Hoe wil je het dan hebben? Een warmere kleur of nog donkerder of?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Pics. Dat is de enige manier.
[..]
Het donkere is nog niet helemaal zoals ik het zou willen, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Blond staat me altijd wel, iedereen vindt het natuurlijk bij me ogen. Maar voorlopig hou ik donkere lokjes.
Ik heb het ook ooit laten doen, op een lengte laten knippen. Ook in stapjes. Er waren namelijk laagjes ingeknipt, maar op zo'n slechte manier dat ik wel kon huilen, zo lelijk.Gelukkig zitten er nu mooiere laagjes in, maar een tijdlang heb ik het op één lengte gehouden omdat ik bang was voor een volgende ramp.
DMquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderfoto's zijn wel heel schattig altijd.
over 2 weken is het dan klaar?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan hebben? Een warmere kleur of nog donkerder of?
Ja ik doe het nu dus in stapjesSteeds weer een laag weg laten knippen zeg maar
En ik wil daarna kijken of ik er iets nieuws/tofs in kan laten knippen.
Laat eens zien danquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderfoto's zijn wel heel schattig altijd.
De kleur was goed, maar het pakte niet overal even goed op mijn haar. Sommige punten waren bijna zwart en er komen nu al weer lichte stukken door heen. Dus een kwestie van een paar keer overheen verven. Maar de kleur is voorlopig goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan hebben? Een warmere kleur of nog donkerder of?
Ja ik doe het nu dus in stapjesSteeds weer een laag weg laten knippen zeg maar
En ik wil daarna kijken of ik er iets nieuws/tofs in kan laten knippen.
Ja inderdaad. Sensation is ook een super concept. En de holding waar ze nu onder vallen met Q-dance en b2s wat een miljoenenbedrijfquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt gaaf, hoe een idee dat zo klein gestart is nu zo ontzettend groot kan worden
Die pic ken ik al.quote:
Hoezo ken jij die al?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Die pic ken ik al.Was even vergeten dat jij dat was.
Inderdaad wel mooie oogjes.
Ik heb er van mij geen digitaal, anders had ik ze wel laten zien.quote:
Jammer alleen van al die drugsgebruikersquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sensation is ook een super concept. En de holding waar ze nu onder vallen met Q-dance en b2s wat een miljoenenbedrijf
Nee joh minstens 8/9 wekenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
over 2 weken is het dan klaar?
Heb je al advies gevraagd aan een kapster? Zij weten vaak wel of zo iets staat toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
De kleur was goed, maar het pakte niet overal even goed op mijn haar. Sommige punten waren bijna zwart en er komen nu al weer lichte stukken door heen. Dus een kwestie van een paar keer overheen verven. Maar de kleur is voorlopig goed.
Ik dacht er zelf aan om aan één kant een stukje bij m'n oor op te scheren, zodat de rest van het haar achter m'n oor valt. En aan de andere kant voor m'n oor. Maar ik weet niet of ik dat durf en of het staat.
Geen idee, volgens mij heb je 'm eerder laten zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo ken jij die al?
thanks
Dan moeten we dus vaker meeten, wil ik het eindresultaat zienquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh minstens 8/9 weken
[..]
Heb je al advies gevraagd aan een kapster? Zij weten vaak wel of zo iets staat toch?Wel een goed idee eigenlijk.
Nee, nog niet. Ik zag het vandaag pas en toen zat het in mijn hoofd. Eerst picjes kijken van wat ik precies wil en dan met de picjes naar de kapster. Die van mij is wel altijd heel eerlijk over of iets staat of niet, dat vind ik wel heel fijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh minstens 8/9 weken
[..]
Heb je al advies gevraagd aan een kapster? Zij weten vaak wel of zo iets staat toch?Wel een goed idee eigenlijk.
Heb ik jou op FB?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb je 'm eerder laten zien.
Daar doe je als organisatie weinig aan. Qlimax staan er ook honden, en beveiligers die voelden (zelf mn BH werd goed aangevoeldquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jammer alleen van al die drugsgebruikers![]()
Nam jij pillen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar doe je als organisatie weinig aan. Qlimax staan er ook honden, en beveiligers die voelden (zelf mn BH werd goed aangevoeld) en ik kon gewoon gebruiken
Je bent best knapquote:
Bizar dat zoiets kanquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sensation is ook een super concept. En de holding waar ze nu onder vallen met Q-dance en b2s wat een miljoenenbedrijf
Nope. Hebben?quote:
Dat hou je toch niet tegen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar doe je als organisatie weinig aan. Qlimax staan er ook honden, en beveiligers die voelden (zelf mn BH werd goed aangevoeld) en ik kon gewoon gebruiken
Uh, thanks?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent best knapen ik zie die vergelijking met kif
[..]
Bizar dat zoiets kan
Hahaha nou vooruit!quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moeten we dus vaker meeten, wil ik het eindresultaat zien
Ja zulke kapster zijn het beste. Ik heb nu eindelijk ook een kapster waar ik erg over tevreden ben.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik zag het vandaag pas en toen zat het in mijn hoofd. Eerst picjes kijken van wat ik precies wil en dan met de picjes naar de kapster. Die van mij is wel altijd heel eerlijk over of iets staat of niet, dat vind ik wel heel fijn.
kristalletje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nam jij pillen?
die beveiligers wilden gewoon tieten voelen
Prachtig als je een oprichter bentquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent best knapen ik zie die vergelijking met kif
[..]
Bizar dat zoiets kan
Dat ben ik met je eens. Ik vind zo een feest 100x prettiger dan soms een kroegquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hou je toch niet tegen.
En dan nog is de sfeer op die feesten relaxter als in de gemiddelde kroeg in een stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |