SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek spion (modkill)
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek maffia
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek
7. Peter Profiel | History | Fotoboek
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek
17. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
23. lynda Profiel | History | Fotoboek Sniper
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht1
Dag 2
[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 02-11-2012 19:59:58 ]
Dan zijn er 5 maffia... zonder spion... kan op zich welquote:Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
En waarom hebben ze eigenlijk 3 kills, het was toch 1 mafia op 5 dorp
24 is dan dus 5 mafia. is drie killsquote:Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Eerst was het idee om door een van mijn maatjes afgeschoten te worden, later toen ik alleen over was wilde ik een zelfmoord in scene zettenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Kleine correctie na een korte discussie. Toen hara en ik SL waren kwam TV met het idee zichzelf af te knallen (hij had een vest) om verwarring te zaaien. Hebben we een discussie over gehad, ik vond het toegestaan omdat het niet tegen de regels was, hara was tegen omdt het mongolide is (samenvattend). Uiteindelijk heb ik mijn zin gekregen omdat ik goed kan zeuren die ronde, maar hara was nog steeds pertinent tegen.
Ik zat me al te verkneukelen toenquote:
Waarom staan dit soort regels nergens? Zo ben ik al meer dingen tegen gekomen die niet duidelijk ergens staan genoteerd. Voor mij als newbie is het al lastig genoeg en dan blijken er ook nog allerlei ongeschreven regels te zijn...quote:Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
-edit-quote:Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
iets met cursus en zoquote:Op donderdag 1 november 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat klopt... maar laat ik het zo zeggen: ik hoop dat de hints wat dieper gaan dan dat... de hints richting Chuck vind ik dan wel weer wat beter, met het feit dat ie zo afwezig is hier... iets wat uitgerekend ik hem heb ingefluisterd toen we de vorige keer samen maffia waren
mag ik?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Nou kom op jongens, ik zou bijna zelf hints gaan zoeken.
Thank youquote:Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Kleine correctie na een korte discussie. Toen hara en ik SL waren kwam TV met het idee zichzelf af te knallen (hij had een vest) om verwarring te zaaien. Hebben we een discussie over gehad, ik vond het toegestaan omdat het niet tegen de regels was, hara was tegen omdt het mongolide is (samenvattend). Uiteindelijk heb ik mijn zin gekregen omdat ik goed kan zeuren die ronde, maar hara was nog steeds pertinent tegen.
BartjeBart is van de K&W.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Nietsvermoedend zat Lynda (sniper) lekker thuis een tijdschrift te lezen. Ze nipte aan een kop kamillethee en bladerde door de verschillende artikelen heen. Opeens hoorde ze iets. Glasgerinkel. Een slot dat opengedraaid werd. Ze zette voorzichtig haar thee weg en sloeg het tijdschrift dicht. Langzaam ging de achterdeur krakend open. 1. Verdorie, dacht Lynda, die had ik opnieuw moeten smeren met een drupje olie. Al is het wel goed dat ik het niet gedaan heb, anders hoorde ik dit nu niet.
Terwijl ze in gedachten verzonken was merkte ze niet dat er iemand op haar af kwam en ze schrok toen ze opeens vastgegrepen werd en er in haar oor werd gefluisterd. “Altijd heb ik jou al eens pijn willen doen! Nooit had ik er het motief voor tot nu. Wees maar niet bang, het doet maar eventjes pijn. Bye bye!” En zonder verder nog iets te zeggen stak hij een mes in haar ribben. Lynda stierf niet meteen.2. Ze voelde hoe het mes haar ingewanden in ging, hoe traag het bloed langs het lemmet naar buiten liep en ze werd een beetje duizelig. Ondertussen hield de man huis in Lynda’s netjes opgeruimde huiskamer. 3. Hij gooide stoelen door de ramen en er vloog van alles door de lucht Hij maakte een hels kabaal dat zelfs gehoord werd door de persoon die op de hoek van de straat de boel nauwlettend in de gaten hield. Zelfs de vitrine met de verzameling kristallen beeldjes werd op de grond gegooid en toen de man klaar was, zag de kamer er uit als een enorme rotzooi. Lynda, obsessief schoonmaakster, was al stervende, maar het aanzicht van haar nette huiskamertje in deze staat was genoeg om haar hart te doen stoppen.
1. Iets met Klussen en Wonen
2. Het langzame sterven
3. Ravage - ook Klussen en Wonen gerelateerd?
die foto in dat FoBo wel... maar dat knagen moet haast iets met ratten, muizen of hamsters te maken hebbenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
En dat vind je dan niet te makkelijk?
Dat kan dus ook een F&F-poster zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die foto in dat FoBo wel... maar dat knagen moet haast iets met ratten, muizen of hamsters te maken hebben
Ik was het niet, Etcquote:Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan dus ook een F&F-poster zijn.
Dat kan ook ja.. maar het zouden clues kunnen zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan dus ook een F&F-poster zijn.
Blah blah, was een voorbeeld dat het niet alleen daar mee te maken hoeft te hebben. Ik zat nog in PoHi's te kijken voor mensen die dat doenquote:
Waarom zou die in godsnaam naar jou gaanquote:Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk info te hebben van de watcher
Misschien op basis van wat ik heb gepostquote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou die in godsnaam naar jou gaan
Nou, wie heeft ie zien moorden danquote:Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien op basis van wat ik heb gepost
Chuck!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, wie heeft ie zien moorden dan
Gokje:quote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou die in godsnaam naar jou gaan
Dat past dan wel heel toevallig bij mijn hints, maar goed, als iemand watcher claimt op dag 1 en zijn schuldige blijkt dorp is ie er gelijk bij. Dat zou dom zijn.quote:
That could make sensequote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gokje:
"Ik ben een bom", "ik ben een bom", ik ben een "booooooooom", "vermoord me en sterf zelf ook" en dan de redenatie dat die dus wel dorp zou moeten zijn
Hier werkte hetquote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gokje:
"Ik ben een bom", "ik ben een bom", ik ben een "booooooooom", "vermoord me en sterf zelf ook" en dan de redenatie dat die dus wel dorp zou moeten zijn
Dan weet ik hem te vinden en dan post ik dat morgen om 19.01 hierquote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat past dan wel heel toevallig bij mijn hints, maar goed, als iemand watcher claimt op dag 1 en zijn schuldige blijkt dorp is ie er gelijk bij. Dat zou dom zijn.
Ja, mooi stom dat iedere bomb op dag 1 bomb claimtquote:
Precies, dus zal wel goed zijn. En ik vind mijn hints ook geil dus kom maar op.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan weet ik hem te vinden en dan post ik dat morgen om 19.01 hier
Misschien ben ik de zombie, misschien ben ik de bomb, misschien ben ik de watcher, misschien ben ik de tracker....quote:Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, mooi stom dat iedere bomb op dag 1 bomb claimtHet doel van bomb is zichzelf opofferen en een mafia te killen, maar nee, iedereen wil blijven leven.
Goed punt, dat zou best wel eens kunnen, maar toch het zou ook een hint kunnen zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan het uiteraard mis hebben, maar ik denk niet dat bekeken een hint is maar info dat watcher daar was
Als ie maffia is niet hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin medelijden te krijgen met chuck geloof ik
Waarom? Hints en watcher report tegen. Had ie maar geen mafia moeten worden.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin medelijden te krijgen met chuck geloof ik
Ik vertrouw TV niet. Maar we hebben zo hoe dan ook een mafia. Chuck of TV, en er zijn al degelijke hints.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Rockfire het volgende:
Ik stap ook maar op het treintje wat lijkt te zijn gestartHoewel ik niet weet waarom we TV zomaar vertrouwen, maar goed er zijn inderdaad ook al hints tegen Chuck gevonden. En ach ik kan me altijd nog bedenken, toch?
Chuck (5) TV, Hara, Timmmm, Rockfire
Dan ga ik nu naar bed
Hoeft ook niet... maar deze ronde zou ik het doenquote:
Die hints van jou... de watcher via mijquote:Op donderdag 1 november 2012 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vertrouw TV niet. Maar we hebben zo hoe dan ook een mafia. Chuck of TV, en er zijn al degelijke hints.
Ik moest bij olie gelijk aan jou denken, sorry man.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
volgens mij zoeken jullie gewoon hints tegen mij![]()
sorry jongen, maar je bent op heterdaad betrapt... en mocht diegene liegen dan post ik die naam om 19.01 morgenavondquote:
Ik ga morgen echt nog wel verder op zoek, ik vind het altijd maar wat irritant dat ik hints loop te schrijven en niemand er wat mee doetquote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel fijn zijn als mensen ook even meezoeken aar hints bij de mislukte kills want er zijn er meer dan Chuck alleen he
En nu maar hopen dat jij hem vervolgens niet afmaaktquote:Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sorry jongen, maar je bent op heterdaad betrapt... en mocht diegene liegen dan post ik die naam om 19.01 morgenavond
hoe moet ik moorden als ik de dorpsgek benquote:Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sorry jongen, maar je bent op heterdaad betrapt... en mocht diegene liegen dan post ik die naam om 19.01 morgenavond
Dat maakt dan nummer 8...quote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef DrNick het volgende:
##Chuck.
Chuck (7) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick
Helaas zijn mijn powers limited deze rondequote:Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat jij hem vervolgens niet afmaakt
Whehehhe, de lijstjesfixerquote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat maakt dan nummer 8...
Chuck (8) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick
daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben je voor de goeie zaak de dood in gegaanquote:
Je weet het bijna te brengen alsof het een eer isquote:Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben je voor de goeie zaak de dood in gegaan
zou de 3de keer op rij zijn binnen 2 nachten doodquote:Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben je voor de goeie zaak de dood in gegaan
blame it on de koffiemanagerquote:Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zou de 3de keer op rij zijn binnen 2 nachten doodleuk
Pak je kloon.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zou de 3de keer op rij zijn binnen 2 nachten doodleuk
http://www.korrelatie.nl/quote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nee, jullie stem gedrag tegen mij
Nee hoor... als dorpeling of als mede-maffioso ben je prima... maar nu staan we niet aan dezelfde kantquote:
waarom ben ik telkens dan met de eerste lynch dood, of met de 2de nachtquote:Op donderdag 1 november 2012 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hoor... als dorpeling of als mede-maffioso ben je prima... maar nu staan we niet aan dezelfde kant
Gewoon een keertje niet als 1e killen als je maffia bentquote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
waarom ben ik telkens dan met de eerste lynch dood, of met de 2de nacht
vorige ronde was ik net als nu een townie, en toen werdt ik ook direct afgemaaktquote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon een keertje niet als 1e killen als je maffia bent
als ik morgen ongelijk heb: Mea Culpaquote:Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
vorige ronde was ik net als nu een townie, en toen werdt ik ook direct afgemaakt
Gedraag je dan wat minder opvallend.. Dan trek je ook geen ongewenste aandacht..quote:Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
vorige ronde was ik net als nu een townie, en toen werdt ik ook direct afgemaakt
ik heb vandaag tot half 11niks gepost gisteren niks en nog moet ik nu al dood.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Gedraag je dan wat minder opvallend.. Dan trek je ook geen ongewenste aandacht..
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Oh en stemmen,
##vote timmmmm
Timmmm (1) Chuck-norris
zie editquote:Op donderdag 1 november 2012 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Zet het dan ff onder het al bestaande lijstje...
Geloof me... als de watcher er niet was geweest had je nu echt niet zoveel stemmen binnenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik heb vandaag tot half 11niks gepost gisteren niks en nog moet ik nu al dood.
Is het ook nog ergens op gebaseerd?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:55 schreef DuTank het volgende:
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (9) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart
TV (1) DuTank
Dusquote:
Jij bent nummer 5 op de spelerslijstquote:
maffia praat, ik zeg het jequote:Op vrijdag 2 november 2012 00:09 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is al dit zielig gelul nu weerHij had de eerste nacht niet hoeven killen, hoor. En als het goed is wil dorp mafia dood maar nu niet want baawww zielig
![]()
ja dus laten we eerst maar even 19.01 afwachtenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:15 schreef gomi het volgende:
wat als tv gewoon maar roept dat de watcher contact met hem heeft gehad, wij chuck killen. en dan zegt tv morgen 'ah maar dan heeft jantje of pietje gelogen' en dan lynchen wij nog een townie, hoopt de maffia dan.
En als er een maffialid wordt gelynched?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja dus laten we eerst maar even 19.01 afwachten
Nee, dan lynchen we tv. doh.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:15 schreef gomi het volgende:
wat als tv gewoon maar roept dat de watcher contact met hem heeft gehad, wij chuck killen. en dan zegt tv morgen 'ah maar dan heeft jantje of pietje gelogen' en dan lynchen wij nog een townie, hoopt de maffia dan.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En als er een maffialid wordt gelynched?
tv's AANSTEEKlontje?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:45 schreef timmmmm het volgende:
12 dus. ik snap dat het lastig wordt als je vingers niet meer genoeg zijn, dus ik zou mijn sokken even uitdoen als ik jou was
omdat hara actief hints zoekt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds te dubben waarom iemand Hara zou willen killen. Ik bedoel je hints worden toch gemeld en er is niemand dood. Je kunt alleen maar verliezen in zo'n situatie. Tenzij Hara zelf maffia is maar daar geloof ik niet zo in
Als ik de busdriver goed snap (ik ben nog newbiequote:Op vrijdag 2 november 2012 09:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat het gewoon een ongelukkig busdrive was.
Ik kan het ook nog niet helemaal plaatsen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:29 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Als ik de busdriver goed snap (ik ben nog newbie) dan zou jij dan dus met iemand anders zijn verwisseld van plek?
Dan zou jij dus heel toevallig moeten zijn verwisseld met iemand die werd beschermd door de dokter of de blacksmith of met iemand die bulletproof was?
Die BG's vervallen bij een busdrive, dus dan zou je echt heel veel mazzel moeten hebben gehad dat je geswitched bent met een beschermde rolquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
The key hier is dat ik twee BG's heb.
Zij was de eerste met hints naar Chuck, nog voor ik de info kreeg dat hij was gespot bij de moordquote:
Dat zeg ik niet hè. Als ik met plopkweker ben verwisseld is hij door mijn BG's gered, ik zou dan iets anders moeten hebben gehad. Maar dan nog zou de mafia wel mij én plop beschoten hebben, en dus snap ik het nog niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die BG's vervallen bij een busdrive, dus dan zou je echt heel veel mazzel moeten hebben gehad dat je geswitched bent met een beschermde rol
Oh dus het ligt niet aan het feit dat ik een newbie benquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan het ook nog niet helemaal plaatsen..
Wat nou als plopkweker werd beschermd door de dokter en jij werd verwisseld met iemand die werd beschermd door de blacksmith?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik probeer een verklaring te zoeken waarbij ze mij niet expres beschoten, maar die kan ik niet vinden
Ik neig er ook naar dat het een bewuste actie is.... maar waarom in hemelsnaam, ze winnen er niks mee en ze verspelen een kill.... erg dom dusquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik probeer een verklaring te zoeken waarbij ze mij niet expres beschoten, maar die kan ik niet vinden
SPOILER: kill 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kill 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kill 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb nog wat hints naar Gomi toegevoegd bij kill 1 en meer hints gevonden naar bartjebart bij kill 2, die word toch erg verdacht zo.Wat doe ik hier?![]()
Ik spring ook op het treintjeMaar met name omdat Chuck opeens zo ontzettend rustig is hier, dat valt inderdaad wel op
# vote Chuck
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (13) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo
TV (1) DuTank26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
laatste zinquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is er met een keukentafel in kill 3 dan?Wat doe ik hier?![]()
Ooohh. Ik twijfel of dat een hint is of dat ze gewoon een plek voor de dokter moesten hebbenI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ja maar dan is er toch nog wel een ervaren speler die hem terugfluitquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:50 schreef timmmmm het volgende:
Chuck is mafia he. onderschat pure stupiditeit dus niet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik heb nog niets bij cubaanse sigaar of zwart kruis kunnen vinden, één van die twee zou toch wel een hint moeten zijnI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Che Guevara?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ho wacht, wie was die vrijheidsstrijder?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Tamashiiquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ho wacht, wie was die vrijheidsstrijder?![]()
Nee, ik bedoel dat iemand vrijheidsstrijder in haar sig had staanquote:Juist om Che inderdaad
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Tamashiii had ik ook wel wat bij gevonden, maar meer bij kill 3....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dode rozen inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt zij in dooie blommen?![]()
![]()
Tamashii
Vrijheidsstrijder - Cuba, Che
Zwarte panty in fobo
POLCAFE #3730Bankzitten.reeks - fauteuil
dibs op kaneels bips.reeks - zachte landing op een dikke bips of landt zacht in dooie blommen volgens plaatje fobo
Als iemand 18 daar kan plaatsen ben ik verkocht
Bwqhahahha, ik haalde tabs door elkaar en zat ineens in MyAt naar hints te zoeken
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
Bwqhahahha, ik haalde tabs door elkaar en zat ineens in MyAt naar hints te zoekenEn hoeveel hints heb je gevonden?
![]()
![]()
Nee, op de grond op een kleed.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt zij in dooie blommen?.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
En dat kleed is bezaaid met dode rozenquote:
Tamashiii why, why OH GOD WHYYYYYYYYYYYYY!? Ik heb toch BG's, gekkie.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik vote ook voor Chuck. Kan niet geloven gezien de hints dat hij geen maffia is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:52 schreef MaJo het volgende:
Ik spring ook op het treintjeMaar met name omdat Chuck opeens zo ontzettend rustig is hier, dat valt inderdaad wel op
# vote Chuck
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (13) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo
TV (1) DuTank
vanmiddag ben ik er even om verder te kijken, nu werk.
Goedemorgen schatjes.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Bingoquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt zij in dooie blommen?
Ja, maar ik blijf twijfelen door die 18. Het lijkt me zo raar om een getal er voor de lol in te zettenI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Nouja als je dat een goede hint vind. Be my guest.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dat kleed is bezaaid met dode rozen
Tamashiii why, why OH GOD WHYYYYYYYYYYYYY!? Ik heb toch BG's, gekkie.ik heb niet gekilld, ik ben geen mafia en er zijn zat hints naar anderen maar ga je gang.
Ik vind Che en de dode rozen echt wel sterk, maar ik twijfel sowieso door de 18. Daarbij gaat Chuck vandaag dood dus je hebt nog wel even.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja als je dat een goede hint vind. Be my guest.ik heb niet gekilld, ik ben geen mafia en er zijn zat hints naar anderen maar ga je gang.
Goed gevonden![]()
Als ik vanmiddag thuis ben dan ga ik wel even Inspector Clouseau uithangen.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Wil je die bijna 18 minuten ook nog bij Tamashii hebben?
Ze is geregistreerd om 0.17, dat is bijna 18 minuten.Don't be a drag, just be a queen!![]()
Ik heb gisteravond wel wat gevonden bij Timmmm inzake de 18... en daar kwam ik op door een opmerking van DuTank die zei dat ik als 5e op de lijst stondquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, maar ik blijf twijfelen door die 18. Het lijkt me zo raar om een getal er voor de lol in te zetten
Ik had al de scheldwoorden gekoppeld aan Klaagbaak en de rozen aan Rosendaal...en Timmmm is nummer 18 op de spelerslijstOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ze is geregistreerd om 0.17, dat is bijna 18 minuten.
Dat zou dan wel betekenen dat kill 3 niet door Tamashii maar door iemand anders is gedaan...
maar die hints lijken me wel helemaal sluitend voor kill 2Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vind ik eerlijk gezegd niet heel sterk... Zo kun je heel veel mensen denk ik wel koppelen aan het getal 18quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ze is geregistreerd om 0.17, dat is bijna 18 minuten.![]()
Als toevoeging van de andere hints vind ik deze juist heel sterk...quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd niet heel sterk... Zo kun je heel veel mensen denk ik wel koppelen aan het getal 18
Dat knagen bij kill 3.... dat moet gewoon iets zijnOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vind ik juist wel, in de tekst staat ook letterlijk 'bijna 18 minuten' en dat icm de rest vind ik Tamashii echt wel het sterkst voor Stukje 2.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd niet heel sterk... Zo kun je heel veel mensen denk ik wel koppelen aan het getal 18
De hints die er voor haar stonden bij stukje 3 vond ik ook geen Erik-hints.
Als twee niet op Tamashii blijkt te slaan weet ik het niet meer hoor
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ze is geregistreerd om 0.17, dat is bijna 18 minuten.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Er was volgens mij ook iemand met een topictitel vol scheldwoorden, maar ik heb me nog niet echt met 3 bezig gehoudenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond wel wat gevonden bij Timmmm inzake de 18... en daar kwam ik op door een opmerking van DuTank die zei dat ik als 5e op de lijst stond
Ik had al de scheldwoorden gekoppeld aan Klaagbaak en de rozen aan Rosendaal...en Timmmm is nummer 18 op de spelerslijstI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
18:In het fotoboek van Tamashii. KPD is 18 jaar en ouder.quote:Op 29-09-2012 18:18 schreef Regilio_
Ben jij nog steeds zo actief in KPD?
Welk forum ook alweer? Kom er bijna nooit meer.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Oeps, ik had even over het woordje bijna heen gelezen. Dan is dit inderdaad wel een sterke hintquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind ik juist wel, in de tekst staat ook letterlijk 'bijna 18 minuten' en dat icm de rest vind ik Tamashii echt wel het sterkst voor Stukje 2.
De hints die er voor haar stonden bij stukje 3 vond ik ook geen Erik-hints.
Als twee niet op Tamashii blijkt te slaan weet ik het niet meer hoor![]()
![]()
En geplaatst om 18 minuten over 18quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:36 schreef Soempie het volgende:
18:
[..]
In het fotoboek van Tamashii. KPD is 18 jaar en ouder.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Tamashii lijkt me ook wel een zekerheid voor kill 2Zekerder misschien nog wel dan de hints richting Chuck of niet? Hoe dan ook staat Tamashii voor mij als volgende op de lynchlijst
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik lynch toch liever Chuck nu i.v.m de watcher. Tamashii staat morgen ook nog wel op ons te wachten.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Daar heb je gelijk in, ik ga meequote:Op vrijdag 2 november 2012 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lynch toch liever Chuck nu i.v.m de watcher. Tamashii staat morgen ook nog wel op ons te wachten.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Fijn dat jullie zo druk bezig zijn.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Scherp.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En geplaatst om 18 minuten over 18
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Chuckl lynchen op basis van de watcher en stuur de vigilante maar op Tamashii af wat mij betreft....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Door de combinatie van hints en watcher durf ik wel te zeggen dat Chuck 99% mafia is![]()
Met deze hints zou ik datzelfde over Tamashii willen zeggen, maar dat durf ik toch nog niet goed
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (14) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder
TV (1) DuTankAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Redelijk overzichtelijk voor het ontdekken van een spion
## vote chuck
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (15) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone
TV (1) DuTankWat doe ik hier?![]()
Ik moet trouwens steeds lachen om plopkweker snikkend op de vloer
Tamashii ziet er wel erg verdacht uit jah. Nog ff denken, stemmen op Tamashii haalt nu weinig uit. Kan er geen dubbele lynch worden ingesteld?
dag![]()
Niet veel, er zitten immers maar 3/4 hints in een stukje.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Beetje BM zonder ruggegraat zo hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
Niet veel, er zitten immers maar 3/4 hints in een stukje.
dag![]()
Laat de vigilante dat vanavond gewoon oplossen, kan de dubbele lynch mooi nog even in de ijskast blijven staan om de rest op te ruimenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
#vote Chuckquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:26 schreef tdrone het volgende:
## vote chuck
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (15) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone
TV (1) DuTank
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (16) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii
TV (1) DuTankI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hoezo stem je op je maffiamaatje? Nou? Huh?NOu?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
#vote Chuck
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (16) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii
TV (1) DuTankJe moeder is een hamster![]()
We missen nog een stuk of 7 stemmen volgens mij.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Treintje!
# Vote Chuck
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (17) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter
TV (1) DuTankdag![]()
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Choo choo! All aboard, success train is leaving the station.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
# Vote Chuck
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (18) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter, AlbinoBambi
TV (1) DuTank
Hints + watcher betekent dat het wel bijna moet. En Hara zegt het.![]()
![]()
#vote Chuck
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (19) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter, AlbinoBambi, Cosmo
TV (1) DuTank
Geen 100%, maar dat is niemand.Don't be a drag, just be a queen!![]()
Lach maar, mormel!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet trouwens steeds lachen om plopkweker snikkend op de vloerOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoezo stem je op je maffiamaatje? Nou? Huh?NOu?
Gomi, etc, calex en fogel moeten nog stemmen. Volgens mij zijn ze dat allemaal.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Schiet op met stemmen, ik ben reuze nieuwsgierig.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Anders ik welquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
Schiet op met stemmen, ik ben reuze nieuwsgierig.
Ik wacht sowieso tot 19.00 uur met de dagpost.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wacht sowieso tot 19.00 uur met de dagpost.
![]()
![]()
In theorie kan er nog vanalles veranderen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Klopt, je hebt ook gelijk, maar toch:quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
In theorie kan er nog vanalles veranderen.
![]()
![]()
Over 4 uur kunnen we weer door.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oh well.
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (20) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter, AlbinoBambi, Cosmo, Etc.
TV (1) DuTankIt's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (21) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter, AlbinoBambi, Cosmo, Etc.. gomi
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik zit echt op het puntje van mijn stoel van spanning!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik hou niet van wachten in dit spelquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit echt op het puntje van mijn stoel van spanning!![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit echt op het puntje van mijn stoel van spanning!
Je moeder is een hamster![]()
Precies dat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef gomi het volgende:
vote chuck
zit mobiel, zou iemand mss zo vriendelijk willen zijn om me aan t lijstje toe te voegen?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Timmmm (1) Chuck-norrisquote:
Chuck (22) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter, AlbinoBambi, Cosmo, Etc.. gomi, Fogel
TV (1) DuTank![]()
Mijn inzicht is dusdanig ontwikkeld dat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk kan stellen dat Chuck-norris de volgende dag niet haalt.
Je moeder is een hamster![]()
Alleen Calex moet nog stemmen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ga een leven zoeken, dan hoef je niet de hele tijd op FOK! te zittenquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoi schatjes, daar ben ik weer, bijgelezen en wel. Ik weet het, jullie hebben me gemist, maar ik garandeer jullie dat jullie mij erger hebben gemist dan ik jullie
Ondanks dat hou ik nog steeds van mezelf
Einde mededelingLaffe huichelaar![]()
sta je bij de bushalte, denkende dat je de BMuitslag te kunnen gaan kijken, zit er gewoon al een nacht op
#vote die ene waar iedereen op vote
trouwens, noob aanval op de BM, dat spreekt deze supermaffia natuurlijk 100% vrijTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Anderhalf uur nog.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Timmmm (1) Chuck-norris
Chuck (23) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick, Bartjebart, Roger_Epiales, plopkweker, Soempie, MaJo, town elder, tdrone, Tamashii, Peter, AlbinoBambi, Cosmo, Etc.. gomi, Fogel, Calex
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik kan niet wachten op de switch in dit anderhalve uur.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik kan echt niets degelijks bij 3 vinden![]()
Kill 3
Etc
Beer in fobo voelt zich vast bekeken + Regelmatig een pop-up die heel snel weer verdwijnt
Hoe Voel Je Je Nu #779 + gestopt met stoppen - gemengde gevoelens
MEN natuurlijk, spel spelen.
Majo
midden in het autismespectrum - paniekengedoe
vlokken of vloeken - vloeken
MEN - spelletje roulette
Roger
Het Grote SongfestiBAL - #21 Bonnen Chaossssss en de PANIEK - panieken
Vraag m.b.t. kansrekening - russische rouletteI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Oja ik ging even Inspector Clouseau uithangen.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Nog 4 minuten.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
Het was een zonnige dag in het dorp. Er hing een duidelijke feeststemming. De famfare was aanwezig en speelde vrolijke deuntjes terwijl de vrouwen van het dorp lekker brood gebakken hadden en de mannen zich ontfermden over de barbecue. Mensen lachten, aten en zongen. Elke vorm van bezorgdheid leek te zijn verdwenen. Er was maar één persoon niet aanwezig op het feest. Of ja, hij was er wel, maar deed niet mee. In het midden van het dorpsplein was een podium gemaakt met daarop een galg. En daar met een touw al om zijn nek en balancerend op een wankel krukje stond daar Chuck-N0rr1s (maffia). Hij mompelde nog wat en keek allerminst vrolijk. Om hem heen had iedereen de grootste lol.
Opeens klonk er een bel en de burgemeester nam plaats voor de galg om de dorpelingen toe te spreken: “Vrienden! Vandaag een heuglijke dag. Het onderzoeksteam heeft uitgewezen dat de anonieme tip die we binnenkregen over de moord klopte met de gevonden bewijzen! Daarom kunnen we met vreugde afscheid nemen van een persoon die verantwoordelijk is voor gruwelijkheden die het daglicht niet kunnen verdragen! Ik zal nu het krukje onder zijn voeten vandaan schoppen en dat zal het einde betekenen van deze onverlaat.” En ze voegde de daad bij het woord. Met een elegante beenzwaai schopte ze zo het krukje weg en daar hing Chuck dan, als rottend fruit aan een galgenboom. Men juichte en proostte op deze executie.
[In dit stuk staan geen hints. Nachtrollen hebben nu tot 22.00 de tijd om hun zaken op te sturen naar de SL’s. Succes!]
[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 02-11-2012 19:08:02 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
héél betrouwbaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:04 schreef gomi het volgende:
nou tv en zn bron zijn dus wss ook betrouwbaarLaffe huichelaar![]()
Mooi!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ik heb mijn fantasie gebruikt ja.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
" 't Is moeilijk bescheiden te blijvenquote:
Wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in één ogenblik "Laffe huichelaar![]()
![]()
![]()
Hallo azijnzeikerquote:
Nerdquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Famfare is geheel opzettelijk ja. Beetje FOK!jargon.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ogenschijnlijk heb je een manier gevonden?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoe moet ik moorden als ik de dorpsgek ben
t kutte is dat het al 4,5 jaar geleden is en zoiets direct herken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Famfare is geheel opzettelijk ja. Beetje FOK!jargon.
![]()
450 centijaar, dat is echt fantastisch!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
t kutte is dat het al 4,5 jaar geleden is en zoiets direct herken.![]()
![]()
vervolg
Na het feestelijke executiepartijtje liep Crutch (spion) naar huis. Hij zag niet dat de putdeksel open stond en liep pardoes de put in. De val brak zijn benen, zijn hart en zijn hoofd. Morsdood. Of moddood, wat je wil.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik snap na 2 dagen en 1 nacht al he-le-maal niks meer van deze ronde.
Uitleg gekregen van een lieve medespeler.
Maar yaaay!![]()
![]()
yeuy, noobie powerrrrrTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Klopt, ik ga er vanuit dat hij daarom is gedood (door de SL's)quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef gomi het volgende:
spion mag bij de bm verkiezing niet op maffia stemmen toch?![]()
Belangrijker, bij de lynch niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef gomi het volgende:
spion mag bij de bm verkiezing niet op maffia stemmen toch?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
iig niet voor t 2 maal missen van de stemming iddquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Klopt, ik ga er vanuit dat hij daarom is gedood (door de SL's)![]()
Nee, alleen bij de lynch mag het niet, bij de BM-verkiezing welquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
lol idd
maar als t bij de bm ook niet mag, kunnen we hara iig uitsluiten als maffia![]()
ah k.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nee, alleen bij de lynch mag het niet, bij de BM-verkiezing wel![]()
W00t de eerste lynch meteen maffia![]()
![]()
En hieruit blijkt denk ik wel dat we TV kunnen vertrouwen ja
Even volposten dan maar?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: