abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117262663
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste post:

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:53 schreef Sometimes het volgende:
Bah, gisteren veel te veel gegeten. Op zich niet heel erg (qua weegschaal) maar ben dan ook meteen lamlendig en weinig energiek vanaf het wakker worden. Nu op kantoor en bij het minste op geringste begin ik te zweten.

Waarom realiseer ik me dit nooit vóór het (onnodige) eten ;(

[oppepmodus]
De verjaardagen en zo zijn weer voorbij, de zomer is ook zo'n beetje op z'n eind dus op naar de volgende doelstelling!
[/einde oppepmodus]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 26 september 2012 @ 08:14:36 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_117262666
'T was een algemene tip O-)
disclaimer
pi_117265947
Ik vind een mars niet lekker -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 26 september 2012 @ 10:50:14 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_117265964
marsen zijn ook niet lekker :r
disclaimer
pi_117266191
Vond ik alle snoep maar niet te eten! Was een stuk eenvoudiger om af te vallen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 26 september 2012 @ 11:01:35 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_117266249
Ik kan snoep echt heel goed weerstaan gelukkig. Maar zet geen kaas voor mijn neus :')
disclaimer
pi_117266268
Kijk, met kaas heb ik dan weer weinig moeite :7
  woensdag 26 september 2012 @ 11:03:02 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_117266278
Dan kunnen we van bordje ruilen :D
disclaimer
pi_117266336
oooh alles met kaas is heeerlijk!!

snoep is niet mijn valkuil
dat zijn hartige dingen en avondjes op de bank met wat te drinken en andere heerlijkheden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 september 2012 @ 11:05:12 #10
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_117266339
Stilstaan hier... Op 82,5 kilo op het moment. Ik vind het wel prima eigenlijk.

Mars vond ik vroeger heerlijk, nu kan ik me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst zoiets gegeten heb in fullsize.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_117267199
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef Sjeen het volgende:

Mars vond ik vroeger heerlijk, nu kan ik me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst zoiets gegeten heb in fullsize.
Mini-marsjes (en aanverwante producten) daarentegen...
:@

Ik ben meer van de hartige en niet van het snoep. Maar chocola in alle varianten :9~ :@
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 september 2012 @ 11:42:21 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_117267357
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Mini-marsjes (en aanverwante producten) daarentegen...
:@

Ik ben meer van de hartige en niet van het snoep. Maar chocola in alle varianten :9~ :@
dat heb ik eigenlijk nooit in huis...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_117267398
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

dat heb ik eigenlijk nooit in huis...
Nee, ik ook niet (ik koop wel eens bewust chocola, maar dat is gelukkig niet vaak).
Maar toch kom je die dingen regelmatig tegen en dan ook nog in grote gevulde schalen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:46:09 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_117267473
ook dat kan ik erg goed weerstaan - maar ik ben dan ook bijzonder zwart/wit als het op eten aankomt :')

Hoewel ik het nog steeds lastig vind als mijn vriend na het eten zijn trek aanvult met gevulde speculaas en bonbonbloc :@
disclaimer
pi_117267499
Hi, hoe is het hier? Ben weer terug van vakantie. Lekker 3 weken tropen. O+
Beetje jammer dat ik snipverkouden ben teruggekomen. Net even langs de huisarts geweest omdat ik erg hoest en het benauwd heb.
Verder alles goed, ben nog niet op de weegschaal geweest, morgen zal ik eens kijken wat de schade van 3 weken noodles is. :P
Crashing might hurt your health.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:47:52 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_117267525
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:46 schreef helicopter het volgende:
Hi, hoe is het hier? Ben weer terug van vakantie. Lekker 3 weken tropen. O+
Beetje jammer dat ik snipverkouden ben teruggekomen. Net even langs de huisarts geweest omdat ik erg hoest en het benauwd heb.
Verder alles goed, ben nog niet op de weegschaal geweest, morgen zal ik eens kijken wat de schade van 3 weken noodles is. :P
waar was je heen dit keer?
Ik vond het al zo opmerkelijk dat ik geen reactie kreeg op mijn verjaardagsfeestinvitatie _O- dus had het vermoeden dat jullie op reis waren :D
disclaimer
  woensdag 26 september 2012 @ 11:49:16 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_117267571
oh, nog iets leuks. Ik kocht een paar jaar geleden grijze laarzen, van die dingen die bij normale vrouwen over de spijkerbroek heen gaan. Ik kreeg ze net om mijn blote kuiten en dan nog had ik zo'n kwabje over de rand hangen.
Vandaag weer uit de kast gehaald en mijn spijkerbroek zit er in! Zonder kwabje! :D
disclaimer
pi_117267863
Tja, sorry, ik meld liever niet in een openbaar forum op internet dat ik op vakantie ga. :P
Hoe was je verjaardag?

We zaten dit keer in Birma,of Myanmar zoals ze het zelf noemen. Het was erg leuk, vriendelijk volkje (ze zwaaien bijvoorbeeld naar je als je met de bus voorbij komt O+ ), veel gezien (ook veel armoede) en vel gedaan, gelukkig weinig last gehad van de regentijd. Het was echt weer genieten. O+ Wel een beetje veel Pagodes en Buddah's gezien... Ze zijn ontzettend religieus en "more is beter" en ze zijn gek op goud, veel stoepa's (religieuze bouwwerken, soms 3 meter hoog, soms tientallen meters) zijn voorzien van een laagje bladgoud. Wel een raar contrast, aangezien er ook zoveel armoede is.
  woensdag 26 september 2012 @ 12:00:13 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_117267914
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef helicopter het volgende:
Tja, sorry, ik meld liever niet in een openbaar forum op internet dat ik op vakantie ga. :P
Hoe was je verjaardag?
Snap ik, doe ik zelf ook nooit ;) En het was zeer geslaagd!

quote:
We zaten dit keer in Birma,of Myanmar zoals ze het zelf noemen. Het was erg leuk, vriendelijk volkje (ze zwaaien bijvoorbeeld naar je als je met de bus voorbij komt O+ ), veel gezien (ook veel armoede) en vel gedaan, gelukkig weinig last gehad van de regentijd. Het was echt weer genieten. O+ Wel een beetje veel Pagodes en Buddah's gezien... Ze zijn ontzettend religieus en "more is beter" en ze zijn gek op goud, veel stoepa's (religieuze bouwwerken, soms 3 meter hoog, soms tientallen meters) zijn voorzien van een laagje bladgoud. Wel een raar contrast, aangezien er ook zoveel armoede is.
Klinkt tof! Viel het mee qua rijst?
disclaimer
pi_117268305
quote:
99s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Snap ik, doe ik zelf ook nooit ;) En het was zeer geslaagd!

[..]

Klinkt tof! Viel het mee qua rijst?
Ik heb vooral noodles op, je kon eigelijk altijd wel kiezen.
Wat wel evil was dat Birmezen prima pannenkoeken kunnen bakken, en dan niet die vieze Amerikaanse, nee echte (hollandse) pannenkoeken. Helaas vind ik die erg lekker. :P
Oh en ze bakken er ook prima pizza. O+ :')
Maar ik heb toch vooral netjes Aziatischepot gehad, op zich heel gezond, maar met 2 keer per dag warm eten vrees ik toch een klein beetje voor de weegschaal.
  woensdag 26 september 2012 @ 12:16:39 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_117268345
Ligt er aan in welke hoeveelheden, met hoeveel olie en hoeveel je daarnaast nog hebt gelopen.
Zal vast meevallen :Y
disclaimer
pi_117268568
Op vakantie beweeg je vaak ook meer dus het valt vast mee!
Klinkt wel als een toffe bestemming
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 26 september 2012 @ 12:27:11 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_117268655
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Op vakantie beweeg je vaak ook meer dus het valt vast mee!
Klinkt wel als een toffe bestemming
dat ligt er een beetje aan, als je tien dagen in zo'n all inclusive pakhuis gaat zitten kan dat nog vies tegenvallen :')
Hoewel dat bij Heli nooit het geval is :P
disclaimer
  woensdag 26 september 2012 @ 12:33:04 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117268780
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Vond ik alle snoep maar niet te eten! Was een stuk eenvoudiger om af te vallen.
Ik heb zaterdag een enorme puntzak snoep gekocht, moest gewoon... :@
  woensdag 26 september 2012 @ 12:34:44 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117268827
quote:
99s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh, nog iets leuks. Ik kocht een paar jaar geleden grijze laarzen, van die dingen die bij normale vrouwen over de spijkerbroek heen gaan. Ik kreeg ze net om mijn blote kuiten en dan nog had ik zo'n kwabje over de rand hangen.
Vandaag weer uit de kast gehaald en mijn spijkerbroek zit er in! Zonder kwabje! :D
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')