Op zondag?quote:Op zondag 4 november 2012 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
zo, wat gaan we vandaag doen? Ik moet weeer stage lopen
Half 1 wedstrijd is toch kut. Groningen - specNECquote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op zondag?![]()
![]()
Ik heb lekker vrij, zoals het hoort.
En PSV, Ajax en Twente.quote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef Nober het volgende:
Vitesse kampioen 2012-13, is toch mooi man tenzij je voor N.E.C. bent natuurlijk.
Watquote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft trouwens met - tegendoelpunten een grotere doelsaldo van de Eredivisie
alleen die moeimaker twentefc maar dat is de reïncarnatie van calimero zelfquote:Op zondag 4 november 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zag via de spytool dat je ruzie had met wat Tukkers.
I got your back.
haha, specNEC.quote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Half 1 wedstrijd is toch kut. Groningen - specNEC
Van Ajax winnen maakt je geen kampioen, misschien als ze van PSV kunnen winnenquote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef Nober het volgende:
Vitesse kampioen 2012-13, is toch mooi man tenzij je voor N.E.C. bent natuurlijk.
Ach, ik mag hem wel.quote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alleen die moeimaker twentefc maar dat is de reïncarnatie van calimero zelf
Je Nederlands klopt nietquote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft trouwens met - tegendoelpunten een grotere doelsaldo van de Eredivisie
Over 3 weken PSV - Vitesse.quote:Op zondag 4 november 2012 00:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Ajax winnen maakt je geen kampioen, misschien als ze van PSV kunnen winnen
ik haat 'mquote:Op zondag 4 november 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik mag hem wel.
Maar hij moet niet zo zeuren in dit geval, idd.
PSV verkoopt altijd weer een speler in de winterstop zodat ze een excuus hebben als ze geen kampioen worden.quote:Op zondag 4 november 2012 00:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Ajax winnen maakt je geen kampioen, misschien als ze van PSV kunnen winnen
zag het op utubequote:
quote:En hoe!:p nou nou nou nou... het had echt zwaar 10-0 moeten zijn.... achje 37-9 doelsaldo is ook goed?! niemand heeft (37-9=28) er meer dan 28 gescoord lol
royhtc 1 uur geleden 10
Daarom koopt PSV nu gewoon een, tegen de verhouding inquote:Op zondag 4 november 2012 00:12 schreef Nober het volgende:
[..]
PSV verkoopt altijd weer een speler in de winterstop zodat ze een excuus hebben als ze geen kampioen worden.
Dus met aftrek van de tegendoelpunten, hebben we nog steeds meer doelpunten dan nummer 2 team?quote:Op zondag 4 november 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zag het op utube
[ afbeelding ]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |