
Nee joh, alleen mensen die op Dutank gestemd hebben kunnen mafia zijn.
  maandag 5 november 2012 @ 19:33:19 #260
345170 Roger_Epiales
pi_118860752
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
Want?
Feel free to insult me.
  maandag 5 november 2012 @ 19:33:48 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118860787
Waarom begrijpen jullie sarcasme niet
  maandag 5 november 2012 @ 19:34:40 #262
345170 Roger_Epiales
pi_118860835
Begrijp ik heel goed, misschien had ik er een passende smiley bij moeten zetten. :')
Feel free to insult me.
  maandag 5 november 2012 @ 19:41:43 #263
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118861266
Volgende week of de week erna ga ik me ertoe zetten een goede, heldere OP te tikken. Die niet voor meerdere interpretaties vatbaar is.

Daar staat dan weer tegenover dat sommige dingen nou eenmaal niet in één regel te vatten zijn, en dat ppur op feeling gaat. Alleen als je het spel een beetje doorhebt kan je een goede SL zijn. Het draait ook niet allemaal om de regels, het gaat om een zo leuk mogelijk spel.

Bijvoorbeeld dat voorbeeld van eerder deze ronde, de discussie die hara en ik 2 rondes terug hadden over TV die zich wilde laten killen door zijn medemobs om verwarring te zaaien. Als je álles in regels vat, zijn dt soort verrassende tactieken niet meer mogelijk.
Laffe huichelaar
pi_118861565
Ja ghallon ballon des pantalon.

Vanaf wanneer zijn de SL's er niet meer? Ik wil nog wel de nachtpost meemaken vandaag
  maandag 5 november 2012 @ 20:20:57 #265
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118863722
Naar wie waren er nog meer sterke hints?
(Ik zit op mobiel, dus lastig terug lezen)
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 20:43:19 #266
169210 liesje1979
pi_118865006
Is er iemand bij wie ik even terecht kan met een SL vraagje? :@
pi_118865310
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
Hara denk ik wel.
  maandag 5 november 2012 @ 20:48:35 #268
345170 Roger_Epiales
pi_118865315
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien Tim ff PMen?
Hij zit niet meer in de ronde (objectiviteit), kent het spel en is SL geweest.
Ziet er naar uit dattie online is.
Feel free to insult me.
pi_118865325
Of mij, ik weet niet waarover het gaat.
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 20:55:15 #270
169210 liesje1979
pi_118865726
Thanks iedereen die me wilde helpen. Ik weet het antwoord nu van Timmmm dus ik ga schrijven.
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 21:42:59 #271
169210 liesje1979
pi_118868715

Het leek uitgestorven op straat. Het regende pijpenstelen en een gure wind joeg door de straten van dit ooit zo vredige dorp. Toch waren er wel wat mensen actief. Tamashii rende, dik ingepakt , alsof haar leven er vanaf hing langs de huizen. Ze had maar 1 doel en wilde dit zo snel mogelijk uitvoeren. Wat ze niet wist was dat er nog iemand onderweg was naar een dorpsbewoner. Ook Majo was onderweg om haar snode plannen ten uitvoer te brengen. Toen ze het dorpsplein over wilde steken zag ze van een afstandje Tamashii komen aanrennen. “Wat doe jij hier?”krijste ze naar de andere vrouw. Tamashii stopte met rennen en keek Majo woest aan. “Ik probeer te voorkomen dat er weer een dorpeling sterft, maar wat doe jij hier precies?” Argwanend stonden beide vrouwen tegenover elkaar, geen van beiden bereid voor de ander aan de kant te gaan. Donkere wolken pakten zich samen en toen Majo het woord nam schoot de eerste bliksemflits al door de lucht. “Nou om eerlijk te zijn tamashii, ik hoef niet meer verder op pad want ik kwam voor jou! “ “Als ik het niet dacht” schreeuwde Tamashii, “je wilde me zeker vermoorden zoals je met al mijn vrienden uit het dorp hebt gedaan he? Nou hier sta ik, ga je gang!” De vrouwen storten zich op elkaar en begonnen een echte bitchfight. Er werd gebeten, gekrabd, er vlogen bossen haar over het plein en het gegil was niet van de lucht. De paar mensen die nog in leven waren kwamen hun huizen uit om te kijken wat er aan de hand was. Ze zagen de twee vrouwen vechten maar wisten niet voor wie ze partij konden kiezen dus riepen ze maar wat algemene aanmoedigingen. “Pak haar!” “Grijp haar” Maar de dames hoorden het niet eens meer, terwijl ze al verder vechtend het hele plein over rolden.
In al hun schermutselingen hadden ze niet door dat een laadluik naar de kelder van de dorpskroeg open stond en ze rolden pardoes naar beneden. Eerst viel Majo (maffia) met haar hoofd op een fust bier, en kreeg een gapende wond in haar schedel waardoor de weinige hersens die normaal gesproken in haar hoofd zitten over de vloer liepen. Tamashii (vigilante) wilde dit van dichtbij bekijken om heel zeker te zijn dat haar rivaal dood was, maar gleed uit over de hersensoep en viel met haar borstkas hard op de CO2 fles die hierdoor open schoot en heel het lichaam volspoot met gas. Ze zwol op als een ballon en haar ingewanden werden na ongeveer een minuut met enorme pijn met brute kracht tegen de muur geslingerd.

Boven hun levenloze lichamen, op het dorpsplein begon de stom te gaan liggen, mensen keken elkaar wat vragend aan, sloegen elkaar eens wat onzeker op de schouders tot het besef begon door te dringen. Ze begonnen te lachen en dansten tot in de vroege uurtjes, dronken en zongen. Hun dorp was bevrijd van de maffia.

Gefeliciteerd dorp!
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 21:43:31 #272
169210 liesje1979
pi_118868753
Erik, weer bedankt voor de samenwerking. :*
  maandag 5 november 2012 @ 21:43:33 #273
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118868761
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
natuurlijk, je gaat toch niet op je maffiamaatje stemmen?
  Redactie Frontpage maandag 5 november 2012 @ 21:44:32 #274
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118868824
MaJo én Soempie? SC-verraad hier, ik zweer het je :') En Timmmm als opperhoofd? Geen wonder dat ik werd afgeslacht ;(

Wel excuses gekregen via DM :D :*
With four other people
And aliens
  maandag 5 november 2012 @ 21:45:46 #275
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118868891
Jammer, ik wilde eigenlijk nog mijn rol kunnen benutten ;( Zombie hihi
pi_118868907
Bitchfight _O-
  maandag 5 november 2012 @ 21:50:01 #277
345170 Roger_Epiales
pi_118869182
Volgens mij de eerste keer dat ik niet gedood werd.
Go dorp! *O*
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 21:50:09 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118869190
Ik dacht altijd dat kills gingen op volgorde van binnenkomst? Dus degene die het als eerst opstuurt blijft dan leven. Maar het maakt niet uit verder :)

En sorry Etc, we vonden het erg lullig :@
  maandag 5 november 2012 @ 21:51:17 #279
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118869271
Bam.
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 21:51:54 #280
169210 liesje1979
pi_118869304
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht altijd dat kills gingen op volgorde van binnenkomst? Dus degene die het als eerst opstuurt blijft dan leven. Maar het maakt niet uit verder :)

Nee daar hebben we eerder een discussie over gehad, dan zouden de mensen die tussen 1900 en 2200 weinig tijd hebben altijd aan het korste eind trekken.
  maandag 5 november 2012 @ 21:52:02 #281
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118869313
Jay gewonnen als bg van hara :D

Nu wil ik wel weten waarom de maffia zo aan het klooien was de eerste 2 dagen
Wat doe ik hier?
  maandag 5 november 2012 @ 21:52:03 #282
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118869314
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:

anders waren we morgen klaar joh...
  maandag 5 november 2012 @ 21:52:26 #283
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118869335
Heb ikooknooit zogedaan :N
  maandag 5 november 2012 @ 21:53:07 #284
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118869381
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:52 schreef tdrone het volgende:

Ja, ikkneep hem wel toenze steeds achter plopaanzaten :') en hij maaroverleven haha
  maandag 5 november 2012 @ 21:53:34 #285
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118869411
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nee daar hebben we eerder een discussie over gehad, dan zouden de mensen die tussen 1900 en 2200 weinig tijd hebben altijd aan het korste eind trekken.
Sowieso, dan is de mafia altijd in het voordeel. Als dorp moet je de uitkomst van de lynch maar afwachten, voor je iets weet.

Alle rollen dienen gewoon, waar mogelijk, uitgevoerd te worden
Laffe huichelaar
pi_118869449
Tamadinges O+ wat een held

Neem een stuk pizza van me

maandag 5 november 2012 @ 21:55:23 #287
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118869527
Euj timmmmm je had me wel net je verdenking op MaJo en rockfire
Wat doe ik hier?
pi_118869556
Het dorp heeft erg sterk gespeeld jongens, speciale complimenten voor de BM en de vigilante _O_
  maandag 5 november 2012 @ 21:55:59 #289
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118869565
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:52 schreef tdrone het volgende:

Daar zat een tactiek achter. Ik had bedacht dat als de lookout ziet wie er allemaal bij iemand aanwezig waren, hij dan ook de BGs zou zien als die in actie moesten komen.

Plop de eerste BG bleef alleen maar leven, en toen werden we ook nog gespot dus toen kreeg de rest cold feet
Laffe huichelaar
  maandag 5 november 2012 @ 21:56:31 #290
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118869595
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef tdrone het volgende:
Euj timmmmm je had me wel net je verdenking op MaJo en rockfire
En majo maar schelden dat ik haar verdacht aan het maken was :')
Laffe huichelaar
  maandag 5 november 2012 @ 21:56:51 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118869617
Maar ik ga dus volgende week ofzo een nieuwe dummyproof OP maken.
Laffe huichelaar
  maandag 5 november 2012 @ 21:57:04 #292
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118869634
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Het dorp heeft erg sterk gespeeld jongens, speciale complimenten voor de BM en de vigilante _O_
Ja, dankjewel!

Welke kills staan allemaal op naam van vig trouwens?
  maandag 5 november 2012 @ 21:57:51 #293
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118869677
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik vrees dat deOP nooit zo kan worden dathetgelijk duidelijk is :') maar feiten e.d. kunnen er wel beter inja
pi_118869685
*G*
  maandag 5 november 2012 @ 21:58:16 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118869707
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vrees dat deOP nooit zo kan worden dathetgelijk duidelijk is :') maar feiten e.d. kunnen er wel beter inja
Nee, maar wel dat alle regels er instaan. En ook logisch zijn
Laffe huichelaar
pi_118869712
En ik Plopkweker tweemaal gered van de dood _O-
pi_118869748
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:56 schreef timmmmm het volgende:
Goed plan :Y

Bij sommige rollen is inderdaad wel wat meer uitleg handig :P

En dank aan Erik en Liesje!
  maandag 5 november 2012 @ 21:59:18 #298
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118869777
fun fact: Ik had Etc wijs gemaakt dat ik Cult was en we samen gingen werken en als cult winnen. Dus zij gaf mensen vests die ik zou gaan "culten" zodat we forever zouden leven. Alleen jammer dat we mafia waren :')
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage maandag 5 november 2012 @ 21:59:58 #299
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118869811
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:59 schreef timmmmm het volgende:
fun fact: Ik had Etc wijs gemaakt dat ik Cult was en we samen gingen werken en als cult winnen. Dus zij gaf mensen vests die ik zou gaan "culten" zodat we forever zouden leven. Alleen jammer dat we mafia waren :')
That wasn't funny ;( :') Als ik bij de mafia had gezeten, dán was het funny :+
With four other people
And aliens
pi_118869831
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Ja bedankt... daar ging mijn tactiek om gewoon open en bloot de bom te spelen en een pain in the ass te zijn voor de maffia dus in rook op :')
  maandag 5 november 2012 @ 22:02:10 #301
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118869960
Arme Etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')