quote:Op zondag 4 november 2012 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus met aftrek van de tegendoelpunten, hebben we nog steeds meer doelpunten dan nummer 2 team?
Blijf je in de tussentijd ook weg?quote:Op zondag 4 november 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
Puuush doet het weer.Hij is alleen sloom.
Ik hou jullie op de hoogte van eventuele ontwikkelingen.
Nee joh, wees maar niet bang.quote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijf je in de tussentijd ook weg?
Sowiesoquote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, wees maar niet bang.
Wel lief dat je je daar zorgen om maakt
Dan gooi ik een stoeptegel op mijn voet.quote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doe je als PSV dan nog steeds niet heeft verloren?
Ja Royston Drenthe ofzo want Willems is net niet goed genoeg zeggen ze dan en Pieters blijft maar geblesseerd.quote:Op zondag 4 november 2012 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom koopt PSV nu gewoon een, tegen de verhouding in
Kwote voor nageslachtquote:Op zondag 4 november 2012 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gooi ik een stoeptegel op mijn voet.
Dat is dermate hypothetisch dat ik net zo goed kan beloven foto's van m'n anus te posten als dat gebeurt.quote:
Ah, ik vind hem op je UI niet bepaald op 50 cent lijken, maar coole actiefoto wel.quote:Op zondag 4 november 2012 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
50 cent look a like aka Nate Robinson
[ afbeelding ]
Nou ik schrijf dit ook even opquote:Op zondag 4 november 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dermate hypothetisch dat ik net zo goed kan beloven foto's van m'n anus te posten als dat gebeurt.
Andere pics van hem wel, maar die gozer is zowat kleinste speler van NBA en heeft al 3x slamdunk gewonnen.. oa over Dwight Howard gesprongenquote:Op zondag 4 november 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik vind hem op je UI niet bepaald op 50 cent lijken, maar coole actiefoto wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |