quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
31 Landstitels.
2 Jaar op rij kampioen.
Geen 40 miljoen uitgeven en falen tegen clubs uit de EL waar Fc Eindhoven van zou winnen.
40 miljoenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
31 Landstitels.
2 Jaar op rij kampioen.
Geen 40 miljoen uitgeven en falen tegen clubs uit de EL waar Fc Eindhoven van zou winnen.
Dramanolev was wel creatief van mequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Tss daar gaat het naamtopic. Dat wordt de volgende kapen dus.
Heeft helemaal niks met 9 punten verschil te makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt weer niet met een zinnig argument
oke ik moest lachen maar dat debiel volgende keer weglaten oke dan kan er een hechte vriendschap tussen ons groeienquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
40 miljoen![]()
80 miljoen uitgegeven vriend, niet weten dat de KNVB stiekem ook krijgt![]()
debiel
Oh dus je hebt er niks aan als je kampioen wordt? oke.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met 9 punten verschil te maken
O dat klopt jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met 9 punten verschil te maken
Dat wel ja, maar ik doen niet aan de Pavlov methode. Een beloning moet je maar zelf creeren door het topic zelf met je juiste TT te openen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dramanolev was wel creatief van me
Tentamens en Essays goffedomme.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is zaterdagavond en wij zitten ruzie te maken over dit
godsamme wat zijn wij sneu zeg
Het is een tyfuszaterdag dus dan mag het.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is zaterdagavond en wij zitten ruzie te maken over dit
godsamme wat zijn wij sneu zeg
Zelden zo'n belabberde zaterdag meegemaakt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een tyfuszaterdag dus dan mag het.
De druk was te hoog, maar ik overwon het door mezelf te verbeterenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ik doen niet aan de Pavlov methode. Een beloning moet je maar zelf creeren door het topic zelf met je juiste TT te openen.
[..]
Tentamens en Essays goffedomme.
vind ik ook. Maar komt bij mij vooral door deze teleurstellende avond.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden zo'n belabberde zaterdag meegemaakt.
Bij mij vooral door een overschot aan drank en drugs.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vind ik ook. Maar komt bij mij vooral door deze teleurstellende avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |