dat is niet misquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:35 schreef Ladylike het volgende:
GF
Fred is geholpen, 4 voudige bypass gehad
Kransslagader bleek ook verstopt.
Erfelijkheid FTWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erfelijkheid FTW
Hij heeft zn vader en 2 van zijn broers al overleefd
de rest van zn broers en zussen hebbben allemaal al hartinfarcten (en erger) gehad en op het randje van de dood gestaan.
Hij dus nu 2 hartinfarcten, 3 stents en 4 bijpassendan zal dit ook maar van korte duur zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Vorige operaties zijn toch al 9 jaar geleden, dus dan zou hij het theoretisch tot 57 moeten reddenquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal dit ook maar van korte duur zijn
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vorige operaties zijn toch al 9 jaar geleden, dus dan zou hij het theoretisch tot 57 moeten redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kinderkamer begint definitieve vormen aan te nemen
Ik heb nesteldrang, dus volgens mij zit het allemaal eraan te komen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:50 schreef Ladylike het volgende:
Anyway, ik ben gisteren ook weer links gedraaid en het ziet er positief uitpics van de kinderkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kinderkamer begint definitieve vormen aan te nemen
Ik heb nesteldrang, dus volgens mij zit het allemaal eraan te komen![]()
nesteldrang
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Nee want die is nog niet afquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pics van de kinderkamer![]()
nesteldrang
dan zal die buik ook wel in de weg zittenquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee want die is nog niet af
Ja man, ik ben een onwijze sloddervos, maar nu zit ik op mn knieen de kleinste hoekjes te boenen
Vandaar ook op mn knieenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal die buik ook wel in de weg zitten
is maar goed dat ik dan niet achter je staquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vandaar ook op mn knieen
Mn pannen staan in het onderste keukenkastje, die moet ik al zittend inruimen.
En me dan optrekken aan het aanrecht, want normaal opstaan kan ik niet meer
Duidelijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is maar goed dat ik dan niet achter je sta![]()
Ah, dus jij kunt de deuren hier wel even komen doenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
verf voor de kleedkamers en het halletje hebben we ook al gekocht
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Duidelijk
[..]
Ah, dus jij kunt de deuren hier wel even komen doen
Ik ga mn trap laten bekleden voor kerstquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik heb hier meer dan genoeg te schilderen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:12 schreef Ladylike het volgende:
Hey Bubbles
[..]
Ik ga mn trap laten bekleden voor kerst
Nuttig kerstcadeautje van mn pa, hij weet het alleen nog niet
Hoi Laliquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:12 schreef Ladylike het volgende:
Hey Bubbles
[..]
Ik ga mn trap laten bekleden voor kerst
Nuttig kerstcadeautje van mn pa, hij weet het alleen nog niet
Geen idee wat het budget is, maar als ik erover zit is dat toch nooit een probleemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |