Ik gedij inmiddels ook beter bij kaarslicht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit soort dingen doe ik altijd in het donker..... Bij het schemerlicht van de lantarenpalen..
Lijkt me pijnlijk.quote:
Ik vind het tofquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadden we nou net met z'n allen een gesprek!? Over iets algemeens?! WHAT THE FACK!?
Je haar glanst ervan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat een gesprek over beharing ons nou nog samenbrengt. Ik voel me daar toch persoonlijk wel vereerd door
.
Probleem is dat dat nogal lastig weg te halen is, in je eentje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
Rughaar vind ik wel echt een afknapper.
Ik heb een paar zwarte haren. Die worden altijd vakkundig verwijderd een keer in de zoveel tijdquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Probleem is dat dat nogal lastig weg te halen is, in je eentje.
Door je persoonlijke plukkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een paar zwarte haren. Die worden altijd vakkundig verwijderd een keer in de zoveel tijd
Nou ja, ik ben zelf lenig genoeg om het weg te scheren, maar ik heb het niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een verlengstuk aan je scheermes zie je nu bezigquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik bedoel niet een paar van die verdwaalde haren, maar echt zo'n dikke mat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een paar zwarte haren. Die worden altijd vakkundig verwijderd een keer in de zoveel tijd
Precies ja. En uitkijken om niet uit te schieten met dat ding... Een grote bloederige bende in de badkamer...quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een verlengstuk aan je scheermes zie je nu bezig
Of dubbelzijdig plakband tegen de muur en daar even tegen aan gaan staan...quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een verlengstuk aan je scheermes zie je nu bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |