Gingen jullie op date?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft niet meer nu jij mijn FOK! vriendinnetje bent![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
paprika. naturel is ook zo naturel
Ik zou voor de grap jullie relatiestatus veranderenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoiets had ik laatst ook met m'n vader.
Grote broers blijven grote broersquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoiets had ik laatst ook met m'n vader.
Mijn zusje was ook al nieuwsgierig naar een bepaald iemand die ik op FB hebquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Grote broers blijven grote broers![]()
Waar had je het dan met je Pa over?
Had ik over heen gelezen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Die was al aan jou gericht
[..]
Ahw![]()
Een glaasje vodka wordt al ingeschonken. Het kan alleen nog beter worden als Twi online komt en als Loka haar dm beantwoord.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu nog een zak Croky bolognese chips openmaken, en de avond is compleet.
Wat voor meet was er?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima. Beetje uitbrakken van de meet van gisteren.
Hoe is het bij jou?
Ik vind vast wel iemand om mee te gaan dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, met die populariteit.
Ja, zeker doen. Ik vond hem veel beter dan de vorige Bond. Iets minder schieten en harde actie, maar wel hartstikke spannend. Daar hou ik van.
Wie heb je aangeraakt dan?
mijn broertje intereseert dat geen zakquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje was ook al nieuwsgierig naar een bepaald iemand die ik op FB heb
Over dat ik bij Kaneel bleef een tijdje. Hij meteen vragen hoe serieus de relatie was enz.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Grote broers blijven grote broers![]()
Waar had je het dan met je Pa over?
Dat klinkt erg sarcastisch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu nog een zak Croky bolognese chips openmaken, en de avond is compleet.
Oh maken we het officieel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft niet meer nu jij mijn FOK! vriendinnetje bent![]()
![]()
.
hahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Over dat ik bij Kaneel bleef een tijdje. Hij meteen vragen hoe serieus de relatie was enz.Terwijl ik dat woord niet eens in de mond heb genomen.
Goede zinskeuzequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Over dat ik bij Kaneel bleef een tijdje. Hij meteen vragen hoe serieus de relatie was enz.Terwijl ik dat woord niet eens in de mond heb genomen.
Was ze zo leuk?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik over heen gelezen.
Hoe is het met je?Beter dan gisteren?
[..]
Een glaasje vodka wordt al ingeschonken. Het kan alleen nog beter worden als Twi online komt en als Loka haar dm beantwoord.
[..]
Wat voor meet was er?
Goed. Moe maar voldaan. Hard gewerkt, maar leuk geweest.
[..]
Ik vind vast wel iemand om mee te gaan dan.
Een collegatje. Ze was erg aanrakerig, maar dat vond ik niet zo erg.
Ook nog een paar keer geknuffeld. Vreemd wel, had haar voor vandaag nog nooit gesproken.
quote:
En dan vind je het niet erg als ik binnekort Flips ga meeten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat had je gisteren toch al gedaan?![]()
Naar het is ingewikkeld, en dat gewoon 1 dagje ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]Om hem op een dwaalspoor te brengen?
Nee hoor, ik ben niet zo bezitteringquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan vind je het niet erg als ik binnekort Flips ga meeten?
Is het vodka waar ik trots op kan zijn? Overigens heb ik nog zo'n кедровица gekocht maar dan met honingding erin. Ben benieuwd hoe dat gaat wezen, ook in chocolademelk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een glaasje vodka wordt al ingeschonken. Het kan alleen nog beter worden als Twi online komt en als Loka haar dm beantwoord.
[..]
Hoi Roy, jij ook hier? Als ik zwaai kun je misschien mijn hand zien, zo dichtbij woon ik nu weer.quote:
You Fool!quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet zo bezittering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |