quote:Op zondag 4 november 2012 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus met aftrek van de tegendoelpunten, hebben we nog steeds meer doelpunten dan nummer 2 team?
Blijf je in de tussentijd ook weg?quote:Op zondag 4 november 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
Puuush doet het weer.Hij is alleen sloom.
Ik hou jullie op de hoogte van eventuele ontwikkelingen.
Nee joh, wees maar niet bang.quote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijf je in de tussentijd ook weg?
Sowiesoquote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, wees maar niet bang.
Wel lief dat je je daar zorgen om maakt
Dan gooi ik een stoeptegel op mijn voet.quote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doe je als PSV dan nog steeds niet heeft verloren?
Ja Royston Drenthe ofzo want Willems is net niet goed genoeg zeggen ze dan en Pieters blijft maar geblesseerd.quote:Op zondag 4 november 2012 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom koopt PSV nu gewoon een, tegen de verhouding in
Kwote voor nageslachtquote:Op zondag 4 november 2012 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gooi ik een stoeptegel op mijn voet.
Dat is dermate hypothetisch dat ik net zo goed kan beloven foto's van m'n anus te posten als dat gebeurt.quote:
Ah, ik vind hem op je UI niet bepaald op 50 cent lijken, maar coole actiefoto wel.quote:Op zondag 4 november 2012 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
50 cent look a like aka Nate Robinson
[ afbeelding ]
Nou ik schrijf dit ook even opquote:Op zondag 4 november 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dermate hypothetisch dat ik net zo goed kan beloven foto's van m'n anus te posten als dat gebeurt.
Andere pics van hem wel, maar die gozer is zowat kleinste speler van NBA en heeft al 3x slamdunk gewonnen.. oa over Dwight Howard gesprongenquote:Op zondag 4 november 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik vind hem op je UI niet bepaald op 50 cent lijken, maar coole actiefoto wel.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Weer 2 and a half VBL-mannen in de top 4.
Dat 422 ook in FM topic post, maakt hem geen halfquote:Op zondag 4 november 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2012 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is zeker beter dan Messi?? [/mrstylo]
Ah, ik sta op 1.quote:Op zondag 4 november 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit op FM joh.quote:Op zondag 4 november 2012 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is zeker beter dan Messi?? [/mrstylo]
statistieken van eriksen plzquote:Op zondag 4 november 2012 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zit op FM joh.
Speel een 4-6-0 zonder spitsen
Chadli - Eriksen - Andersen - Sulejmani
------ Dzagoev ---- R. Elm
Blind - Moisander - Alderweireld - Jallet
----------------- Vermeer
Andersen als 10, Eriksen hangende vleugelspits.
19 assists 6 goals lijkt een beetje op vorig seizoen, niets mis meequote:Op zondag 4 november 2012 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar mondeling.
Eriksen speelde 30 wedstrijden in de competitie voor Ajax. Hij scoorde zes goals, gaf 19 assists, werd 4 keer Man of the Match en zijn gemiddelde is een 7.51.
Zo.
Clubliefde?quote:Op zondag 4 november 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een gek op feesboek. Gaat hij een logo in zijn armen snijden. Zonder verdoving
Met verdoving is het normaal?quote:Op zondag 4 november 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een gek op feesboek. Gaat hij een logo in zijn armen snijden. Zonder verdoving
nee, een beetje fan brandt het logo, die sneetjes zijn zo weer geheeld.quote:
sterktequote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef mrstylo het volgende:
Net 1 van de goorste dingen gezien.
Kan nu niet meer slapen.
De kop van Eva Angelina?quote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef mrstylo het volgende:
Kan nu niet meer slapen.
Doe eens een beetje aardig tegen je moeder.quote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef mrstylo het volgende:
Kan nu niet meer slapen.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens een beetje aardig tegen je moeder.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef mrstylo het volgende:
Kan nu niet meer slapen.
Bedankt.quote:
Nee iets anders.quote:
Daar kan ik nu tegen. Had een webcam aan met je moeder op.quote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens een beetje aardig tegen je moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |