SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste post:quote:Op maandag 10 september 2012 09:53 schreef Sometimes het volgende:
Bah, gisteren veel te veel gegeten. Op zich niet heel erg (qua weegschaal) maar ben dan ook meteen lamlendig en weinig energiek vanaf het wakker worden. Nu op kantoor en bij het minste op geringste begin ik te zweten.
Waarom realiseer ik me dit nooit vóór het (onnodige) eten![]()
[oppepmodus]
De verjaardagen en zo zijn weer voorbij, de zomer is ook zo'n beetje op z'n eind dus op naar de volgende doelstelling!
[/einde oppepmodus]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Mini-marsjes (en aanverwante producten) daarentegen...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef Sjeen het volgende:
Mars vond ik vroeger heerlijk, nu kan ik me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst zoiets gegeten heb in fullsize.
dat heb ik eigenlijk nooit in huis...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Mini-marsjes (en aanverwante producten) daarentegen...
![]()
Ik ben meer van de hartige en niet van het snoep. Maar chocola in alle varianten![]()
Nee, ik ook niet (ik koop wel eens bewust chocola, maar dat is gelukkig niet vaak).quote:Op woensdag 26 september 2012 11:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat heb ik eigenlijk nooit in huis...
waar was je heen dit keer?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:46 schreef helicopter het volgende:
Hi, hoe is het hier? Ben weer terug van vakantie. Lekker 3 weken tropen.![]()
Beetje jammer dat ik snipverkouden ben teruggekomen. Net even langs de huisarts geweest omdat ik erg hoest en het benauwd heb.
Verder alles goed, ben nog niet op de weegschaal geweest, morgen zal ik eens kijken wat de schade van 3 weken noodles is.
Snap ik, doe ik zelf ook nooitquote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef helicopter het volgende:
Tja, sorry, ik meld liever niet in een openbaar forum op internet dat ik op vakantie ga.![]()
Hoe was je verjaardag?
Klinkt tof! Viel het mee qua rijst?quote:We zaten dit keer in Birma,of Myanmar zoals ze het zelf noemen. Het was erg leuk, vriendelijk volkje (ze zwaaien bijvoorbeeld naar je als je met de bus voorbij komt), veel gezien (ook veel armoede) en vel gedaan, gelukkig weinig last gehad van de regentijd. Het was echt weer genieten.
Wel een beetje veel Pagodes en Buddah's gezien... Ze zijn ontzettend religieus en "more is beter" en ze zijn gek op goud, veel stoepa's (religieuze bouwwerken, soms 3 meter hoog, soms tientallen meters) zijn voorzien van een laagje bladgoud. Wel een raar contrast, aangezien er ook zoveel armoede is.
Ik heb vooral noodles op, je kon eigelijk altijd wel kiezen.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snap ik, doe ik zelf ook nooitEn het was zeer geslaagd!
[..]
Klinkt tof! Viel het mee qua rijst?
dat ligt er een beetje aan, als je tien dagen in zo'n all inclusive pakhuis gaat zitten kan dat nog vies tegenvallenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Op vakantie beweeg je vaak ook meer dus het valt vast mee!
Klinkt wel als een toffe bestemming
Ik heb zaterdag een enorme puntzak snoep gekocht, moest gewoon...quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Vond ik alle snoep maar niet te eten! Was een stuk eenvoudiger om af te vallen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh, nog iets leuks. Ik kocht een paar jaar geleden grijze laarzen, van die dingen die bij normale vrouwen over de spijkerbroek heen gaan. Ik kreeg ze net om mijn blote kuiten en dan nog had ik zo'n kwabje over de rand hangen.
Vandaag weer uit de kast gehaald en mijn spijkerbroek zit er in! Zonder kwabje!
vandaag was het een pak cakejesquote:Op woensdag 26 september 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
ook dat kan ik erg goed weerstaan - maar ik ben dan ook bijzonder zwart/wit als het op eten aankomt
Hoewel ik het nog steeds lastig vind als mijn vriend na het eten zijn trek aanvult met gevulde speculaas en bonbonbloc
nou dat dus..quote:Op woensdag 26 september 2012 20:18 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, ik vind het op het moment ook maar moeilijk om niet te snaaien. Zou ht door de omslag van het weer komen, door het begin van de herfst? Ik heb er echt heel lang geen last van gehad, en ineens....
het is nu gewoon ook lekker om op de bank te kruipen met een filmpje en een groot pakje koekjesquote:Op woensdag 26 september 2012 20:18 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, ik vind het op het moment ook maar moeilijk om niet te snaaien. Zou ht door de omslag van het weer komen, door het begin van de herfst? Ik heb er echt heel lang geen last van gehad, en ineens....
dit!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:08 schreef Dwyn het volgende:
Als het in huis is, vreet ik het op. Chips, snoep, alles. Dus ik haal niks in huis tenzij ik ergens zin in heb, dan haal ik één ding.
je moet weer wennenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb bijna 3 weken niet al te veel op mijn eten gelet en niet gesport en ben in totaal 1 kilo aangekomen.
Vanaf zondag weer lopen, ik sterf wel heel de dag van de honger maar hoe dat komt heb ik geen idee
quote:Op donderdag 27 september 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Neuh, het is ook echt geen vet ofzo, toch scheelt het een riemgaatje, dus mijn lichaam zal wel weer vocht vast hebben gehouden
Volgens mijn weight loss tracker bereik ik nu mijn streefgewicht over 2 weken!!
Wat is daar dan een maatje meer aan? Het oversized t-shirt of de tas?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet niet of ik nou moet huilen of lachen om w.ehkamp
[ afbeelding ]!!
Tsja, het shirt is wel zeven maten te groot. Maar of het nou mooi is zo?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat is daar dan een maatje meer aan? Het oversized t-shirt of de tas?
Ze bedoelen natuurlijk: dit had beter wél mooi gestaan als ze een maatje meer had gehad.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, het shirt is wel zeven maten te groot. Maar of het nou mooi is zo?
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 09:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze bedoelen natuurlijk: dit had beter wél mooi gestaan als ze een maatje meer had gehad.
zo'n plaatje heb ik ook nog ergens van de H&M Plus collectie... even zoeken...quote:Op donderdag 27 september 2012 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
ik poste op fok ook eens een plaatje van een jurkje dat ik wou hebben uit een plus collectie
en alle vrouwen meteen: oh wat een leuk model die ziet er tenminste normaal uit, gewoon een maatje 38
nee jongens, dit moet eerder een maat 48 voorstellen
mooi meisje was het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |