Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:18 schreef BlueMage het volgende:
Ga krassen TS! Oh wacht...dat kan nou natuurlijk niet meer met al die botte messen.![]()
Dat wil ik wel eens met jouw messen proberen want met 2 keer aanzetten ben je je bramen echt niet kwijt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:40 schreef timmmmm het volgende:
Eigen schuld. Als ze niet wil dat iedereen ze gebruikt, moet je ze niet bij iedereen in de keuken leggen. Overigens, als het echt redelijk goede messen zijn kan je er een stoeptegel mee proberen te snijden, twee keer aanzetten en hij is weer even scherp. Dus of je lult, of je weet gewoon niet hoe je je messen gebruiken moet
Ik weet niet hoe jouw snijbeweging is, maar daar krijg je onmogelijk bramen van in je mes. Dan moet je echt ergens op gaat slaan, of ermee gaan gooien ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:44 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens met jouw messen proberen want met 2 keer aanzetten ben je je bramen echt niet kwijt.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Taccuino het volgende:
Lange tijd lezer, maar nu moet ik toch even op de Klaagbaak:
Ben student in huis met andere studenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |