'quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:21 schreef igottagun het volgende:
Waarom kun je niet gewoon met een knopje die video kantelen...
Het erge is dat die noobs denken dat het normaal is!quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik heb een vakantievideo uit turkije waar een van onze vrienden de hele tijd schuin, 90 graden gedraaid en ondersteboven filmt. Nooit meer gekeken, volledig mislukt.
Nu is turkije de eerste week ook een grote blur, dat komt mede door de vodka baileys die we veelvuldig dronken. En ach, het was in 2002, kan er niet meer van wakker liggen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:52 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Het erge is dat die noobs denken dat het normaal is!
In mijn vriendenkring is het ook zo!!! Hatelijke kerels!!!
Ergerlijk iddquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:52 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Het erge is dat die noobs denken dat het normaal is!
In mijn vriendenkring is het ook zo!!! Hatelijke kerels!!!
waarom kun je niet je telefoon op de juiste manier vasthouden als je filmt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:21 schreef igottagun het volgende:
Waarom kun je niet gewoon met een knopje die video kantelen...
Dit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarom kun je niet je telefoon op de juiste manier vasthouden als je filmt?
Een Blackberry is an sich al klaagbaaktopicwaardig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Je ziet het vooral bij van die kutjes die eerst een Blackberry hadden en zijn overgestapt naar een iPhone...
stuur dat filmpje eens, of heb je die niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:54 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
control+alt+pijltjestoets
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |