Dat had ik dus ook in het weekend, 3 patienten op de hele afdelingquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:14 schreef Bos81 het volgende:
Zo lekker rustig hier, Ik heb zowat privé-verpleging vanavond![]()
![]()
is niet echt goedkoopquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen idee wat het budget is, maar als ik erover zit is dat toch nooit een probleem
Volgens mij zijn wij nu met 2 personen op de afdeling, waar er nu 10 zijn opgenomen. De rest is allemaal met verlof. 2 tot 3 bedden zijn niet bezet dacht ik. En er is nog een kans dat die andere nog wordt opgehaald, dus dan zou ik helemaal de verpleegster voor mezelf hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook in het weekend, 3 patienten op de hele afdeling
Ze kwamen zelf vragen om werk
Wordt al aangeboden rond de 150 euro, vond het meevallen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is niet echt goedkoop
maar dat zal ie ook wel weten
Ik ga voor je duimenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij nu met 2 personen op de afdeling, waar er nu 10 zijn opgenomen. De rest is allemaal met verlof. 2 tot 3 bedden zijn niet bezet dacht ik. En er is nog een kans dat die andere nog wordt opgehaald, dus dan zou ik helemaal de verpleegster voor mezelf hebben![]()
![]()
![]()
1 kommetje is genoeg voor mijquote:
en die moet je nu alleen opetenquote:
GMTAquote:
speel zequote:Op zaterdag 3 november 2012 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog een spelletje doen, dennis en ma zullen zo wel terug van Fred zijn
quote:
rustigquote:
1 Toek uitnodigen en je hebt nog maar 15 literquote:
en dan een MPG langs laten komen en alles is opquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 Toek uitnodigen en je hebt nog maar 15 liter
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan een MPG langs laten komen en alles is op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |