Kom je daarna ook nooit meer deze kant op?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laatste avond ooit in mijn ouderlijk huis
oow ik kan ook wel zonder hoor zo speciaal vind ik het nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vriendin zei van wel.
Ach, ik zou nu ook makkelijk m'n verjaardag niet kunnen vieren.
af en toe nog wel denk ik, want ik heb hier nog vrienden zittenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom je daarna ook nooit meer deze kant op?
Noez.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
af en toe nog wel denk ik, want ik heb hier nog vrienden zittenmaar dat zal waarschijnlijk iets van 1x per maand worden ofzo
Als een goeie vriend betaamdquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik kan ook wel zonder hoor zo speciaal vind ik het niet
maar goed mijn vrienden eisen een feestje dus dan geef ik ze dat
Kan ik me voorstellen. Hoe lang heb je er gewoond?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voelt toch wel wat vreemd hoor moet ik zeggen
8 jaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Hoe lang heb je er gewoond?
inderdaad en het is gewoon gezelligquote:
Dat is toch wel een hele tijd. Zo'n huisje ga je wel missen. Had ik ook in het laatste huis waar ik samen met beide ouders heb gewoond. Ik mis het nog steeds soms.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
8 jaar
en dan nog 1 jaar student maar dan af en toe de weekenden terugkomend
Ik denk ook wel dat ik het ga missenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch wel een hele tijd. Zo'n huisje ga je wel missen. Had ik ook in het laatste huis waar ik samen met beide ouders heb gewoond. Ik mis het nog steeds soms.
Ze had wel een verjaardag, van haar moeder. Misschien zit ze bij de visite?quote:
Ja, vooral die huisgenote doet het 'm.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik het ga missenMaarja ik heb ook nog een heel fijne studentenkamer met een ubergezellige huisgenoot
so sadquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, vooral die huisgenote doet het 'm.![]()
Eéntje kan wel, toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
so sad
nu maar ff met een biertje FOK!kenDoe ik normaal nooit de dag voor een wedstrijd
Bier drinken
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze had wel een verjaardag, van haar moeder. Misschien zit ze bij de visite?
Boh. Heb ik eens belangrijke schijt die ik haar moet melden . . .quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
In de kroeg, in de club, in de disco of de pub
Een liefdesverklaring?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Boh. Heb ik eens belangrijke schijt die ik haar moet melden . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |