Bony zou 2x scoren zei ik pannekoekquote:
Hoe speelde vGinkel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bony zou 2x scoren zei ik pannekoek
En 1 x van Ginkel zei ik alleen
Je bent een lul ook hè, Manga spacet hem hard nuquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bony zou 2x scoren zei ik pannekoek
En 1 x van Ginkel zei ik alleen
Ik gun het Fredje meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun het Advocaat ergens wel. Ik vond het ook heel jammer dat hij naar PSV vertrok
Nopequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun het Advocaat ergens wel. Ik vond het ook heel jammer dat hij naar PSV vertrok
Dickie stond weer als wilde aan de kant, als zijn hart het maar vol gaat houdenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Rutten is gewoon een prima kerelquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
J..jj...ja echwel!!!
Sindsdien heb ik respect voor Rutten
Echt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent een lul ook hè, Manga spacet hem hard nu
Altijd netjes voor de camera, maar hij is niet een coach voor een topclub.. Vitesse past wel bij hem, maar ook weer nietquote:
Geen clubnamen in de TT was het toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt?
Moet nog eventjes kijken zo
Weet ik veel of het echt isquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt?
Moet nog eventjes kijken zo
U mad?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geen clubnamen in de TT was het toch?
Hij komt uit Amsterdamquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet ik veel of het echt is
Hoe komt die aan 1060 vrienden trouwens? Wereldberoemd in Zaantje?
PSV is meer dan een club. Een manier van leven. Een geloof. Dit is mijn PSVquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geen clubnamen in de TT was het toch?
Hmm komt Stijn met deze TT wel uit zijn depressie? Hij helpt mij momenteel met mijn huiswerk dus even normaal doen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Geen clubs in de tt's was de afspraak idd
Bij Nuggets spelen zeker alleen maar negers?quote:
Iedereen zat elke keer te janken wanneer de kakkies het deden, de tukkers zaten vanmiddag te janken, er komt alleen maar gehuil van met julliequote:
blijf vooral kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:27 schreef Tyron het volgende:
25 Minuten Suits aan het kijken, het valt me tot nu toe goed
Negeer ze gewoon, dit was altijd leuk een beetje kutten met TT's..quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen zat elke keer te janken wanneer de kakkies het deden, de tukkers zaten vanmiddag te janken, er komt alleen maar gehuil van met jullie
Oke maar dan wil ik van niemand ooit nog een keer gejank zienquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Negeer ze gewoon, dit was altijd leuk een beetje kutten met TT's..
Die kut tukkers moeten niet janken , Duitsers
Wat gek, TT's over andere clubs werden ook verwijderd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Negeer ze gewoon, dit was altijd leuk een beetje kutten met TT's..
Die kut tukkers moeten niet janken , Duitsers
Je vergeet regel nummer 1 hier:quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke maar dan wil ik van niemand ooit nog een keer gejank zien
quote:Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now!
Het was ook gewoon de regel in 1e instantiequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat gek, TT's over andere clubs werden ook verwijderd.
Wij zijn emotioneel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:29 schreef TwenteFC het volgende:
Ja wat wil je nou steven .. je doet maar wat.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat gek, TT's over andere clubs werden ook verwijderd.
oehhh boehoequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:29 schreef TwenteFC het volgende:
Ja wat wil je nou steven .. je doet maar wat.
Tjaquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
Waarom allemaal Steven zo aanvallen?
Hij kan er niets aan doen dat er sommige mensen hier mongolen zijn.
Ik denk door de druk van GGMMquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
Het is begonnen met de PSV'ers die hier kwamen posten. Dat had in eerste instantie al verboden moeten worden uiteraard.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
Waar jij je beter van gaat voelen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oehhh boehoe
Weet je, ik pas die van tukkers alleen wel voortaan aan, moeten jullie maar niet van die calimero's zijn
Ik wist hetquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is begonnen met de PSV'ers die hier kwamen posten. Dat had in eerste instantie al verboden moeten worden uiteraard.
HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef Tyron het volgende:
PSV heeft weer zijn kampioenswedstrijd gespeeld?
quote:
Waarom moest ik je weer zo'n voorzet geven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is begonnen met de PSV'ers die hier kwamen posten. Dat had in eerste instantie al verboden moeten worden uiteraard.
Was Manolev weer als vanouds?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dit mag ook wel, PSV Kampioen was een beetje snelle keuze want kapers 422 loerde
Echt hoor. Callie heeft wel gelijk.quote:
Eens met dit, het ging destijds fout met die mods toen..quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat jullie eens stoppen met janken, daar zou ik mij beter van voelenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waar jij je beter van gaat voelen.
Ik begin meer respect voor je te krijgenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
Behalve Geo en Lange Lans. Dat zijn onze gedoodbrabo's, net als dat Stijn eigenlijk onze enige gedoogkleuter was.
Nou heejj weet geeee ga maar door dan, ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja het is
[..]
Echt hoor. Callie heeft wel gelijk.
PSV
Godverdomme wat mooi
Strootbaas
eindeloos kan ik doorgaan
Dat jij eens objectief gaat modereren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat jullie eens stoppen met janken, daar zou ik mij beter van voelen
31 Landstitels.quote:
Voel ik me te zwak voor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou heejj weet geeee ga maar door dan, ben benieuwd
onze?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
Behalve Geo en Lange Lans. Dat zijn onze gedoodbrabo's, net als dat Stijn eigenlijk onze enige gedoogkleuter was.
eensquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat jullie eens stoppen met janken, daar zou ik mij beter van voelen
Watquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat jij eens objectief gaat modereren.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
31 Landstitels.
2 Jaar op rij kampioen.
Geen 40 miljoen uitgeven en falen tegen clubs uit de EL waar Fc Eindhoven van zou winnen.
40 miljoenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
31 Landstitels.
2 Jaar op rij kampioen.
Geen 40 miljoen uitgeven en falen tegen clubs uit de EL waar Fc Eindhoven van zou winnen.
Dramanolev was wel creatief van mequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Tss daar gaat het naamtopic. Dat wordt de volgende kapen dus.
Heeft helemaal niks met 9 punten verschil te makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt weer niet met een zinnig argument
oke ik moest lachen maar dat debiel volgende keer weglaten oke dan kan er een hechte vriendschap tussen ons groeienquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
40 miljoen![]()
80 miljoen uitgegeven vriend, niet weten dat de KNVB stiekem ook krijgt![]()
debiel
Oh dus je hebt er niks aan als je kampioen wordt? oke.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met 9 punten verschil te maken
O dat klopt jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met 9 punten verschil te maken
Dat wel ja, maar ik doen niet aan de Pavlov methode. Een beloning moet je maar zelf creeren door het topic zelf met je juiste TT te openen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dramanolev was wel creatief van me
Tentamens en Essays goffedomme.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is zaterdagavond en wij zitten ruzie te maken over dit
godsamme wat zijn wij sneu zeg
Het is een tyfuszaterdag dus dan mag het.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is zaterdagavond en wij zitten ruzie te maken over dit
godsamme wat zijn wij sneu zeg
Zelden zo'n belabberde zaterdag meegemaakt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een tyfuszaterdag dus dan mag het.
De druk was te hoog, maar ik overwon het door mezelf te verbeterenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ik doen niet aan de Pavlov methode. Een beloning moet je maar zelf creeren door het topic zelf met je juiste TT te openen.
[..]
Tentamens en Essays goffedomme.
vind ik ook. Maar komt bij mij vooral door deze teleurstellende avond.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden zo'n belabberde zaterdag meegemaakt.
Bij mij vooral door een overschot aan drank en drugs.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vind ik ook. Maar komt bij mij vooral door deze teleurstellende avond.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij vooral door een overschot aan drank en drugs.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dropsleutels en cola bedoelde ik natuurlijk.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dropsleutels en cola bedoelde ik natuurlijk.
Waar ging je eigenlijk heen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moest eigenlijk wel lachen, een andere mod zou het verwijderen.. Maar dit kan ik waarderen
HAAHHAHAquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moeten Babel wel hebben zeg.
Waarom neem je davy niet een keer mee?quote:
Ja, dat terwijl een simpel tweetje ook genoeg is om hem wekenlang kut te laten spelen. Beetje over de top dit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft een SV, vrouw kwijt alles..quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom neem je davy niet een keer mee?
[ afbeelding ]
Studio Voetbal?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft een SV, vrouw kwijt alles..
Dramanolevquote:
Wel een teleurstellende auto zegquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o sorry,quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
serieus, wat is er grappig aan?
Koop je een audi, haalt ie geen R8quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een teleurstellende auto zegHet afkopen van zijn contract was blijkbaar niet geheel verstandig op financieel gebied.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
o sorry,
[ afbeelding ]
RIP AUDI RS3 van Babel
In Duitsland maar 50k (In Nederland is het een ander verhaalquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Koop je een audi, haalt ie geen R8
Laat hem eens de politie bellen en niet twitteren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet allebei idd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat hem eens de politie bellen en niet twitteren.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Duitsland maar 50k (In Nederland is het een ander verhaal)
Wat een onzin. Dit is juist een moment dat het wel handig kan zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat hem eens de politie bellen en niet twitteren.
20k is nog veel voor het plastic wat je krijgt en enkel rechtdoor kan rijden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In USA voor 20K, hier 100K
je moeder ookquote:
Zoiets moet je ook niet halen als je in NL woont uiteraard. Maar best groot verschilquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dit is juist een moment dat het wel handig kan zijn.
[..]
20k is nog veel voor het plastic wat je krijgt en enkel rechtdoor kan rijden.
Ik ook overigens, Puush is gestopt met werken bij mij en dan verliest Ajax ook nog.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
422 heeft nu een kut dag, sneu voor hem
Ik hoop dat pee es vee donderdag met 10-0 verlestquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
422 heeft nu een kut dag, sneu voor hem
Doet het wel, gewoon link kopierenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook overigens, Puush is gestopt met werken bij mij en dan verliest Ajax ook nog.
Ik hoop het ook, kut Europaquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat pee es vee donderdag met 10-0 verlest
je snapt m nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doet het wel, gewoon link kopieren
Toetsen combinatie om een screenshot te maken werkt niet meer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doet het wel, gewoon link kopieren
Dat is het motto van Ajacieden ja, houden zoquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:52 schreef Tyron het volgende:
diep van binnen houden we allemaal van elkaar toch
iedereen gedraagt zich autistischquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:52 schreef Tyron het volgende:
diep van binnen houden we allemaal van elkaar toch
oh, dan maar prt screen + paint en tinypicquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toetsen combinatie om een screenshot te maken werkt niet meer.
Juventus 1 - 3 Internazionale, eerste verlies in 2 jaar of zo?
49 wedstrijden. Alleen Milan, Benfica, Porto en Ajax deden dat beter.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
15 mei 2011.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja met als groot verschil dat Shaktar ook werkelijk al hun wedstrijden wintquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
49 wedstrijden. Alleen Milan, Benfica, Porto en Ajax deden dat beter.
Al is Shakhtar ook aardig op weg, de tering.
Ja, ongelofelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja met als groot verschil dat Shaktar ook werkelijk al hun wedstrijden wint
Ja, waar is die bosneger eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Utrecht wint ook zie ik, Donraja gaat zweten als 2x Gerndt ziet
Weddenschap met Knut is het niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Utrecht wint ook zie ik, Donraja gaat zweten als 2x Gerndt ziet
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week zijn debuut en nu een basisplaats, Ola John is fucking losssssssssss.
Inderdaad ja, dikke flitsenquote:
Volgensmij wel jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weddenschap met Knut is het niet?
Snel je computer uitzetten gek! Die van mij heeft toch maar een nieuwkoop waarde van 400 euro of zo dus ik blijf nog even.quote:
Ik start zo aan 2013/2014 met Ajaxquote:Op zondag 4 november 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
James is dus een wonderkind in FM13, nice
Ik wacht nog op een crack, aanbieding van VI toch maar afgeslagen..quote:Op zondag 4 november 2012 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik start zo aan 2013/2014 met Ajax
ik heb m voor 40 gehaald bij dixonsquote:Op zondag 4 november 2012 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een crack, aanbieding van VI toch maar afgeslagen..
Dat is vrij goedkoopquote:Op zondag 4 november 2012 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb m voor 40 gehaald bij dixons
Typisch heeft het spel voor 38 euro en dat bijna een maand geleden.quote:Op zondag 4 november 2012 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb m voor 40 gehaald bij dixons
vind jij 2 euro veel verschil?quote:Op zondag 4 november 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch heeft het spel voor 38 euro en dat bijna een maand geleden.
Geef die man een lintjequote:Op zondag 4 november 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch heeft het spel voor 38 euro en dat bijna een maand geleden.
que?quote:
Geen idee, het kan ook zijn dat hij mij heeft genaaid voor wel 2 hele euro'squote:
carequote:Op zondag 4 november 2012 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best wel, hij kon hem ook eerder spelen zelfs..
Op zondag?quote:Op zondag 4 november 2012 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
zo, wat gaan we vandaag doen? Ik moet weeer stage lopen
Half 1 wedstrijd is toch kut. Groningen - specNECquote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op zondag?![]()
![]()
Ik heb lekker vrij, zoals het hoort.
En PSV, Ajax en Twente.quote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef Nober het volgende:
Vitesse kampioen 2012-13, is toch mooi man tenzij je voor N.E.C. bent natuurlijk.
Watquote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft trouwens met - tegendoelpunten een grotere doelsaldo van de Eredivisie
alleen die moeimaker twentefc maar dat is de reïncarnatie van calimero zelfquote:Op zondag 4 november 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zag via de spytool dat je ruzie had met wat Tukkers.
I got your back.
haha, specNEC.quote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Half 1 wedstrijd is toch kut. Groningen - specNEC
Van Ajax winnen maakt je geen kampioen, misschien als ze van PSV kunnen winnenquote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef Nober het volgende:
Vitesse kampioen 2012-13, is toch mooi man tenzij je voor N.E.C. bent natuurlijk.
Ach, ik mag hem wel.quote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alleen die moeimaker twentefc maar dat is de reïncarnatie van calimero zelf
Je Nederlands klopt nietquote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft trouwens met - tegendoelpunten een grotere doelsaldo van de Eredivisie
Over 3 weken PSV - Vitesse.quote:Op zondag 4 november 2012 00:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Ajax winnen maakt je geen kampioen, misschien als ze van PSV kunnen winnen
ik haat 'mquote:Op zondag 4 november 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik mag hem wel.
Maar hij moet niet zo zeuren in dit geval, idd.
PSV verkoopt altijd weer een speler in de winterstop zodat ze een excuus hebben als ze geen kampioen worden.quote:Op zondag 4 november 2012 00:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Ajax winnen maakt je geen kampioen, misschien als ze van PSV kunnen winnen
zag het op utubequote:
quote:En hoe!:p nou nou nou nou... het had echt zwaar 10-0 moeten zijn.... achje 37-9 doelsaldo is ook goed?! niemand heeft (37-9=28) er meer dan 28 gescoord lol
royhtc 1 uur geleden 10
Daarom koopt PSV nu gewoon een, tegen de verhouding inquote:Op zondag 4 november 2012 00:12 schreef Nober het volgende:
[..]
PSV verkoopt altijd weer een speler in de winterstop zodat ze een excuus hebben als ze geen kampioen worden.
Dus met aftrek van de tegendoelpunten, hebben we nog steeds meer doelpunten dan nummer 2 team?quote:Op zondag 4 november 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zag het op utube
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zondag 4 november 2012 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus met aftrek van de tegendoelpunten, hebben we nog steeds meer doelpunten dan nummer 2 team?
Blijf je in de tussentijd ook weg?quote:Op zondag 4 november 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
Puuush doet het weer.Hij is alleen sloom.
Ik hou jullie op de hoogte van eventuele ontwikkelingen.
Nee joh, wees maar niet bang.quote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijf je in de tussentijd ook weg?
Sowiesoquote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, wees maar niet bang.
Wel lief dat je je daar zorgen om maakt
Dan gooi ik een stoeptegel op mijn voet.quote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doe je als PSV dan nog steeds niet heeft verloren?
Ja Royston Drenthe ofzo want Willems is net niet goed genoeg zeggen ze dan en Pieters blijft maar geblesseerd.quote:Op zondag 4 november 2012 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom koopt PSV nu gewoon een, tegen de verhouding in
Kwote voor nageslachtquote:Op zondag 4 november 2012 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gooi ik een stoeptegel op mijn voet.
Dat is dermate hypothetisch dat ik net zo goed kan beloven foto's van m'n anus te posten als dat gebeurt.quote:
Ah, ik vind hem op je UI niet bepaald op 50 cent lijken, maar coole actiefoto wel.quote:Op zondag 4 november 2012 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
50 cent look a like aka Nate Robinson
[ afbeelding ]
Nou ik schrijf dit ook even opquote:Op zondag 4 november 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dermate hypothetisch dat ik net zo goed kan beloven foto's van m'n anus te posten als dat gebeurt.
Andere pics van hem wel, maar die gozer is zowat kleinste speler van NBA en heeft al 3x slamdunk gewonnen.. oa over Dwight Howard gesprongenquote:Op zondag 4 november 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik vind hem op je UI niet bepaald op 50 cent lijken, maar coole actiefoto wel.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Weer 2 and a half VBL-mannen in de top 4.
Dat 422 ook in FM topic post, maakt hem geen halfquote:Op zondag 4 november 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2012 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is zeker beter dan Messi?? [/mrstylo]
Ah, ik sta op 1.quote:Op zondag 4 november 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit op FM joh.quote:Op zondag 4 november 2012 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is zeker beter dan Messi?? [/mrstylo]
statistieken van eriksen plzquote:Op zondag 4 november 2012 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zit op FM joh.
Speel een 4-6-0 zonder spitsen
Chadli - Eriksen - Andersen - Sulejmani
------ Dzagoev ---- R. Elm
Blind - Moisander - Alderweireld - Jallet
----------------- Vermeer
Andersen als 10, Eriksen hangende vleugelspits.
19 assists 6 goals lijkt een beetje op vorig seizoen, niets mis meequote:Op zondag 4 november 2012 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar mondeling.
Eriksen speelde 30 wedstrijden in de competitie voor Ajax. Hij scoorde zes goals, gaf 19 assists, werd 4 keer Man of the Match en zijn gemiddelde is een 7.51.
Zo.
Clubliefde?quote:Op zondag 4 november 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een gek op feesboek. Gaat hij een logo in zijn armen snijden. Zonder verdoving
Met verdoving is het normaal?quote:Op zondag 4 november 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een gek op feesboek. Gaat hij een logo in zijn armen snijden. Zonder verdoving
nee, een beetje fan brandt het logo, die sneetjes zijn zo weer geheeld.quote:
sterktequote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef mrstylo het volgende:
Net 1 van de goorste dingen gezien.
Kan nu niet meer slapen.
De kop van Eva Angelina?quote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef mrstylo het volgende:
Kan nu niet meer slapen.
Doe eens een beetje aardig tegen je moeder.quote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef mrstylo het volgende:
Kan nu niet meer slapen.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens een beetje aardig tegen je moeder.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef mrstylo het volgende:
Kan nu niet meer slapen.
Bedankt.quote:
Nee iets anders.quote:
Daar kan ik nu tegen. Had een webcam aan met je moeder op.quote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens een beetje aardig tegen je moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |