Hmmz, het heeft toch tijd nodig he. Komt wel goed. Nogmaals sterkte!quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat tussen redelijk goed en slecht in om eerlijk te zijn. Kan wel vrolijk zijn op een dag. maar ik kan nog niet zeggen dat ik me al wat beter sterker voel, maar dat komt denk ik nog wel..
Ja deze vrijgezelle verpleegster is nu helemaal voor mij
Minder fappenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan moet je er niet op gaan zitten
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:26 schreef automatic_ het volgende:
Nondeju! Gisteren iets bij de V&D gekocht... Heb ik het verkeerde gekocht. Kan ik wéér terug
Ik heb het online gekocht en ik ben er nu klaar meequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Stom. Maar goed excuus om nog eens te gaan shoppen.
Verwend kind ben jijquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]nee, S spande haar spieren aan toen ik haar sloeg
Kutwijf
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het online gekocht en ik ben er nu klaar mee
Ja, heb ik nu gedaan! Dus maandag / dinsdag even het verkeerde terugbrengen en het goede meteen ophalenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, heb ik nu gedaan! Dus maandag / dinsdag even het verkeerde terugbrengen en het goede meteen ophalen
Ja, dat is waar... Haha.quote:
Kan wel wat beters bedenken dan steeds naar de V&D moetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... Haha.
Heb ik ook wat te doen
Haha, ik ook!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan wel wat beters bedenken dan steeds naar de V&D moeten![]()
Achja. Hoe is het verder?
zit ook te kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet stiekem heel erg lachen om de jackass film die op tv isze gingen net mensen aan elkaar superlijmen
soooo many midgetsquote:
das ook altijd tofquote:
ja ik kreeg een tipquote:
Hmmm datquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik ook!
Ehm... Ik heb vandaag even eenmomentje / avondje, maar dat gaat ook wel over & voelt heel dubbel.
Daar tegenover heb ik a.s. woensdag een sollicitatiegesprek, dus duimen graag!!
Ja er staat als afzender: onbekendquote:
Ach, hoort erbijquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm dat-momentje is wel minder
.
!
Succes woensdag, ik zal voor je duimen![]()
.
prachtigquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:49 schreef Sammers het volgende:
Een zon, die over de hele wereld te zien is.. toch?
Komt vanzelf weer een betere tijdquote:
Ja, en de zon komt op in het westenquote:
Gezellig, veel plezier!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:51 schreef MPG het volgende:
Zometeen een filmpje kijken bij vrienden.
Zeker! Volgend weekend lekker een weekendej wegquote:
Thanksquote:
Oeh! Lekker!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeker! Volgend weekend lekker een weekendej weg
Ja, bizar hequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Media Markt verkoopt eerste ruimtereis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |