Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Dat is gemeen tegenover je vrouw!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Trouwens wel een dillemma, ik ben getrouwd, maar vanaf 1 december ga ik met een collega naar bed
Jou ui maakt me duizelig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef RegioWeb het volgende:
Weer een klote topic! Kunnen ze nou geen leuke topic's meer bedenken! Veel te veel tekst ik wil plaatjes!!! PLAATJES HOOR JE!
reken eens doorquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat is gemeen tegenover je vrouw!
Waarom doe je dat?
Goh, als je het niet leuk vindt hier, waarom kom je hier dan uberhaupt naartoequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef RegioWeb het volgende:
Weer een klote topic! Kunnen ze nou geen leuke topic's meer bedenken! Veel te veel tekst ik wil plaatjes!!! PLAATJES HOOR JE!
En kutreacties kunnen we ook prima missen hier, dus dagquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef RegioWeb het volgende:
Je vrouw werd toch je collega, maar dan bij een ander filiaal?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
reken eens door
En nee ik ga niet vreemd vanaf 1 december
Nu snap ik er niets meer van.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
reken eens door
En nee ik ga niet vreemd vanaf 1 december
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Je vrouw werd toch je collega, maar dan bij een ander filiaal?
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Je vrouw werd toch je collega, maar dan bij een ander filiaal?
quote:
Ik heb alleen een strontvervelende, eigenwijze oudere broerquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen ideeeeeeeeeeee hoe dat zou zijn...
Ja, en graag een verhaaltje over dikke dik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker
Moet ik je instoppenen nog een verhaaltje voorlezen?
Wel eerst je tandjes poetsen he! En als er eentje uit je mond valt, dan mag je die onder je kussen leggen, dan komt de tandenfee hem misschien wel halenquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, en graag een verhaaltje over dikke dik.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens even de douche op zoeken en daarna lekker mijn bedje in
Trusten
Trustenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens even de douche op zoeken en daarna lekker mijn bedje in
Trusten
het wordt ook geen extreem nachtwerk voor mij, morgen weer vroeg op richting voetbalveldquote:
zeker, weekend immers, drukke week gehad dus ben wel weer ff aan iets anders toequote:
Ja hoor, brief ontvangen voor intaketest op nieuwe opleiding dinsdagquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, weekend immers, drukke week gehad dus ben wel weer ff aan iets anders toe
met jou alles goed gegaan?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja hoor, brief ontvangen voor intaketest op nieuwe opleiding dinsdag
Uhm, morgen even de stad in voor wat spulletjes voor vakantie etcquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog leuke plannetjes voor t weekend?
ik behalve met kids naar voetbal eigenlijk nauwelijks plannen dit weekend :quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Uhm, morgen even de stad in voor wat spulletjes voor vakantie etc
Verder weet ik nog niet
Voetbalquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik behalve met kids naar voetbal eigenlijk nauwelijks plannen dit weekend :
yep, ze spelen allebei he, dus niet meer uitslapen op zaterdagquote:
Zeker leukquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ze spelen allebei he, dus niet meer uitslapen op zaterdag
maar wel leuk
Fok is wel erg rustig vanavondquote:
Hier volgens mij ook een hele lading naar Noordwijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok is wel erg rustig vanavond
Een van de andere SC's waar ik wel eens zit heeft een meet vanavond
was toch maar een klein ploegje toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hier volgens mij ook een hele lading naar Noordwijk
Ja, mini zit bij kg en s.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hier volgens mij ook een hele lading naar Noordwijk
Ah joh, ik ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was toch maar een klein ploegje toch?
Damn, ik had dus naar 2 meets kunnen gaan en ik zit thuis op de bank
dankzij dat voetbalgedoe zijn meets op zaterdag voor mij nu ook beter dan op de zaterdag, voorheen prefereerde ik andersomquote:
Ik snap 'mquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dankzij dat voetbalgedoe zijn meets op zaterdag voor mij nu ook beter dan op de zaterdag, voorheen prefereerde ik andersom
Ik snapte 'm jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm de 2e zaterdag moet dus vrijdag zijn
ik kan soms nogal onduidelijk zijnquote:
Ah joh, iedereen heeft wel eens van die momentenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan soms nogal onduidelijk zijn
en dat terwijl ik nauwelijks alcohol op heb
en ik word oud he, rechtstreeks richting dementiequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ah joh, iedereen heeft wel eens van die momenten
Zelfs met bijna geen alcohol op
Oudjequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik word oud he, rechtstreeks richting dementie
jah, ouwel lulquote:
Nja, volgens Appel is iedereen boven de 18 oudquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, ouwel lul
maar zolang GF hier is ben ik niet de oudste
Ik zal eens kijken, waar staat 'ie?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
ook iets voor jou Bubbie, Radio 49 topic, kletsen met een muziekje van Symph op de achtergrond
[Radio 49] #2993 Beuken met Mono, Maisnonquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, waar staat 'ie?
Idd lekker zo'n achtergrond muziekjequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[Radio 49] #2993 Beuken met Mono, Maisnon
ah is het geluktquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Idd lekker zo'n achtergrond muziekje
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Koen, die gelukkig ouder is dan ik, HA HA HA
ja, maar op dat topic komt ie nooit, dus daar ben ik de oudste, op de voet gevolgd door Symphquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Aww, maar GF is nog steeds de oudste
Ik ben een jonkie..quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar op dat topic komt ie nooit, dus daar ben ik de oudste, op de voet gevolgd door Symph
Awh dankjewel hoor Koeniequote:
nee, volgens mij is Appelcake dat nuquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Awh dankjewel hoor Koenie
Maar ik ben niet de jongste, hier iig niet
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, volgens mij is Appelcake dat nu
Of nie danquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar is Nijntje nog oud bij vergeleken
ik vind het trouwens tof dat jij de laatste tijd zo vaak hier bentquote:
Hihi, tof dat je het tof vindt!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het trouwens tof dat jij de laatste tijd zo vaak hier bent
reden niet helemaal leuk, maar resultaat welquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hihi, tof dat je het tof vindt!
Ja, ik ben druk op zoek naar werk en met opleiding zoeken enzeu, dus veel vrije tijd
Dankjewel snoetjequote:Op zaterdag 3 november 2012 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
reden niet helemaal leuk, maar resultaat wel
R'49 is erg wisselend, soms gaat er 1 topic per week doorheen, als het drukker is gaat het veeeel sneller dan KSCquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dankjewel snoetje
Lekker swingen wel dit
Ik merk het jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
R'49 is erg wisselend, soms gaat er 1 topic per week doorheen, als het drukker is gaat het veeeel sneller dan KSC
ik zit ook nog in de SEX SCquote:
aanvragenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:09 schreef xBubbles het volgende:
You to me are everything is ook zo'n typisch nummer eigenlijk
daar moet je soweiso niet mee werken, dat werkt alleen als de computer draait. Als ik op vrijdag of zaterdag draai is het vaak alleen verzoekjes, gewoon DM en je ziet het werktquote:
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar moet je soweiso niet mee werken, dat werkt alleen als de computer draait. Als ik op vrijdag of zaterdag draai is het vaak alleen verzoekjes, gewoon DM en je ziet het werkt
volgende week zaterdag doe ik: stuur je favoriete top 10 in. Ik draai er gegarandeerd 5 en als er meer tijd over is meer van je lijstquote:
Hm tof!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende week zaterdag doe ik: stuur je favoriete top 10 in. Ik draai er gegarandeerd 5 en als er meer tijd over is meer van je lijst
Vertel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige week had Symph een epische show
iets van 5 uur lang tranentrekkerquote:
Ah wel erg tof ja!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets van 5 uur lang tranentrekker
klinkt saai, maar met een neut in de hand is het tof
7 uur waarvan 6 uur verzoekjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets van 5 uur lang tranentrekker
klinkt saai, maar met een neut in de hand is het tof
komt goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:17 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Slaap lekker snoetje
Spreek je vast morgen weer![]()
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 02-11-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 53 goldfinger1963
02 51 xBubbles
03 45 AppelCake
04 43 KapiteinGasthof
05 22 Symphonic
05 22 littledrummergirl
07 21 LovelyLady
08 19 DaMart
09 18 Dr_Flash
10 17 Koen66
11 16 Bos81
12 14 Muck
13 12 MPG
14 11 Barretje80
15 09 Pheno
16 08 Miniem
17 07 wel.o.k
18 04 douche-eendje
18 04 automatic_
18 04 RockNijntje
21 02 crv
22 01 sararaats
22 01 Pien85
22 01 gianni61
22 01 JJdJ1984
22 01 Kentekenplaat
22 01 nosmo_king
22 01 RegioWeb
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Doen wat jou het verstandigst lijkt en anders gewoon even vragenquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:27 schreef Bos81 het volgende:
Geen idee wat te doen vandaag.. Denk wel dat ik gewoon op de afdeling blijf al mag ik gewoon naar buiten..
Ik ga sowieso even naar buiten al is het maar even buiten bij het ZKH. even voor de frisse luchtquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doen wat jou het verstandigst lijkt en anders gewoon even vragen.
Frisse lucht is altijd goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga sowieso even naar buiten al is het maar even buiten bij het ZKH. even voor de frisse lucht
Ben met de rokers even buiten geweest. Nu toch maar even naar het city centrumquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Frisse lucht is altijd goed.
Succesquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben met de rokers even buiten geweest. Nu toch maar even naar het city centrum
Okee, beterschapquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Succes. Ik zal daar vandaag niet komen, opeens nogal ziekig.
Hier is ook leven hoorquote:
Ah nu niet meer zeker?quote:
bakkesquote:
en andersquote:
dat is niet misquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:35 schreef Ladylike het volgende:
GF
Fred is geholpen, 4 voudige bypass gehad
Kransslagader bleek ook verstopt.
Erfelijkheid FTWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erfelijkheid FTW
Hij heeft zn vader en 2 van zijn broers al overleefd
de rest van zn broers en zussen hebbben allemaal al hartinfarcten (en erger) gehad en op het randje van de dood gestaan.
Hij dus nu 2 hartinfarcten, 3 stents en 4 bijpassendan zal dit ook maar van korte duur zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Vorige operaties zijn toch al 9 jaar geleden, dus dan zou hij het theoretisch tot 57 moeten reddenquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal dit ook maar van korte duur zijn
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vorige operaties zijn toch al 9 jaar geleden, dus dan zou hij het theoretisch tot 57 moeten redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kinderkamer begint definitieve vormen aan te nemen
Ik heb nesteldrang, dus volgens mij zit het allemaal eraan te komen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:50 schreef Ladylike het volgende:
Anyway, ik ben gisteren ook weer links gedraaid en het ziet er positief uitpics van de kinderkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kinderkamer begint definitieve vormen aan te nemen
Ik heb nesteldrang, dus volgens mij zit het allemaal eraan te komen![]()
nesteldrang
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Nee want die is nog niet afquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pics van de kinderkamer![]()
nesteldrang
dan zal die buik ook wel in de weg zittenquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee want die is nog niet af
Ja man, ik ben een onwijze sloddervos, maar nu zit ik op mn knieen de kleinste hoekjes te boenen
Vandaar ook op mn knieenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal die buik ook wel in de weg zitten
is maar goed dat ik dan niet achter je staquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vandaar ook op mn knieen
Mn pannen staan in het onderste keukenkastje, die moet ik al zittend inruimen.
En me dan optrekken aan het aanrecht, want normaal opstaan kan ik niet meer
Duidelijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is maar goed dat ik dan niet achter je sta![]()
Ah, dus jij kunt de deuren hier wel even komen doenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
verf voor de kleedkamers en het halletje hebben we ook al gekocht
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Duidelijk
[..]
Ah, dus jij kunt de deuren hier wel even komen doen
Ik ga mn trap laten bekleden voor kerstquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik heb hier meer dan genoeg te schilderen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:12 schreef Ladylike het volgende:
Hey Bubbles
[..]
Ik ga mn trap laten bekleden voor kerst
Nuttig kerstcadeautje van mn pa, hij weet het alleen nog niet
Hoi Laliquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:12 schreef Ladylike het volgende:
Hey Bubbles
[..]
Ik ga mn trap laten bekleden voor kerst
Nuttig kerstcadeautje van mn pa, hij weet het alleen nog niet
Geen idee wat het budget is, maar als ik erover zit is dat toch nooit een probleemquote:
Dat had ik dus ook in het weekend, 3 patienten op de hele afdelingquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:14 schreef Bos81 het volgende:
Zo lekker rustig hier, Ik heb zowat privé-verpleging vanavond![]()
![]()
is niet echt goedkoopquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen idee wat het budget is, maar als ik erover zit is dat toch nooit een probleem
Volgens mij zijn wij nu met 2 personen op de afdeling, waar er nu 10 zijn opgenomen. De rest is allemaal met verlof. 2 tot 3 bedden zijn niet bezet dacht ik. En er is nog een kans dat die andere nog wordt opgehaald, dus dan zou ik helemaal de verpleegster voor mezelf hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook in het weekend, 3 patienten op de hele afdeling
Ze kwamen zelf vragen om werk
Wordt al aangeboden rond de 150 euro, vond het meevallen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is niet echt goedkoop
maar dat zal ie ook wel weten
Ik ga voor je duimenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij nu met 2 personen op de afdeling, waar er nu 10 zijn opgenomen. De rest is allemaal met verlof. 2 tot 3 bedden zijn niet bezet dacht ik. En er is nog een kans dat die andere nog wordt opgehaald, dus dan zou ik helemaal de verpleegster voor mezelf hebben![]()
![]()
![]()
1 kommetje is genoeg voor mijquote:
en die moet je nu alleen opetenquote:
GMTAquote:
speel zequote:Op zaterdag 3 november 2012 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog een spelletje doen, dennis en ma zullen zo wel terug van Fred zijn
quote:
rustigquote:
1 Toek uitnodigen en je hebt nog maar 15 literquote:
en dan een MPG langs laten komen en alles is opquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 Toek uitnodigen en je hebt nog maar 15 liter
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan een MPG langs laten komen en alles is op
quote:
zit beetje onder de elektrode is dat een probleem of wil je dan alsnog een knuffel?quote:
Ja goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en de verwarming moet jezelf aan zetten
Knuffel van jou? Altijdquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit beetje onder de elektrode is dat een probleem of wil je dan alsnog een knuffel?
dat is toch niet ergquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mini is weg, nu moet ik het weer alleen met S doen
Nu wil S met mij rummicub, yahtzee en pesten spelenquote:
en daar wordt je natuurlijk wel moe vanquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu wil S met mij rummicub, yahtzee en pesten spelen
je bent met S, kap met klagen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met S pesten win jequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij nu met 2 personen op de afdeling, waar er nu 10 zijn opgenomen. De rest is allemaal met verlof. 2 tot 3 bedden zijn niet bezet dacht ik. En er is nog een kans dat die andere nog wordt opgehaald, dus dan zou ik helemaal de verpleegster voor mezelf hebben![]()
![]()
![]()
quote:
heb je voor mij gekooktquote:
quote:
dat is ook gewoon n beetje idioot geloof ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Weet iemand waarom er bij Foe Yoe Hai en Mie Hoen , sinaasappelpartjes wordt bij geleverd?
de verpleegster en ik vinden het nog al een aparte en onnozele combi![]()
Boterkoekquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ik bak een boterkoekjehele huis ruikt lekker
in mijn herinnering welquote:
en je had een themafeestje vanavondquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga vaak wat bakken als ik een avondje niks te doen hebvriendje is basketballen ergens in een durp ver weg, dus moet mezelf even n tijdje vermaken, dus boterkoek it is
das pas na elf uur ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je had een themafeestje vanavond
en je de boterkoek op hebtquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das pas na elf uur ofzoeven wachten tot emiel thuis komt en dan gaan we
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je de boterkoek op hebt
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]lol zouden er mensen bestaan die zon heel ding op kunnen
?
kom maar halen hoorquote:
autoquote:
is me te ver rijden voor een boterkoekquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kom maar halen hoorik heb m toch grotendeels gemaakt om wat te doen te hebben
Hehe, komt vast goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in mijn herinnering welal jaren niet gegeten
symquote:
JJquote:
lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
[..]
JJ
hoe smaakt de soep?
Rare combi indd. De chinees hier doet dat iig niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Weet iemand waarom er bij Foe Yoe Hai en Mie Hoen , sinaasappelpartjes wordt bij geleverd?
de verpleegster en ik vinden het nog al een aparte en onnozele combi![]()
Hoiquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]lol zouden er mensen bestaan die zon heel ding op kunnen
?
Het gaat tussen redelijk goed en slecht in om eerlijk te zijn. Kan wel vrolijk zijn op een dag. maar ik kan nog niet zeggen dat ik me al wat beter sterker voel, maar dat komt denk ik nog wel..quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Rare combi indd. De chinees hier doet dat iig niet.
Btw, bos, hoe gaat t?
En, heb je de verpleegster nou helemaal voor jou alleen![]()
?
Hmmz, het heeft toch tijd nodig he. Komt wel goed. Nogmaals sterkte!quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat tussen redelijk goed en slecht in om eerlijk te zijn. Kan wel vrolijk zijn op een dag. maar ik kan nog niet zeggen dat ik me al wat beter sterker voel, maar dat komt denk ik nog wel..
Ja deze vrijgezelle verpleegster is nu helemaal voor mij
Minder fappenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan moet je er niet op gaan zitten
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:26 schreef automatic_ het volgende:
Nondeju! Gisteren iets bij de V&D gekocht... Heb ik het verkeerde gekocht. Kan ik wéér terug
Ik heb het online gekocht en ik ben er nu klaar meequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Stom. Maar goed excuus om nog eens te gaan shoppen.
Verwend kind ben jijquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]nee, S spande haar spieren aan toen ik haar sloeg
Kutwijf
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het online gekocht en ik ben er nu klaar mee
Ja, heb ik nu gedaan! Dus maandag / dinsdag even het verkeerde terugbrengen en het goede meteen ophalenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, heb ik nu gedaan! Dus maandag / dinsdag even het verkeerde terugbrengen en het goede meteen ophalen
Ja, dat is waar... Haha.quote:
Kan wel wat beters bedenken dan steeds naar de V&D moetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... Haha.
Heb ik ook wat te doen
Haha, ik ook!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan wel wat beters bedenken dan steeds naar de V&D moeten![]()
Achja. Hoe is het verder?
zit ook te kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet stiekem heel erg lachen om de jackass film die op tv isze gingen net mensen aan elkaar superlijmen
soooo many midgetsquote:
das ook altijd tofquote:
ja ik kreeg een tipquote:
Hmmm datquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik ook!
Ehm... Ik heb vandaag even eenmomentje / avondje, maar dat gaat ook wel over & voelt heel dubbel.
Daar tegenover heb ik a.s. woensdag een sollicitatiegesprek, dus duimen graag!!
Ja er staat als afzender: onbekendquote:
Ach, hoort erbijquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm dat-momentje is wel minder
.
!
Succes woensdag, ik zal voor je duimen![]()
.
prachtigquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:49 schreef Sammers het volgende:
Een zon, die over de hele wereld te zien is.. toch?
Komt vanzelf weer een betere tijdquote:
Ja, en de zon komt op in het westenquote:
Gezellig, veel plezier!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:51 schreef MPG het volgende:
Zometeen een filmpje kijken bij vrienden.
Zeker! Volgend weekend lekker een weekendej wegquote:
Thanksquote:
Oeh! Lekker!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeker! Volgend weekend lekker een weekendej weg
Ja, bizar hequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Media Markt verkoopt eerste ruimtereis
ohja morgen even betalen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Media Markt verkoopt eerste ruimtereis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |