SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek spion (modkill)
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Townie/lover
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek maffia
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek bomb
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek advocaat
7. Peter Profiel | History | Fotoboek Maffia
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek doctor
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek[/s]Maffia/lookout
17. [s]BeamofLight Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek maffia
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek townie
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek blacksmith
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek town elder
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek maffiahoer
23. lynda Profiel | History | Fotoboek Sniper
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek watcher
Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 4
[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 05-11-2012 19:02:39 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Hara is al online geweest vandaag toen er nog niemand gestemd had...quote:Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Iets zegt me dat niet iedereen 24/7 online is
Zonde, het dorp had kunnen winnen vandaag...quote:Op zondag 4 november 2012 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je iets van iemand specifieks wil dan kan je beter altijd ook even een DM versturen, aangezien dus niet iedereen elke post exact terugleest.
Tamashii kan nog steeds maffia zijn hoorquote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook voor Timmmmm omdat hij me vanaf dag 1 al verdacht maakt. Ook omdat hij gisteren opriep om op Tamashii te stemmen omdat hij zo zeker was dat het maffia was en toen bleek rockfire maffia te zijn.
##vote Timmmmm
Peter(2) Bartjebart, BoL
Timmmmm (2) Soempie, MaJo
dat snap ikquote:Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tamashii kan nog steeds maffia zijn hoor
Nja, maffiahoer kan niet killen he. Dus er wezen geen hints die kant op toch?quote:Op zondag 4 november 2012 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat snap ikmaar ik werd voor gek verklaard dat ik op rockfire stemde en dat bleek ook maffia te zijn
Wacht even. Rockfire was de hoer en kan niet killen, dus zouden er ook geen hints naar rockfire zijn? Maar we hadden wel hints gevonden, misschien speelde rockfire dan die nacht niet de hoer?quote:Op zondag 4 november 2012 17:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, maffiahoer kan niet killen he. Dus er wezen geen hints die kant op toch?
Enkel en alleen de info van TV was dat.. Of denk ik nu verkeerd?
Momenteel ga ik voor Peter, want die hints zijn op dit moment het beste in mijn ogenquote:Op zondag 4 november 2012 17:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht even. Rockfire was de hoer en kan niet killen, dus zouden er ook geen hints naar rockfire zijn? Maar we hadden wel hints gevonden, misschien speelde rockfire dan die nacht niet de hoer?
Tamashii was die keer ook verdacht, maar we zijn voor rockfire gegaan. De hints naar tamashii kunnen dus prima kloppen. Maar deze nacht weer geen hints naar tamashii. Een eerdere nacht met die dode bloemen enzo weer heel sterk wel. Maar hara vertrouwde tamashii..
Nu weet ik nog niet of ik moet switchen of niet.
Zo, jij bent vrolijk.quote:
Gay betekent van oorsprong ook vrolijk he.quote:
Ahquote:Op zondag 4 november 2012 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik vind je motivering leuk, en vooral de laatste zin. Beetje zo'n slotzin van een betoog op de middelbare school als iemand tegen make-uptests op dieren is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
En Tamashii en Tim nog.quote:
Oja, al denk ik dat Tim misschien niet meer stemt?quote:
dus die krijgt morgen modkill, kun je beter op Peter stemmenquote:Op zondag 4 november 2012 18:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, al denk ik dat Tim misschien niet meer stemt?
Inderdaadquote:Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
dus die krijgt morgen modkill, kun je beter op Peter stemmen
Als ie morgen wel stemt dan krijgt ie geen modkill.quote:Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
dus die krijgt morgen modkill, kun je beter op Peter stemmen
doet ie niet denk ikquote:Op zondag 4 november 2012 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ie morgen wel stemt dan krijgt ie geen modkill.
5 seconden op tijdquote:
Hopenlijk pakt de vig timquote:Op zondag 4 november 2012 19:08 schreef BeamofLight het volgende:
Obvious. Balen voor die stemmers op die andere.
Dat Peter maffia is betekend nog niet dat Tim dat niet ook is.quote:Op zondag 4 november 2012 19:08 schreef BeamofLight het volgende:
Obvious. Balen voor die stemmers op die andere.
Ja duidelijk dat er maffia op timmmmm heeft gestemd.quote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Soempie het volgende:
Mooi! En als vigi nu ook z'n werk goed doet.
Op MaJo (volgens mij geen hints tegen gevonden) na volgens mij allemaal mafia.quote:Op zondag 4 november 2012 19:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja duidelijk dat er maffia op timmmmm heeft gestemd.
Goeie keus weer dorpmatties!
Niet veel, maar ook niet geen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:17 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Op MaJo (volgens mij geen hints tegen gevonden) na volgens mij allemaal mafia.
quote:Na de gelukkige executie eerder die middag zat Gomi (advocaat) lekker op de bank naar de televisie te kijken. Hij zapte langs wat kanalen toen hij uiteindelijk op het nieuws bleef hangen. Er was een item over de moord die de vorige nacht had plaatsgevonden en de executie van de schuldig bevonden verdachte. Tevreden glimlachte Gomi en bedacht zich wat voor mooi werk hij samen met de rest gedaan had. Door alle spanning was hij vergeten genoeg te eten op de dorpsbarbecue dus hij ging de keuken in om voor zichzelf een gezonde sandwich te maken. Hij pakte wat sla, magere kaas, tomaatjes, komkommer en wat zout en peper, sneed zorgvuldig een Italiaanse bol door en werd helemaal gelukkig van de geur van het brood. Voorzichtig stapelde hij de ingrediënten bovenop elkaar en legde het broodje op een bord. Hij liep terug naar de koelkast om alles terug te leggen en toen hij deze weer sloot stond er, als ware het een echte horrorfilm, een figuur achter de deur. Gomi schrok zich wild en gooide van schrik het broodje op de grond. Hij ging er op staan en gleed uit, waarbij hij zijn hoofd stootte en knock-out ging. Toen hij weer bijkwam zat ie vastgebonden op een stoel. De figuur stond tegenover hem en begon te praten, al klonk de stem door zijn gesluierde gezicht wat vreemd. “Ik handel niet op gevoel. En daarom heb ik geen andere keuze dan je te killen.” Niet lang daarna voelde Gomi niks meer. De moordenaar liep traag om het lichaam van Gomi heen en keek naar het hoofd waar een duidelijke deuk in zat door de honkbalknuppel waarmee hij hem doodgemept had.
MaJo:
Gelukkige executie + Het mooie werk wat ze hadden gedaan --> AKQ SC #1378 Eind goed al goed in het vorige topic
Gezonde sandwich + ingredienten o.a. magere kaas --> MaJo post regelmatig in "Gezond Slank"
Niet gezien, doordeweeks altijd slaperigquote:Op zondag 4 november 2012 19:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet veel, maar ook niet geen.
[..]
Ik ook,quote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Tamashii het volgende:
Shit, vergeten te stemmen.
Mooi in ieder geval, weer een maffia minder, ben alleen bang dat de cult hard groeit.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
Erik zei cult niet te snappen, dus denk niet dat vult erin zit
Laat mij er buitenquote:Op zondag 4 november 2012 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
nee jongen, jij bent gewoon gameverslaafd en is allemaal langs je heen gegaanquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Niet gezien, doordeweeks altijd slaperig![]()
Kan hij dat of Liesje even bevestigen offe?quote:Op zondag 4 november 2012 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
Zal toch wel wat minder zijn?quote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef Tamashii het volgende:
Maar goed, hoeveel maffia zou er nu nog in zitten. 4 stuks?
Oke oke, 2 dan toch?quote:Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal toch wel wat minder zijn?![]()
We hebben er al 3 gelyncht, dan zouden ze met 7 begonnen zijn.
En er was ook nog een spion.quote:Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal toch wel wat minder zijn?![]()
We hebben er al 3 gelyncht, dan zouden ze met 7 begonnen zijn.
Daarom, dat zou dus potentieel 8 maffia opleveren. 1/3 van het totaal aantal spelers.quote:
Dat ook, maar doordeweeks game ik niet zoveelquote:Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee jongen, jij bent gewoon gameverslaafd en is allemaal langs je heen gegaan
Ah, dus je kunt uitslapen?quote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef plopkweker het volgende:
Ik ga slapen, zie morgenochtend wel of ik dood ben of niet, de wekker wacht op me om 06:15
![]()
Ik heb m'n laptop meegenomen naar bed (quote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef plopkweker het volgende:
Ik ga slapen, zie morgenochtend wel of ik dood ben of niet, de wekker wacht op me om 06:15
![]()
I wish I couldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kill 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kill 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
ook even tijd om hints te zoeken:SPOILER: Dag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: nacht 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: dag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: nacht 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: dag 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: nacht 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: dag 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tamashii word voor mij een stuk minder verdacht samen met harajukuWat doe ik hier?![]()
Ha Timmmmm maffia zoals ik al dacht! Maar Peter dus ook, gaat goed zo!Nog 1 maffia over denk ik? Morgen dubbele Lynch doen dan moeten we wel winnen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Mehhhh geen zin in.... maar ik doe het wel evenquote:.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 22:46 schreef Tamashii het volgende:
Kill 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kill 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kill 3Hints bij kill 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calex
topic in onz over registratie wc bezoek.
Tuin/wildernis/bladeren - topic expeditie robinson
Topic van AKO waar woekeren instaat.
Favoforum: misdaad
Plopkweker:
Topic over chaos (maw ravage)
Tdrone:
Topic over HALO en andere in GAM(schietspel, maw ravage)
Topics over Expeditie Robinsonn, (wellicht natuur/tuin?)
DuTank:
Topics over schietspellen (ravage/slagveld)
Topic klb over eieren kapot ( geeft ook ravage)
Hints bij kill2:
Plopkweker
Topics over inbrekers.
Topic KLB over chaos(rommel)
Vleeshaak in fobo.
Topic over vissen.
Harajuku:
Topic over haren enzo (speldje?)
Topic over haken!
Topic over wat je onder je bed bewaart (rommel?)
Topic Boer zoekt vrouw (Boeren en tuinen enzo.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tamashii op 04-11-2012 23:39:55 ]I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik vind deze echt belachelijk moeilijk.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Check die vleeshaak in plopkweker z'n FoBo dan:
Vrouw met vis, rage op FOK!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hele goede, ik maar zoeken naar een haak/cul/vis topic. Sjeeez.quote:Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef DuTank het volgende:
Check die vleeshaak in plopkweker z'n FoBo dan:
Vrouw met vis, rage op FOK!
Hahahahquote:Op zondag 4 november 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hele goede, ik maar zoeken naar een haak/cul/vis topic. Sjeeez.
Eerste keer dat ik een beetje fatsoenlijk naar hints kan zoeken
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hier ook ja. Maar vind de hints errrrrg zwaar.quote:Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahahah
Eerste keer dat ik een beetje fatsoenlijk naar hints kan zoeken
Ik neem tenminste aan dat ik niet zo zwaar moet doordenken als dat er bv bij plopkweker in zijn fobo staat; single en boerengehucht ik dan moet denken aan een rommelig huis waarbij alleen je huiskamer netjes is ja.
Leef ik, ben ik verdacht
Als ik vanmiddag thuis ben doe ik wel even meezoeken.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Hara heeft een topic over haken, dat vind ik verdachter.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
hara verdenk ik niet, zij vond alle hints naar rockfire en wilde hem als eerste lynchenWat doe ik hier?![]()
Nee, dat is zeker zo. Ik moet vanmiddag nog even hints bij moord 3 zoeken trouwens. Vond 1 en 2 gister zwaar genoeg.
Oh dus de eerste 2 zijn maffia en de derde dorp met speciale rol? Altijd?quote:Op maandag 5 november 2012 08:34 schreef tdrone het volgende:
kill 3 is nachtwaker kill, ga de maffia niet helpen!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Forum Opties Forumhop: Hop naar: