Tjaquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
Waarom allemaal Steven zo aanvallen?
Hij kan er niets aan doen dat er sommige mensen hier mongolen zijn.
Ik denk door de druk van GGMMquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
Het is begonnen met de PSV'ers die hier kwamen posten. Dat had in eerste instantie al verboden moeten worden uiteraard.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
Waar jij je beter van gaat voelen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oehhh boehoe
Weet je, ik pas die van tukkers alleen wel voortaan aan, moeten jullie maar niet van die calimero's zijn
Ik wist hetquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is begonnen met de PSV'ers die hier kwamen posten. Dat had in eerste instantie al verboden moeten worden uiteraard.
HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef Tyron het volgende:
PSV heeft weer zijn kampioenswedstrijd gespeeld?
quote:
Waarom moest ik je weer zo'n voorzet geven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is begonnen met de PSV'ers die hier kwamen posten. Dat had in eerste instantie al verboden moeten worden uiteraard.
Was Manolev weer als vanouds?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dit mag ook wel, PSV Kampioen was een beetje snelle keuze want kapers 422 loerde
Echt hoor. Callie heeft wel gelijk.quote:
Eens met dit, het ging destijds fout met die mods toen..quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat jullie eens stoppen met janken, daar zou ik mij beter van voelenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waar jij je beter van gaat voelen.
Ik begin meer respect voor je te krijgenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
Behalve Geo en Lange Lans. Dat zijn onze gedoodbrabo's, net als dat Stijn eigenlijk onze enige gedoogkleuter was.
Nou heejj weet geeee ga maar door dan, ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja het is
[..]
Echt hoor. Callie heeft wel gelijk.
PSV
Godverdomme wat mooi
Strootbaas
eindeloos kan ik doorgaan
Dat jij eens objectief gaat modereren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat jullie eens stoppen met janken, daar zou ik mij beter van voelen
31 Landstitels.quote:
Voel ik me te zwak voor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou heejj weet geeee ga maar door dan, ben benieuwd
onze?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
Behalve Geo en Lange Lans. Dat zijn onze gedoodbrabo's, net als dat Stijn eigenlijk onze enige gedoogkleuter was.
eensquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat jullie eens stoppen met janken, daar zou ik mij beter van voelen
Watquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat jij eens objectief gaat modereren.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
31 Landstitels.
2 Jaar op rij kampioen.
Geen 40 miljoen uitgeven en falen tegen clubs uit de EL waar Fc Eindhoven van zou winnen.
40 miljoenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
31 Landstitels.
2 Jaar op rij kampioen.
Geen 40 miljoen uitgeven en falen tegen clubs uit de EL waar Fc Eindhoven van zou winnen.
Dramanolev was wel creatief van mequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Tss daar gaat het naamtopic. Dat wordt de volgende kapen dus.
Heeft helemaal niks met 9 punten verschil te makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt weer niet met een zinnig argument
oke ik moest lachen maar dat debiel volgende keer weglaten oke dan kan er een hechte vriendschap tussen ons groeienquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
40 miljoen![]()
80 miljoen uitgegeven vriend, niet weten dat de KNVB stiekem ook krijgt![]()
debiel
Oh dus je hebt er niks aan als je kampioen wordt? oke.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met 9 punten verschil te maken
O dat klopt jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met 9 punten verschil te maken
Dat wel ja, maar ik doen niet aan de Pavlov methode. Een beloning moet je maar zelf creeren door het topic zelf met je juiste TT te openen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dramanolev was wel creatief van me
Tentamens en Essays goffedomme.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is zaterdagavond en wij zitten ruzie te maken over dit
godsamme wat zijn wij sneu zeg
Het is een tyfuszaterdag dus dan mag het.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is zaterdagavond en wij zitten ruzie te maken over dit
godsamme wat zijn wij sneu zeg
Zelden zo'n belabberde zaterdag meegemaakt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een tyfuszaterdag dus dan mag het.
De druk was te hoog, maar ik overwon het door mezelf te verbeterenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ik doen niet aan de Pavlov methode. Een beloning moet je maar zelf creeren door het topic zelf met je juiste TT te openen.
[..]
Tentamens en Essays goffedomme.
vind ik ook. Maar komt bij mij vooral door deze teleurstellende avond.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden zo'n belabberde zaterdag meegemaakt.
Bij mij vooral door een overschot aan drank en drugs.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vind ik ook. Maar komt bij mij vooral door deze teleurstellende avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |