abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie donderdag 1 november 2012 @ 21:11:02 #1
169210 liesje1979
pi_118721569

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemd heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht zal dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van de nacht. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek spion (modkill)
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek maffia
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek
7. Peter Profiel | History | Fotoboek
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek
17. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
23. lynda Profiel | History | Fotoboek Sniper
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht1
Dag 2

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 02-11-2012 19:59:58 ]
  donderdag 1 november 2012 @ 21:11:42 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118721608
En waarom hebben ze eigenlijk 3 kills, het was toch 1 mafia op 5 dorp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118721655
quote:
8s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Dan zijn er 5 maffia... zonder spion... kan op zich wel :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 1 november 2012 @ 21:12:34 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118721657
quote:
24 is dan dus 5 mafia. is drie kills
Laffe huichelaar
pi_118721869
*O* *O*
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  donderdag 1 november 2012 @ 21:17:16 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118721926
Kleine correctie na een korte discussie. Toen hara en ik SL waren kwam TV met het idee zichzelf af te knallen (hij had een vest) om verwarring te zaaien. Hebben we een discussie over gehad, ik vond het toegestaan omdat het niet tegen de regels was, hara was tegen omdt het mongolide is (samenvattend). Uiteindelijk heb ik mijn zin gekregen omdat ik goed kan zeuren die ronde, maar hara was nog steeds pertinent tegen.
Laffe huichelaar
pi_118722075
Is er al een overzichtje van de hints?
Morgen tentamen, dus daarna zal ik actiever zijn. (Hoewel ik volgende week vrijdag ook tentamen heb, maar is keuzevak en weet nog niet hoe of wat :P)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_118722077
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Kleine correctie na een korte discussie. Toen hara en ik SL waren kwam TV met het idee zichzelf af te knallen (hij had een vest) om verwarring te zaaien. Hebben we een discussie over gehad, ik vond het toegestaan omdat het niet tegen de regels was, hara was tegen omdt het mongolide is (samenvattend). Uiteindelijk heb ik mijn zin gekregen omdat ik goed kan zeuren die ronde, maar hara was nog steeds pertinent tegen.
Eerst was het idee om door een van mijn maatjes afgeschoten te worden, later toen ik alleen over was wilde ik een zelfmoord in scene zetten :P
  donderdag 1 november 2012 @ 21:21:45 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118722185
En zelfmoord ging zelfs míj te ver.
Laffe huichelaar
pi_118722269
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef timmmmm het volgende:
En zelfmoord ging zelfs míj te ver.
Ik zat me al te verkneukelen toen _O-
pi_118722432
quote:
Waarom staan dit soort regels nergens? Zo ben ik al meer dingen tegen gekomen die niet duidelijk ergens staan genoteerd. Voor mij als newbie is het al lastig genoeg en dan blijken er ook nog allerlei ongeschreven regels te zijn...

Ik wil niet zeuren hoor, maar er wordt gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je zoiets weet. Echter juist door dat soort dingen raak ik er steeds meer van overtuigd dat ik nog lang niet geschikt ben als SL (voor een volgende ronde). Terwijl ik vind dat als je leuk aan zo'n spel meedoet je ook eens dat soort rollen op je moet nemen.

Met andere woorden: kan een ervaren speler niet eens kijken naar de OP en welke regels daarin nog ontbreken?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 1 november 2012 @ 21:27:14 #12
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118722539
Ik weet ook lang niet alles :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie donderdag 1 november 2012 @ 21:35:24 #13
169210 liesje1979
pi_118723075
quote:
-edit-
pi_118723513
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee dat klopt... maar laat ik het zo zeggen: ik hoop dat de hints wat dieper gaan dan dat... de hints richting Chuck vind ik dan wel weer wat beter, met het feit dat ie zo afwezig is hier... iets wat uitgerekend ik hem heb ingefluisterd toen we de vorige keer samen maffia waren _O-
iets met cursus en zo :+
  One tough cookie donderdag 1 november 2012 @ 21:46:12 #15
169210 liesje1979
pi_118723583
Nou kom op jongens, ik zou bijna zelf hints gaan zoeken. :')
pi_118723617
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Nou kom op jongens, ik zou bijna zelf hints gaan zoeken. :')
mag ik? :D

:'(
pi_118723644
Ik ga morgen hints zoeken, nu douchen en slapen :z
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118723803
Ik ga met kill 1 aan de slag :9
pi_118723957
Gekleed in zwarte kleding met een panty over het hoofd naderde een duister figuur de ambtswoning van Harajuku. Hij klom over het hek met grote punten aan de bovenkant, bleef daar vervolgens bijna in hangen, maar landde toch met een zachte plof op de grond. In volledige duisternis sloop hij door de tuin, langs de uitgebloeide rozen en de gestorven distels, op weg naar het huis. De oprijlaan was belachelijk lang en het duurde bijna 18 minuten voordat deze persoon bij het huis aankwam. Hij keek door het raam en zag in een grote fauteuil niemand minder zitten dan Harajuku. Zo te zien genoot ze van een dikke cubaanse sigaar en er brandde een gezellig haardvuur. Net op het moment dat hij een steen door de ruit wilde gooien kwam er nog een figuur uit de keuken lopen. Deze kleerkast zat strak in het pak. “Godverteringtyfus! Dat moet de bodyguard zijn. Verdulleme!” De steen werd weer weggelegd en de persoon sloop langzaam achterwaarts om zo weer weg te gaan. Maar voordat hij verdween sloop hij nog naar de voordeur van de villa. Hij haalde een zwarte stift uit zijn kontzak en markeerde de deur met een grote zwarte X. “Nu weten ze in ieder geval dat er een prijs op haar hoofd staat”, smiespelde de in zwart gehulde figuur. Hij verdween de nacht weer in en huilde zacht tegen de maan dat de missie mislukt was.

Timmmmmmmmmmmmmmm
Woont in Roosendaal...

Rockfire
Geregistreerd op de 18e
Haardvuur > naam
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118724756
Nietsvermoedend zat Lynda (sniper) lekker thuis een tijdschrift te lezen. Ze nipte aan een kop kamillethee en bladerde door de verschillende artikelen heen. Opeens hoorde ze iets. Glasgerinkel. Een slot dat opengedraaid werd. Ze zette voorzichtig haar thee weg en sloeg het tijdschrift dicht. Langzaam ging de achterdeur krakend open. Verdorie, dacht Lynda, die had ik opnieuw moeten smeren met een drupje olie. Al is het wel goed dat ik het niet gedaan heb, anders hoorde ik dit nu niet.
Terwijl ze in gedachten verzonken was merkte ze niet dat er iemand op haar af kwam en ze schrok toen ze opeens vastgegrepen werd en er in haar oor werd gefluisterd. “Altijd heb ik jou al eens pijn willen doen! Nooit had ik er het motief voor tot nu. Wees maar niet bang, het doet maar eventjes pijn. Bye bye!” En zonder verder nog iets te zeggen stak hij een mes in haar ribben. Lynda stierf niet meteen. Ze voelde hoe het mes haar ingewanden in ging, hoe traag het bloed langs het lemmet naar buiten liep en ze werd een beetje duizelig. Ondertussen hield de man huis in Lynda’s netjes opgeruimde huiskamer. Hij gooide stoelen door de ramen en er vloog van alles door de lucht Hij maakte een hels kabaal dat zelfs gehoord werd door de persoon die op de hoek van de straat de boel nauwlettend in de gaten hield. Zelfs de vitrine met de verzameling kristallen beeldjes werd op de grond gegooid en toen de man klaar was, zag de kamer er uit als een enorme rotzooi. Lynda, obsessief schoonmaakster, was al stervende, maar het aanzicht van haar nette huiskamertje in deze staat was genoeg om haar hart te doen stoppen.

Mogelijke hints:

Tijdschrift
kamillethee
glasgerinkel
kraken
olie
duizelig
hels kabaal
vitrine
kristallen beeldjes
opgeruimde / enorme rotzooi / obsessief schoonmaakster

Crutch:

R&P Tijdje oog op iemand

Chuck : (zelfde als Hara al heeft gevonden)

kit autoruit laat los
Orkaan Sandy laat een grote bende achter
Motorolie in dieselmotor

tijdschrift = ANWB tijdschrift misschien?
pi_118724912
Ik ga wel even met 3 aan de slag :')
  donderdag 1 november 2012 @ 22:12:32 #22
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118725111
Dit is als SL wel leuk om te zien :D.
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:15:40 #23
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118725307
Welke mafkees gaat nou de BM proberen om te leggen 8)7
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:19:55 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118725604
Nietsvermoedend zat Lynda (sniper) lekker thuis een tijdschrift te lezen. Ze nipte aan een kop kamillethee en bladerde door de verschillende artikelen heen. Opeens hoorde ze iets. Glasgerinkel. Een slot dat opengedraaid werd. Ze zette voorzichtig haar thee weg en sloeg het tijdschrift dicht. Langzaam ging de achterdeur krakend open. 1. Verdorie, dacht Lynda, die had ik opnieuw moeten smeren met een drupje olie. Al is het wel goed dat ik het niet gedaan heb, anders hoorde ik dit nu niet.
Terwijl ze in gedachten verzonken was merkte ze niet dat er iemand op haar af kwam en ze schrok toen ze opeens vastgegrepen werd en er in haar oor werd gefluisterd. “Altijd heb ik jou al eens pijn willen doen! Nooit had ik er het motief voor tot nu. Wees maar niet bang, het doet maar eventjes pijn. Bye bye!” En zonder verder nog iets te zeggen stak hij een mes in haar ribben. Lynda stierf niet meteen.2. Ze voelde hoe het mes haar ingewanden in ging, hoe traag het bloed langs het lemmet naar buiten liep en ze werd een beetje duizelig. Ondertussen hield de man huis in Lynda’s netjes opgeruimde huiskamer. 3. Hij gooide stoelen door de ramen en er vloog van alles door de lucht Hij maakte een hels kabaal dat zelfs gehoord werd door de persoon die op de hoek van de straat de boel nauwlettend in de gaten hield. Zelfs de vitrine met de verzameling kristallen beeldjes werd op de grond gegooid en toen de man klaar was, zag de kamer er uit als een enorme rotzooi. Lynda, obsessief schoonmaakster, was al stervende, maar het aanzicht van haar nette huiskamertje in deze staat was genoeg om haar hart te doen stoppen.

1. Iets met Klussen en Wonen
2. Het langzame sterven
3. Ravage - ook Klussen en Wonen gerelateerd?
With four other people
And aliens
  donderdag 1 november 2012 @ 22:23:05 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118725769
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Thank you :*
  donderdag 1 november 2012 @ 22:23:27 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118725787
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Nietsvermoedend zat Lynda (sniper) lekker thuis een tijdschrift te lezen. Ze nipte aan een kop kamillethee en bladerde door de verschillende artikelen heen. Opeens hoorde ze iets. Glasgerinkel. Een slot dat opengedraaid werd. Ze zette voorzichtig haar thee weg en sloeg het tijdschrift dicht. Langzaam ging de achterdeur krakend open. 1. Verdorie, dacht Lynda, die had ik opnieuw moeten smeren met een drupje olie. Al is het wel goed dat ik het niet gedaan heb, anders hoorde ik dit nu niet.
Terwijl ze in gedachten verzonken was merkte ze niet dat er iemand op haar af kwam en ze schrok toen ze opeens vastgegrepen werd en er in haar oor werd gefluisterd. “Altijd heb ik jou al eens pijn willen doen! Nooit had ik er het motief voor tot nu. Wees maar niet bang, het doet maar eventjes pijn. Bye bye!” En zonder verder nog iets te zeggen stak hij een mes in haar ribben. Lynda stierf niet meteen.2. Ze voelde hoe het mes haar ingewanden in ging, hoe traag het bloed langs het lemmet naar buiten liep en ze werd een beetje duizelig. Ondertussen hield de man huis in Lynda’s netjes opgeruimde huiskamer. 3. Hij gooide stoelen door de ramen en er vloog van alles door de lucht Hij maakte een hels kabaal dat zelfs gehoord werd door de persoon die op de hoek van de straat de boel nauwlettend in de gaten hield. Zelfs de vitrine met de verzameling kristallen beeldjes werd op de grond gegooid en toen de man klaar was, zag de kamer er uit als een enorme rotzooi. Lynda, obsessief schoonmaakster, was al stervende, maar het aanzicht van haar nette huiskamertje in deze staat was genoeg om haar hart te doen stoppen.

1. Iets met Klussen en Wonen
2. Het langzame sterven
3. Ravage - ook Klussen en Wonen gerelateerd?
BartjeBart is van de K&W.
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:27:51 #27
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118726013
^O^ Rockfire heeft ook in een K&W topic gepost, maar Bartjebart meer.
With four other people
And aliens
pi_118726053
Met gemengde gevoelens liep plopkweker door het mistige dorp, hij was blij dat er een nieuwe burgemeester was gekozen en hij hoopte dat de rust eindelijk terug zou keren. Maar er knaagde iets. Hij voelde zich bekeken en had het gevoel dat overal gevaar om de hoek lag. “Gewoon rustig blijven, niets aan de hand” fluisterde hij tegen zichzelf. “Vooral niet gaan panieken nu”. Opeens dacht hij dat hij wat zag bewegen. Hij begon als een gek te rennen en vloog de laatste straten door en stormde zijn huis binnen. Opgelucht haalde hij adem, hier was hij veilig. “Zin in een potje Russisch roulette?” Plopkweker schrok zich een hoedje van de persoon die op hem zat te wachten. “Nou eigenlijk was het een lange dag en ik wilde graag gaan slapen en, en, en…” stamelde plopkweker. “Dat komt mooi uit, ik heb eigenlijk ook geen zin” schreeuwde de persoon terwijl hij opsprong en het pistool in de mond van plopkweker stak. Klik, er gebeurde niets, nog eens, de duistere persoon begon wat te vloeken en haalde nogmaals de trekker over, klik. Het zweet gutste over zijn hoofd terwijl hij wanhopig de trekker bleef overhalen. Klik, klik, klik… “Er gaat iets mis!” schreeuwde de man terwijl hij zijn pistool weggooide en het huis uit stormde. Terwijl plopkweker lag te snikken op de vloer, legde iemand een hand vol kogels op de keukentafel waarna hij via de achterdeur stilletjes het huis verliet.

Hints:

Knagen –
niet panieken – rustig blijven
russisch roulette
pistool in de mond
zweet
snikken
hand vol kogels

Tamashii

POLCAFE #3739Harige kut hamsters

foto van vrouw met pistool in de mond in Fobo
  donderdag 1 november 2012 @ 22:29:35 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726105
En dat vind je dan niet te makkelijk?
pi_118726177
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
En dat vind je dan niet te makkelijk?
die foto in dat FoBo wel... maar dat knagen moet haast iets met ratten, muizen of hamsters te maken hebben :Y
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:32:56 #31
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118726257
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

die foto in dat FoBo wel... maar dat knagen moet haast iets met ratten, muizen of hamsters te maken hebben :Y
Dat kan dus ook een F&F-poster zijn.
With four other people
And aliens
  donderdag 1 november 2012 @ 22:35:09 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726368
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik was het niet, Etc :{w
pi_118726376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dat kan ook ja.. maar het zouden clues kunnen zijn
pi_118726407
Ik denk info te hebben van de watcher :P
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:36:11 #35
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118726425
quote:
8s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik was het niet, Etc :{w
Blah blah, was een voorbeeld dat het niet alleen daar mee te maken hoeft te hebben. Ik zat nog in PoHi's te kijken voor mensen die dat doen :')
With four other people
And aliens
  donderdag 1 november 2012 @ 22:37:04 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726463
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk info te hebben van de watcher :P
Waarom zou die in godsnaam naar jou gaan :?
pi_118726488
Ik ben volgens mij niet echt goed in het zoeken van hints, maar heb een poging gewaagd voor kill 3:

Crutch:
"Hij voelde zich bekeken" => Tijdje oog op iemand

AlbinoBambi:
"ik wilde graag gaan slapen" => zoooo klaar met slapen...
"ik wilde graag gaan slapen" => Welke bazen zijn nog wakker?

gomi:
"Plopkweker schrok zich een hoedje van de persoon" => SC #4 waar we enge mensen ontmoeten

Roger_Epiales:
"Het zweet gutste over zijn hoofd terwijl hij wanhopig de trekker bleef overhalen. Klik, klik, klik… “Er gaat iets mis!” schreeuwde de man" => [MEET] Het Grote SongfestiBAL - #25 STRESSSSSSSSSSSSSSS

MaJo:
"ik wilde graag gaan slapen" => [Gezond Slank] # 2025 - Slapen O+

Soempie:
"Hij begon als een gek te rennen" => [Dieetclub] #433 Hollen of stilstaan; een mars gaat er altijd in!

Bartjebart:
"Terwijl plopkweker lag te snikken op de vloer" => [HOMO] #3140 Met z'n allen voor een haardvuur op een berenvel.
"keukentafel" => De Duitse Keuken
"keukentafel" => Keuken ontwerp -> Kom er niet uit
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:37:34 #38
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118726490
Hmm misschien 1 van de ronde dat TV mafia was :P
With four other people
And aliens
  donderdag 1 november 2012 @ 22:38:40 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726528
Ik kan het uiteraard mis hebben, maar ik denk niet dat bekeken een hint is maar info dat watcher daar was
pi_118726541
quote:
11s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Misschien op basis van wat ik heb gepost :P
  donderdag 1 november 2012 @ 22:39:17 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726566
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Misschien op basis van wat ik heb gepost :P
Nou, wie heeft ie zien moorden dan
pi_118726586
quote:
3s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, wie heeft ie zien moorden dan
Chuck!
pi_118726621
quote:
11s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Gokje:
"Ik ben een bom", "ik ben een bom", ik ben een "booooooooom", "vermoord me en sterf zelf ook" en dan de redenatie dat die dus wel dorp zou moeten zijn :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 1 november 2012 @ 22:40:43 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726639
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Chuck!
Dat past dan wel heel toevallig bij mijn hints, maar goed, als iemand watcher claimt op dag 1 en zijn schuldige blijkt dorp is ie er gelijk bij. Dat zou dom zijn.
pi_118726654
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Gokje:
"Ik ben een bom", "ik ben een bom", ik ben een "booooooooom", "vermoord me en sterf zelf ook" en dan de redenatie dat die dus wel dorp zou moeten zijn :')
That could make sense :D
pi_118726687
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Gokje:
Hier werkte het :+
pi_118726725
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat past dan wel heel toevallig bij mijn hints, maar goed, als iemand watcher claimt op dag 1 en zijn schuldige blijkt dorp is ie er gelijk bij. Dat zou dom zijn.
Dan weet ik hem te vinden en dan post ik dat morgen om 19.01 hier :Y
  donderdag 1 november 2012 @ 22:42:28 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726735
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef DrNick het volgende:

[..]

Hier werkte het :+
Ja, mooi stom dat iedere bomb op dag 1 bomb claimt :') Het doel van bomb is zichzelf opofferen en een mafia te killen, maar nee, iedereen wil blijven leven.
pi_118726750
# Vote Chuck

Chuck_N0rr1s (1) TV
  donderdag 1 november 2012 @ 22:43:09 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726764
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dan weet ik hem te vinden en dan post ik dat morgen om 19.01 hier :Y
Precies, dus zal wel goed zijn. En ik vind mijn hints ook geil dus kom maar op.

Chuck (2) Hara
  donderdag 1 november 2012 @ 22:43:36 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118726785
Chuck dood, altijd goed.

## chuck
Laffe huichelaar
pi_118726796
quote:
9s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, mooi stom dat iedere bomb op dag 1 bomb claimt :') Het doel van bomb is zichzelf opofferen en een mafia te killen, maar nee, iedereen wil blijven leven.
Misschien ben ik de zombie, misschien ben ik de bomb, misschien ben ik de watcher, misschien ben ik de tracker....

maar als ik er naast zit mag je me lynchen :Y
pi_118726811
quote:
5s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan het uiteraard mis hebben, maar ik denk niet dat bekeken een hint is maar info dat watcher daar was
Goed punt, dat zou best wel eens kunnen, maar toch het zou ook een hint kunnen zijn :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 1 november 2012 @ 22:45:30 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726870
ZULLEN WE HET DAN ZO DOEN

Oops, caps.

Chuck (4) TV, Hara, Timmmm
  donderdag 1 november 2012 @ 22:46:42 #55
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726936
Ik ga morgen na het sporten nog wel meer hints bekijken, though. Maar Chuck mag hoe dan ook dood.
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:47:21 #56
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118726964
Ik begin medelijden te krijgen met chuck geloof ik :')
With four other people
And aliens
pi_118726985
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Als ie maffia is niet hoor :D
pi_118726986
Ik stap ook maar op het treintje wat lijkt te zijn gestart :P Hoewel ik niet weet waarom we TV zomaar vertrouwen, maar goed er zijn inderdaad ook al hints tegen Chuck gevonden. En ach ik kan me altijd nog bedenken, toch?

Chuck (5) TV, Hara, Timmmm, Rockfire

Dan ga ik nu naar bed :z
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 1 november 2012 @ 22:47:50 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118726992
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Waarom? Hints en watcher report tegen. Had ie maar geen mafia moeten worden.
pi_118727019
Ik vertrouw TV al geen enkele ronde :{w
dag
  Redactie Frontpage donderdag 1 november 2012 @ 22:48:26 #61
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118727020
Heeft hij ook niet voor gekozen :D
With four other people
And aliens
  donderdag 1 november 2012 @ 22:48:32 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118727028
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Rockfire het volgende:
Ik stap ook maar op het treintje wat lijkt te zijn gestart :P Hoewel ik niet weet waarom we TV zomaar vertrouwen, maar goed er zijn inderdaad ook al hints tegen Chuck gevonden. En ach ik kan me altijd nog bedenken, toch?

Chuck (5) TV, Hara, Timmmm, Rockfire

Dan ga ik nu naar bed :z
Ik vertrouw TV niet. Maar we hebben zo hoe dan ook een mafia. Chuck of TV, en er zijn al degelijke hints.
pi_118727096
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:48 schreef Peter het volgende:
Ik vertrouw TV al geen enkele ronde :{w
Hoeft ook niet... maar deze ronde zou ik het doen :Y
pi_118727323
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vertrouw TV niet. Maar we hebben zo hoe dan ook een mafia. Chuck of TV, en er zijn al degelijke hints.
Die hints van jou... de watcher via mij

Teamwork O+
  donderdag 1 november 2012 @ 22:54:38 #65
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118727376
# Chuck. Mobiel.
pi_118727472
Chuck (6) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL
  donderdag 1 november 2012 @ 22:57:17 #67
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_118727528
Chuck?
Ok, dan ## Chuck.

Chuck (7) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch
Je moeder is een hamster
pi_118727549
hulpverlenertje pesten weer }:| :'(
pi_118727569
Het zou wel fijn zijn als mensen ook even meezoeken aar hints bij de mislukte kills want er zijn er meer dan Chuck alleen he :D
pi_118727573
volgens mij zoeken jullie gewoon hints tegen mij :r }:|
pi_118727592
##Chuck.

Chuck (7) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick
  donderdag 1 november 2012 @ 22:58:42 #72
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118727602
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
volgens mij zoeken jullie gewoon hints tegen mij :r }:|
Ik moest bij olie gelijk aan jou denken, sorry man.
pi_118727621
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
hulpverlenertje pesten weer }:| :'(
sorry jongen, maar je bent op heterdaad betrapt... en mocht diegene liegen dan post ik die naam om 19.01 morgenavond :P
  donderdag 1 november 2012 @ 22:59:20 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118727639
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel fijn zijn als mensen ook even meezoeken aar hints bij de mislukte kills want er zijn er meer dan Chuck alleen he :D
Ik ga morgen echt nog wel verder op zoek, ik vind het altijd maar wat irritant dat ik hints loop te schrijven en niemand er wat mee doet :') Is ook handig voor bij de volgende moorden.
  donderdag 1 november 2012 @ 22:59:46 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118727661
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

sorry jongen, maar je bent op heterdaad betrapt... en mocht diegene liegen dan post ik die naam om 19.01 morgenavond :P
En nu maar hopen dat jij hem vervolgens niet afmaakt :+
pi_118727667
quote:

[..]

hoe moet ik moorden als ik de dorpsgek ben :')
pi_118727681
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef DrNick het volgende:
##Chuck.

Chuck (7) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick
Dat maakt dan nummer 8...

Chuck (8) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick
pi_118727713
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat jij hem vervolgens niet afmaakt :+
Helaas zijn mijn powers limited deze ronde :Y
  donderdag 1 november 2012 @ 23:00:51 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118727719
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat maakt dan nummer 8...

Chuck (8) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick
Whehehhe, de lijstjesfixer :')
pi_118727789
quote:

[..]

daar heb ik wat aan }:|
pi_118727836
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

daar heb ik wat aan }:|
Dan ben je voor de goeie zaak de dood in gegaan :P
pi_118727858
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je weet het bijna te brengen alsof het een eer is :')
pi_118727859
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

zou de 3de keer op rij zijn binnen 2 nachten dood :') leuk :'(
pi_118727914
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

blame it on de koffiemanager :D
pi_118727928
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

blame it on de koffiemanager :D
nee, jullie stem gedrag tegen mij }:|
pi_118727934
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Pak je kloon. _O-
pi_118727939
ik ben hier gewoon niet welkom :{ ;( :'(
pi_118727948
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef DrNick het volgende:

[..]

Pak je kloon. _O-
heb ik niet
pi_118727954
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

nee, jullie stem gedrag tegen mij }:|
http://www.korrelatie.nl/
  donderdag 1 november 2012 @ 23:06:08 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118727959
quote:
DING DING DING WE HAAAAAAAAAAAAAAAAVE A WINNER
Laffe huichelaar
  donderdag 1 november 2012 @ 23:06:27 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118727971
Ahh, dat was gemeen. Nee hoor Chuckie, zélfs jij bent welkom
Laffe huichelaar
pi_118727974
quote:
bij 113 moet ik blijven hangen

:P
pi_118727990
quote:
Nee hoor... als dorpeling of als mede-maffioso ben je prima... maar nu staan we niet aan dezelfde kant :P
pi_118728014
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee hoor... als dorpeling of als mede-maffioso ben je prima... maar nu staan we niet aan dezelfde kant :P
waarom ben ik telkens dan met de eerste lynch dood, of met de 2de nacht :'(
  donderdag 1 november 2012 @ 23:07:44 #95
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118728035
Gezellig hier zeg O+.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118728044
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

waarom ben ik telkens dan met de eerste lynch dood, of met de 2de nacht :'(
Gewoon een keertje niet als 1e killen als je maffia bent :D
pi_118728049
quote:
3s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezellig hier zeg O+.
niet echt :r
pi_118728071
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Gewoon een keertje niet als 1e killen als je maffia bent :D
vorige ronde was ik net als nu een townie, en toen werdt ik ook direct afgemaakt -O-
  One tough cookie donderdag 1 november 2012 @ 23:08:50 #99
169210 liesje1979
pi_118728094
quote:
Wel joh. :*
pi_118728095
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

vorige ronde was ik net als nu een townie, en toen werdt ik ook direct afgemaakt -O-
als ik morgen ongelijk heb: Mea Culpa

Zo niet: tough luck :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')