Kom je daarna ook nooit meer deze kant op?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laatste avond ooit in mijn ouderlijk huis
oow ik kan ook wel zonder hoor zo speciaal vind ik het nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vriendin zei van wel.
Ach, ik zou nu ook makkelijk m'n verjaardag niet kunnen vieren.
af en toe nog wel denk ik, want ik heb hier nog vrienden zittenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom je daarna ook nooit meer deze kant op?
Noez.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
af en toe nog wel denk ik, want ik heb hier nog vrienden zittenmaar dat zal waarschijnlijk iets van 1x per maand worden ofzo
Als een goeie vriend betaamdquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik kan ook wel zonder hoor zo speciaal vind ik het niet
maar goed mijn vrienden eisen een feestje dus dan geef ik ze dat
Kan ik me voorstellen. Hoe lang heb je er gewoond?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voelt toch wel wat vreemd hoor moet ik zeggen
8 jaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Hoe lang heb je er gewoond?
inderdaad en het is gewoon gezelligquote:
Dat is toch wel een hele tijd. Zo'n huisje ga je wel missen. Had ik ook in het laatste huis waar ik samen met beide ouders heb gewoond. Ik mis het nog steeds soms.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
8 jaar
en dan nog 1 jaar student maar dan af en toe de weekenden terugkomend
Ik denk ook wel dat ik het ga missenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch wel een hele tijd. Zo'n huisje ga je wel missen. Had ik ook in het laatste huis waar ik samen met beide ouders heb gewoond. Ik mis het nog steeds soms.
Ze had wel een verjaardag, van haar moeder. Misschien zit ze bij de visite?quote:
Ja, vooral die huisgenote doet het 'm.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik het ga missenMaarja ik heb ook nog een heel fijne studentenkamer met een ubergezellige huisgenoot
so sadquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, vooral die huisgenote doet het 'm.![]()
Eéntje kan wel, toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
so sad
nu maar ff met een biertje FOK!kenDoe ik normaal nooit de dag voor een wedstrijd
Bier drinken
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze had wel een verjaardag, van haar moeder. Misschien zit ze bij de visite?
Boh. Heb ik eens belangrijke schijt die ik haar moet melden . . .quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
In de kroeg, in de club, in de disco of de pub
Een liefdesverklaring?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Boh. Heb ik eens belangrijke schijt die ik haar moet melden . . .
We dachten al, waar is Vinniiee toch met zijn eeuwige topicfloods?quote:
Hehequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
We dachten al, waar is Vinniiee toch met zijn eeuwige topicfloods?
Goeie morgenquote:
Wat schattig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, daar zou je het wel mee kunnen vergelijken.
is die leuk? is toch zo;n actiefilm zonder verhaal?quote:
Weet ik veel. Ik vond 'm wel grappig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is die leuk? is toch zo;n actiefilm zonder verhaal?
Jackass heeft inderdaad een veel beter plotquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is die leuk? is toch zo;n actiefilm zonder verhaal?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jackass heeft inderdaad een veel beter plot
Ik kijk naar national geographicquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jackass is zo triest altijdMaar wel prima voor op de achtergrond met FOK!
Misschien ga ik 'm ook wel kijken vanavond.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb hem gekeken, want Jason Statham
The Expendables (2010) - IMDb
Smart TV's zijn vetquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ga ik 'm ook wel kijken vanavond.
Loving this SMART TV.
Ik ook en ook daaromquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb hem gekeken, want Jason Statham
The Expendables (2010) - IMDb
Er is vanavond wel een erotische film op TV.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
In mijn eentje tv kijken en FOK!ken op een zaterdagavond
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is vanavond wel een erotische film op TV.Samen kijken?
Loef.quote:
Ik heb vandaag iets van 2,5 uur gestudeerd, en daarnaast in lopen pakken enzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel relaxteEn jij? Veel aan je studie kunnen doen?
Ik wacht nu al op de xxx versie: De geheimen van de barslet.quote:
Dat las ik dus de 1e x bij UPCquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wacht nu als op de xxx versie: De geheimen van de barslet.
Dat is wel lekker! Voelt ook goed als je productief bent geweest, vind ik danquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb vandaag iets van 2,5 uur gestudeerd, en daarnaast in lopen pakken enzoDus opzich best productief geweest
en jij?
Ik dacht serieus dat Barslet een spottende naam was ... Tot dat ik zag dat het echt zo heette.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat las ik dus de 1e x bij UPC![]()
Wie bedenkt die naam nou
Ik dacht dat er Baselat stond dat is een klant van het bedrijf waar ik werkquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat las ik dus de 1e x bij UPC![]()
Wie bedenkt die naam nou
Ja kloptquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel lekker! Voelt ook goed als je productief bent geweest, vind ik danIk heb een portfolio in elkaar gezet en naar de kapster geweest en wat huishoudelijke dingen gedaan.
Is kennelijk een of ander dorpjequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat Barslet een spottende naam was ... Tot dat ik zag dat het echt zo heette.
Wat is het verschil met een normale tv?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ga ik 'm ook wel kijken vanavond.
Loving this SMART TV.
Ik ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
In mijn eentje tv kijken en FOK!ken op een zaterdagavond
beschrijf het dan maarquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen pics.En ik moet mijn haar nog verven, dus ik maak dan wel een pic
Welk kleurtje dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Watquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, groot glas sinaasappelsap en 2 appels
Zaten bij mij op de middelbare schoolquote:
Ja het is even meer naar een lengte gekniptquote:
Caramelquote:
Vinniieequote:
Welke kleur?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus ik ga je nieuwe kapsel zien als we gaan meeten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja het is even meer naar een lengte gekniptIk wil mijn haar langer laten groeien etc en dan ook een ander kapsel
[..]
CaramelOf goudblond, ik twijfel nog
[..]
Vinniiee
De hele dag alquote:
Fucking bazen zijn hetquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zaten bij mij op de middelbare school![]()
gaven ook wel eens optredens in de aula enzo
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De hele dag al
Vanmiddag 2 croissantjes met kaas
[..]
Fucking bazen zijn het
Goeie dag gehad zo te lezen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja het is even meer naar een lengte gekniptIk wil mijn haar langer laten groeien etc en dan ook een ander kapsel
[..]
CaramelOf goudblond, ik twijfel nog
[..]
Vinniiee
Oke dan mag het wel jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De hele dag al
Vanmiddag 2 croissantjes met kaas
Caramel of goudblondquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus ik ga je nieuwe kapsel zien als we gaan meeten?
euhmmm waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus ik ga je nieuwe kapsel zien als we gaan meeten?
Ja best welquote:
Coolquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Caramel of goudblond![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[..]
[..]
euhmmm waarschijnlijk wel
[..]
Ja best welEn jij?
Die zelfde caramel heb ik gehad, die viel wel donker uit. Bij mij was de kleur er ook zo weer uitgewassen, na drie keer of zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Ja best welEn jij?
De eerste.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[..]
Best lekker zo'n dagjequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan mag het wel ja
Hier nu een biertje
Mooiquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Ja best welEn jij?
Van de meet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Best lekker zo'n dagje
[..]
Mooi
Jawel hoor, beetje uitbrakken
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup
Tevens maar even GBTTZ aangezet @ Spotify
Ja ik ook naar mijn haarkleur hahaquote:
Ja ik heb zelf vrij donkerbruin haar. En goudblond heb ik 4 weken geleden gedaan maar die heeft niet overal goed gepakt dus eigenlijk dacht ik misschien na een 2e x welquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zelfde caramel heb ik gehad, die viel wel donker uit. Bij mij was de kleur er ook zo weer uitgewassen, na drie keer of zo.Wat is je natuurlijke haarkleur?
Die goudblond is wel
Die heb ik wel in huisquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Best lekker zo'n dagje
[..]
Mooi
Jawel hoor, beetje uitbrakken
quote:
Wat is dat?quote:
Wel apart, dat jouw donkerbruine haar zo makkelijk lichter te verven is. Misschien pakte het minder goed omdat het geen permanente verf is?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ook naar mijn haarkleur haha
[..]
Ja ik heb zelf vrij donkerbruin haar. En goudblond heb ik 4 weken geleden gedaan maar die heeft niet overal goed gepakt dus eigenlijk dacht ik misschien na een 2e x wel![]()
En ik ben ook bang voor caramel en donker uitpakken vooral omdat ik lichtere haarkleur wil
[..]
Die heb ik wel in huis
[..]
Hehehe uitbrakken van wat?
Sausje van de Zuivelhoeve met knoflooksaus, kruidenkaas en iets van komkommer of zo. Echt vet lekkerquote:
klinkt lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sausje van de Zuivelhoeve met knoflooksaus, kruidenkaas en iets van komkommer of zo. Echt vet lekker.
Echt nog nooit gehadquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het lekker op heel donker brood.
Ik ken het ook pas sinds een paar dagen eigenlijk. Een vriendin van m'n moeder kwam er mee aanzetten. Het is echt heel lekker.quote:
Waarom noemen ze het kaas als het een sausje is?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sausje van de Zuivelhoeve met knoflooksaus, kruidenkaas en iets van komkommer of zo. Echt vet lekker.
Kom je het brengen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken het ook pas sinds een paar dagen eigenlijk. Een vriendin van m'n moeder kwam er mee aanzetten. Het is echt heel lekker.
Joppiesausquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
De beste sausjes komen uit Twente. Joppiesaus en heksenkaas
.
Joppiesausquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
De beste sausjes komen uit Twente. Joppiesaus en heksenkaas
.
Yo Kif, was je opgepakt gisteren?quote:
Ik heb nog maar 'n likje in de koelkast, daar kan ik niet mee aankomen.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 'n likje in de koelkast, daar kan ik niet mee aankomen.
Opgepakt? Nee, hoezo dat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Joppiesaus
[..]
Yo Kif, was je opgepakt gisteren?
Nouja misschien omdat ik vroeger blond was.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel apart, dat jouw donkerbruine haar zo makkelijk lichter te verven is. Misschien pakte het minder goed omdat het geen permanente verf is?
Ohhh ach als het maar gezellig wasquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren SEXSC meet, beetje te veel gedronken
Muhahahaquote:
Kan wel kloppen. Ik ben van mezelf blond, dus donker verven gaat veel moeilijker dan lichter verven. Het is nu heel donkerbruin, maar als ik het nu in de blonde verf zou zetten, zou het zonder problemen gewoon weer licht worden. Het donker houden is een uitdaging.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja misschien omdat ik vroeger blond was.En dat denk ik ook, en in feite ontkleur ik het niet, wat eigenlijk wel moet om het goed te laten pakken
[..]
Ohhh ach als het maar gezellig was
[..]
Muhahaha![]()
Eindelijk weer met je Thiers-Issard.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Was ik mijn scheermes vergeten, vond ik een elektrisch ding van mijn broer. Er mee geprobeerd te scheren, maar er bleven nog heel wat plukken over en was echt lelijk. Toen 1 of ander wegwerpmesje gepakt. Halve gezicht opengehaald
Zal blij zijn als ik weer in Rotterdam me gewoon normaal kan scheren
Pics van je slagveld.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Was ik mijn scheermes vergeten, vond ik een elektrisch ding van mijn broer. Er mee geprobeerd te scheren, maar er bleven nog heel wat plukken over en was echt lelijk. Toen 1 of ander wegwerpmesje gepakt. Halve gezicht opengehaald
Het is een weekje vooruitgeschovenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je nog een berichtje gehoord?
Van uitstel komt afstelquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is een weekje vooruitgeschoven
Ramptoeristquote:
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het kaas als het een sausje is?
Daarom.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neeis echt niet om aan te zien
Ik zal voornamelijk naar je mooie ogen kijken, goed?quote:
Ik heb heul mooie ogenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal voornamelijk naar je mooie ogen kijken, goed?
En wat vind je jezelf leuker staan? Dat lichte of het donkere?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ik ben van mezelf blond, dus donker verven gaat veel moeilijker dan lichter verven. Het is nu heel donkerbruin, maar als ik het nu in de blonde verf zou zetten, zou het zonder problemen gewoon weer licht worden. Het donker houden is een uitdaging.
Maar je had je haar op één lengte geknipt. Moest er veel af?
Is dat positief nieuws?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is een weekje vooruitgeschoven
Ach zo zwaar til ik er niet aan hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
Is dat positief nieuws?
Ik hoop voor je dat het doorgaat
OH mooiquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach zo zwaar til ik er niet aan hoor
Wat is het onderwerp deze keer?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
Made in Holland is cool op National Geographic channel
Dance, misschien niet echt mijn ding. Wel tof ID&T hoe dat is ontstaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp deze keer?
Dat was het zekerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh ach als het maar gezellig was
[..]
Muhahaha![]()
Oh ID&T ? Dat is wel super tofquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dance, misschien niet echt mijn ding. Wel tof ID&T hoe dat is ontstaan
Pics. Dat is de enige manier.quote:
Het donkere is nog niet helemaal zoals ik het zou willen, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Blond staat me altijd wel, iedereen vindt het natuurlijk bij me ogen. Maar voorlopig hou ik donkere lokjes.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat vind je jezelf leuker staan? Dat lichte of het donkere?
cm of 5 en dan is het eigenlijk nog niet eens helemaal op 1 lengte eigenlijk, maar nog meer er van af en kreeg dan wel een erg kort koppie.
[..]
Is dat positief nieuws?
Ik hoop voor je dat het doorgaat
Niks van meegekregenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn er een paar gasten in Arnhem opgepakt.
Hoe krijgt iedereen het toch voor elkaar om zijn gezicht open te halen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja echt gaaf, hoe een idee dat zo klein gestart is nu zo ontzettend groot kan wordenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ID&T ? Dat is wel super tofIk heb nog laatst nog 'les' gehad van Duncan Stutterheim
Ik heb alleen een kindfoto waarop mijn ogen goed te zien zijn, maar de ogen veranderen natuurlijk niet. Is dat ook goed?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Pics. Dat is de enige manier.
[..]
Het donkere is nog niet helemaal zoals ik het zou willen, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Blond staat me altijd wel, iedereen vindt het natuurlijk bij me ogen. Maar voorlopig hou ik donkere lokjes.
Ik heb het ook ooit laten doen, op een lengte laten knippen. Ook in stapjes. Er waren namelijk laagjes ingeknipt, maar op zo'n slechte manier dat ik wel kon huilen, zo lelijk.Gelukkig zitten er nu mooiere laagjes in, maar een tijdlang heb ik het op één lengte gehouden omdat ik bang was voor een volgende ramp.
Beterschap jonge damequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:25 schreef sararaats het volgende:
![]()
Ik lig nog steeds ziek in bed![]()
Lurkmodus aan
Kinderfoto's zijn wel heel schattig altijd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kindfoto waarop mijn ogen goed te zien zijn, maar de ogen veranderen natuurlijk niet. Is dat ook goed?
Hoe wil je het dan hebben? Een warmere kleur of nog donkerder of?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Pics. Dat is de enige manier.
[..]
Het donkere is nog niet helemaal zoals ik het zou willen, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Blond staat me altijd wel, iedereen vindt het natuurlijk bij me ogen. Maar voorlopig hou ik donkere lokjes.
Ik heb het ook ooit laten doen, op een lengte laten knippen. Ook in stapjes. Er waren namelijk laagjes ingeknipt, maar op zo'n slechte manier dat ik wel kon huilen, zo lelijk.Gelukkig zitten er nu mooiere laagjes in, maar een tijdlang heb ik het op één lengte gehouden omdat ik bang was voor een volgende ramp.
DMquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderfoto's zijn wel heel schattig altijd.
over 2 weken is het dan klaar?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan hebben? Een warmere kleur of nog donkerder of?
Ja ik doe het nu dus in stapjesSteeds weer een laag weg laten knippen zeg maar
En ik wil daarna kijken of ik er iets nieuws/tofs in kan laten knippen.
Laat eens zien danquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderfoto's zijn wel heel schattig altijd.
De kleur was goed, maar het pakte niet overal even goed op mijn haar. Sommige punten waren bijna zwart en er komen nu al weer lichte stukken door heen. Dus een kwestie van een paar keer overheen verven. Maar de kleur is voorlopig goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan hebben? Een warmere kleur of nog donkerder of?
Ja ik doe het nu dus in stapjesSteeds weer een laag weg laten knippen zeg maar
En ik wil daarna kijken of ik er iets nieuws/tofs in kan laten knippen.
Ja inderdaad. Sensation is ook een super concept. En de holding waar ze nu onder vallen met Q-dance en b2s wat een miljoenenbedrijfquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt gaaf, hoe een idee dat zo klein gestart is nu zo ontzettend groot kan worden
Die pic ken ik al.quote:
Hoezo ken jij die al?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Die pic ken ik al.Was even vergeten dat jij dat was.
Inderdaad wel mooie oogjes.
Ik heb er van mij geen digitaal, anders had ik ze wel laten zien.quote:
Jammer alleen van al die drugsgebruikersquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sensation is ook een super concept. En de holding waar ze nu onder vallen met Q-dance en b2s wat een miljoenenbedrijf
Nee joh minstens 8/9 wekenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
over 2 weken is het dan klaar?
Heb je al advies gevraagd aan een kapster? Zij weten vaak wel of zo iets staat toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
De kleur was goed, maar het pakte niet overal even goed op mijn haar. Sommige punten waren bijna zwart en er komen nu al weer lichte stukken door heen. Dus een kwestie van een paar keer overheen verven. Maar de kleur is voorlopig goed.
Ik dacht er zelf aan om aan één kant een stukje bij m'n oor op te scheren, zodat de rest van het haar achter m'n oor valt. En aan de andere kant voor m'n oor. Maar ik weet niet of ik dat durf en of het staat.
Geen idee, volgens mij heb je 'm eerder laten zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo ken jij die al?
thanks
Dan moeten we dus vaker meeten, wil ik het eindresultaat zienquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh minstens 8/9 weken
[..]
Heb je al advies gevraagd aan een kapster? Zij weten vaak wel of zo iets staat toch?Wel een goed idee eigenlijk.
Nee, nog niet. Ik zag het vandaag pas en toen zat het in mijn hoofd. Eerst picjes kijken van wat ik precies wil en dan met de picjes naar de kapster. Die van mij is wel altijd heel eerlijk over of iets staat of niet, dat vind ik wel heel fijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh minstens 8/9 weken
[..]
Heb je al advies gevraagd aan een kapster? Zij weten vaak wel of zo iets staat toch?Wel een goed idee eigenlijk.
Heb ik jou op FB?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb je 'm eerder laten zien.
Daar doe je als organisatie weinig aan. Qlimax staan er ook honden, en beveiligers die voelden (zelf mn BH werd goed aangevoeldquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jammer alleen van al die drugsgebruikers![]()
Nam jij pillen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar doe je als organisatie weinig aan. Qlimax staan er ook honden, en beveiligers die voelden (zelf mn BH werd goed aangevoeld) en ik kon gewoon gebruiken
Je bent best knapquote:
Bizar dat zoiets kanquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sensation is ook een super concept. En de holding waar ze nu onder vallen met Q-dance en b2s wat een miljoenenbedrijf
Nope. Hebben?quote:
Dat hou je toch niet tegen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar doe je als organisatie weinig aan. Qlimax staan er ook honden, en beveiligers die voelden (zelf mn BH werd goed aangevoeld) en ik kon gewoon gebruiken
Uh, thanks?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent best knapen ik zie die vergelijking met kif
[..]
Bizar dat zoiets kan
Hahaha nou vooruit!quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moeten we dus vaker meeten, wil ik het eindresultaat zien
Ja zulke kapster zijn het beste. Ik heb nu eindelijk ook een kapster waar ik erg over tevreden ben.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik zag het vandaag pas en toen zat het in mijn hoofd. Eerst picjes kijken van wat ik precies wil en dan met de picjes naar de kapster. Die van mij is wel altijd heel eerlijk over of iets staat of niet, dat vind ik wel heel fijn.
kristalletje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nam jij pillen?
die beveiligers wilden gewoon tieten voelen
Prachtig als je een oprichter bentquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent best knapen ik zie die vergelijking met kif
[..]
Bizar dat zoiets kan
Dat ben ik met je eens. Ik vind zo een feest 100x prettiger dan soms een kroegquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hou je toch niet tegen.
En dan nog is de sfeer op die feesten relaxter als in de gemiddelde kroeg in een stad
Ik lijk op Herman Idolsquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh, thanks?
Haha ja daarom, geniaal wel
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha nou vooruit!
[..]
Ja zulke kapster zijn het beste. Ik heb nu eindelijk ook een kapster waar ik erg over tevreden ben.Weet je al een beetje wat je wil?
[..]
kristalletje.
T was een vrouw, maar dat zegt ook niet alles
[..]
Prachtig als je een oprichter bent
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik vind zo een feest 100x prettiger dan soms een kroeg
Dat bedrijven je opzoeken als je ergens solliciteert?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
Over facebook gesproken, ik kom het vaker tegen tegenwoordig, de facebookhossel van bedrijven.
Of je ze wilt liken bedoel je?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
Over facebook gesproken, ik kom het vaker tegen tegenwoordig, de facebookhossel van bedrijven.
Hehequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik lijk op Herman Idolsen octo
Niemand, dit gaat allemaal automatisch.quote:
Nee, gewoon kledingwinkels die dan hun facebook in je maag willen splitsen om op te hoogte te blijven van nieuwe kledij enzo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedrijven je opzoeken als je ergens solliciteert?
Dat had ik dus ook bij mijn sollicitatiegesprek
Erg hequote:
Ik ben ook iemand die het bijna niet gebruikt hoor max 1x per jaar en als het goed in mijn koppie isquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]had ik niet van jou verwacht
kloons van dannyquote:
Hoi Fera. Hoe is het met je?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand, dit gaat allemaal automatisch.
Nee, gewerkt. Hoorde het wel, de eindstand. Ik baal nu wel. Heb dus maar een ras pinda met uitjes gehaald.quote:
Oh dat. Ja daar heb ik eigenlijk nog geen last van gehadquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, gewoon kledingwinkels die dan hun facebook in je maag willen splitsen om op te hoogte te blijven van nieuwe kledij enzo.
Maarja, ik heb dus geen facebook. Dan krijg je echt van die rare gezichten te zien.
Ik dacht dat ik de enige was die daar last van had. Ik denk ook dat dat zomaar het een en ander kan verklaren.quote:
Oh dat zou ik nu ook wel lusten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Fera. Hoe is het met je?
[..]
Nee, gewerkt. Hoorde het wel, de eindstand. Ik baal nu wel. Heb dus maar een ras pinda met uitjes gehaald.
Wel goed hoor. De film was über. En we hebben eindelijk banken thuis.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Fera. Hoe is het met je?
[..]
Nee, gewerkt. Hoorde het wel, de eindstand. Ik baal nu wel. Heb dus maar een ras pinda met uitjes gehaald.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, gewoon kledingwinkels die dan hun facebook in je maag willen splitsen om op te hoogte te blijven van nieuwe kledij enzo.
Maarja, ik heb dus geen facebook. Dan krijg je echt van die rare gezichten te zien.
Heb ik ook. Net zoals quote-notificaties.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
Waarom ontvang ik DM's maar op één openstaand tabblad.
Ok danquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben ook iemand die het bijna niet gebruikt hoor max 1x per jaar en als het goed in mijn koppie is
[..]
kloons van danny
Daar denk ik anders overquote:
Ah, oké. Ik dacht dat het mijn browser was, maar het is FOK! weer. Ik zit hier te vaak, het lijkt net of er elke dag storingen zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die daar last van had. Ik denk ook dat dat zomaar het een en ander kan verklaren.
Nee dat klopt. Grapje is hooguit 3x leuk, en dan moet je gewoon kappen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar denk ik anders overniet heel grappig als dat 100 keer tegen je gezegd wordt
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik dacht dat het mijn browser was, maar het is FOK! weer. Ik zit hier te vaak, het lijkt net of er elke dag storingen zijn.
Ik krijg nu alleen DM's van jou hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Jullie krijgen zeker bergen vol DM's. hier werkt ie prima hoor
Verkapte-kijk-mij-populair-zijn-post.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
Waarom ontvang ik DM's maar op één openstaand tabblad.
Uiteraard. Andere mensen zijn niet echt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
Kaneel dit is echt, de wereld om ons heel is een illusie
Ach, ik ben het inmiddels gewend. Ajax is gewoon bij vlagen ruk. Het is niet anders. Hopen dat we Europa-League halen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nu ook wel lusten.
Wees maar blij dat Vitesse niet scherp was.
Ja, de film is een aanradertje?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel goed hoor. De film was über. En we hebben eindelijk banken thuis.
Hoe is het met jou? Stuk beter als gisteren, hoop ik.
Waarom saai?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ok dan
Ik gebruik nooit drugs en rook ook niet, drink alleen af en toe een beetje alcoholHeel saai eigenlijk dus
Is dit een verkapt dm-mij-nou-eens-post?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Jullie krijgen zeker bergen vol DM's. hier werkt ie prima hoor
Hm vreemd, hier werkt het welquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg nu alleen DM's van jou hoor.
Nee, eigenlijk gewoon een kijk-mij-eens-jaloers-zijn postquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Flippiee het volgende:
Is dit een verkapt dm-mij-nou-eens-post?
paprika. naturel is ook zo naturelquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, lekkerPaprika of naturel?
quote:
Die was al aan jou gerichtquote:
Ahwquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk gewoon een kijk-mij-eens-jaloers-zijn post.
![]()
Nu nog een zak Croky bolognese chips openmaken, en de avond is compleet.quote:
Valt wel mee hoor, met die populariteit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-populair-zijn-post.
[..]
Uiteraard. Andere mensen zijn niet echt.
[..]
Ach, ik ben het inmiddels gewend. Ajax is gewoon bij vlagen ruk. Het is niet anders. Hopen dat we Europa-League halen.
[..]
Ja, de film is een aanradertje?
Ga ik er misschien ook heen volgende week.
Ja, stukken beter. Vandaag een meisje aangeraakt
Oke de rooie pil genomen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-populair-zijn-post.
[..]
Uiteraard. Andere mensen zijn niet echt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Vraagt mijn broer meteen op FB:
Wie is Fera?
Is dat je nieuwe chick?
Big brother is watching you
Gingen jullie op date?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft niet meer nu jij mijn FOK! vriendinnetje bent![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
paprika. naturel is ook zo naturel
Ik zou voor de grap jullie relatiestatus veranderenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoiets had ik laatst ook met m'n vader.
Grote broers blijven grote broersquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoiets had ik laatst ook met m'n vader.
Mijn zusje was ook al nieuwsgierig naar een bepaald iemand die ik op FB hebquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Grote broers blijven grote broers![]()
Waar had je het dan met je Pa over?
Had ik over heen gelezen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Die was al aan jou gericht
[..]
Ahw![]()
Een glaasje vodka wordt al ingeschonken. Het kan alleen nog beter worden als Twi online komt en als Loka haar dm beantwoord.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu nog een zak Croky bolognese chips openmaken, en de avond is compleet.
Wat voor meet was er?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima. Beetje uitbrakken van de meet van gisteren.
Hoe is het bij jou?
Ik vind vast wel iemand om mee te gaan dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, met die populariteit.
Ja, zeker doen. Ik vond hem veel beter dan de vorige Bond. Iets minder schieten en harde actie, maar wel hartstikke spannend. Daar hou ik van.
Wie heb je aangeraakt dan?
mijn broertje intereseert dat geen zakquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje was ook al nieuwsgierig naar een bepaald iemand die ik op FB heb
Over dat ik bij Kaneel bleef een tijdje. Hij meteen vragen hoe serieus de relatie was enz.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Grote broers blijven grote broers![]()
Waar had je het dan met je Pa over?
Dat klinkt erg sarcastisch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu nog een zak Croky bolognese chips openmaken, en de avond is compleet.
Oh maken we het officieel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft niet meer nu jij mijn FOK! vriendinnetje bent![]()
![]()
.
hahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Over dat ik bij Kaneel bleef een tijdje. Hij meteen vragen hoe serieus de relatie was enz.Terwijl ik dat woord niet eens in de mond heb genomen.
Goede zinskeuzequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Over dat ik bij Kaneel bleef een tijdje. Hij meteen vragen hoe serieus de relatie was enz.Terwijl ik dat woord niet eens in de mond heb genomen.
Was ze zo leuk?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik over heen gelezen.
Hoe is het met je?Beter dan gisteren?
[..]
Een glaasje vodka wordt al ingeschonken. Het kan alleen nog beter worden als Twi online komt en als Loka haar dm beantwoord.
[..]
Wat voor meet was er?
Goed. Moe maar voldaan. Hard gewerkt, maar leuk geweest.
[..]
Ik vind vast wel iemand om mee te gaan dan.
Een collegatje. Ze was erg aanrakerig, maar dat vond ik niet zo erg.
Ook nog een paar keer geknuffeld. Vreemd wel, had haar voor vandaag nog nooit gesproken.
quote:
En dan vind je het niet erg als ik binnekort Flips ga meeten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat had je gisteren toch al gedaan?![]()
Naar het is ingewikkeld, en dat gewoon 1 dagje ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]Om hem op een dwaalspoor te brengen?
Nee hoor, ik ben niet zo bezitteringquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan vind je het niet erg als ik binnekort Flips ga meeten?
Is het vodka waar ik trots op kan zijn? Overigens heb ik nog zo'n кедровица gekocht maar dan met honingding erin. Ben benieuwd hoe dat gaat wezen, ook in chocolademelk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een glaasje vodka wordt al ingeschonken. Het kan alleen nog beter worden als Twi online komt en als Loka haar dm beantwoord.
[..]
Hoi Roy, jij ook hier? Als ik zwaai kun je misschien mijn hand zien, zo dichtbij woon ik nu weer.quote:
You Fool!quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet zo bezittering
Krijg je meteen allemaal roddels op FOK!, aangezien de helft van mijn vriendjes FOK!kers zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Naar het is ingewikkeld, en dat gewoon 1 dagje ofzo
Meet van hier. Met Samzz, Rokje, Tams, Quickie en haar buurman?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat voor meet was er?
Goed. Moe maar voldaan. Hard gewerkt, maar leuk geweest.
[..]
Ik vind vast wel iemand om mee te gaan dan.
Een collegatje. Ze was erg aanrakerig, maar dat vond ik niet zo erg.
Ook nog een paar keer geknuffeld. Vreemd wel, had haar voor vandaag nog nooit gesproken.
ik las het ja, weer in het mooie land van Maas en Waalquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoi Roy, jij ook hier? Als ik zwaai kun je misschien mijn hand zien, zo dichtbij woon ik nu weer.
hehehequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Krijg je meteen allemaal roddels op FOK!, aangezien de helft van mijn vriendjes FOK!kers zijn.
Geeft niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja wel maar nog niet helemaal het vriendje/vriendinnetje gedeelte.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat had je gisteren toch al gedaan?![]()
Nee, niet eens. Niet iemand waar ik op zou vallen. Maar ze was gewoon erg spontaan enzo. Was er zelf een beetje door verbaasd. Maar ze heeft ook een vriendje, dus het zou helemaal niks hebben uitgemaakt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Was ze zo leuk?Maar je hebt dus vooruitgang geboekt. Altijd goed.
Nee, geen goede vodka. Met honing? Dat klinkt best lekker. Laat me weten hoe het is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het vodka waar ik trots op kan zijn? Overigens heb ik nog zo'n кедровица gekocht maar dan met honingding erin. Ben benieuwd hoe dat gaat wezen, ook in chocolademelk.
Ow wat was het dan wel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
Ja wel maar nog niet helemaal het vriendje/vriendinnetje gedeelte.
quote:
Mooi is anders.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik las het ja, weer in het mooie land van Maas en Waal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi is anders.Zo geweldig vind ik het hier niet, eigenlijk. Ik hoop dat ik snel weer in een stad woon.
Maar het huis is wel heel tof. En mijn moeder maakt morgen mijn lievelingseten, haar eigen lasagne.
Die van mij ook niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
mijn broertje intereseert dat geen zak
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Ik zoek op shit just got real.
Krijg ik ditWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Misschien moeten we hem samen opklokken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen goede vodka. Met honing? Dat klinkt best lekker. Laat me weten hoe het is.
Neequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
Wacht wat? Flips en muhaha zijn een stelletje?
ja dat snap ik wel, zit er ook steeds meer aan te denken om weg te gaan hierquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi is anders.Zo geweldig vind ik het hier niet, eigenlijk. Ik hoop dat ik snel weer in een stad woon.
Maar het huis is wel heel tof. En mijn moeder maakt morgen mijn lievelingseten, haar eigen lasagne.
Dat klinkt als een goed plan, mijn beste. Welke dagen zijn jij en de fles beschikbaar?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem samen opklokken.
Krijg ik ditDie moet je aan Loka sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is wel iets voor haar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ah, op die manier. Ik moet zeggen dat omgang met spontane mensen mij altijd wel heeft geholpen uit m'n schulpje te komen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Niet iemand waar ik op zou vallen. Maar ze was gewoon erg spontaan enzo. Was er zelf een beetje door verbaasd. Maar ze heeft ook een vriendje, dus het zou helemaal niks hebben uitgemaakt.
Ze heeft me wel wat roddels vertelt over 2 collega's die haar probeerden te versieren.
[..]
Nee, geen goede vodka. Met honing? Dat klinkt best lekker. Laat me weten hoe het is.
Nouu jij vond het te snel gaan dus we zouden het rustig aan doen enzo maar ik had je wel alvast geclaimd.quote:
My Little Pornoquote:
Krijg ik ditBronies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook wel eens zoiets gezien.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Oow ja het begint weer te dagenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouu jij vond het te snel gaan dus we zouden het rustig aan doen enzo maar ik had je wel alvast geclaimd.
Waar wil je heen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel, zit er ook steeds meer aan te denken om weg te gaan hier
Nog niet, Muhahaha vond het te snel gaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
Wacht wat? Flips en muhaha zijn een stelletje?
Voor ik weer te snel ga, wat is deze stap dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow ja het begint weer te dagen. Nou we zijn nu alweer wat verder en ik ben klaar voor de volgende stap
![]()
je bent gedumptquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet, Muhahaha vond het te snel gaan.
[..]
Voor ik weer te snel ga, wat is deze stap dan?
Nou na claimen komen de zoentjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
En onze ingewikkelde relatie dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je bent gedumpt
Zal ik je troosten met B&J en chocorum?
Dat zou je sowieso al toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je bent gedumpt
Zal ik je troosten met B&J en chocorum?
Zoentjes zijn fijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou na claimen komen de zoentjes![]()
Dat is een status op FBquote:
Ja, maar nu 2xquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou je sowieso al toch?
[..]
Zoentjes zijn fijnLeuke stap wel
In principe dus welquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Oei, dit is wel erg concreet. Ik kan a.s. zondag wel daar ik maandag vrij heb genomen (volgens mij weten ze het op het werk nog nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed plan, mijn beste. Welke dagen zijn jij en de fles beschikbaar?
Wat op Facebook staat is echt.quote:
Ik ben er nog steeds verbaasd over. Maar ik ben wel een soort van trots. Vroeger zou ik meer afstand hebben genomen gelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik moet zeggen dat omgang met spontane mensen mij altijd wel heeft geholpen uit m'n schulpje te komen.Misschien dat het jou dus ook helpt met meer aanraken enz.
Van wie krijg je dat dan?quote:
We zetten het even op een laag pitje dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, dit is wel erg concreet. Ik kan a.s. zondag wel daar ik maandag vrij heb genomen (volgens mij weten ze het op het werk nog niet) en verder moet ik nog overpeinzen.
Probeer je me jaloers te maken?quote:
Hoe kun je vodka nu op een laag pitje zetten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zetten het even op een laag pitje dan.
Mag Flipsje dan ook komen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |