Ik zal voornamelijk naar je mooie ogen kijken, goed?quote:
Ik heb heul mooie ogenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal voornamelijk naar je mooie ogen kijken, goed?
En wat vind je jezelf leuker staan? Dat lichte of het donkere?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ik ben van mezelf blond, dus donker verven gaat veel moeilijker dan lichter verven. Het is nu heel donkerbruin, maar als ik het nu in de blonde verf zou zetten, zou het zonder problemen gewoon weer licht worden. Het donker houden is een uitdaging.
Maar je had je haar op één lengte geknipt. Moest er veel af?
Is dat positief nieuws?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is een weekje vooruitgeschoven
Ach zo zwaar til ik er niet aan hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
Is dat positief nieuws?
Ik hoop voor je dat het doorgaat
OH mooiquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach zo zwaar til ik er niet aan hoor
Wat is het onderwerp deze keer?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
Made in Holland is cool op National Geographic channel
Dance, misschien niet echt mijn ding. Wel tof ID&T hoe dat is ontstaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp deze keer?
Dat was het zekerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh ach als het maar gezellig was
[..]
Muhahaha![]()
Oh ID&T ? Dat is wel super tofquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dance, misschien niet echt mijn ding. Wel tof ID&T hoe dat is ontstaan
Pics. Dat is de enige manier.quote:
Het donkere is nog niet helemaal zoals ik het zou willen, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Blond staat me altijd wel, iedereen vindt het natuurlijk bij me ogen. Maar voorlopig hou ik donkere lokjes.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat vind je jezelf leuker staan? Dat lichte of het donkere?
cm of 5 en dan is het eigenlijk nog niet eens helemaal op 1 lengte eigenlijk, maar nog meer er van af en kreeg dan wel een erg kort koppie.
[..]
Is dat positief nieuws?
Ik hoop voor je dat het doorgaat
Niks van meegekregenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn er een paar gasten in Arnhem opgepakt.
Hoe krijgt iedereen het toch voor elkaar om zijn gezicht open te halen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Was ik mijn scheermes vergeten, vond ik een elektrisch ding van mijn broer. Er mee geprobeerd te scheren, maar er bleven nog heel wat plukken over en was echt lelijk. Toen 1 of ander wegwerpmesje gepakt. Halve gezicht opengehaald
Zal blij zijn als ik weer in Rotterdam me gewoon normaal kan scheren
Ja echt gaaf, hoe een idee dat zo klein gestart is nu zo ontzettend groot kan wordenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ID&T ? Dat is wel super tofIk heb nog laatst nog 'les' gehad van Duncan Stutterheim
Ik heb alleen een kindfoto waarop mijn ogen goed te zien zijn, maar de ogen veranderen natuurlijk niet. Is dat ook goed?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Pics. Dat is de enige manier.
[..]
Het donkere is nog niet helemaal zoals ik het zou willen, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Blond staat me altijd wel, iedereen vindt het natuurlijk bij me ogen. Maar voorlopig hou ik donkere lokjes.
Ik heb het ook ooit laten doen, op een lengte laten knippen. Ook in stapjes. Er waren namelijk laagjes ingeknipt, maar op zo'n slechte manier dat ik wel kon huilen, zo lelijk.Gelukkig zitten er nu mooiere laagjes in, maar een tijdlang heb ik het op één lengte gehouden omdat ik bang was voor een volgende ramp.
Beterschap jonge damequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:25 schreef sararaats het volgende:
![]()
Ik lig nog steeds ziek in bed![]()
Lurkmodus aan
Kinderfoto's zijn wel heel schattig altijd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kindfoto waarop mijn ogen goed te zien zijn, maar de ogen veranderen natuurlijk niet. Is dat ook goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |