quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:43 schreef Apuleius het volgende:
Foto van het interieur mag niet ontbreken.
Nja, daar had ik dus geen tijd voor. Lag al achter op schema, heb gelijk een andere bus gepakt en een collega heeft het mogen schoonmakenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:43 schreef Apuleius het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:45 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nja, daar had ik dus geen tijd voor. Lag al achter op schema, heb gelijk een andere bus gepakt en een collega heeft het mogen schoonmaken
En wel tijd voor een foto van de auto..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:45 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nja, daar had ik dus geen tijd voor. Lag al achter op schema, heb gelijk een andere bus gepakt en een collega heeft het mogen schoonmaken
Bullshit! Wel tijd voor een foto (zoals al aangegeven door een ander), maar niet de meer relevante foto van de auto vol met eieren. Ook valt op de foto die je wel geplaatst hebt te achterhalen dat die Fabia voor je iemand voorrang geeft. Wel een heel slecht verzonnen topic!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:45 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Helaas niet verzonnen vriend. Het was mijn 2e x werken daar dus ik kneep em toen ik ik daar weer aan kwam met de bus. En op het moment supreme ga ik er echt niet bij nadenken,"oh laat ik een foto voor fok maken"quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:51 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Bullshit! Wel tijd voor een foto (zoals al aangegeven door een ander), maar niet de meer relevante foto van de auto vol met eieren. Ook valt op de foto die je wel geplaatst hebt te achterhalen dat die Fabia voor je iemand voorrang geeft. Wel een heel slecht verzonnen topic!
Niet voor de FOK!-Knokploeg dus?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Helaas niet verzonnen vriend. Het was mijn 2e x werken daar dus ik kneep em toen ik ik daar weer aan kwam met de bus. En op het moment supreme ga ik er echt niet bij nadenken,"oh laat ik een foto voor fok maken"
Die foto van de auto was puur voor eventuele schade
De schade door stukke eieren (en bijkomende schoonmaakkosten) zijn wel relevant. Als die domme foto van die Fabia wel kon maken, dan ook die relevante foto.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Helaas niet verzonnen vriend. Het was mijn 2e x werken daar dus ik kneep em toen ik ik daar weer aan kwam met de bus. En op het moment supreme ga ik er echt niet bij nadenken,"oh laat ik een foto voor fok maken"
Die foto van de auto was puur voor eventuele schade
Met de remkracht van zo'n ding was die mevrouw in haar Skoda dood geweest.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Had je maar in een 2CV moeten rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |