SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek spion (modkill)
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek maffia
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek
7. Peter Profiel | History | Fotoboek
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek
17. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
23. lynda Profiel | History | Fotoboek Sniper
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht1
Dag 2
[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 02-11-2012 19:59:58 ]
Dan zijn er 5 maffia... zonder spion... kan op zich welquote:Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
En waarom hebben ze eigenlijk 3 kills, het was toch 1 mafia op 5 dorp
24 is dan dus 5 mafia. is drie killsquote:Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Eerst was het idee om door een van mijn maatjes afgeschoten te worden, later toen ik alleen over was wilde ik een zelfmoord in scene zettenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Kleine correctie na een korte discussie. Toen hara en ik SL waren kwam TV met het idee zichzelf af te knallen (hij had een vest) om verwarring te zaaien. Hebben we een discussie over gehad, ik vond het toegestaan omdat het niet tegen de regels was, hara was tegen omdt het mongolide is (samenvattend). Uiteindelijk heb ik mijn zin gekregen omdat ik goed kan zeuren die ronde, maar hara was nog steeds pertinent tegen.
Ik zat me al te verkneukelen toenquote:
Waarom staan dit soort regels nergens? Zo ben ik al meer dingen tegen gekomen die niet duidelijk ergens staan genoteerd. Voor mij als newbie is het al lastig genoeg en dan blijken er ook nog allerlei ongeschreven regels te zijn...quote:Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
-edit-quote:Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
iets met cursus en zoquote:Op donderdag 1 november 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat klopt... maar laat ik het zo zeggen: ik hoop dat de hints wat dieper gaan dan dat... de hints richting Chuck vind ik dan wel weer wat beter, met het feit dat ie zo afwezig is hier... iets wat uitgerekend ik hem heb ingefluisterd toen we de vorige keer samen maffia waren
mag ik?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Nou kom op jongens, ik zou bijna zelf hints gaan zoeken.
Thank youquote:Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Kleine correctie na een korte discussie. Toen hara en ik SL waren kwam TV met het idee zichzelf af te knallen (hij had een vest) om verwarring te zaaien. Hebben we een discussie over gehad, ik vond het toegestaan omdat het niet tegen de regels was, hara was tegen omdt het mongolide is (samenvattend). Uiteindelijk heb ik mijn zin gekregen omdat ik goed kan zeuren die ronde, maar hara was nog steeds pertinent tegen.
BartjeBart is van de K&W.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Nietsvermoedend zat Lynda (sniper) lekker thuis een tijdschrift te lezen. Ze nipte aan een kop kamillethee en bladerde door de verschillende artikelen heen. Opeens hoorde ze iets. Glasgerinkel. Een slot dat opengedraaid werd. Ze zette voorzichtig haar thee weg en sloeg het tijdschrift dicht. Langzaam ging de achterdeur krakend open. 1. Verdorie, dacht Lynda, die had ik opnieuw moeten smeren met een drupje olie. Al is het wel goed dat ik het niet gedaan heb, anders hoorde ik dit nu niet.
Terwijl ze in gedachten verzonken was merkte ze niet dat er iemand op haar af kwam en ze schrok toen ze opeens vastgegrepen werd en er in haar oor werd gefluisterd. “Altijd heb ik jou al eens pijn willen doen! Nooit had ik er het motief voor tot nu. Wees maar niet bang, het doet maar eventjes pijn. Bye bye!” En zonder verder nog iets te zeggen stak hij een mes in haar ribben. Lynda stierf niet meteen.2. Ze voelde hoe het mes haar ingewanden in ging, hoe traag het bloed langs het lemmet naar buiten liep en ze werd een beetje duizelig. Ondertussen hield de man huis in Lynda’s netjes opgeruimde huiskamer. 3. Hij gooide stoelen door de ramen en er vloog van alles door de lucht Hij maakte een hels kabaal dat zelfs gehoord werd door de persoon die op de hoek van de straat de boel nauwlettend in de gaten hield. Zelfs de vitrine met de verzameling kristallen beeldjes werd op de grond gegooid en toen de man klaar was, zag de kamer er uit als een enorme rotzooi. Lynda, obsessief schoonmaakster, was al stervende, maar het aanzicht van haar nette huiskamertje in deze staat was genoeg om haar hart te doen stoppen.
1. Iets met Klussen en Wonen
2. Het langzame sterven
3. Ravage - ook Klussen en Wonen gerelateerd?
die foto in dat FoBo wel... maar dat knagen moet haast iets met ratten, muizen of hamsters te maken hebbenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
En dat vind je dan niet te makkelijk?
Dat kan dus ook een F&F-poster zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die foto in dat FoBo wel... maar dat knagen moet haast iets met ratten, muizen of hamsters te maken hebben
Ik was het niet, Etcquote:Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan dus ook een F&F-poster zijn.
Dat kan ook ja.. maar het zouden clues kunnen zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan dus ook een F&F-poster zijn.
Blah blah, was een voorbeeld dat het niet alleen daar mee te maken hoeft te hebben. Ik zat nog in PoHi's te kijken voor mensen die dat doenquote:
Waarom zou die in godsnaam naar jou gaanquote:Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk info te hebben van de watcher
Misschien op basis van wat ik heb gepostquote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou die in godsnaam naar jou gaan
Nou, wie heeft ie zien moorden danquote:Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien op basis van wat ik heb gepost
Chuck!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, wie heeft ie zien moorden dan
Gokje:quote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou die in godsnaam naar jou gaan
Dat past dan wel heel toevallig bij mijn hints, maar goed, als iemand watcher claimt op dag 1 en zijn schuldige blijkt dorp is ie er gelijk bij. Dat zou dom zijn.quote:
That could make sensequote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gokje:
"Ik ben een bom", "ik ben een bom", ik ben een "booooooooom", "vermoord me en sterf zelf ook" en dan de redenatie dat die dus wel dorp zou moeten zijn
Hier werkte hetquote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gokje:
"Ik ben een bom", "ik ben een bom", ik ben een "booooooooom", "vermoord me en sterf zelf ook" en dan de redenatie dat die dus wel dorp zou moeten zijn
Dan weet ik hem te vinden en dan post ik dat morgen om 19.01 hierquote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat past dan wel heel toevallig bij mijn hints, maar goed, als iemand watcher claimt op dag 1 en zijn schuldige blijkt dorp is ie er gelijk bij. Dat zou dom zijn.
Ja, mooi stom dat iedere bomb op dag 1 bomb claimtquote:
Precies, dus zal wel goed zijn. En ik vind mijn hints ook geil dus kom maar op.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan weet ik hem te vinden en dan post ik dat morgen om 19.01 hier
Misschien ben ik de zombie, misschien ben ik de bomb, misschien ben ik de watcher, misschien ben ik de tracker....quote:Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, mooi stom dat iedere bomb op dag 1 bomb claimtHet doel van bomb is zichzelf opofferen en een mafia te killen, maar nee, iedereen wil blijven leven.
Goed punt, dat zou best wel eens kunnen, maar toch het zou ook een hint kunnen zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan het uiteraard mis hebben, maar ik denk niet dat bekeken een hint is maar info dat watcher daar was
Als ie maffia is niet hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin medelijden te krijgen met chuck geloof ik
Waarom? Hints en watcher report tegen. Had ie maar geen mafia moeten worden.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin medelijden te krijgen met chuck geloof ik
Ik vertrouw TV niet. Maar we hebben zo hoe dan ook een mafia. Chuck of TV, en er zijn al degelijke hints.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef Rockfire het volgende:
Ik stap ook maar op het treintje wat lijkt te zijn gestartHoewel ik niet weet waarom we TV zomaar vertrouwen, maar goed er zijn inderdaad ook al hints tegen Chuck gevonden. En ach ik kan me altijd nog bedenken, toch?
Chuck (5) TV, Hara, Timmmm, Rockfire
Dan ga ik nu naar bed
Hoeft ook niet... maar deze ronde zou ik het doenquote:
Die hints van jou... de watcher via mijquote:Op donderdag 1 november 2012 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vertrouw TV niet. Maar we hebben zo hoe dan ook een mafia. Chuck of TV, en er zijn al degelijke hints.
Ik moest bij olie gelijk aan jou denken, sorry man.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
volgens mij zoeken jullie gewoon hints tegen mij![]()
sorry jongen, maar je bent op heterdaad betrapt... en mocht diegene liegen dan post ik die naam om 19.01 morgenavondquote:
Ik ga morgen echt nog wel verder op zoek, ik vind het altijd maar wat irritant dat ik hints loop te schrijven en niemand er wat mee doetquote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel fijn zijn als mensen ook even meezoeken aar hints bij de mislukte kills want er zijn er meer dan Chuck alleen he
En nu maar hopen dat jij hem vervolgens niet afmaaktquote:Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sorry jongen, maar je bent op heterdaad betrapt... en mocht diegene liegen dan post ik die naam om 19.01 morgenavond
hoe moet ik moorden als ik de dorpsgek benquote:Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sorry jongen, maar je bent op heterdaad betrapt... en mocht diegene liegen dan post ik die naam om 19.01 morgenavond
Dat maakt dan nummer 8...quote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef DrNick het volgende:
##Chuck.
Chuck (7) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick
Helaas zijn mijn powers limited deze rondequote:Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat jij hem vervolgens niet afmaakt
Whehehhe, de lijstjesfixerquote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat maakt dan nummer 8...
Chuck (8) TV, Hara, Timmmm, Rockfire, BoL, Crutch, DrNick
daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben je voor de goeie zaak de dood in gegaanquote:
Je weet het bijna te brengen alsof het een eer isquote:Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben je voor de goeie zaak de dood in gegaan
zou de 3de keer op rij zijn binnen 2 nachten doodquote:Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben je voor de goeie zaak de dood in gegaan
blame it on de koffiemanagerquote:Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zou de 3de keer op rij zijn binnen 2 nachten doodleuk
Pak je kloon.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zou de 3de keer op rij zijn binnen 2 nachten doodleuk
http://www.korrelatie.nl/quote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nee, jullie stem gedrag tegen mij
Nee hoor... als dorpeling of als mede-maffioso ben je prima... maar nu staan we niet aan dezelfde kantquote:
waarom ben ik telkens dan met de eerste lynch dood, of met de 2de nachtquote:Op donderdag 1 november 2012 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hoor... als dorpeling of als mede-maffioso ben je prima... maar nu staan we niet aan dezelfde kant
Gewoon een keertje niet als 1e killen als je maffia bentquote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
waarom ben ik telkens dan met de eerste lynch dood, of met de 2de nacht
vorige ronde was ik net als nu een townie, en toen werdt ik ook direct afgemaaktquote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon een keertje niet als 1e killen als je maffia bent
als ik morgen ongelijk heb: Mea Culpaquote:Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
vorige ronde was ik net als nu een townie, en toen werdt ik ook direct afgemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |