Oow ja het begint weer te dagenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouu jij vond het te snel gaan dus we zouden het rustig aan doen enzo maar ik had je wel alvast geclaimd.
Waar wil je heen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel, zit er ook steeds meer aan te denken om weg te gaan hier
Nog niet, Muhahaha vond het te snel gaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
Wacht wat? Flips en muhaha zijn een stelletje?
Voor ik weer te snel ga, wat is deze stap dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow ja het begint weer te dagen. Nou we zijn nu alweer wat verder en ik ben klaar voor de volgende stap
![]()
je bent gedumptquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet, Muhahaha vond het te snel gaan.
[..]
Voor ik weer te snel ga, wat is deze stap dan?
Nou na claimen komen de zoentjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
En onze ingewikkelde relatie dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je bent gedumpt
Zal ik je troosten met B&J en chocorum?
Dat zou je sowieso al toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je bent gedumpt
Zal ik je troosten met B&J en chocorum?
Zoentjes zijn fijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou na claimen komen de zoentjes![]()
Dat is een status op FBquote:
Ja, maar nu 2xquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou je sowieso al toch?
[..]
Zoentjes zijn fijnLeuke stap wel
In principe dus welquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Oei, dit is wel erg concreet. Ik kan a.s. zondag wel daar ik maandag vrij heb genomen (volgens mij weten ze het op het werk nog nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed plan, mijn beste. Welke dagen zijn jij en de fles beschikbaar?
Wat op Facebook staat is echt.quote:
Ik ben er nog steeds verbaasd over. Maar ik ben wel een soort van trots. Vroeger zou ik meer afstand hebben genomen gelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik moet zeggen dat omgang met spontane mensen mij altijd wel heeft geholpen uit m'n schulpje te komen.Misschien dat het jou dus ook helpt met meer aanraken enz.
Van wie krijg je dat dan?quote:
We zetten het even op een laag pitje dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, dit is wel erg concreet. Ik kan a.s. zondag wel daar ik maandag vrij heb genomen (volgens mij weten ze het op het werk nog niet) en verder moet ik nog overpeinzen.
Probeer je me jaloers te maken?quote:
Hoe kun je vodka nu op een laag pitje zetten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zetten het even op een laag pitje dan.
Mag Flipsje dan ook komen?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |