Daar denk ik anders overquote:
Ah, oké. Ik dacht dat het mijn browser was, maar het is FOK! weer. Ik zit hier te vaak, het lijkt net of er elke dag storingen zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die daar last van had. Ik denk ook dat dat zomaar het een en ander kan verklaren.
Nee dat klopt. Grapje is hooguit 3x leuk, en dan moet je gewoon kappen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar denk ik anders overniet heel grappig als dat 100 keer tegen je gezegd wordt
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik dacht dat het mijn browser was, maar het is FOK! weer. Ik zit hier te vaak, het lijkt net of er elke dag storingen zijn.
Ik krijg nu alleen DM's van jou hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Jullie krijgen zeker bergen vol DM's. hier werkt ie prima hoor
Verkapte-kijk-mij-populair-zijn-post.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
Waarom ontvang ik DM's maar op één openstaand tabblad.
Uiteraard. Andere mensen zijn niet echt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
Kaneel dit is echt, de wereld om ons heel is een illusie
Ach, ik ben het inmiddels gewend. Ajax is gewoon bij vlagen ruk. Het is niet anders. Hopen dat we Europa-League halen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nu ook wel lusten.
Wees maar blij dat Vitesse niet scherp was.
Ja, de film is een aanradertje?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel goed hoor. De film was über. En we hebben eindelijk banken thuis.
Hoe is het met jou? Stuk beter als gisteren, hoop ik.
Waarom saai?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ok dan
Ik gebruik nooit drugs en rook ook niet, drink alleen af en toe een beetje alcoholHeel saai eigenlijk dus
Is dit een verkapt dm-mij-nou-eens-post?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Jullie krijgen zeker bergen vol DM's. hier werkt ie prima hoor
Hm vreemd, hier werkt het welquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg nu alleen DM's van jou hoor.
Nee, eigenlijk gewoon een kijk-mij-eens-jaloers-zijn postquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Flippiee het volgende:
Is dit een verkapt dm-mij-nou-eens-post?
paprika. naturel is ook zo naturelquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, lekkerPaprika of naturel?
quote:
Die was al aan jou gerichtquote:
Ahwquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk gewoon een kijk-mij-eens-jaloers-zijn post.
![]()
Nu nog een zak Croky bolognese chips openmaken, en de avond is compleet.quote:
Valt wel mee hoor, met die populariteit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-populair-zijn-post.
[..]
Uiteraard. Andere mensen zijn niet echt.
[..]
Ach, ik ben het inmiddels gewend. Ajax is gewoon bij vlagen ruk. Het is niet anders. Hopen dat we Europa-League halen.
[..]
Ja, de film is een aanradertje?
Ga ik er misschien ook heen volgende week.
Ja, stukken beter. Vandaag een meisje aangeraakt
Oke de rooie pil genomen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-populair-zijn-post.
[..]
Uiteraard. Andere mensen zijn niet echt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Vraagt mijn broer meteen op FB:
Wie is Fera?
Is dat je nieuwe chick?
Big brother is watching you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |