Ik gedij inmiddels ook beter bij kaarslicht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit soort dingen doe ik altijd in het donker..... Bij het schemerlicht van de lantarenpalen..
Lijkt me pijnlijk.quote:
Ik vind het tofquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadden we nou net met z'n allen een gesprek!? Over iets algemeens?! WHAT THE FACK!?
Je haar glanst ervan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat een gesprek over beharing ons nou nog samenbrengt. Ik voel me daar toch persoonlijk wel vereerd door
.
Probleem is dat dat nogal lastig weg te halen is, in je eentje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
Rughaar vind ik wel echt een afknapper.
Ik heb een paar zwarte haren. Die worden altijd vakkundig verwijderd een keer in de zoveel tijdquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Probleem is dat dat nogal lastig weg te halen is, in je eentje.
Door je persoonlijke plukkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een paar zwarte haren. Die worden altijd vakkundig verwijderd een keer in de zoveel tijd
Nou ja, ik ben zelf lenig genoeg om het weg te scheren, maar ik heb het niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een verlengstuk aan je scheermes zie je nu bezigquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik bedoel niet een paar van die verdwaalde haren, maar echt zo'n dikke mat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een paar zwarte haren. Die worden altijd vakkundig verwijderd een keer in de zoveel tijd
Precies ja. En uitkijken om niet uit te schieten met dat ding... Een grote bloederige bende in de badkamer...quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een verlengstuk aan je scheermes zie je nu bezig
Of dubbelzijdig plakband tegen de muur en daar even tegen aan gaan staan...quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mike, it's amaaaazing! And you can also use it to clean the ceiling!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan een uurtje later op de de EHBO een lulverhaal ophangen waarom het vel van je rug is verdwenen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:21 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Of dubbelzijdig plakband tegen de muur en daar even tegen aan gaan staan...
Van plakband? Ik heb het niet over superglue...quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En dan een uurtje later op de de EHBO een lulverhaal ophangen waarom het vel van je rug is verdwenen.
Of met die wax pleisters. Wel een idee. Goed insmeren, tegen de wand gaan staan, schrapzetten, goed afzetten en dan 'whack'... jezelf in een keer losscheuren.... En alles blijft keurig achter, en zo glad als een paling...quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:21 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Of dubbelzijdig plakband tegen de muur en daar even tegen aan gaan staan...
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En dan een uurtje later op de de EHBO een lulverhaal ophangen waarom het vel van je rug is verdwenen.
quote:I don't know what to tell you, there, Bobbo. Either this kid has a light bulb up his butt or his colon has a great idea.
Jouw bovenkantje zit altijd goed hoor, meneerquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Okay, mijn moeder zei al dat homo's niet uitgepraat kunnen raken over haar en jullie zijn niet eens aan de bovenkant.
Ik vind het wel grappig in 1 zin, waxen en als een echte manquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of met die wax pleisters. Wel een idee. Goed insmeren, tegen de wand gaan staan, schrapzetten, goed afzetten en dan 'whack'... jezelf in een keer losscheuren.... En alles blijft keurig achter, en zo glad als een paling...
En als echte man de pijn verbijten....
De hoeveelheid haar bepaalt niet de hoeveelheid man. Anders was ik een Superman en we weten allemaal dat dat niet het geval isquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig in 1 zin, waxen en als een echte man
Hmmtsja. Ik ga het zelf niet doen, ben er niet zo voor....quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig in 1 zin, waxen en als een echte man
Nou.... kweet het nog niet. Ik ga het zelf niet doen, maar als iemand anders vindt dat het moet, of in elk geval wil helpen de rug wat gladder te krijgen....quote:
Dat zeg ik toch ook niet, dat het dat bepaalt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De hoeveelheid haar bepaalt niet de hoeveelheid man. Anders was ik een Superman en we weten allemaal dat dat niet het geval is.
Ja, vandaar dat ik ook ineens weer aan het meeposten wasquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadden we nou net met z'n allen een gesprek!? Over iets algemeens?! WHAT THE FACK!?
Jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het topic was vrij snel volgeluld...quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik ook ineens weer aan het meeposten was.
Oh nee hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:31 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik schrik er wel van, dat ik (geloof ik) met de Cavalinho de enige ben zonder woest mannelijk borsthaar.
ach, alles heeft zn charme.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:31 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik schrik er wel van, dat ik (geloof ik) met de Cavalinho de enige ben zonder woest mannelijk borsthaar.
quote:
Haha niet? Domperquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Phew!
Ik ga er geen poll over openen.
Ik hield me er buiten, viel het op?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je deed ook niet zó hard mee in het gesprek Ang3lquote:
Nee ik was met m'n engel aan t knokken. Die overigens een stoppelbaard heeftquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je deed ook niet zó hard mee in het gesprek Ang3l.
quote:
Hoe is het eigenlijk met je man?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik vind je op je foto er best skinny uit zien. Mij te weinig vlees.
Je postte een foto in het vorige topic. Was je dat niet zelf? ( stond wel in je photoalbum). Zo'n figuur is mij te skinny.quote:
Je kan er maar het beste van maken:quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:21 schreef Cavalinho het volgende:
Laatste tweets met foto's over de storm:
Nigel Barker @NigelBarker
The Hudson has breached again and this time it's worse, I'm watching it rise right in front of me 6.09 pm http://instagr.am/p/RYedSWPNK-/
Another view of the Hudson at Horatio Street in the West Village as it crests again #sandy http://instagr.am/p/RYexPLPNLg/
Ligt er aan of ie zijn haar lang of kort heeft. Is nogsteeds cutequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je man?Ziet hij er nog hetzelfde uit?
Jij bent nl wel een echte meneer geworden tegenwoordig
Grappig om te zien! Geen stoere met een petje meer, maar ja, daar staat wel ff een kerel zeg maar...
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Ligt er aan of ie zijn haar lang of kort heeft. Is nogsteeds cute
Nee man, dat is Chico, Francisco Lachowski, een maatje. Heb ik ook gezegd toen iemand dat vroeg. Hij is een stuk langer dan ik. En idd gewoon een mager geval. Maar wel lief.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Je postte een foto in het vorige topic. Was je dat niet zelf? ( stond wel in je photoalbum). Zo'n figuur is mij te skinny.
Doet me denken aan de regens in Brazilie. Als kind ging je dan ook in je korte broekje ofzo naar buiten, heerlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan er maar het beste van maken:
[ afbeelding ]
Zelfs ik heb meerquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:31 schreef Ambiguiteit het volgende:
quote:
quote:
Ja, als alle elektriciteitsmasten zijn omgewaaid dan wordt het lastig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:19 schreef Cavalinho het volgende:
Hij bestaat ook al in andere vorm (photoshop).
Maar wel gaaf, zo'n verzoek!
De stroomstoring kan dagen duren. Ze horen alleen nog de wind en sirenes, zien weinig.
De stroom ligt er vrijwel in heel NYC uit. Dus internet en mobiele telefoons zullen momenteel ook vrijwel niet werken. Gewoon op het best hopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:42 schreef Cavalinho het volgende:
NYC bij kaarslicht is creepy.
https://twitter.com/RyanS(...)072618598401/photo/1
Had to save my car! #sandy http://instagr.am/p/RYrVkyvNJx/
Nigel Barker@NigelBarker
Right outside my building having saved my car! Now to put the kids to bed .... Calmly... Oh #sandy http://instagr.am/p/RYrdPBvNJ6/
Die berichten zijn al weer wat ouder.
Ik hoor niks meer van mijn vriend and it creeps me out.
Ik weet dat hij heus wel safe zal zitten, geen nieuws is goed nieuws, maar toch.
Ik moet wel langzaam aan naar bed nu...
Je zou bijna zeggen van wel hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja soms kun je ook gewoon lekker niet zo moeilijk doen en hopsa!
Waarmee ik Sandy niet wil bagatelliseren hoor, maar een beetje het "Het is NY, het centrum van de wereld, en dus heel erg" gevoel heb ik wel
Maakt de ongevallen natuurlijk niet minder erg, en de spanning voor mensen van het thuisfront ook niet.
Ja precies, dan zou ook iedereen panikeren want "de randstad, centrum van Nederland"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef Vlarp het volgende:
Het is een beetje hetzelfde idee als hier de Randstad zou worden getroffen door het zwaarste noodweer van de afgelopen 100 jaar. O wacht, dat is in 1953 al gebeurd.
quote:STATISTICS UPON U.S. LANDFALL
Strength
Katrina: Category 3 (Louisiana)
Irene: Category 1 (North Carolina)
Sandy: Category 1 (New Jersey)
Top Wind Speed
Katrina: 125 mph
Irene: 85 mph
Sandy: 80 mph
Diameter (extent of high winds)
Katrina: 400 miles
Irene: 520 miles
Sandy: 940 miles
Atmospheric Pressure
Katrina: 920 millibars (lower is stronger)
Irene: 951 millibars
Sandy: 943 millibars (lowest ever, north of North Carolina)
Typical at sea level: 1013 millibars
Storm Surge
Katrina: 14 feet, funneling to 28 feet at New Orleans
Irene: 8 feet
Sandy: 6-11 feet forecast, expected to funnel in Bay of New York and Long Island Sound
Maximum Rainfall
Katrina: 15 inches
Irene: 10-15 inches (N.C.); 8 inches (N.Y., Vt.)
Sandy: 12 inches forecast
Maximum Snowfall
Katrina: 0 inches
Irene: 0 inches
Sandy: 24 inches forecast
Deaths
Katrina 1,833
Irene: 56
Sandy: 65 as of Monday morning, more expected
Property Damage
Katrina: $81 billion
Irene: $19 billion
Sandy: to be determined
Valt vast nog genoeg te halen hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn al die winkels niet ondergelopen met water? Sta je dan met je verzopen flatscreen.
Nou dan mogen de duikspullenwinkels wel oppassen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn al die winkels niet ondergelopen met water? Sta je dan met je verzopen flatscreen.
Als je dat in Haren al had, dan heb je dat in NY natuurlijk helemaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:58 schreef wonderer het volgende:
Wedden dat er straks als een malle geplunderd gaat worden nu alle alarmen geen stroom hebben en de politie andere dingen aan het hoofd heeft?
Volgens mij komt het van Youp van 't Hek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:55 schreef Ang3l het volgende:
maar de betekenis die we er met vrienden aan gegeven hebben.
An administration nightmare....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:06 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, dat krijg je dus ook nog.
14.000 gecancelde flights!!!
Als je ook verder leest hoe mensen zijn omgekomen, brr.quote:In Richmond Hill, Queens, a 23-year-old woman taking cellphone photos of a power line that had caught fire suffered a horrific death after she stepped on a live wire on the sidewalk and fell to the ground, screaming.
“She was right on top of the live cables and they were just frying her,” said neighbor Renny Bhagretta, 44, who watched from his window on 134th St. Monday night. “She couldn’t move. She didn’t have a chance.”
Police, firefighters and Con Edison workers couldn’t get near the victim for almost two hours because cables strewn all over the road were still sparking.
Weet ik, maar maakt t nog niet minder irritantquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef Cavalinho het volgende:
@Ang3l zo'n teen duurt gewoon maanden omdat de pezen verrekt of gescheurd zijn of de aanhechtingen en dat herstelt heel langzaam omdat er gewoon heel weinig doorbloeding is en op celniveau opnieuw moet beginnen. (Voor zover ik het begrepen heb.)
Nog wat feiten/updates over de storm.
http://www.usatoday.com/s(...)1666105/?sf6903464=1
O.o brrrquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:43 schreef Cavalinho het volgende:
Zeker veel leuks op TV, het is stil hier....
Foto's nemen kan gevaarlijk zijn.
Ergens voel ik hier wel een beetje eigen schuld dikke bult (er gingen immers waarschuwingen uit om binnen te blijven en als er nog stroom op lijnen staat die over de grond gaan.... duh), maar het blijft verschrikkelijk:
[..]
Als je ook verder leest hoe mensen zijn omgekomen, brr.
Dat je onder een boom verpletterd wordt of verdrinkt in je eigen huis terwijl je de familie leden in veiligheid hebt kunnen brengen...
Ik was er maandag op bezoek, gelukkig is het maar tijdelijk dat verlamde gezicht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:55 schreef Ang3l het volgende:
God, als je toch af en toe de tumor, kapotte knie en verlamd gezicht verhalen van een ander in je omgeving hoort ...
Nou lach er maar mee. Ik zou t echt verschrikkelijk vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik was er maandag op bezoek, gelukkig is het maar tijdelijk dat verlamde gezicht.
Wel ff een berichtje richting moeder gedaan waarin ik het lekker heb aangedikt.
Als leraar engels mag je best engelse feestdagen aanstippen vind ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
Yes yes tragic... Meanwhile I donned my costume which consists of white zombie lenses and an otherwise completely normal outfit and I am in the train ready to work.
Kortom ik ben de enige docent die iets met halloween doet op school en dus doe ik het minimaal.
Maar talk like a pirate day staat dan weer wel pontificaal op de jaarplanner (waar ook niemand iets mee doet overigens)
Ik moest nogal lachen om de beelden dat die gast op bullchat zat met een nickname die zogezegd niets aan de verbeelding overliet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ah, was de homo weer in het nieuws ?
Hunglikeahorse24cmblondhaarblauweogenuitlutjebroek1985pincode4479?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moest nogal lachen om de beelden dat die gast op bullchat zat met een nickname die zogezegd niets aan de verbeelding overliet.
Dat kan natuurlijk. Ieder z'n hobby. Ik heb ook niks met bv voetbal of korfbal.quote:
Toen we 5 waren konden we met dat soort argumenten de discussie in de zandbak nog afkappenquote:
De Amerikanen hebben het ook goed begrepen met wat extra feestdagen tussen Pinksteren en Kerst, zoals Independance Day, Halloween & Thanksgiving.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed. Happy Halloween dus. Over super Sammhain. Of Allerleukst Allerheiligen en Allerzielen. Mag ook!
Zijn ze in Belgie nou trouwens vrij?
Ik vind dat verschil tussen die feestdagen af en toe zo vreemd/grappig. Zo hebben bv zowel Belgie als Duitsland dag van de arbeid... en dan gaan ze niet werken, nee, dan hebben ze vrij! Maar die feestdag kennen ze hier dan weer helemaal niet
Sowieso heeft Nederland maar weinig traditionele feestdagen eigenlijk. Op Koninginnedag na, en de "tweede dag" (tweede paasdag, tweede kerstdag, tweede pinksterdag... hebben ze ook niet overal).
Ik wil meer feestdagen!
Kunnen we er niet eentje verzinnen? Doen we het wel zonder zuipen en verkleden want dat strijkt blijkbaar veel mensen tegen de haren in
Niet op een Peter-achtige manier. Meer allemaal ambigue raadsels oplossen, zoals:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Mogen we dan allemaal heel dubbelzinnig doen?
En dat is zeer omstreden. De indianen (natives, first nation, hoe je ze maar noemen wilt, ik doe even makkelijk) noemen het "indianenslachtingsdag" en vieren het dus niet, doen vaak wel een soort herdenking achtig iets.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:46 schreef Ang3l het volgende:
Kug, leer ze ook wle meteen waar het vandaan komt he! Want dat weet lang niet iedereen.....
Amerika heeft amper eigen traditionele oude feesten. Op Thanksgiving na.
Weet ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Allstars is begonnen he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag afl 2 binnengehaald.quote:
Het is dat ik weet dat je echt bestaat... soap!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef Ang3l het volgende:
En ja hoor, voor jullie entertainment, here we go:
"Ik merk toch wel dat ik het laatste half jaar steeds minder naar vrouwen ben gaan kijken....."
Nee TV!Het gaat niets worden tussen ons. Geld is nog niet van jou!!
Denk een beetje de "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg"-cultuur.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:40 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom zijn ze in Nederland trouwens zo bescheiden met verkleden, behalve met Carnaval?
Ja, beetje jammer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk een beetje de "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg"-cultuur.
Ik ben een kloon van Cavalinhoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je echt bestaat... soap!
Je hetero fuckbuddy?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef Ang3l het volgende:
En ja hoor, voor jullie entertainment, here we go:
"Ik merk toch wel dat ik het laatste half jaar steeds minder naar vrouwen ben gaan kijken....."
Nee TV!Het gaat niets worden tussen ons. Geld is nog niet van jou!!
Je staat daarin niet alleen. Ik heb nu een op mij verliefde "hetero" die plots toch homo blijkt en hetero fuckbuddies...en diverse heteros hebben met mij gezoend....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef Ang3l het volgende:
De serie Teen Angel is van voor jouw tijd, maar daar kwamen alle Engelen op aarde met een bepaalde missie. Mijne is om mensen hun ware geaardheid te doen ontdekken. Nobel toch?
Ja, maar jij bent ook wel een beetje sneaky geval voor een gaydar. Soort stealth.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:06 schreef wonderer het volgende:
De company assistant, die zich roemt om haar gaydar, kwam klagen dat ze er pas dit weekend achter is gekomen dat ik homo ben
Eigenlijk zijn we gewoon zo erg hetzelfde dat we elkaar daarom haten, he schatjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:31 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Je staat daarin niet alleen. Ik heb nu een op mij verliefde "hetero" die plots toch homo blijkt en hetero fuckbuddies...en diverse heteros hebben met mij gezoend....
Oquote:
Ik ben te butchquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:36 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook wel een beetje sneaky geval voor een gaydar. Soort stealth.
Dat zal het zijn. Maar "elkaar" is een aanname. Ik haat je niet hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we gewoon zo erg hetzelfde dat we elkaar daarom haten, he schatje
Klinkt inderdaad wel logischquote:
quote:
Hihi.quote:
Het was een grapje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:41 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Maar "elkaar" is een aanname. Ik haat je niet hoor.
Oooo! Ik zit al bijna met m'n tong tegen het schermquote:
Ik was voor mijn transitie al mannelijker dan sommige nichtenquote:
Jouw grote gapende gat is blauw?quote:
Ja dat is nog van die cupcake kleurstof die ik laatst at denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jouw grote gapende gat is blauw?
Nou, hahaha, dan.quote:
Ik geloof het meteen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was voor mijn transitie al mannelijker dan sommige nichten
Ah dat verklaart een boel!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is nog van die cupcake kleurstof die ik laatst at denk ik
Niet geflost.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Wel raar dat ie zich sindsdien niet meer gewassen heeft
Was je bij mij in de buurt?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk altijd op weg naar utrecht aan je, TV![]()
.
Net 'r achter. Het is een woon-werkplek.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Woon jij voortaan op station eindhoven?
Nee, mijn baas welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Woon jij voortaan op station eindhoven?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net 'r achter. Het is een woon-werkplek.
Ik kijk op het station altijd even TV's richting uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk altijd op weg naar utrecht aan je, TV![]()
.
Ja preciesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kijk op het station altijd even TV's richting uit..
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kijk op het station altijd even TV's richting uit..
Het is zo'n mooie herinnering aan jou.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Wel raar dat ie zich sindsdien niet meer gewassen heeft
Ik heb gelijk vrij genomen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hierbij roep ik 1 november uit tot de Dag van de Ambiguïteit, vanaf nu een Belangrijke Feestdag.
Het is toegestaan om vrij te nemen.
Maar wel vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:32 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En dan ga je heel ambigu toch werken?
Beter dan te laag slaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:32 schreef Steve het volgende:
Gister sit-ups terwijl iemand me in m'n buik ramt gedaan. Alleen ze sloeg 1 keer per ongeluk in mijn ribben. Dat voel ik nu wel..
Krijg je een blokjesbuik?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:32 schreef Steve het volgende:
Gister sit-ups terwijl iemand me in m'n buik ramt gedaan. Alleen ze sloeg 1 keer per ongeluk in mijn ribben. Dat voel ik nu wel..
Huh? Ik snap het nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:32 schreef Steve het volgende:
Vergeet je niet dat je op een muur af zwemt en moet keren?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
In het zwembad is een fitnessruimte met een glazen wand, zodat je tijdens het zwemmen zicht hebt op Olympische zwemmers die in hun zwembroek aan het fitnessen zijn.
Wat niet vervelend is om naar te kijken.
Sit-ups (nou ja, crunches...), en dan iemand die terwijl je de crunches doet iemand die in je buik slaat. Maar in plaats van in mijn buik sloeg het meisje 1 keer per ongeluk in mijn ribben. Dat voel ik nu.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Natuujuk! Ik woont tog in Rotterdamt, je weet tog!
SoCal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Cavalinho het volgende:
Nee jullie mogen niet precies weten waar ik zit.
Southern California, daar moeten jullie het mee doen.
Alsof ik in Groningen woonquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Cavalinho het volgende:
Nee jullie mogen niet precies weten waar ik zit.
Southern California, daar moeten jullie het mee doen.
Vind ik ook zo raar dat ze ieder feest als aanleiding gebruiken....Ben zelf meer het type dat helemaal niets nodig heeft om te gaan zuipenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:51 schreef Ang3l het volgende:
En dat er zo snel geroepen wordt "Is alleen maar een excuus om te zuipuuuuhhhh".
Zoals de waard is....
Voor sommigen is inderdaad ieder feest een aanleiding om te gaan zuipen. Maar dat zegt meer over die mensen dan over het feest
Ik denk al, waarom doet niemand open.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat ding ook niet precies op mijn huis gezet hoor.
Misschien ook omdat jij het bent.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk al, waarom doet niemand open.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:17 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Vind ik ook zo raar dat ze ieder feest als aanleiding gebruiken....Ben zelf meer het type dat helemaal niets nodig heeft om te gaan zuipen
Ik kan me daar wel in vinden. Wanneer gaan we een drankje doen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:17 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Vind ik ook zo raar dat ze ieder feest als aanleiding gebruiken....Ben zelf meer het type dat helemaal niets nodig heeft om te gaan zuipen
Ik vraag gewoon waar er een politievrouw (?) woont en dan woon je daarnaastquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:31 schreef Vlarp het volgende:
Hij staat bij mij op het complex waar ik woon. Succes met zoeken tussen de 250 woningen hier.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon waar er een politievrouw (?) woont en dan woon je daarnaast.
Ergens 2 jaar terugquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarp, wanneer is je housewarming eigenlijk?
Wel tegen zo'n amicale jongeman als ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:35 schreef Vlarp het volgende:
[..].
Je gaat er dan vanuit dat ze hier in de buurt erg saamhorig zijn.
Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)_die_we_af_gaan.htmlquote:9. Eindhoven
Wonen in Eindhoven is als enthousiast op een fiets zonder zadel springen. Het lijkt een leuk vooruitzicht, maar je eindigt altijd met stuk staal in je prostaat op de Eerste Hulp. Wil Culturele Hoofdstad van Europa worden, wat hetzelfde zou zijn als Kluun die de Nobelprijs voor de Literatuur wenst. Eindhoven is vooral hightech bullshit en boerenpretentie. Bij Eindje bekruipt ons altijd het gevoel dat de stad en haar industrie gesticht zijn door een buitenaards superras dat lang geleden is terug gekeerd naar haar moederplaneet. Waarna Brabanders al kwijlend en brallend de stad in strompelde en zo het misverstand ontstond dat Brabanders technologisch en qua beschaving in staat zijn tot meer dan alleen als een stel primaten met twijgjes in andermans poepert te roeren. Eindhoven is een leugen, willen we maar zeggen.
Hey....ik zit op Fok! Ik kom nooit ergensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel in vinden. Wanneer gaan we een drankje doen?
Oh, nee, ik ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Hey....ik zit op Fok! Ik kom nooit ergens
Er zit bij sommige steden best een kern van waarheid in... maar Helmond een plaats in Limburg noemenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)_die_we_af_gaan.html
Echte FOK!kers woohoo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Hey....ik zit op Fok! Ik kom nooit ergens
Je begrijpt dat het allemaal ironisch, sarcastisch, zuur etc. is heh?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zit bij sommige steden best een kern van waarheid in... maar Helmond een plaats in Limburg noemen
Een topografische fout ook? Het verhaal wordt er niet zuurder van door Helmond in Limburg te plaatsen hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het allemaal ironisch, sarcastisch, zuur etc. is heh?
Het gaat wel erg vaak over poepgaatjes enzo. Is dat zo men tegenwoordig zich uit in Nederland in protest? Poep pies kut lul? En oh, poepgat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar ben ik al vaker mee vergeleken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef Renesite het volgende:
Erik; > https://www.google.nl/sea(...)SRUKiRIZOk0AWyqoDgDw
Owquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik al vaker mee vergeleken.
De verleiding is groot om nu de rest van het topic ermee vol te spammen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn we klaar kinderen? Jullie hebben nu allemaal een keer met jullie tengeltjes aan het knopje gezeten.
Sarcasme? Dat is toch aan die hele Rutger-kal niet besteed? Veel te moeilijk voor 'm.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welkom bij geenstijl, of pownews. Welkom bij Rutger.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:20 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Het gaat wel erg vaak over poepgaatjes enzo. Is dat zo men tegenwoordig zich uit in Nederland in protest? Poep pies kut lul? En oh, poepgat?
Infantiel.
Die lijkt toch helemaal niet op jou?!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar ben ik al vaker mee vergeleken.
Rutger zit al jaren niet meer bij GeenStijlquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sarcasme? Dat is toch aan die hele Rutger-kal niet besteed? Veel te moeilijk voor 'm.
O wacht. Hij schrijft dit natuurlijk niet allemaal zelf. Kan ie nooit.
Echt, ik vind die vent 1 van de meest walgelijke personages in de media.
Dat maakt het stuk er niet beter op. Ook zonder Rutger is het een slecht geschreven excuus.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rutger zit al jaren niet meer bij GeenStijl.
Het is zijn kindje en dat is maar al te goed te merken.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rutger zit al jaren niet meer bij GeenStijl.
Amen, plus het feit dat Powned en GS nog steeds nauw verwant zijn. Het is van die "kijk ons eens stoer zijn-journalistiek" zonder enige kwaliteit. Van die jongetjes die wel kunnen uitdelen maar niet kunnen incasserenquote:Op donderdag 1 november 2012 08:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat maakt het stuk er niet beter op. Ook zonder Rutger is het een slecht geschreven excuus.
Nee, dan ben je gelukkig.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering gezien. Ben ik nu raar?
Oei..... nu de vraag wat erger is: Rutger of Phill?quote:
Nou hou ik zo nu en dan best van wat poken in waar het zeer doet, maar er is een groot verschil in poken en een luis in een pels zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gelukkig.
Ik kijk ook nooit hoor, maar soms kom je op youtube van die stukjes tegen wat dan eigenlijk Rutger is mete en microfoon IN de smoel van de ander en hem/haar dan achtervolgend tot op t irritante.
Oei goede. Moet ik even over denken.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei..... nu de vraag wat erger is: Rutger of Phill?
Fijn is dat he? Zou dat in de echte wereld ook maar af en toe kunnenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gelukkig heb ik nu wel de afstandsbediening gevonden en hoef ik er niet verder over na te denken.
Ach als halve autist gaat het meeste in de wereld toch aan me voorbij.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn is dat he? Zou dat in de echte wereld ook maar af en toe kunnen
Dat heet "schouders ophalen".quote:Op donderdag 1 november 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn is dat he? Zou dat in de echte wereld ook maar af en toe kunnen
En nou niet over een tijdje klagen over ongewenste toestanden/spam/louche deals etc.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Word ik laatst aangesproken door zo'n gast op een grindr-achtige app. Dat ie van de organisatie is en dat hij daar de social media marketing doet en "the real guy of the week" verzorgd. Of ik dat zou willen worden![]()
Heb maar ff m'n spam mail opgegeven en niet m'n normale, maar ik kreeg dus inderdaad een mail van ze met allerlei interview vragen etc.![]()
En nee ik ga niet zeggen welke app
Duh, Krijg een kado en 3 maanden gratis. En verder heb ik niet voor niets mijn spam-hotmail-adres gebruiktquote:Op donderdag 1 november 2012 14:13 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
En nou niet over een tijdje klagen over ongewenste toestanden/spam/louche deals etc.
Je snapt toch zeker wel dat het alleen maar voor commerciele interesse voor hen is?
Ik heb ook alleen je hotmail gekregen!!! Ben ik ook niets meer dan spam!!!!??!?!?!?/1/1/!???!/1/!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh, Krijg een kado en 3 maanden gratis. En verder heb ik niet voor niets mijn spam-hotmail-adres gebruikt
Alles wat ik op internet invul, profielen, vragenlijsten, wedstrijden wat dan ook, vul ik met dat hotmail adres in en niet met mijn normale prive-adres.
Trojan Horse (Hung)quote:Op donderdag 1 november 2012 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen je hotmail gekregen!!! Ben ik ook niets meer dan spam!!!!??!?!?!?/1/1/!???!/1/!![]()
Ik heb het natuurlijk wel eerst ff bekeken. Enige wat ze doen is een stukje over je schrijven en je bent dat de featured profile voor een week.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:16 schreef Cavalinho het volgende:
Zo slim ben je dan nog wel.
En natuurlijk krijg je lokkertjes. Daarom vallen zoveel ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |