abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie donderdag 1 november 2012 @ 21:11:02 #1
169210 liesje1979
pi_118721569

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemd heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht zal dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van de nacht. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek spion (modkill)
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek maffia
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek
7. Peter Profiel | History | Fotoboek
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek
17. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
23. lynda Profiel | History | Fotoboek Sniper
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht1
Dag 2

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 02-11-2012 19:59:58 ]
  donderdag 1 november 2012 @ 21:11:42 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118721608
En waarom hebben ze eigenlijk 3 kills, het was toch 1 mafia op 5 dorp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118721655
quote:
8s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Dan zijn er 5 maffia... zonder spion... kan op zich wel :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 1 november 2012 @ 21:12:34 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118721657
quote:
24 is dan dus 5 mafia. is drie kills
Laffe huichelaar
pi_118721869
*O* *O*
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  donderdag 1 november 2012 @ 21:17:16 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118721926
Kleine correctie na een korte discussie. Toen hara en ik SL waren kwam TV met het idee zichzelf af te knallen (hij had een vest) om verwarring te zaaien. Hebben we een discussie over gehad, ik vond het toegestaan omdat het niet tegen de regels was, hara was tegen omdt het mongolide is (samenvattend). Uiteindelijk heb ik mijn zin gekregen omdat ik goed kan zeuren die ronde, maar hara was nog steeds pertinent tegen.
Laffe huichelaar
pi_118722075
Is er al een overzichtje van de hints?
Morgen tentamen, dus daarna zal ik actiever zijn. (Hoewel ik volgende week vrijdag ook tentamen heb, maar is keuzevak en weet nog niet hoe of wat :P)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_118722077
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Kleine correctie na een korte discussie. Toen hara en ik SL waren kwam TV met het idee zichzelf af te knallen (hij had een vest) om verwarring te zaaien. Hebben we een discussie over gehad, ik vond het toegestaan omdat het niet tegen de regels was, hara was tegen omdt het mongolide is (samenvattend). Uiteindelijk heb ik mijn zin gekregen omdat ik goed kan zeuren die ronde, maar hara was nog steeds pertinent tegen.
Eerst was het idee om door een van mijn maatjes afgeschoten te worden, later toen ik alleen over was wilde ik een zelfmoord in scene zetten :P
  donderdag 1 november 2012 @ 21:21:45 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118722185
En zelfmoord ging zelfs míj te ver.
Laffe huichelaar
pi_118722269
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef timmmmm het volgende:
En zelfmoord ging zelfs míj te ver.
Ik zat me al te verkneukelen toen _O-
pi_118722432
quote:
Waarom staan dit soort regels nergens? Zo ben ik al meer dingen tegen gekomen die niet duidelijk ergens staan genoteerd. Voor mij als newbie is het al lastig genoeg en dan blijken er ook nog allerlei ongeschreven regels te zijn...

Ik wil niet zeuren hoor, maar er wordt gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je zoiets weet. Echter juist door dat soort dingen raak ik er steeds meer van overtuigd dat ik nog lang niet geschikt ben als SL (voor een volgende ronde). Terwijl ik vind dat als je leuk aan zo'n spel meedoet je ook eens dat soort rollen op je moet nemen.

Met andere woorden: kan een ervaren speler niet eens kijken naar de OP en welke regels daarin nog ontbreken?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 1 november 2012 @ 21:27:14 #12
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118722539
Ik weet ook lang niet alles :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie donderdag 1 november 2012 @ 21:35:24 #13
169210 liesje1979
pi_118723075
quote:
-edit-
pi_118723513
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee dat klopt... maar laat ik het zo zeggen: ik hoop dat de hints wat dieper gaan dan dat... de hints richting Chuck vind ik dan wel weer wat beter, met het feit dat ie zo afwezig is hier... iets wat uitgerekend ik hem heb ingefluisterd toen we de vorige keer samen maffia waren _O-
iets met cursus en zo :+
  One tough cookie donderdag 1 november 2012 @ 21:46:12 #15
169210 liesje1979
pi_118723583
Nou kom op jongens, ik zou bijna zelf hints gaan zoeken. :')
pi_118723617
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Nou kom op jongens, ik zou bijna zelf hints gaan zoeken. :')
mag ik? :D

:'(
pi_118723644
Ik ga morgen hints zoeken, nu douchen en slapen :z
pi_118723803
Ik ga met kill 1 aan de slag :9
pi_118723957
Gekleed in zwarte kleding met een panty over het hoofd naderde een duister figuur de ambtswoning van Harajuku. Hij klom over het hek met grote punten aan de bovenkant, bleef daar vervolgens bijna in hangen, maar landde toch met een zachte plof op de grond. In volledige duisternis sloop hij door de tuin, langs de uitgebloeide rozen en de gestorven distels, op weg naar het huis. De oprijlaan was belachelijk lang en het duurde bijna 18 minuten voordat deze persoon bij het huis aankwam. Hij keek door het raam en zag in een grote fauteuil niemand minder zitten dan Harajuku. Zo te zien genoot ze van een dikke cubaanse sigaar en er brandde een gezellig haardvuur. Net op het moment dat hij een steen door de ruit wilde gooien kwam er nog een figuur uit de keuken lopen. Deze kleerkast zat strak in het pak. “Godverteringtyfus! Dat moet de bodyguard zijn. Verdulleme!” De steen werd weer weggelegd en de persoon sloop langzaam achterwaarts om zo weer weg te gaan. Maar voordat hij verdween sloop hij nog naar de voordeur van de villa. Hij haalde een zwarte stift uit zijn kontzak en markeerde de deur met een grote zwarte X. “Nu weten ze in ieder geval dat er een prijs op haar hoofd staat”, smiespelde de in zwart gehulde figuur. Hij verdween de nacht weer in en huilde zacht tegen de maan dat de missie mislukt was.

Timmmmmmmmmmmmmmm
Woont in Roosendaal...

Rockfire
Geregistreerd op de 18e
Haardvuur > naam
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118724756
Nietsvermoedend zat Lynda (sniper) lekker thuis een tijdschrift te lezen. Ze nipte aan een kop kamillethee en bladerde door de verschillende artikelen heen. Opeens hoorde ze iets. Glasgerinkel. Een slot dat opengedraaid werd. Ze zette voorzichtig haar thee weg en sloeg het tijdschrift dicht. Langzaam ging de achterdeur krakend open. Verdorie, dacht Lynda, die had ik opnieuw moeten smeren met een drupje olie. Al is het wel goed dat ik het niet gedaan heb, anders hoorde ik dit nu niet.
Terwijl ze in gedachten verzonken was merkte ze niet dat er iemand op haar af kwam en ze schrok toen ze opeens vastgegrepen werd en er in haar oor werd gefluisterd. “Altijd heb ik jou al eens pijn willen doen! Nooit had ik er het motief voor tot nu. Wees maar niet bang, het doet maar eventjes pijn. Bye bye!” En zonder verder nog iets te zeggen stak hij een mes in haar ribben. Lynda stierf niet meteen. Ze voelde hoe het mes haar ingewanden in ging, hoe traag het bloed langs het lemmet naar buiten liep en ze werd een beetje duizelig. Ondertussen hield de man huis in Lynda’s netjes opgeruimde huiskamer. Hij gooide stoelen door de ramen en er vloog van alles door de lucht Hij maakte een hels kabaal dat zelfs gehoord werd door de persoon die op de hoek van de straat de boel nauwlettend in de gaten hield. Zelfs de vitrine met de verzameling kristallen beeldjes werd op de grond gegooid en toen de man klaar was, zag de kamer er uit als een enorme rotzooi. Lynda, obsessief schoonmaakster, was al stervende, maar het aanzicht van haar nette huiskamertje in deze staat was genoeg om haar hart te doen stoppen.

Mogelijke hints:

Tijdschrift
kamillethee
glasgerinkel
kraken
olie
duizelig
hels kabaal
vitrine
kristallen beeldjes
opgeruimde / enorme rotzooi / obsessief schoonmaakster

Crutch:

R&P Tijdje oog op iemand

Chuck : (zelfde als Hara al heeft gevonden)

kit autoruit laat los
Orkaan Sandy laat een grote bende achter
Motorolie in dieselmotor

tijdschrift = ANWB tijdschrift misschien?
pi_118724912
Ik ga wel even met 3 aan de slag :')
  donderdag 1 november 2012 @ 22:12:32 #22
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118725111
Dit is als SL wel leuk om te zien :D.
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:15:40 #23
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118725307
Welke mafkees gaat nou de BM proberen om te leggen 8)7
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:19:55 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118725604
Nietsvermoedend zat Lynda (sniper) lekker thuis een tijdschrift te lezen. Ze nipte aan een kop kamillethee en bladerde door de verschillende artikelen heen. Opeens hoorde ze iets. Glasgerinkel. Een slot dat opengedraaid werd. Ze zette voorzichtig haar thee weg en sloeg het tijdschrift dicht. Langzaam ging de achterdeur krakend open. 1. Verdorie, dacht Lynda, die had ik opnieuw moeten smeren met een drupje olie. Al is het wel goed dat ik het niet gedaan heb, anders hoorde ik dit nu niet.
Terwijl ze in gedachten verzonken was merkte ze niet dat er iemand op haar af kwam en ze schrok toen ze opeens vastgegrepen werd en er in haar oor werd gefluisterd. “Altijd heb ik jou al eens pijn willen doen! Nooit had ik er het motief voor tot nu. Wees maar niet bang, het doet maar eventjes pijn. Bye bye!” En zonder verder nog iets te zeggen stak hij een mes in haar ribben. Lynda stierf niet meteen.2. Ze voelde hoe het mes haar ingewanden in ging, hoe traag het bloed langs het lemmet naar buiten liep en ze werd een beetje duizelig. Ondertussen hield de man huis in Lynda’s netjes opgeruimde huiskamer. 3. Hij gooide stoelen door de ramen en er vloog van alles door de lucht Hij maakte een hels kabaal dat zelfs gehoord werd door de persoon die op de hoek van de straat de boel nauwlettend in de gaten hield. Zelfs de vitrine met de verzameling kristallen beeldjes werd op de grond gegooid en toen de man klaar was, zag de kamer er uit als een enorme rotzooi. Lynda, obsessief schoonmaakster, was al stervende, maar het aanzicht van haar nette huiskamertje in deze staat was genoeg om haar hart te doen stoppen.

1. Iets met Klussen en Wonen
2. Het langzame sterven
3. Ravage - ook Klussen en Wonen gerelateerd?
With four other people
And aliens
  donderdag 1 november 2012 @ 22:23:05 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118725769
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Thank you :*
  donderdag 1 november 2012 @ 22:23:27 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118725787
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Nietsvermoedend zat Lynda (sniper) lekker thuis een tijdschrift te lezen. Ze nipte aan een kop kamillethee en bladerde door de verschillende artikelen heen. Opeens hoorde ze iets. Glasgerinkel. Een slot dat opengedraaid werd. Ze zette voorzichtig haar thee weg en sloeg het tijdschrift dicht. Langzaam ging de achterdeur krakend open. 1. Verdorie, dacht Lynda, die had ik opnieuw moeten smeren met een drupje olie. Al is het wel goed dat ik het niet gedaan heb, anders hoorde ik dit nu niet.
Terwijl ze in gedachten verzonken was merkte ze niet dat er iemand op haar af kwam en ze schrok toen ze opeens vastgegrepen werd en er in haar oor werd gefluisterd. “Altijd heb ik jou al eens pijn willen doen! Nooit had ik er het motief voor tot nu. Wees maar niet bang, het doet maar eventjes pijn. Bye bye!” En zonder verder nog iets te zeggen stak hij een mes in haar ribben. Lynda stierf niet meteen.2. Ze voelde hoe het mes haar ingewanden in ging, hoe traag het bloed langs het lemmet naar buiten liep en ze werd een beetje duizelig. Ondertussen hield de man huis in Lynda’s netjes opgeruimde huiskamer. 3. Hij gooide stoelen door de ramen en er vloog van alles door de lucht Hij maakte een hels kabaal dat zelfs gehoord werd door de persoon die op de hoek van de straat de boel nauwlettend in de gaten hield. Zelfs de vitrine met de verzameling kristallen beeldjes werd op de grond gegooid en toen de man klaar was, zag de kamer er uit als een enorme rotzooi. Lynda, obsessief schoonmaakster, was al stervende, maar het aanzicht van haar nette huiskamertje in deze staat was genoeg om haar hart te doen stoppen.

1. Iets met Klussen en Wonen
2. Het langzame sterven
3. Ravage - ook Klussen en Wonen gerelateerd?
BartjeBart is van de K&W.
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:27:51 #27
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118726013
^O^ Rockfire heeft ook in een K&W topic gepost, maar Bartjebart meer.
With four other people
And aliens
pi_118726053
Met gemengde gevoelens liep plopkweker door het mistige dorp, hij was blij dat er een nieuwe burgemeester was gekozen en hij hoopte dat de rust eindelijk terug zou keren. Maar er knaagde iets. Hij voelde zich bekeken en had het gevoel dat overal gevaar om de hoek lag. “Gewoon rustig blijven, niets aan de hand” fluisterde hij tegen zichzelf. “Vooral niet gaan panieken nu”. Opeens dacht hij dat hij wat zag bewegen. Hij begon als een gek te rennen en vloog de laatste straten door en stormde zijn huis binnen. Opgelucht haalde hij adem, hier was hij veilig. “Zin in een potje Russisch roulette?” Plopkweker schrok zich een hoedje van de persoon die op hem zat te wachten. “Nou eigenlijk was het een lange dag en ik wilde graag gaan slapen en, en, en…” stamelde plopkweker. “Dat komt mooi uit, ik heb eigenlijk ook geen zin” schreeuwde de persoon terwijl hij opsprong en het pistool in de mond van plopkweker stak. Klik, er gebeurde niets, nog eens, de duistere persoon begon wat te vloeken en haalde nogmaals de trekker over, klik. Het zweet gutste over zijn hoofd terwijl hij wanhopig de trekker bleef overhalen. Klik, klik, klik… “Er gaat iets mis!” schreeuwde de man terwijl hij zijn pistool weggooide en het huis uit stormde. Terwijl plopkweker lag te snikken op de vloer, legde iemand een hand vol kogels op de keukentafel waarna hij via de achterdeur stilletjes het huis verliet.

Hints:

Knagen –
niet panieken – rustig blijven
russisch roulette
pistool in de mond
zweet
snikken
hand vol kogels

Tamashii

POLCAFE #3739Harige kut hamsters

foto van vrouw met pistool in de mond in Fobo
  donderdag 1 november 2012 @ 22:29:35 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726105
En dat vind je dan niet te makkelijk?
pi_118726177
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
En dat vind je dan niet te makkelijk?
die foto in dat FoBo wel... maar dat knagen moet haast iets met ratten, muizen of hamsters te maken hebben :Y
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:32:56 #31
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118726257
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

die foto in dat FoBo wel... maar dat knagen moet haast iets met ratten, muizen of hamsters te maken hebben :Y
Dat kan dus ook een F&F-poster zijn.
With four other people
And aliens
  donderdag 1 november 2012 @ 22:35:09 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726368
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik was het niet, Etc :{w
pi_118726376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dat kan ook ja.. maar het zouden clues kunnen zijn
pi_118726407
Ik denk info te hebben van de watcher :P
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:36:11 #35
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118726425
quote:
8s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik was het niet, Etc :{w
Blah blah, was een voorbeeld dat het niet alleen daar mee te maken hoeft te hebben. Ik zat nog in PoHi's te kijken voor mensen die dat doen :')
With four other people
And aliens
  donderdag 1 november 2012 @ 22:37:04 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726463
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk info te hebben van de watcher :P
Waarom zou die in godsnaam naar jou gaan :?
pi_118726488
Ik ben volgens mij niet echt goed in het zoeken van hints, maar heb een poging gewaagd voor kill 3:

Crutch:
"Hij voelde zich bekeken" => Tijdje oog op iemand

AlbinoBambi:
"ik wilde graag gaan slapen" => zoooo klaar met slapen...
"ik wilde graag gaan slapen" => Welke bazen zijn nog wakker?

gomi:
"Plopkweker schrok zich een hoedje van de persoon" => SC #4 waar we enge mensen ontmoeten

Roger_Epiales:
"Het zweet gutste over zijn hoofd terwijl hij wanhopig de trekker bleef overhalen. Klik, klik, klik… “Er gaat iets mis!” schreeuwde de man" => [MEET] Het Grote SongfestiBAL - #25 STRESSSSSSSSSSSSSSS

MaJo:
"ik wilde graag gaan slapen" => [Gezond Slank] # 2025 - Slapen O+

Soempie:
"Hij begon als een gek te rennen" => [Dieetclub] #433 Hollen of stilstaan; een mars gaat er altijd in!

Bartjebart:
"Terwijl plopkweker lag te snikken op de vloer" => [HOMO] #3140 Met z'n allen voor een haardvuur op een berenvel.
"keukentafel" => De Duitse Keuken
"keukentafel" => Keuken ontwerp -> Kom er niet uit
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:37:34 #38
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118726490
Hmm misschien 1 van de ronde dat TV mafia was :P
With four other people
And aliens
  donderdag 1 november 2012 @ 22:38:40 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726528
Ik kan het uiteraard mis hebben, maar ik denk niet dat bekeken een hint is maar info dat watcher daar was
pi_118726541
quote:
11s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Misschien op basis van wat ik heb gepost :P
  donderdag 1 november 2012 @ 22:39:17 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726566
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Misschien op basis van wat ik heb gepost :P
Nou, wie heeft ie zien moorden dan
pi_118726586
quote:
3s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, wie heeft ie zien moorden dan
Chuck!
pi_118726621
quote:
11s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Gokje:
"Ik ben een bom", "ik ben een bom", ik ben een "booooooooom", "vermoord me en sterf zelf ook" en dan de redenatie dat die dus wel dorp zou moeten zijn :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 1 november 2012 @ 22:40:43 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726639
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Chuck!
Dat past dan wel heel toevallig bij mijn hints, maar goed, als iemand watcher claimt op dag 1 en zijn schuldige blijkt dorp is ie er gelijk bij. Dat zou dom zijn.
pi_118726654
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Gokje:
"Ik ben een bom", "ik ben een bom", ik ben een "booooooooom", "vermoord me en sterf zelf ook" en dan de redenatie dat die dus wel dorp zou moeten zijn :')
That could make sense :D
pi_118726687
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Gokje:
Hier werkte het :+
pi_118726725
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat past dan wel heel toevallig bij mijn hints, maar goed, als iemand watcher claimt op dag 1 en zijn schuldige blijkt dorp is ie er gelijk bij. Dat zou dom zijn.
Dan weet ik hem te vinden en dan post ik dat morgen om 19.01 hier :Y
  donderdag 1 november 2012 @ 22:42:28 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726735
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef DrNick het volgende:

[..]

Hier werkte het :+
Ja, mooi stom dat iedere bomb op dag 1 bomb claimt :') Het doel van bomb is zichzelf opofferen en een mafia te killen, maar nee, iedereen wil blijven leven.
pi_118726750
# Vote Chuck

Chuck_N0rr1s (1) TV
  donderdag 1 november 2012 @ 22:43:09 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726764
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dan weet ik hem te vinden en dan post ik dat morgen om 19.01 hier :Y
Precies, dus zal wel goed zijn. En ik vind mijn hints ook geil dus kom maar op.

Chuck (2) Hara
  donderdag 1 november 2012 @ 22:43:36 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118726785
Chuck dood, altijd goed.

## chuck
Laffe huichelaar
pi_118726796
quote:
9s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, mooi stom dat iedere bomb op dag 1 bomb claimt :') Het doel van bomb is zichzelf opofferen en een mafia te killen, maar nee, iedereen wil blijven leven.
Misschien ben ik de zombie, misschien ben ik de bomb, misschien ben ik de watcher, misschien ben ik de tracker....

maar als ik er naast zit mag je me lynchen :Y
pi_118726811
quote:
5s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan het uiteraard mis hebben, maar ik denk niet dat bekeken een hint is maar info dat watcher daar was
Goed punt, dat zou best wel eens kunnen, maar toch het zou ook een hint kunnen zijn :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 1 november 2012 @ 22:45:30 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726870
ZULLEN WE HET DAN ZO DOEN

Oops, caps.

Chuck (4) TV, Hara, Timmmm
  donderdag 1 november 2012 @ 22:46:42 #55
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726936
Ik ga morgen na het sporten nog wel meer hints bekijken, though. Maar Chuck mag hoe dan ook dood.
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:47:21 #56
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118726964
Ik begin medelijden te krijgen met chuck geloof ik :')
With four other people
And aliens
pi_118726985
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Als ie maffia is niet hoor :D
pi_118726986
Ik stap ook maar op het treintje wat lijkt te zijn gestart :P Hoewel ik niet weet waarom we TV zomaar vertrouwen, maar goed er zijn inderdaad ook al hints tegen Chuck gevonden. En ach ik kan me altijd nog bedenken, toch?

Chuck (5) TV, Hara, Timmmm, Rockfire

Dan ga ik nu naar bed :z
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 1 november 2012 @ 22:47:50 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726992
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Waarom? Hints en watcher report tegen. Had ie maar geen mafia moeten worden.
pi_118727019
Ik vertrouw TV al geen enkele ronde :{w
dag
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:48:26 #61
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118727020
Heeft hij ook niet voor gekozen :D
With four other people
And aliens
  donderdag 1 november 2012 @ 22:48:32 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118727028
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Rockfire het volgende:
Ik stap ook maar op het treintje wat lijkt te zijn gestart :P Hoewel ik niet weet waarom we TV zomaar vertrouwen, maar goed er zijn inderdaad ook al hints tegen Chuck gevonden. En ach ik kan me altijd nog bedenken, toch?

Chuck (5) TV, Hara, Timmmm, Rockfire

Dan ga ik nu naar bed :z
Ik vertrouw TV niet. Maar we hebben zo hoe dan ook een mafia. Chuck of TV, en er zijn al degelijke hints.
pi_118727096
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:48 schreef Peter het volgende:
Ik vertrouw TV al geen enkele ronde :{w
Hoeft ook niet... maar deze ronde zou ik het doen :Y
pi_118727323
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vertrouw TV niet. Maar we hebben zo hoe dan ook een mafia. Chuck of TV, en er zijn al degelijke hints.
Die hints van jou... de watcher via mij

Teamwork O+
  donderdag 1 november 2012 @ 22:54:38 #65
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118727376
# Chuck. Mobiel.
pi_118727472
Chuck (6) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL
  donderdag 1 november 2012 @ 22:57:17 #67
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_118727528
Chuck?
Ok, dan ## Chuck.

Chuck (7) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch
Je moeder is een hamster
pi_118727549
hulpverlenertje pesten weer }:| :'(
pi_118727569
Het zou wel fijn zijn als mensen ook even meezoeken aar hints bij de mislukte kills want er zijn er meer dan Chuck alleen he :D
pi_118727573
volgens mij zoeken jullie gewoon hints tegen mij :r }:|
pi_118727592
##Chuck.

Chuck (7) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick
  donderdag 1 november 2012 @ 22:58:42 #72
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118727602
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
volgens mij zoeken jullie gewoon hints tegen mij :r }:|
Ik moest bij olie gelijk aan jou denken, sorry man.
pi_118727621
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
hulpverlenertje pesten weer }:| :'(
sorry jongen, maar je bent op heterdaad betrapt... en mocht diegene liegen dan post ik die naam om 19.01 morgenavond :P
  donderdag 1 november 2012 @ 22:59:20 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118727639
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel fijn zijn als mensen ook even meezoeken aar hints bij de mislukte kills want er zijn er meer dan Chuck alleen he :D
Ik ga morgen echt nog wel verder op zoek, ik vind het altijd maar wat irritant dat ik hints loop te schrijven en niemand er wat mee doet :') Is ook handig voor bij de volgende moorden.
  donderdag 1 november 2012 @ 22:59:46 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118727661
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

sorry jongen, maar je bent op heterdaad betrapt... en mocht diegene liegen dan post ik die naam om 19.01 morgenavond :P
En nu maar hopen dat jij hem vervolgens niet afmaakt :+
pi_118727667
quote:

[..]

hoe moet ik moorden als ik de dorpsgek ben :')
pi_118727681
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef DrNick het volgende:
##Chuck.

Chuck (7) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick
Dat maakt dan nummer 8...

Chuck (8) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick
pi_118727713
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat jij hem vervolgens niet afmaakt :+
Helaas zijn mijn powers limited deze ronde :Y
  donderdag 1 november 2012 @ 23:00:51 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118727719
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat maakt dan nummer 8...

Whehehhe, de lijstjesfixer :')
pi_118727789
quote:

[..]

daar heb ik wat aan }:|
pi_118727836
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

daar heb ik wat aan }:|
Dan ben je voor de goeie zaak de dood in gegaan :P
pi_118727858
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je weet het bijna te brengen alsof het een eer is :')
pi_118727859
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

zou de 3de keer op rij zijn binnen 2 nachten dood :') leuk :'(
pi_118727914
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

blame it on de koffiemanager :D
pi_118727928
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

blame it on de koffiemanager :D
nee, jullie stem gedrag tegen mij }:|
pi_118727934
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Pak je kloon. _O-
pi_118727939
ik ben hier gewoon niet welkom :{ ;( :'(
pi_118727948
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef DrNick het volgende:

[..]

Pak je kloon. _O-
heb ik niet
pi_118727954
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

nee, jullie stem gedrag tegen mij }:|
http://www.korrelatie.nl/
  donderdag 1 november 2012 @ 23:06:08 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118727959
quote:
DING DING DING WE HAAAAAAAAAAAAAAAAVE A WINNER
Laffe huichelaar
  donderdag 1 november 2012 @ 23:06:27 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118727971
Ahh, dat was gemeen. Nee hoor Chuckie, zélfs jij bent welkom
Laffe huichelaar
pi_118727974
quote:
bij 113 moet ik blijven hangen

:P
pi_118727990
quote:
Nee hoor... als dorpeling of als mede-maffioso ben je prima... maar nu staan we niet aan dezelfde kant :P
pi_118728014
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee hoor... als dorpeling of als mede-maffioso ben je prima... maar nu staan we niet aan dezelfde kant :P
waarom ben ik telkens dan met de eerste lynch dood, of met de 2de nacht :'(
  donderdag 1 november 2012 @ 23:07:44 #95
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118728035
Gezellig hier zeg O+.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118728044
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

waarom ben ik telkens dan met de eerste lynch dood, of met de 2de nacht :'(
Gewoon een keertje niet als 1e killen als je maffia bent :D
pi_118728049
quote:
3s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezellig hier zeg O+.
niet echt :r
pi_118728071
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Gewoon een keertje niet als 1e killen als je maffia bent :D
vorige ronde was ik net als nu een townie, en toen werdt ik ook direct afgemaakt -O-
  One tough cookie donderdag 1 november 2012 @ 23:08:50 #99
169210 liesje1979
pi_118728094
quote:
Wel joh. :*
pi_118728095
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

vorige ronde was ik net als nu een townie, en toen werdt ik ook direct afgemaakt -O-
als ik morgen ongelijk heb: Mea Culpa

Zo niet: tough luck :D
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 23:12:15 #101
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118728233
Zzzzlaap :z :W
With four other people
And aliens
pi_118728242
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Gedraag je dan wat minder opvallend.. Dan trek je ook geen ongewenste aandacht..
dag
  donderdag 1 november 2012 @ 23:14:01 #103
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118728295
Chuck doet me soms wel een beetje aan mezelf denken. Vooral ook toen ik net met het spel begon :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_118728336
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef Peter het volgende:

[..]

Gedraag je dan wat minder opvallend.. Dan trek je ook geen ongewenste aandacht..
ik heb vandaag tot half 11niks gepost gisteren niks en nog moet ik nu al dood.
pi_118728364
Oh en stemmen,

##vote timmmmm
Timmmm (1) Chuck-norris
  donderdag 1 november 2012 @ 23:16:00 #106
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118728374
Rot toch op man
Laffe huichelaar
pi_118728386
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Oh en stemmen,

##vote timmmmm
Timmmm (1) Chuck-norris
:') Zet het dan ff onder het al bestaande lijstje...
pi_118728399
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:') Zet het dan ff onder het al bestaande lijstje...
zie edit :P
  donderdag 1 november 2012 @ 23:16:53 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118728407
Het begint me nu echt te ergeren, alleen omdt je een hekel aan me hebt steevast op mij stemmen. Leuk dt je het niet kan handelen, maar ga dan lekker thuis in een hoekje uithuilen ofzo, als je een spelleke niet aankan, maar val mij er niet mee lastig
Laffe huichelaar
pi_118728421
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

ik heb vandaag tot half 11niks gepost gisteren niks en nog moet ik nu al dood.
Geloof me... als de watcher er niet was geweest had je nu echt niet zoveel stemmen binnen
pi_118728467
##vote Chuck
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (9) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart
  donderdag 1 november 2012 @ 23:39:11 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118729326
Ook al zou ik stoppen, ik heb nog naar kill 2 gekeken maar eigenlijk alleen wat matige dingen naar Vulture gevonden :') Morgen verder w/

Niet zo huilen, Chuck, je bent niet de eerste en niet de laatste die sterft.
pi_118729674
ik vind chuck zielig ;(
pi_118729880
Timmmm (1) Chuck-norris
TV (1) DuTank
pi_118730141
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:55 schreef DuTank het volgende:
Timmmm (1) Chuck-norris
TV (1) DuTank
Is het ook nog ergens op gebaseerd? :D
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:05:20 #116
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118730202
5 is mijn geluksgetal
pi_118730266
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:05 schreef DuTank het volgende:
5 is mijn geluksgetal
Dus :')
pi_118730269
Ik weet dat ik TV kan vertrouwen. Ik weet alleen nog niet zo goed of dat betekent dat ik meteen op het treintje stap. Vind het zo zielig voor chuck. :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:08:21 #119
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118730296
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dus :')
Jij bent nummer 5 op de spelerslijst :D
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:09:57 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118730346
Wat is al dit zielig gelul nu weer :') Hij had de eerste nacht niet hoeven killen, hoor. En als het goed is wil dorp mafia dood maar nu niet want baawww zielig :? :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:11:21 #121
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118730394
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:09 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is al dit zielig gelul nu weer :') Hij had de eerste nacht niet hoeven killen, hoor. En als het goed is wil dorp mafia dood maar nu niet want baawww zielig :? :')
maffia praat, ik zeg het je
pi_118730508
wat als tv gewoon maar roept dat de watcher contact met hem heeft gehad, wij chuck killen. en dan zegt tv morgen 'ah maar dan heeft jantje of pietje gelogen' en dan lynchen wij nog een townie, hoopt de maffia dan.
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:16:45 #123
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118730536
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:15 schreef gomi het volgende:
wat als tv gewoon maar roept dat de watcher contact met hem heeft gehad, wij chuck killen. en dan zegt tv morgen 'ah maar dan heeft jantje of pietje gelogen' en dan lynchen wij nog een townie, hoopt de maffia dan.
ja dus laten we eerst maar even 19.01 afwachten
pi_118730593
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:16 schreef DuTank het volgende:

[..]

ja dus laten we eerst maar even 19.01 afwachten
En als er een maffialid wordt gelynched? :D
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:20:15 #125
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118730608
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:15 schreef gomi het volgende:
Nee, dan lynchen we tv. doh.

Slapen :W
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:21:19 #126
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118730630
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En als er een maffialid wordt gelynched? :D
^O^

maar toch

pi_118730691
Pas maar op! Als we de verhalen moeten geloven heeft hij een kort lontje :')
pi_118731310
Wiens lontje is kort? :o
dag
  vrijdag 2 november 2012 @ 04:15:56 #129
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_118732082
Ok, heb net nog ff naar hints gezocht, maar niks gevonden wat niet al genoemd was.
Denk dat ik er gewoon niet zo goed in ben om 4 uur 's morgens. :')
Morgen vrij, dus vanavond tijd om beter te zoeken.

Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (10) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales
TV (1) DuTank

Voor nu vertrouw ik TV even op zijn mooie blauwe ogen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_118732215
#vote chuck.

Zit mobiel, kan iemand mij toevoegen?
pi_118732284
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:03 schreef Peter het volgende:
Wiens lontje is kort? :o
tv's AANSTEEKlontje? :')
pi_118732293
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (11) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker
TV (1) DuTank
pi_118732298
  vrijdag 2 november 2012 @ 08:15:37 #134
30252 Soempie
Procreating
pi_118732756
# vote Chuck

Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (12) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie
TV (1) DuTank

[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 02-11-2012 08:51:33 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 2 november 2012 @ 08:45:03 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118733125
12 dus. ik snap dat het lastig wordt als je vingers niet meer genoeg zijn, dus ik zou mijn sokken even uitdoen als ik jou was
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 november 2012 @ 08:51:19 #136
30252 Soempie
Procreating
pi_118733206
_O- :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_118733243
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:45 schreef timmmmm het volgende:
12 dus. ik snap dat het lastig wordt als je vingers niet meer genoeg zijn, dus ik zou mijn sokken even uitdoen als ik jou was
_O-
pi_118733389
Ik zit nog steeds te dubben waarom iemand Hara zou willen killen. Ik bedoel je hints worden toch gemeld en er is niemand dood. Je kunt alleen maar verliezen in zo'n situatie. Tenzij Hara zelf maffia is maar daar geloof ik niet zo in
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:06:17 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118733419
Ik denk dat het gewoon een ongelukkig busdrive was.
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:15:08 #140
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118733543
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds te dubben waarom iemand Hara zou willen killen. Ik bedoel je hints worden toch gemeld en er is niemand dood. Je kunt alleen maar verliezen in zo'n situatie. Tenzij Hara zelf maffia is maar daar geloof ik niet zo in
omdat hara actief hints zoekt?
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:16:05 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118733562
The key hier is dat ik twee BG's heb.
pi_118733791
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat het gewoon een ongelukkig busdrive was.
Als ik de busdriver goed snap (ik ben nog newbie :@) dan zou jij dan dus met iemand anders zijn verwisseld van plek?
Dan zou jij dus heel toevallig moeten zijn verwisseld met iemand die werd beschermd door de dokter of de blacksmith of met iemand die bulletproof was?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:32:19 #143
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118733832
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:29 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Als ik de busdriver goed snap (ik ben nog newbie :@) dan zou jij dan dus met iemand anders zijn verwisseld van plek?
Dan zou jij dus heel toevallig moeten zijn verwisseld met iemand die werd beschermd door de dokter of de blacksmith of met iemand die bulletproof was?
Ik kan het ook nog niet helemaal plaatsen. :').
pi_118733837
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
The key hier is dat ik twee BG's heb.
Die BG's vervallen bij een busdrive, dus dan zou je echt heel veel mazzel moeten hebben gehad dat je geswitched bent met een beschermde rol
pi_118733850
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:15 schreef DuTank het volgende:

[..]

omdat hara actief hints zoekt?
Zij was de eerste met hints naar Chuck, nog voor ik de info kreeg dat hij was gespot bij de moord
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:34:32 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118733863
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die BG's vervallen bij een busdrive, dus dan zou je echt heel veel mazzel moeten hebben gehad dat je geswitched bent met een beschermde rol
Dat zeg ik niet hè. Als ik met plopkweker ben verwisseld is hij door mijn BG's gered, ik zou dan iets anders moeten hebben gehad. Maar dan nog zou de mafia wel mij én plop beschoten hebben, en dus snap ik het nog niet.
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:35:42 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118733887
Ik probeer een verklaring te zoeken waarbij ze mij niet expres beschoten, maar die kan ik niet vinden :')
pi_118733927
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik kan het ook nog niet helemaal plaatsen. :').
Oh dus het ligt niet aan het feit dat ik een newbie ben :D :P

quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik probeer een verklaring te zoeken waarbij ze mij niet expres beschoten, maar die kan ik niet vinden :')
Wat nou als plopkweker werd beschermd door de dokter en jij werd verwisseld met iemand die werd beschermd door de blacksmith?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118733991
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik neig er ook naar dat het een bewuste actie is.... maar waarom in hemelsnaam, ze winnen er niks mee en ze verspelen een kill.... erg dom dus :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:41:33 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118733994
Ik zit die nachtpost nog eens te lezen, maar bij PLop lijkt een dokter te zijn geweest en bij mij gewoon de BG. Volgens de nachtpost dan. Dus dan zouden ze mij wel gewoon beschoten hebben :? :')

Nu ja, ik ga er niet over bezig blijven heur. Straks nog even hints en dan mafia Chuck deaud.
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:49:12 #151
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118734123
SPOILER: kill 1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: kill 2
SPOILER: kill 3
heb nog wat hints naar Gomi toegevoegd bij kill 1 en meer hints gevonden naar bartjebart bij kill 2, die word toch erg verdacht zo.
Wat doe ik hier?
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:50:15 #152
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118734137
Chuck is mafia he. onderschat pure stupiditeit dus niet
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:51:36 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118734171
Wat is er met een keukentafel in kill 3 dan?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 09:52:00 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118734177
Ik spring ook op het treintje *O* Maar met name omdat Chuck opeens zo ontzettend rustig is hier, dat valt inderdaad wel op _O-

# vote Chuck

Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (13) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo
TV (1) DuTank
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:53:19 #155
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118734200
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is er met een keukentafel in kill 3 dan?
laatste zin
Wat doe ik hier?
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:54:16 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118734212
Ooohh. Ik twijfel of dat een hint is of dat ze gewoon een plek voor de dokter moesten hebben
pi_118734240
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:50 schreef timmmmm het volgende:
Chuck is mafia he. onderschat pure stupiditeit dus niet
Ja maar dan is er toch nog wel een ervaren speler die hem terugfluit :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:38:52 #158
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118735014
Ik heb nog niets bij cubaanse sigaar of zwart kruis kunnen vinden, één van die twee zou toch wel een hint moeten zijn
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:53:09 #159
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118735320
Ho wacht, wie was die vrijheidsstrijder?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 10:54:03 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118735341
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
Che Guevara?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118735354
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
Tamashii
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:54:29 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118735355
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Che Guevara?
Nee, ik bedoel dat iemand vrijheidsstrijder in haar sig had staan :') Juist om Che inderdaad
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:55:17 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118735379
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:54 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Tamashii
pi_118735384
Tamashiii had ik ook wel wat bij gevonden, maar meer bij kill 3....
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 10:55:50 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118735394
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:54 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Tamashii
Goeie :o :Y
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:03:16 #166
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118735616

Ligt zij in dooie blommen?
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:05:35 #167
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118735679
Kan alleen 18 niet plaatsen bij Tamashii.
pi_118735687
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Dode rozen inderdaad :Y
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:08:13 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118735759
Tamashii
Vrijheidsstrijder - Cuba, Che
Zwarte panty in fobo
POLCAFE #3730Bankzitten.reeks - fauteuil
dibs op kaneels bips.reeks - zachte landing op een dikke bips of landt zacht in dooie blommen volgens plaatje fobo

Als iemand 18 daar kan plaatsen ben ik verkocht w/
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:11:07 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118735832
Bwqhahahha, ik haalde tabs door elkaar en zat ineens in MyAt naar hints te zoeken :')
pi_118735965
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
Bwqhahahha, ik haalde tabs door elkaar en zat ineens in MyAt naar hints te zoeken :')
_O- En hoeveel hints heb je gevonden? :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118736103
quote:
[ afbeelding ]
Nee, op de grond op een kleed. :o.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:21:35 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118736148
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee, op de grond op een kleed. :o.
En dat kleed is bezaaid met dode rozen :'(

Tamashiii why, why OH GOD WHYYYYYYYYYYYYY!? Ik heb toch BG's, gekkie.
pi_118736159
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:52 schreef MaJo het volgende:
Ik spring ook op het treintje *O* Maar met name omdat Chuck opeens zo ontzettend rustig is hier, dat valt inderdaad wel op _O-

# vote Chuck

Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (13) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo
TV (1) DuTank
Ik vote ook voor Chuck. Kan niet geloven gezien de hints dat hij geen maffia is.
vanmiddag ben ik er even om verder te kijken, nu werk. :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:22:58 #175
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118736189
Goedemorgen schatjes.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118736240
quote:
[ afbeelding ]
Bingo :Y
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:25:54 #177
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118736276
Ja, maar ik blijf twijfelen door die 18. Het lijkt me zo raar om een getal er voor de lol in te zetten
pi_118736337
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En dat kleed is bezaaid met dode rozen :'(

Tamashiii why, why OH GOD WHYYYYYYYYYYYYY!? Ik heb toch BG's, gekkie.
Nouja als je dat een goede hint vind. Be my guest. :') ik heb niet gekilld, ik ben geen mafia en er zijn zat hints naar anderen maar ga je gang.
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:28:42 #179
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118736375
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nouja als je dat een goede hint vind. Be my guest. :') ik heb niet gekilld, ik ben geen mafia en er zijn zat hints naar anderen maar ga je gang.
Ik vind Che en de dode rozen echt wel sterk, maar ik twijfel sowieso door de 18. Daarbij gaat Chuck vandaag dood dus je hebt nog wel even.
pi_118737250
Goed gevonden c_/

Als ik vanmiddag thuis ben dan ga ik wel even Inspector Clouseau uithangen. :7
pi_118737834
Wil je die bijna 18 minuten ook nog bij Tamashii hebben?

Ze is geregistreerd om 0.17, dat is bijna 18 minuten.
Don't be a drag, just be a queen!
pi_118738058
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, maar ik blijf twijfelen door die 18. Het lijkt me zo raar om een getal er voor de lol in te zetten
Ik heb gisteravond wel wat gevonden bij Timmmm inzake de 18... en daar kwam ik op door een opmerking van DuTank die zei dat ik als 5e op de lijst stond

Ik had al de scheldwoorden gekoppeld aan Klaagbaak en de rozen aan Rosendaal...en Timmmm is nummer 18 op de spelerslijst
pi_118738063
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:

_O_
pi_118738102
Dat zou dan wel betekenen dat kill 3 niet door Tamashii maar door iemand anders is gedaan...

maar die hints lijken me wel helemaal sluitend voor kill 2
pi_118738109
quote:

Vind ik eerlijk gezegd niet heel sterk... Zo kun je heel veel mensen denk ik wel koppelen aan het getal 18
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118738144
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Vind ik eerlijk gezegd niet heel sterk... Zo kun je heel veel mensen denk ik wel koppelen aan het getal 18
Als toevoeging van de andere hints vind ik deze juist heel sterk... _O_
pi_118738155
Dat knagen bij kill 3.... dat moet gewoon iets zijn
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:35:26 #188
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118738257
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Vind ik juist wel, in de tekst staat ook letterlijk 'bijna 18 minuten' en dat icm de rest vind ik Tamashii echt wel het sterkst voor Stukje 2.

De hints die er voor haar stonden bij stukje 3 vond ik ook geen Erik-hints.

Als twee niet op Tamashii blijkt te slaan weet ik het niet meer hoor :D
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:35:41 #189
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118738263
quote:

vrijdag 2 november 2012 @ 12:36:21 #190
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118738285
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond wel wat gevonden bij Timmmm inzake de 18... en daar kwam ik op door een opmerking van DuTank die zei dat ik als 5e op de lijst stond

Ik had al de scheldwoorden gekoppeld aan Klaagbaak en de rozen aan Rosendaal...en Timmmm is nummer 18 op de spelerslijst
Er was volgens mij ook iemand met een topictitel vol scheldwoorden, maar ik heb me nog niet echt met 3 bezig gehouden
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:36:39 #191
30252 Soempie
Procreating
pi_118738296
18:

quote:
Op 29-09-2012 18:18 schreef Regilio_
Ben jij nog steeds zo actief in KPD? ~O>

Welk forum ook alweer? Kom er bijna nooit meer.
In het fotoboek van Tamashii. KPD is 18 jaar en ouder.
pi_118738322
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Vind ik juist wel, in de tekst staat ook letterlijk 'bijna 18 minuten' en dat icm de rest vind ik Tamashii echt wel het sterkst voor Stukje 2.

De hints die er voor haar stonden bij stukje 3 vond ik ook geen Erik-hints.

Als twee niet op Tamashii blijkt te slaan weet ik het niet meer hoor :D
Oeps, ik had even over het woordje bijna heen gelezen. Dan is dit inderdaad wel een sterke hint ^O^
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118738324
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:36 schreef Soempie het volgende:
18:

[..]

In het fotoboek van Tamashii. KPD is 18 jaar en ouder.
En geplaatst om 18 minuten over 18 ;)
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:39:35 #194
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118738376
Misschien is de vig het wel met ons eens.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 12:39:51 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118738382
Tamashii lijkt me ook wel een zekerheid voor kill 2 :Y Zekerder misschien nog wel dan de hints richting Chuck of niet? Hoe dan ook staat Tamashii voor mij als volgende op de lynchlijst :Y
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:41:41 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118738436
Ik lynch toch liever Chuck nu i.v.m de watcher. Tamashii staat morgen ook nog wel op ons te wachten.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 12:42:03 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118738447
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lynch toch liever Chuck nu i.v.m de watcher. Tamashii staat morgen ook nog wel op ons te wachten.
Daar heb je gelijk in, ik ga mee :Y
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:44:46 #198
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118738529
Fijn dat jullie zo druk bezig zijn O+.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:53:20 #199
30252 Soempie
Procreating
pi_118738732
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En geplaatst om 18 minuten over 18 ;)
Scherp. :D
pi_118738956
Chuckl lynchen op basis van de watcher en stuur de vigilante maar op Tamashii af wat mij betreft....
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:03:54 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118739020
Door de combinatie van hints en watcher durf ik wel te zeggen dat Chuck 99% mafia is :@

Met deze hints zou ik datzelfde over Tamashii willen zeggen, maar dat durf ik toch nog niet goed :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:08:03 #202
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118739145
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (14) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder
TV (1) DuTank
Hoogachtend,
Erik.
pi_118739191
Redelijk overzichtelijk voor het ontdekken van een spion :D
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:23:46 #204
118585 Crutch
pi_118739653
Du pain, du vin, DuTank, DuSpiáhn.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:26:26 #205
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118739747
## vote chuck

Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (15) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone
TV (1) DuTank
Wat doe ik hier?
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:27:11 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118739774
Ik moet trouwens steeds lachen om plopkweker snikkend op de vloer :')
pi_118740105
Tamashii ziet er wel erg verdacht uit jah :Y. Nog ff denken, stemmen op Tamashii haalt nu weinig uit. Kan er geen dubbele lynch worden ingesteld?
dag
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:50:14 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118740505
DAt durf ik nog niet aan :')
pi_118740537
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:50 schreef Harajuku. het volgende:
DAt durf ik nog niet aan :')
Hoeveel hints moeten er naar iemand wijzen voordat je dat aandurft? :+
dag
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:51:29 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118740550
Niet veel, er zitten immers maar 3/4 hints in een stukje.
pi_118740586
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
Niet veel, er zitten immers maar 3/4 hints in een stukje.
Beetje BM zonder ruggegraat zo hoor :P
dag
pi_118740814
Laat de vigilante dat vanavond gewoon oplossen, kan de dubbele lynch mooi nog even in de ijskast blijven staan om de rest op te ruimen
pi_118740847
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:26 schreef tdrone het volgende:
## vote chuck

Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (15) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone
TV (1) DuTank
#vote Chuck

Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (16) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii
TV (1) DuTank
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:01:25 #214
118585 Crutch
pi_118740925
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:59 schreef Tamashii het volgende:

[..]

#vote Chuck

Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (16) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii
TV (1) DuTank
Hoezo stem je op je maffiamaatje? Nou? Huh?NOu?
Je moeder is een hamster
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:01:50 #215
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118740943
We missen nog een stuk of 7 stemmen volgens mij :s).
Hoogachtend,
Erik.
pi_118740944
Treintje!

# Vote Chuck

Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (17) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter
TV (1) DuTank
dag
pi_118741094
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:07:17 #218
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118741143
Choo choo! All aboard, success train is leaving the station.
pi_118741198
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118741246
# Vote Chuck

Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (18) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter, AlbinoBambi
TV (1) DuTank

Hints + watcher betekent dat het wel bijna moet. En Hara zegt het. ;)
pi_118741681
#vote Chuck

Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (19) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter, AlbinoBambi, Cosmo
TV (1) DuTank

Geen 100%, maar dat is niemand.
Don't be a drag, just be a queen!
pi_118741769
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet trouwens steeds lachen om plopkweker snikkend op de vloer :')
Lach maar, mormel!
pi_118741949
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:01 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hoezo stem je op je maffiamaatje? Nou? Huh?NOu?
Tuurlijk. :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:41:16 #224
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118742323
Gomi, etc, calex en fogel moeten nog stemmen. Volgens mij zijn ze dat allemaal.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:43:24 #225
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118742405
Schiet op met stemmen, ik ben reuze nieuwsgierig.
pi_118742473
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
Schiet op met stemmen, ik ben reuze nieuwsgierig.
Anders ik wel :D
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:46:31 #227
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118742537
Ik wacht sowieso tot 19.00 uur met de dagpost :7.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:47:02 #228
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118742554
:'(. Haters gaan haten.
pi_118742585
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wacht sowieso tot 19.00 uur met de dagpost :7.
-O-
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:48:28 #230
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118742604
In theorie kan er nog vanalles veranderen :7.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118742740
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
In theorie kan er nog vanalles veranderen :7.
Klopt, je hebt ook gelijk, maar toch: -O-
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:54:05 #232
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118742782
Over 4 uur kunnen we weer door :s).
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2012 @ 15:01:04 #233
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118743060
Oh well.

Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (20) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter, AlbinoBambi, Cosmo, Etc.
TV (1) DuTank
With four other people
And aliens
pi_118744130
vote chuck

zit mobiel, zou iemand mss zo vriendelijk willen zijn om me aan t lijstje toe te voegen?
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:30:31 #235
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118744151
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (21) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter, AlbinoBambi, Cosmo, Etc.. gomi
TV (1) DuTank
Hoogachtend,
Erik.
pi_118744354
thnx erik
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:59:57 #237
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118745141
Dun dun duuuuuuuuuuuuuuuun.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:07:27 #238
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118745398
Ik zit echt op het puntje van mijn stoel van spanning!
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 16:08:22 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118745424
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou niet van wachten in dit spel -O- :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:13:57 #240
118585 Crutch
pi_118745583
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moeder is een hamster
pi_118745691
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:13 schreef Crutch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah, hij staat klaar voor Chuck ^O^
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 16:47:26 #242
45833 crew  Fogel
pi_118746619
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef gomi het volgende:
vote chuck

zit mobiel, zou iemand mss zo vriendelijk willen zijn om me aan t lijstje toe te voegen?
Precies dat.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_118746647
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:47 schreef Fogel het volgende:

[..]

Precies dat.
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (22) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter, AlbinoBambi, Cosmo, Etc.. gomi, Fogel
TV (1) DuTank
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:50:17 #244
118585 Crutch
pi_118746701
Mijn inzicht is dusdanig ontwikkeld dat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk kan stellen dat Chuck-norris de volgende dag niet haalt. :7
Je moeder is een hamster
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:50:45 #245
118585 Crutch
pi_118746715
Had 'ie maar geen maffia moeten worden. Ofniej, Hara. O+
Je moeder is een hamster
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:50:47 #246
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118746716
Alleen Calex moet nog stemmen.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:57:15 #247
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118746918
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik hou niet van wachten in dit spel -O- :'(
Ga een leven zoeken, dan hoef je niet de hele tijd op FOK! te zitten :P
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:19:40 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118747576
Gekke Calex, kom eens stemmen joh.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:22:12 #249
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118747682
Hoi schatjes, daar ben ik weer, bijgelezen en wel. Ik weet het, jullie hebben me gemist, maar ik garandeer jullie dat jullie mij erger hebben gemist dan ik jullie

Ondanks dat hou ik nog steeds van mezelf

Einde mededeling
Laffe huichelaar
pi_118747855
sta je bij de bushalte, denkende dat je de BMuitslag te kunnen gaan kijken, zit er gewoon al een nacht op :o

#vote die ene waar iedereen op vote

trouwens, noob aanval op de BM, dat spreekt deze supermaffia natuurlijk 100% vrij
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:29:17 #251
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118747857
Anderhalf uur nog.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:29:52 #252
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118747879
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (23) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter, AlbinoBambi, Cosmo, Etc.. gomi, Fogel, Calex
TV (1) DuTank
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:31:20 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118747918
Ik kan niet wachten op de switch in dit anderhalve uur.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:31:53 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118747937
Ik hoop voor Dutank dat er geen spion is :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:49:52 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118748431
Ik kan echt niets degelijks bij 3 vinden }:|

Kill 3

Etc
Beer in fobo voelt zich vast bekeken + Regelmatig een pop-up die heel snel weer verdwijnt
Hoe Voel Je Je Nu #779 + gestopt met stoppen - gemengde gevoelens
MEN natuurlijk, spel spelen.

Majo
midden in het autismespectrum - paniekengedoe
vlokken of vloeken - vloeken
MEN - spelletje roulette

Roger
Het Grote SongfestiBAL - #21 Bonnen Chaossssss en de PANIEK - panieken
Vraag m.b.t. kansrekening - russische roulette
pi_118748950
Oja ik ging even Inspector Clouseau uithangen.
pi_118749748
En zul je zien dat Chuck een townie is :')
pi_118750118
Kom maar op met die dagpost *O*
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:56:01 #259
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118750129
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:55 schreef Rockfire het volgende:
Kom maar op met die dagpost *O*
Nog 4 minuten.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118750236
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nog 4 minuten.
Pff, duurt lang :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:00:38 #261
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118750290

Het was een zonnige dag in het dorp. Er hing een duidelijke feeststemming. De famfare was aanwezig en speelde vrolijke deuntjes terwijl de vrouwen van het dorp lekker brood gebakken hadden en de mannen zich ontfermden over de barbecue. Mensen lachten, aten en zongen. Elke vorm van bezorgdheid leek te zijn verdwenen. Er was maar één persoon niet aanwezig op het feest. Of ja, hij was er wel, maar deed niet mee. In het midden van het dorpsplein was een podium gemaakt met daarop een galg. En daar met een touw al om zijn nek en balancerend op een wankel krukje stond daar Chuck-N0rr1s (maffia). Hij mompelde nog wat en keek allerminst vrolijk. Om hem heen had iedereen de grootste lol.
Opeens klonk er een bel en de burgemeester nam plaats voor de galg om de dorpelingen toe te spreken: “Vrienden! Vandaag een heuglijke dag. Het onderzoeksteam heeft uitgewezen dat de anonieme tip die we binnenkregen over de moord klopte met de gevonden bewijzen! Daarom kunnen we met vreugde afscheid nemen van een persoon die verantwoordelijk is voor gruwelijkheden die het daglicht niet kunnen verdragen! Ik zal nu het krukje onder zijn voeten vandaan schoppen en dat zal het einde betekenen van deze onverlaat.” En ze voegde de daad bij het woord. Met een elegante beenzwaai schopte ze zo het krukje weg en daar hing Chuck dan, als rottend fruit aan een galgenboom. Men juichte en proostte op deze executie.

[In dit stuk staan geen hints. Nachtrollen hebben nu tot 22.00 de tijd om hun zaken op te sturen naar de SL’s. Succes!]

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 02-11-2012 19:08:02 ]
Hoogachtend,
Erik.
pi_118750295
_O_
pi_118750329
Yes *O*

Dat is één, op naar de volgende :D
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118750332
bedankt dorpjes :D
pi_118750340
Hoeveel moeten we er nu nog?
dag
pi_118750349
dertig!
pi_118750406
nou tv en zn bron zijn dus wss ook betrouwbaar
pi_118750625
*O*
pi_118750662
*O* *O*
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:17:14 #270
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118750781
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:04 schreef gomi het volgende:
nou tv en zn bron zijn dus wss ook betrouwbaar
héél betrouwbaar
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:18:23 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118750819
Ik ben heel elegant.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:21:54 #272
30252 Soempie
Procreating
pi_118750921
Mooi! *O*
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:23:29 #273
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118750978
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben heel elegant.
Ik heb mijn fantasie gebruikt ja.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:24:47 #274
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118751026
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben heel elegant.
" 't Is moeilijk bescheiden te blijven
Wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in één ogenblik
"
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:25:00 #275
242666 BeamofLight
pi_118751036
Famfare...
pi_118751069
*O* *G*
pi_118751084
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:25 schreef BeamofLight het volgende:
Famfare...
Hallo azijnzeiker :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:28:57 #278
242666 BeamofLight
pi_118751164
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hallo azijnzeiker :')
Nerd

SPOILER
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:30:35 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118751216
Famfare is geheel opzettelijk ja :P. Beetje FOK!jargon.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118751513
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

hoe moet ik moorden als ik de dorpsgek ben :')
Ogenschijnlijk heb je een manier gevonden? :P
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:47:24 #281
242666 BeamofLight
pi_118751759
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Famfare is geheel opzettelijk ja :P. Beetje FOK!jargon.
t kutte is dat het al 4,5 jaar geleden is en zoiets direct herken.
pi_118751785
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:47 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

t kutte is dat het al 4,5 jaar geleden is en zoiets direct herken.
450 centijaar, dat is echt fantastisch!
  One tough cookie vrijdag 2 november 2012 @ 19:52:38 #283
169210 liesje1979
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:52:45 #284
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118751988
vervolg
Na het feestelijke executiepartijtje liep Crutch (spion) naar huis. Hij zag niet dat de putdeksel open stond en liep pardoes de put in. De val brak zijn benen, zijn hart en zijn hoofd. Morsdood. Of moddood, wat je wil.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:53:58 #285
242666 BeamofLight
pi_118752043
moest ff kijken bij wie de spion hoorde, maar dit is wel goed nieuws, I say
pi_118752102
Ik snap na 2 dagen en 1 nacht al he-le-maal niks meer van deze ronde. :')
Uitleg gekregen van een lieve medespeler. O+

Maar yaaay!
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:03:38 #287
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118752455
Pomtiedom...
Hoogachtend,
Erik.
pi_118752536
_O-
pi_118752560
yeuy, noobie powerrrrr
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:39:05 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118753974
Hahahaha crutch
pi_118754459
spion mag bij de bm verkiezing niet op maffia stemmen toch?
pi_118754484
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef gomi het volgende:
Klopt, ik ga er vanuit dat hij daarom is gedood (door de SL's)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:53:29 #293
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118754597
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef gomi het volgende:
Belangrijker, bij de lynch niet.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118754609
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Klopt, ik ga er vanuit dat hij daarom is gedood (door de SL's)
iig niet voor t 2 maal missen van de stemming idd
pi_118754670
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Belangrijker, bij de lynch niet.
lol idd

maar als t bij de bm ook niet mag, kunnen we hara iig uitsluiten als maffia
pi_118754755
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:54 schreef gomi het volgende:

[..]

lol idd

maar als t bij de bm ook niet mag, kunnen we hara iig uitsluiten als maffia
Nee, alleen bij de lynch mag het niet, bij de BM-verkiezing wel
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118754769
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Nee, alleen bij de lynch mag het niet, bij de BM-verkiezing wel
ah k.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:13:25 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118755563
W00t de eerste lynch meteen maffia *O* _O_ *O* En hieruit blijkt denk ik wel dat we TV kunnen vertrouwen ja :Y
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:15:35 #299
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118755654
Even volposten dan maar?
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:15:45 #300
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118755669
Tralalala
Hoogachtend,
Erik.
pi_118755677
Ja :Y
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:15:55 #302
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118755678
Vol!
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')