Ik maak nooit huiswerk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vragen of ze samen met je huiswerk wil maken en daarna haar vragen of ze bij je wil eten een keer. En zo uitbouwen. En wat meer praten en minder stil zijn.
Dan ermee beginnen om het te maken zodat jullie samen huiswerk kunnen maken. Zij kan niet al je huiswerk maken héquote:
Ok, nou ze komt je vast wel eens vragen waar de pindakaas ligt terwijl je vakken staat te vullen.quote:
Dat hoeft zij niet aan mij te vragen want zij vult al vakken, wel echt een goed idee om een gesprek proberen aan te gaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ok, nou ze komt je vast wel eens vragen waar de pindakaas ligt terwijl je vakken staat te vullen.
Iets bij haar winkel kopen en dan erop gaan stampen en zeggen van 'Ja maar ik heb het toch gekocht!!!' einz!!1!!1 hahahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef remcolorven het volgende:
[..]
Dat hoeft zij niet aan mij te vragen want zij vult al vakken, wel echt een goed idee om een gesprek proberen aan te gaan
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef remcolorven het volgende:
[..]
Dat hoeft zij niet aan mij te vragen want zij vult al vakken, wel echt een goed idee om een gesprek proberen aan te gaan
Beetje over school praten en hoe ze haar werk vind denk ik?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Weet je al waarover je het wil gaan hebben?
Ja en heeft ze ook hobby's? Want dan kan je daarover beginnen. En dan ratelt ze misschien zelf ook wel aardig door en moet je gewoon nog luisteren en af en toe reageren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef remcolorven het volgende:
[..]
Beetje over school praten en hoe ze haar werk vind denk ik?
Nee ze is een goed opgevoed meisjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat Keith zegt is wel goed ja.
En ook sigaretten en drank gaan kopen waar ze het kan zien want dan vindt ze je cool
Ja dansen maar ik weet daar niks over te vertellenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en heeft ze ook hobby's? Want dan kan je daarover beginnen. En dan ratelt ze misschien zelf ook wel aardig door en moet je gewoon nog luisteren en af en toe reageren.
Daarom dus vragen en dan haar laten vertellen eroverquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:13 schreef remcolorven het volgende:
[..]
Ja dansen maar ik weet daar niks over te vertellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |