quote:
zit beetje onder de elektrode is dat een probleem of wil je dan alsnog een knuffel?quote:
Ja goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en de verwarming moet jezelf aan zetten
Knuffel van jou? Altijdquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit beetje onder de elektrode is dat een probleem of wil je dan alsnog een knuffel?
dat is toch niet ergquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mini is weg, nu moet ik het weer alleen met S doen
Nu wil S met mij rummicub, yahtzee en pesten spelenquote:
en daar wordt je natuurlijk wel moe vanquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu wil S met mij rummicub, yahtzee en pesten spelen
je bent met S, kap met klagen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met S pesten win jequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij nu met 2 personen op de afdeling, waar er nu 10 zijn opgenomen. De rest is allemaal met verlof. 2 tot 3 bedden zijn niet bezet dacht ik. En er is nog een kans dat die andere nog wordt opgehaald, dus dan zou ik helemaal de verpleegster voor mezelf hebben![]()
![]()
![]()
quote:
heb je voor mij gekooktquote:
quote:
dat is ook gewoon n beetje idioot geloof ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Weet iemand waarom er bij Foe Yoe Hai en Mie Hoen , sinaasappelpartjes wordt bij geleverd?
de verpleegster en ik vinden het nog al een aparte en onnozele combi![]()
Boterkoekquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ik bak een boterkoekjehele huis ruikt lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |