Bony zou 2x scoren zei ik pannekoekquote:
Hoe speelde vGinkel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bony zou 2x scoren zei ik pannekoek
En 1 x van Ginkel zei ik alleen
Je bent een lul ook hè, Manga spacet hem hard nuquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bony zou 2x scoren zei ik pannekoek
En 1 x van Ginkel zei ik alleen
Ik gun het Fredje meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun het Advocaat ergens wel. Ik vond het ook heel jammer dat hij naar PSV vertrok
Nopequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun het Advocaat ergens wel. Ik vond het ook heel jammer dat hij naar PSV vertrok
Dickie stond weer als wilde aan de kant, als zijn hart het maar vol gaat houdenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Rutten is gewoon een prima kerelquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
J..jj...ja echwel!!!
Sindsdien heb ik respect voor Rutten
Echt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent een lul ook hè, Manga spacet hem hard nu
Altijd netjes voor de camera, maar hij is niet een coach voor een topclub.. Vitesse past wel bij hem, maar ook weer nietquote:
Geen clubnamen in de TT was het toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt?
Moet nog eventjes kijken zo
Weet ik veel of het echt isquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt?
Moet nog eventjes kijken zo
U mad?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geen clubnamen in de TT was het toch?
Hij komt uit Amsterdamquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet ik veel of het echt is
Hoe komt die aan 1060 vrienden trouwens? Wereldberoemd in Zaantje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |