Ik ben een meisje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
Ben je een jongen of een meisje?
Either way is 65 kilo voor 1,82 helemaal niet dik
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Getallen zeggen niets. Sommige dames wegen 70 en zien er goed uit, anderen zien er bij 55 al te dik uit.
Zonder foto's kunnen we niets
BMI is geen goede tool om te zien of je overgewicht hebt. BMI is sowieso nutteloos.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:44 schreef Rezania het volgende:
http://www.voedingscentrum.nl/nl/bmi-meter.aspx
Voor mensen die niet trainen is het wel goed man.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BMI is geen goede tool om te zien of je overgewicht hebt. BMI is sowieso nutteloos.
Ze is 14, in de groei en jullie moeten eens ophouden dat kind een een schuldcomplex aan te praten, straks hebben we er het zoveelste anorexiageval bij omdat ze nooit kan voldoen aan wat anderen zouden willen zien. Als ze wil weten of ze te zwaar is voor haar leeftijd en lengte dan kan ze het beste contact opnemen met haar huisarts en dan kan die prima beoordelen of ze er wat aan zou moeten doen. Mij klinkt een gewicht met die lengte en nog volop in de groei niet verkeerd in de oren...of ze aan jullie ideaalbeeld kan voldoen is een ander ding.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lol ik hoop dat je een grapje maakt 65 is voor een vrouw echt veel te veel ze weegt zelfs meer als ik en ik ben 1.97
Valt reuze mee. De nieuwe generatie heeft inderdaad veelal een behoorlijke lengte. Ze zal de 1,85m ook wel halen. Het wordt een lange meid, maar het is niet meer abnormaal in deze tijd.quote:
Trek je niks aan van die pesters. Het grootste gedeelte van de FOK!kers hapt graag en vinden het wel geinig om je daarmee te pesten. Je bent helemaal niet dik. Je weegt zwaarder dan de meisjes van jouw leeftijd, maar je bent ook langer dan de meeste meiden in die leeftijdscategorie. Het compenseert elkaar mooi. Blijf je toch onzeker, dan maak je gewoon een afspraak met de huisarts en vraag je hem naar advies over je gewicht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:30 schreef teengirl.teengirl het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 3 november 2012 16:27 schreef koekii het volgende:
1.82 m is wel lang voor een 14-jarige
Klopt ik ben lang!
Ik vind het ook normaal hoor. Ik zie zat jonge kinderen die bijvoorbeeld twaalf zijn en de 1.70m lengte al bereikt hebben. Het is trouwens geen aanval reactie op TS zoals de meeste FOK!kers hier al dedenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Valt reuze mee. De nieuwe generatie heeft inderdaad veelal een behoorlijke lengte. Ze zal de 1,85m ook wel halen. Het wordt een lange meid, maar het is niet meer abnormaal in deze tijd.
Een kind van 14-jaar zie ik niet als zodanig. For god sake ik ben 22 jaar! Het is goedbedoeld advies. Als jij er meer in ziet, dan is dat jouw probleem.quote:
Fase 1: Ontkenning.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een kind van 14-jaar zie ik niet als zodanig. For god sake ik ben 22 jaar! Het is goedbedoeld advies. Als jij er meer in ziet, dan is dat jouw probleem.
Ze hebben gewoon goed te eten en een goede leefomgeving in Nederland. Groeien als kool. Mijn zusje van 17 jaar is ook even lang als mij. Nederlandse jongeren en kinderen behoren gewoon tot de langste mensen op deze aardbol.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:40 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik vind het ook normaal hoor. Ik zie zat jonge kinderen die bijvoorbeeld twaalf zijn en de 1.70m lengte al bereikt hebben. Het is trouwens geen aanval reactie op TS zoals de meeste FOK!kers hier al dedenVoel me ineens zo klein tegenover haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |