in mijn herinnering welquote:
en je had een themafeestje vanavondquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga vaak wat bakken als ik een avondje niks te doen hebvriendje is basketballen ergens in een durp ver weg, dus moet mezelf even n tijdje vermaken, dus boterkoek it is
das pas na elf uur ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je had een themafeestje vanavond
en je de boterkoek op hebtquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das pas na elf uur ofzoeven wachten tot emiel thuis komt en dan gaan we
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je de boterkoek op hebt
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]lol zouden er mensen bestaan die zon heel ding op kunnen
?
kom maar halen hoorquote:
autoquote:
is me te ver rijden voor een boterkoekquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kom maar halen hoorik heb m toch grotendeels gemaakt om wat te doen te hebben
Hehe, komt vast goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in mijn herinnering welal jaren niet gegeten
symquote:
JJquote:
lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
[..]
JJ
hoe smaakt de soep?
Rare combi indd. De chinees hier doet dat iig niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Weet iemand waarom er bij Foe Yoe Hai en Mie Hoen , sinaasappelpartjes wordt bij geleverd?
de verpleegster en ik vinden het nog al een aparte en onnozele combi![]()
Hoiquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]lol zouden er mensen bestaan die zon heel ding op kunnen
?
Het gaat tussen redelijk goed en slecht in om eerlijk te zijn. Kan wel vrolijk zijn op een dag. maar ik kan nog niet zeggen dat ik me al wat beter sterker voel, maar dat komt denk ik nog wel..quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Rare combi indd. De chinees hier doet dat iig niet.
Btw, bos, hoe gaat t?
En, heb je de verpleegster nou helemaal voor jou alleen![]()
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |