Ik ken het ook pas sinds een paar dagen eigenlijk. Een vriendin van m'n moeder kwam er mee aanzetten. Het is echt heel lekker.quote:
Waarom noemen ze het kaas als het een sausje is?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sausje van de Zuivelhoeve met knoflooksaus, kruidenkaas en iets van komkommer of zo. Echt vet lekker.
Kom je het brengen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken het ook pas sinds een paar dagen eigenlijk. Een vriendin van m'n moeder kwam er mee aanzetten. Het is echt heel lekker.
Joppiesausquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
De beste sausjes komen uit Twente. Joppiesaus en heksenkaas
.
Joppiesausquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
De beste sausjes komen uit Twente. Joppiesaus en heksenkaas
.
Yo Kif, was je opgepakt gisteren?quote:
Ik heb nog maar 'n likje in de koelkast, daar kan ik niet mee aankomen.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 'n likje in de koelkast, daar kan ik niet mee aankomen.
Opgepakt? Nee, hoezo dat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Joppiesaus
[..]
Yo Kif, was je opgepakt gisteren?
Nouja misschien omdat ik vroeger blond was.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel apart, dat jouw donkerbruine haar zo makkelijk lichter te verven is. Misschien pakte het minder goed omdat het geen permanente verf is?
Ohhh ach als het maar gezellig wasquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren SEXSC meet, beetje te veel gedronken
Muhahahaquote:
Kan wel kloppen. Ik ben van mezelf blond, dus donker verven gaat veel moeilijker dan lichter verven. Het is nu heel donkerbruin, maar als ik het nu in de blonde verf zou zetten, zou het zonder problemen gewoon weer licht worden. Het donker houden is een uitdaging.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja misschien omdat ik vroeger blond was.En dat denk ik ook, en in feite ontkleur ik het niet, wat eigenlijk wel moet om het goed te laten pakken
[..]
Ohhh ach als het maar gezellig was
[..]
Muhahaha![]()
Eindelijk weer met je Thiers-Issard.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Was ik mijn scheermes vergeten, vond ik een elektrisch ding van mijn broer. Er mee geprobeerd te scheren, maar er bleven nog heel wat plukken over en was echt lelijk. Toen 1 of ander wegwerpmesje gepakt. Halve gezicht opengehaald
Zal blij zijn als ik weer in Rotterdam me gewoon normaal kan scheren
Pics van je slagveld.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Was ik mijn scheermes vergeten, vond ik een elektrisch ding van mijn broer. Er mee geprobeerd te scheren, maar er bleven nog heel wat plukken over en was echt lelijk. Toen 1 of ander wegwerpmesje gepakt. Halve gezicht opengehaald
Het is een weekje vooruitgeschovenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je nog een berichtje gehoord?
Van uitstel komt afstelquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is een weekje vooruitgeschoven
Ramptoeristquote:
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het kaas als het een sausje is?
Daarom.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neeis echt niet om aan te zien
Ik zal voornamelijk naar je mooie ogen kijken, goed?quote:
Ik heb heul mooie ogenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal voornamelijk naar je mooie ogen kijken, goed?
En wat vind je jezelf leuker staan? Dat lichte of het donkere?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ik ben van mezelf blond, dus donker verven gaat veel moeilijker dan lichter verven. Het is nu heel donkerbruin, maar als ik het nu in de blonde verf zou zetten, zou het zonder problemen gewoon weer licht worden. Het donker houden is een uitdaging.
Maar je had je haar op één lengte geknipt. Moest er veel af?
Is dat positief nieuws?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is een weekje vooruitgeschoven
Ach zo zwaar til ik er niet aan hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
Is dat positief nieuws?
Ik hoop voor je dat het doorgaat
OH mooiquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach zo zwaar til ik er niet aan hoor
Wat is het onderwerp deze keer?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
Made in Holland is cool op National Geographic channel
Dance, misschien niet echt mijn ding. Wel tof ID&T hoe dat is ontstaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp deze keer?
Dat was het zekerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh ach als het maar gezellig was
[..]
Muhahaha![]()
Oh ID&T ? Dat is wel super tofquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dance, misschien niet echt mijn ding. Wel tof ID&T hoe dat is ontstaan
Pics. Dat is de enige manier.quote:
Het donkere is nog niet helemaal zoals ik het zou willen, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Blond staat me altijd wel, iedereen vindt het natuurlijk bij me ogen. Maar voorlopig hou ik donkere lokjes.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat vind je jezelf leuker staan? Dat lichte of het donkere?
cm of 5 en dan is het eigenlijk nog niet eens helemaal op 1 lengte eigenlijk, maar nog meer er van af en kreeg dan wel een erg kort koppie.
[..]
Is dat positief nieuws?
Ik hoop voor je dat het doorgaat
Niks van meegekregenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn er een paar gasten in Arnhem opgepakt.
Hoe krijgt iedereen het toch voor elkaar om zijn gezicht open te halen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja echt gaaf, hoe een idee dat zo klein gestart is nu zo ontzettend groot kan wordenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ID&T ? Dat is wel super tofIk heb nog laatst nog 'les' gehad van Duncan Stutterheim
Ik heb alleen een kindfoto waarop mijn ogen goed te zien zijn, maar de ogen veranderen natuurlijk niet. Is dat ook goed?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Pics. Dat is de enige manier.
[..]
Het donkere is nog niet helemaal zoals ik het zou willen, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Blond staat me altijd wel, iedereen vindt het natuurlijk bij me ogen. Maar voorlopig hou ik donkere lokjes.
Ik heb het ook ooit laten doen, op een lengte laten knippen. Ook in stapjes. Er waren namelijk laagjes ingeknipt, maar op zo'n slechte manier dat ik wel kon huilen, zo lelijk.Gelukkig zitten er nu mooiere laagjes in, maar een tijdlang heb ik het op één lengte gehouden omdat ik bang was voor een volgende ramp.
Beterschap jonge damequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:25 schreef sararaats het volgende:
![]()
Ik lig nog steeds ziek in bed![]()
Lurkmodus aan
Kinderfoto's zijn wel heel schattig altijd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kindfoto waarop mijn ogen goed te zien zijn, maar de ogen veranderen natuurlijk niet. Is dat ook goed?
Hoe wil je het dan hebben? Een warmere kleur of nog donkerder of?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Pics. Dat is de enige manier.
[..]
Het donkere is nog niet helemaal zoals ik het zou willen, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Blond staat me altijd wel, iedereen vindt het natuurlijk bij me ogen. Maar voorlopig hou ik donkere lokjes.
Ik heb het ook ooit laten doen, op een lengte laten knippen. Ook in stapjes. Er waren namelijk laagjes ingeknipt, maar op zo'n slechte manier dat ik wel kon huilen, zo lelijk.Gelukkig zitten er nu mooiere laagjes in, maar een tijdlang heb ik het op één lengte gehouden omdat ik bang was voor een volgende ramp.
DMquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderfoto's zijn wel heel schattig altijd.
over 2 weken is het dan klaar?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan hebben? Een warmere kleur of nog donkerder of?
Ja ik doe het nu dus in stapjesSteeds weer een laag weg laten knippen zeg maar
En ik wil daarna kijken of ik er iets nieuws/tofs in kan laten knippen.
Laat eens zien danquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderfoto's zijn wel heel schattig altijd.
De kleur was goed, maar het pakte niet overal even goed op mijn haar. Sommige punten waren bijna zwart en er komen nu al weer lichte stukken door heen. Dus een kwestie van een paar keer overheen verven. Maar de kleur is voorlopig goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan hebben? Een warmere kleur of nog donkerder of?
Ja ik doe het nu dus in stapjesSteeds weer een laag weg laten knippen zeg maar
En ik wil daarna kijken of ik er iets nieuws/tofs in kan laten knippen.
Ja inderdaad. Sensation is ook een super concept. En de holding waar ze nu onder vallen met Q-dance en b2s wat een miljoenenbedrijfquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt gaaf, hoe een idee dat zo klein gestart is nu zo ontzettend groot kan worden
Die pic ken ik al.quote:
Hoezo ken jij die al?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Die pic ken ik al.Was even vergeten dat jij dat was.
Inderdaad wel mooie oogjes.
Ik heb er van mij geen digitaal, anders had ik ze wel laten zien.quote:
Jammer alleen van al die drugsgebruikersquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sensation is ook een super concept. En de holding waar ze nu onder vallen met Q-dance en b2s wat een miljoenenbedrijf
Nee joh minstens 8/9 wekenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
over 2 weken is het dan klaar?
Heb je al advies gevraagd aan een kapster? Zij weten vaak wel of zo iets staat toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
De kleur was goed, maar het pakte niet overal even goed op mijn haar. Sommige punten waren bijna zwart en er komen nu al weer lichte stukken door heen. Dus een kwestie van een paar keer overheen verven. Maar de kleur is voorlopig goed.
Ik dacht er zelf aan om aan één kant een stukje bij m'n oor op te scheren, zodat de rest van het haar achter m'n oor valt. En aan de andere kant voor m'n oor. Maar ik weet niet of ik dat durf en of het staat.
Geen idee, volgens mij heb je 'm eerder laten zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo ken jij die al?
thanks
Dan moeten we dus vaker meeten, wil ik het eindresultaat zienquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh minstens 8/9 weken
[..]
Heb je al advies gevraagd aan een kapster? Zij weten vaak wel of zo iets staat toch?Wel een goed idee eigenlijk.
Nee, nog niet. Ik zag het vandaag pas en toen zat het in mijn hoofd. Eerst picjes kijken van wat ik precies wil en dan met de picjes naar de kapster. Die van mij is wel altijd heel eerlijk over of iets staat of niet, dat vind ik wel heel fijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh minstens 8/9 weken
[..]
Heb je al advies gevraagd aan een kapster? Zij weten vaak wel of zo iets staat toch?Wel een goed idee eigenlijk.
Heb ik jou op FB?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb je 'm eerder laten zien.
Daar doe je als organisatie weinig aan. Qlimax staan er ook honden, en beveiligers die voelden (zelf mn BH werd goed aangevoeldquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jammer alleen van al die drugsgebruikers![]()
Nam jij pillen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar doe je als organisatie weinig aan. Qlimax staan er ook honden, en beveiligers die voelden (zelf mn BH werd goed aangevoeld) en ik kon gewoon gebruiken
Je bent best knapquote:
Bizar dat zoiets kanquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sensation is ook een super concept. En de holding waar ze nu onder vallen met Q-dance en b2s wat een miljoenenbedrijf
Nope. Hebben?quote:
Dat hou je toch niet tegen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar doe je als organisatie weinig aan. Qlimax staan er ook honden, en beveiligers die voelden (zelf mn BH werd goed aangevoeld) en ik kon gewoon gebruiken
Uh, thanks?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent best knapen ik zie die vergelijking met kif
[..]
Bizar dat zoiets kan
Hahaha nou vooruit!quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moeten we dus vaker meeten, wil ik het eindresultaat zien
Ja zulke kapster zijn het beste. Ik heb nu eindelijk ook een kapster waar ik erg over tevreden ben.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik zag het vandaag pas en toen zat het in mijn hoofd. Eerst picjes kijken van wat ik precies wil en dan met de picjes naar de kapster. Die van mij is wel altijd heel eerlijk over of iets staat of niet, dat vind ik wel heel fijn.
kristalletje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nam jij pillen?
die beveiligers wilden gewoon tieten voelen
Prachtig als je een oprichter bentquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent best knapen ik zie die vergelijking met kif
[..]
Bizar dat zoiets kan
Dat ben ik met je eens. Ik vind zo een feest 100x prettiger dan soms een kroegquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hou je toch niet tegen.
En dan nog is de sfeer op die feesten relaxter als in de gemiddelde kroeg in een stad
Ik lijk op Herman Idolsquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh, thanks?
Haha ja daarom, geniaal wel
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha nou vooruit!
[..]
Ja zulke kapster zijn het beste. Ik heb nu eindelijk ook een kapster waar ik erg over tevreden ben.Weet je al een beetje wat je wil?
[..]
kristalletje.
T was een vrouw, maar dat zegt ook niet alles
[..]
Prachtig als je een oprichter bent
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik vind zo een feest 100x prettiger dan soms een kroeg
Dat bedrijven je opzoeken als je ergens solliciteert?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
Over facebook gesproken, ik kom het vaker tegen tegenwoordig, de facebookhossel van bedrijven.
Of je ze wilt liken bedoel je?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
Over facebook gesproken, ik kom het vaker tegen tegenwoordig, de facebookhossel van bedrijven.
Hehequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik lijk op Herman Idolsen octo
Niemand, dit gaat allemaal automatisch.quote:
Nee, gewoon kledingwinkels die dan hun facebook in je maag willen splitsen om op te hoogte te blijven van nieuwe kledij enzo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedrijven je opzoeken als je ergens solliciteert?
Dat had ik dus ook bij mijn sollicitatiegesprek
Erg hequote:
Ik ben ook iemand die het bijna niet gebruikt hoor max 1x per jaar en als het goed in mijn koppie isquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]had ik niet van jou verwacht
kloons van dannyquote:
Hoi Fera. Hoe is het met je?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand, dit gaat allemaal automatisch.
Nee, gewerkt. Hoorde het wel, de eindstand. Ik baal nu wel. Heb dus maar een ras pinda met uitjes gehaald.quote:
Oh dat. Ja daar heb ik eigenlijk nog geen last van gehadquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, gewoon kledingwinkels die dan hun facebook in je maag willen splitsen om op te hoogte te blijven van nieuwe kledij enzo.
Maarja, ik heb dus geen facebook. Dan krijg je echt van die rare gezichten te zien.
Ik dacht dat ik de enige was die daar last van had. Ik denk ook dat dat zomaar het een en ander kan verklaren.quote:
Oh dat zou ik nu ook wel lusten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Fera. Hoe is het met je?
[..]
Nee, gewerkt. Hoorde het wel, de eindstand. Ik baal nu wel. Heb dus maar een ras pinda met uitjes gehaald.
Wel goed hoor. De film was über. En we hebben eindelijk banken thuis.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Fera. Hoe is het met je?
[..]
Nee, gewerkt. Hoorde het wel, de eindstand. Ik baal nu wel. Heb dus maar een ras pinda met uitjes gehaald.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, gewoon kledingwinkels die dan hun facebook in je maag willen splitsen om op te hoogte te blijven van nieuwe kledij enzo.
Maarja, ik heb dus geen facebook. Dan krijg je echt van die rare gezichten te zien.
Heb ik ook. Net zoals quote-notificaties.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
Waarom ontvang ik DM's maar op één openstaand tabblad.
Ok danquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben ook iemand die het bijna niet gebruikt hoor max 1x per jaar en als het goed in mijn koppie is
[..]
kloons van danny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |