abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118806804

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)
In de regel is er ongeveer 1 maffialid per 5 dorpsbewoners, dit kan lichtelijk variëren icm andere rollen.

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemd heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht zal dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van de nacht. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek spion (modkill)
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Townie/lover
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek maffia
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek bomb
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek advocaat
7. Peter Profiel | History | Fotoboek Maffia
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek doctor
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek[/s]Maffia/lookout
17. [s]BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
Rechercheur
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek maffia
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek townie
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek blacksmith
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek town elder
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek maffiahoer
23. lynda Profiel | History | Fotoboek Sniper
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek watcher

Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 4

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 05-11-2012 19:02:39 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118806821
Actuele tussenstand:

Peter(2) Bartjebart, BoL
Timmmmm (1) Soempie
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118806844
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Iets zegt me dat niet iedereen 24/7 online is ;)
Hara is al online geweest vandaag toen er nog niemand gestemd had...
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  zondag 4 november 2012 @ 14:43:09 #4
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118806872
Als je iets van iemand specifieks wil dan kan je beter altijd ook even een DM versturen, aangezien dus niet iedereen elke post exact terugleest :s).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118806895
Hints voor nacht 3;

TheVulture zat rustig wat te gamen, chips te eten en bier te drinken toen hij werd opgeschrikt door het klepperen van de brievenbus. Hij stond op en liep in zichzelf mijmerend dat hij toch echt eens de deurbel moest laten maken naar de voordeur toe. Toen hij had open gedaan zag hij een duister figuur staan. TheVulture glimlachte naar de man, zwaaide de deur open en riep: komt u vooral binnen, ik verwachte u al een tijdje. De duistere figuur stapte verbouwereerd over de drempel en liep samen met TheVulture naar diens huiskamer. “Dus jij laat in deze zware tijden zomaar mensen binnen?” gromde de man. “Ja hoor, geen enkel probleem, ik ben gek op bezoek en denk dat wat gezelligheid geen kwaad kan, wilt u iets drinken?” De man bevestigde dit en samen liepen ze naar de keuken waar TheVulture in de weer ging met glazen, ijsblokjes en vrolijk versierde rietjes. Hij was zo druk bezig dat hij niet doorhad dat de vreemde een grote fascinatie had voor het messenblok op het aanrecht. Pas toen hij zich met de glazen in zijn hand omdraaide en het glimmende lemmet voor zijn neus zag zwaaien begreep hij was er aan de hand was. Hij liet de glazen uit zijn handen vallen en begon te rennen maar de man was te snel en besprong hem. Samen worstelden ze over de met glas bezaaide keukenvloer en het was een gevecht op leven en dood. De man met het mes bleek sterker dan TheVulture en met een boos verwrongen gezicht begon hij in te steken op zijn slachtoffer tot er geen bloed meer over was om uit het lichaam te stromen. Voldaan stond de man op en begaf zich naar de achterdeur, hij had echter geen rekening gehouden met de ijsblokjes op de vloer en met een enorme klap viel de man op het mes wat hij nog in zijn hand hield. “Ook dat nog” vloekte de man terwijl hij zijn vest uittrok en het met een achteloos gebaar op het lichaam van TheVulture (Bomb, lover) gooide. en de nacht weer invluchte.

peter:

"Zware tijden icm Wat chips eten" >> Dikkerds meer premie laten betalen
"tot er geen bloed meer over was om uit het lichaam te stromen" >> bloedblaar
"met de ijsblokjes op de vloer" >> Treinentopic #454 Winterpret op het spoornet!

Tim:

Fobo:

DAT een vlieg geen vlieg is maakt nog niet dat de al dan niet vliegende vlieg niet kan vliegen, als die vlieg tenminste niet door een vlieger gevlogen wordt, want dan is deze hele vliegentheorie vervlogen............

Als vliegen achter vliegen vliegen, vliegen vliegen achter vliegen, maar als vliegen achter vliegen vliegen, vliegen vliegen rondjes

ALs de bevlogen vlieg gevlogen is, stuur dan een opvliegende vlieg achter de vliegende vlieg aan, om die die bevlogen gevlogen vlieg een opvliegerige opvlieger te laten geven

Wat doen vliegen? Het huis uit vluchten.

PoHi:
'chips eten'
Te dik??
'bier drinken'
Supernatural (VS) #11 Crazy drunk old geniuses have the good stuff.
'messenblok'
Messen misbruik
'gamen'
Pokémon #9 - Gary was here! Ash is a loser!
'ijsblokjes' >> smelten
[Expeditie Robinson 2012] #16 Samensmelten.
soort van gevecht in de kill
'Scholieren bedreigen en slaan conciërges'
chuck norris + vechten = ultimate match
Die Chuck Norris hé...

___________________________________________________________________________________________

Plopkweker had het zwaar deze avond. Te veel gezopen en daardoor een keiharde kater. De glasbak zal blij met me zijn, dacht ie terwijl hij het laatste beetje wodka uit een fles dronk. Hij liep versuft naar de slaapkamer waar hij zich ontdeed van zijn kleding om te gaan slapen. Hij bekeek zichzelf nog even in de spiegel en dacht bij zichzelf ‘goh, wat ben ik toch ook een vetzakje’ en speelde wat met zijn rolletjes. Net toen hij in bed wilde stappen herinnerde hij dat hij de achterdeur niet op slot had gedaan. Gevaarlijk, in deze tijd, niemand weet wie er zomaar binnen kan komen en de vreemdste dingen met je kan doen. Zoals je vermoorden! Hij schoot even snel in een badjas (want hij zou nooit naakt gevonden willen worden mocht hij vermoord worden) en haastte zich de trap af op weg naar de achterdeur. Deze stond wagenwijd open. Een koude wind waaide naar binnen en de gordijnen gingen op en neer. Plopkweker kon zich niet herinneren dat hij de deur open had laten staan. “Dat klopt,” zei een stem die verbazingwekkend blijkbaar de gedachten van Plopkweker kon horen. En opeens lag hij op de grond. De in zwart geklede duistere figuur torende over hem heen. En keek gemeen op zijn slachtoffer neer. “Nu heb je geen praatjes meer he! Dat ivoren torentje van je brokkelt zo wel heel snel af en je houdt niets over dan scherven. En over scherven gesproken…” en hij greep achter zich waar een lege fles drank stond, mepte deze kapot op de rand van een tafel en wilde Plopkweker de keel doorsnijden. Maar voordat het gebeurde verscheen er een derde figuur. Deze maakte een hels kabaal en kwam met een pook van de openhaard af op de duistere figuur. Geschrokken liet deze de fles vallen en vluchtte het huis uit. Plopkweker kwam met de schrik vrij en de tweede figuur verdween net zo plotseling als hij verschenen was.

Soempie:

'had het zwaar' >> Ellendig
Soempie is pas moeder geworden >> bevalling is zwaar. Bron van moeder geworden: fobo en pohi

Peter:
Glasbak >> Foto in zijn FoBo: [ afbeelding ]
'in de spiegel kijken' >> [Voice of Holland 3] #58 In the mirror!
'Pook van de openhaard' >> [HOMO] #3140 Met z'n allen voor een haardvuur op een berenvel.

Roger:
Iets met dik in de kill >> [MEET] Het Grote SongfestiBAL - #24 Met dinges. Die niet dik is.
'Geschrokken' > krijg je stress van >> Paniek >>> chaos >>>> [MEET] Het Grote SongfestiBAL - #25 STRESSSSSSSSSSSSSSS /\ [MEET] Het Grote SongfestiBAL - #21 Bonnen Chaossssss en de PANIEK
'ivoren torentje stort zo wel in' > fotos in fobo met een paleis van ivoor(?) dat zweeft'

____________________________________________________________________________________________

Moe maar zeer voldaan kwam DrNick thuis. Hij had net zijn plicht vervuld en succesvol een moord kunnen voorkomen, tijd om zichzelf even goed te verwennen. En hoe beter dan met dat ene 1200 pagina dikke boek waarbij hij op de helft was? Hij nestelde zich op de bank en zette wat muziek aan om lekker tot rust te komen en begon te lezen. Hij lachte hardop toen er in het boek iets grappigs gebeurde toen de gehele ruit van de woonkamer brak doordat er een tuinstoel doorheen gegooid wed. DrNick schrok zich een hoedje en gooide het boek uit schrik door het gebroken raam maar dat mocht niet baten. Lenig als een spin sprong er een persoon door de ruit en landde met een voorwaartse judorol zo voor de voeten van DrNick. Deze probeerde te schoppen maar de persoon pakte zijn benen en beet daar hard in, knaagde door totdat DrNick geen voeten meer had en nergens heen kon. Ook stroomde het bloed rap weg uit zijn lichaam en omdat DrNick echt een doctor was wist hij dat dit zijn einde zou betekenen. Hij begon te bidden maar wist niet hoe dat moest, bovendien was knielen nu geen optie. De persoon trok nu een broodmes en begon in het gezicht van DrNick te zagen. Flarden vlees hingen aan zijn schedel en de pijn was ondraaglijk. DrNick schreeuwde moord en brand maar er was niemand die hem hoorde. Als laatst schoof de persoon het broodmes zo in de keel van DrNick en kon hij niets meer uitbrengen. Zijn ogen sloten een laatste keer en zijn lichaam schokte nog wat na om vervolgens slap te worden. De persoon verdween in stilte en de gruwelijke crime-scene stonk een uur in de wind door het langzaam rottend vlees van wijlen DrNick (doctor) . De zon kwam langzaam op en een nieuwe dag
begon.

BOL
AKQ#2819 De schepper van Nijntje heet eigenlijk Hendrik... : knagen (Nijntje) en ook het niet kunnen bidden (wie bidt er nou tot Hendrik).
BoL: zon kwam langzaam op?

Roger: god als misvatting als ondertitel: niet kunnen bidden

Tamashii: knagen: hamster topic
pi_118806909
quote:
3s.gif Op zondag 4 november 2012 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je iets van iemand specifieks wil dan kan je beter altijd ook even een DM versturen, aangezien dus niet iedereen elke post exact terugleest :s).
Zonde, het dorp had kunnen winnen vandaag... -O-
pi_118806994
Als er vandaag een dubbele lynch was gekomen tegen Peter + Tim, de vig iemand met meerdere hints tegen zich doodde en een watcher iemand met weinig hints tegen volgde dan was het wel game over denk ik...
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 15:16:01 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118808382
Ik ga ook voor Timmmmm omdat hij me vanaf dag 1 al verdacht maakt. Ook omdat hij gisteren opriep om op Tamashii te stemmen omdat hij zo zeker was dat het maffia was en toen bleek rockfire maffia te zijn.

##vote Timmmmm

Peter(2) Bartjebart, BoL
Timmmmm (2) Soempie, MaJo
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118808495
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook voor Timmmmm omdat hij me vanaf dag 1 al verdacht maakt. Ook omdat hij gisteren opriep om op Tamashii te stemmen omdat hij zo zeker was dat het maffia was en toen bleek rockfire maffia te zijn.

##vote Timmmmm

Peter(2) Bartjebart, BoL
Tamashii kan nog steeds maffia zijn hoor :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 4 november 2012 @ 15:19:39 #10
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118808592
##vote Peter, hints boven beschuldigen/mindfucking

Peter(3) Bartjebart, BoL, DuTank
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 15:26:23 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118808903
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef DuTank het volgende:

[..]

Tamashii kan nog steeds maffia zijn hoor :')
dat snap ik :') maar ik werd voor gek verklaard dat ik op rockfire stemde en dat bleek ook maffia te zijn :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118810874
Ah is dit weer begonnen? Ik doe mee bij de volgende ronde 8-)
pi_118812699
Als ik maffia zou zijn en 3 kills in 1 nacht zou kunnen doen zou ik het heel erg knap vinden..
Maar de hints naar Timmmm vind ik sterker dan die naar mij, al moet tamashii er ook nog aan.. Maar Timmmm zijn hints daar kun je haast niet omheen. Lijkt chuck wel, qua aanwijzingen :+

#Vote Timmmm
Timmmmm (3) Soempie, MaJo, Peter

[ Bericht 12% gewijzigd door Peter op 04-11-2012 17:13:21 ]
dag
  zondag 4 november 2012 @ 17:07:35 #14
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118813109
## vote tamashii

tamashii (1) tdrone
Wat doe ik hier?
  zondag 4 november 2012 @ 17:35:32 #15
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118814073
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 15:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat snap ik :') maar ik werd voor gek verklaard dat ik op rockfire stemde en dat bleek ook maffia te zijn :)
Nja, maffiahoer kan niet killen he. Dus er wezen geen hints die kant op toch?
Enkel en alleen de info van TV was dat.. Of denk ik nu verkeerd? :P
pi_118814280
#vote peter, zit mobiel, kan iemand mij toevoegen?

*gaat verder met gamen
  zondag 4 november 2012 @ 17:43:14 #17
30252 Soempie
Procreating
pi_118814313
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:35 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nja, maffiahoer kan niet killen he. Dus er wezen geen hints die kant op toch?
Enkel en alleen de info van TV was dat.. Of denk ik nu verkeerd? :P
Wacht even. Rockfire was de hoer en kan niet killen, dus zouden er ook geen hints naar rockfire zijn? Maar we hadden wel hints gevonden, misschien speelde rockfire dan die nacht niet de hoer?

Tamashii was die keer ook verdacht, maar we zijn voor rockfire gegaan. De hints naar tamashii kunnen dus prima kloppen. Maar deze nacht weer geen hints naar tamashii. Een eerdere nacht met die dode bloemen enzo weer heel sterk wel. Maar hara vertrouwde tamashii..

Nu weet ik nog niet of ik moet switchen of niet. :(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 4 november 2012 @ 17:45:28 #18
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118814380
Peter (4) Bartjebart, BoL, DuTank, plopkweker
tamashii (1) tdrone
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 18:02:29 #19
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118814886
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:43 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wacht even. Rockfire was de hoer en kan niet killen, dus zouden er ook geen hints naar rockfire zijn? Maar we hadden wel hints gevonden, misschien speelde rockfire dan die nacht niet de hoer?

Tamashii was die keer ook verdacht, maar we zijn voor rockfire gegaan. De hints naar tamashii kunnen dus prima kloppen. Maar deze nacht weer geen hints naar tamashii. Een eerdere nacht met die dode bloemen enzo weer heel sterk wel. Maar hara vertrouwde tamashii..

Nu weet ik nog niet of ik moet switchen of niet. :(
Momenteel ga ik voor Peter, want die hints zijn op dit moment het beste in mijn ogen ;)
  zondag 4 november 2012 @ 18:02:48 #20
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_118814893
#Vote Timmmmm

Peter (4) Bartjebart, BoL, DuTank, plopkweker
Timmmmm (4) Soempie, MaJo, Peter, Roger_Epiales
tamashii (1) tdrone

Waarom?

Tim is voor mij al verdacht sinds de eerste nacht.
Ik vind hem erg goed passen voor het soort speler om op het idee te komen voor die "fake aanslag" op de BM, een mogelijk slimme strategie van ervaren speler.
Zeker gezien hoe fanatiek hij daarna was om toch maar vooral duidelijk te maken dat het om de actie van een newb moest gaan. Erg verdacht in mijn ogen, maar interpretatiegevoelig, dat weet ik.

Daarbij nog een of twee eventuele hints die ik richting hem kan vermoeden voor nacht 2.

Dan nog de overdaad aan mogelijke hints die nu naar hem kunnen wijzen.

Dit alles maakt hem in mijn ogen een keuze waar ik gewoon niet aan voorbij kan gaan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 4 november 2012 @ 18:03:37 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118814911
:D.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 18:04:17 #22
345170 Roger_Epiales
pi_118814933
quote:
3s.gif Op zondag 4 november 2012 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
:D.
Zo, jij bent vrolijk. :D
Feel free to insult me.
  zondag 4 november 2012 @ 18:04:59 #23
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118814950
Ja, ik vind je motivering leuk, en vooral de laatste zin. Beetje zo'n slotzin van een betoog op de middelbare school als iemand tegen make-uptests op dieren is :D.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 18:05:05 #24
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118814954
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zo, jij bent vrolijk. :D
Gay betekent van oorsprong ook vrolijk he.
  zondag 4 november 2012 @ 18:06:49 #25
345170 Roger_Epiales
pi_118815005
quote:
3s.gif Op zondag 4 november 2012 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik vind je motivering leuk, en vooral de laatste zin. Beetje zo'n slotzin van een betoog op de middelbare school als iemand tegen make-uptests op dieren is :D.
Ah :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel free to insult me.
pi_118815625
Als de vig nou wel eens een keer een goede zet maakt, kill dan iemand met veel hints tegen zich.
  zondag 4 november 2012 @ 18:42:08 #27
30252 Soempie
Procreating
pi_118816093
CaLeX en hara nog.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_118816443
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:42 schreef Soempie het volgende:
CaLeX en hara nog.
En Tamashii en Tim nog.
pi_118816451
Pak mijn moordenaar :(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 4 november 2012 @ 18:52:49 #30
30252 Soempie
Procreating
pi_118816491
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En Tamashii en Tim nog.
Oja, al denk ik dat Tim misschien niet meer stemt?
  zondag 4 november 2012 @ 18:53:58 #31
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118816533
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:52 schreef Soempie het volgende:

[..]

Oja, al denk ik dat Tim misschien niet meer stemt?
dus die krijgt morgen modkill, kun je beter op Peter stemmen :P
pi_118816594
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef DuTank het volgende:

[..]

Inderdaad :)
  zondag 4 november 2012 @ 18:56:37 #33
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118816641
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef DuTank het volgende:

[..]

Als ie morgen wel stemt dan krijgt ie geen modkill.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 18:57:58 #34
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118816700
quote:
3s.gif Op zondag 4 november 2012 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Als ie morgen wel stemt dan krijgt ie geen modkill.
doet ie niet denk ik
pi_118816719
Als we dan vandaag op de trein Peter springen, dan weten we morgen of we tim moeten pakken ja of nee.
  zondag 4 november 2012 @ 18:59:55 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118816766
I stem peter :o
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 4 november 2012 @ 19:00:22 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118816786
Omg ntt op tijd
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118816793
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
I stem peter :o
5 seconden op tijd _O_
  zondag 4 november 2012 @ 19:00:41 #39
30252 Soempie
Procreating
pi_118816800
:D
  zondag 4 november 2012 @ 19:02:16 #40
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118816855
Peter (5) Bartjebart, BoL, DuTank, plopkweker, hara
tamashii (1) tdrone
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 19:02:22 #41
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118816861
Ok eerst voetbal dan
pi_118816868
Peter (6) Bartjebart, BoL, DuTank, plopkweker, hara
tamashii (1) tdrone

BM he ;)
Niet dat het veel uit maakt :')
  zondag 4 november 2012 @ 19:02:59 #43
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118816882
Oh right. Liesje doet de dagpost zo.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie zondag 4 november 2012 @ 19:05:59 #44
169210 liesje1979
pi_118816993

Er was weer veel gebeurd in het dorp vandaag. Sommige mensen gaven er de brui aan, anderen waren zeer actief aan het zoeken en weer anderen liepen vooral naar elkaar te wijzen. Wat met zekerheid te stellen is, is dat het niemand geheel koud liet. Er moest gerechtigheid komen en de kans dat er onschuldige mensen gelynched werden boeide niet zoveel. De meningen waren tot op het laatste moment verdeeld maar een kleine meerderheid wilde het bloed van Peter zien vloeien.
En zo geschiede, Peter werd naar voren geschoven en liep zelf gedwee naar de galg en deed de lus om zijn hals. “Sorry!” riep hij nog voordat het krukje onder zijn voeten uitgeschopt werd. Het zal altijd een vraag blijven tegen wiePeter (maffia) zei.

Nachtrollen doe jullie ding!
pi_118817062
^O^
pi_118817076
Goeie lynch weer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 4 november 2012 @ 19:08:24 #47
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118817085
Obvious. Balen voor die stemmers op die andere.
  zondag 4 november 2012 @ 19:08:30 #48
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118817089
Dorp doet goede lynches :D.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 november 2012 @ 19:09:55 #49
30252 Soempie
Procreating
pi_118817151
Mooi! En als vigi nu ook z'n werk goed doet.
pi_118817158
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:08 schreef BeamofLight het volgende:
Obvious. Balen voor die stemmers op die andere.
Hopenlijk pakt de vig tim ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')