Uhm, morgen even de stad in voor wat spulletjes voor vakantie etcquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog leuke plannetjes voor t weekend?
ik behalve met kids naar voetbal eigenlijk nauwelijks plannen dit weekend :quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Uhm, morgen even de stad in voor wat spulletjes voor vakantie etc
Verder weet ik nog niet
Voetbalquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik behalve met kids naar voetbal eigenlijk nauwelijks plannen dit weekend :
yep, ze spelen allebei he, dus niet meer uitslapen op zaterdagquote:
Zeker leukquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ze spelen allebei he, dus niet meer uitslapen op zaterdag
maar wel leuk
Fok is wel erg rustig vanavondquote:
Hier volgens mij ook een hele lading naar Noordwijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok is wel erg rustig vanavond
Een van de andere SC's waar ik wel eens zit heeft een meet vanavond
was toch maar een klein ploegje toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hier volgens mij ook een hele lading naar Noordwijk
Ja, mini zit bij kg en s.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hier volgens mij ook een hele lading naar Noordwijk
Ah joh, ik ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was toch maar een klein ploegje toch?
Damn, ik had dus naar 2 meets kunnen gaan en ik zit thuis op de bank
dankzij dat voetbalgedoe zijn meets op zaterdag voor mij nu ook beter dan op de zaterdag, voorheen prefereerde ik andersomquote:
Ik snap 'mquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dankzij dat voetbalgedoe zijn meets op zaterdag voor mij nu ook beter dan op de zaterdag, voorheen prefereerde ik andersom
Ik snapte 'm jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm de 2e zaterdag moet dus vrijdag zijn
ik kan soms nogal onduidelijk zijnquote:
Ah joh, iedereen heeft wel eens van die momentenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan soms nogal onduidelijk zijn
en dat terwijl ik nauwelijks alcohol op heb
en ik word oud he, rechtstreeks richting dementiequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ah joh, iedereen heeft wel eens van die momenten
Zelfs met bijna geen alcohol op
Oudjequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik word oud he, rechtstreeks richting dementie
jah, ouwel lulquote:
Nja, volgens Appel is iedereen boven de 18 oudquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, ouwel lul
maar zolang GF hier is ben ik niet de oudste
Ik zal eens kijken, waar staat 'ie?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
ook iets voor jou Bubbie, Radio 49 topic, kletsen met een muziekje van Symph op de achtergrond
[Radio 49] #2993 Beuken met Mono, Maisnonquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, waar staat 'ie?
Idd lekker zo'n achtergrond muziekjequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[Radio 49] #2993 Beuken met Mono, Maisnon
ah is het geluktquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Idd lekker zo'n achtergrond muziekje
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Koen, die gelukkig ouder is dan ik, HA HA HA
ja, maar op dat topic komt ie nooit, dus daar ben ik de oudste, op de voet gevolgd door Symphquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Aww, maar GF is nog steeds de oudste
Ik ben een jonkie..quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar op dat topic komt ie nooit, dus daar ben ik de oudste, op de voet gevolgd door Symph
Awh dankjewel hoor Koeniequote:
nee, volgens mij is Appelcake dat nuquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Awh dankjewel hoor Koenie
Maar ik ben niet de jongste, hier iig niet
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, volgens mij is Appelcake dat nu
Of nie danquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar is Nijntje nog oud bij vergeleken
ik vind het trouwens tof dat jij de laatste tijd zo vaak hier bentquote:
Hihi, tof dat je het tof vindt!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het trouwens tof dat jij de laatste tijd zo vaak hier bent
reden niet helemaal leuk, maar resultaat welquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hihi, tof dat je het tof vindt!
Ja, ik ben druk op zoek naar werk en met opleiding zoeken enzeu, dus veel vrije tijd
Dankjewel snoetjequote:Op zaterdag 3 november 2012 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
reden niet helemaal leuk, maar resultaat wel
R'49 is erg wisselend, soms gaat er 1 topic per week doorheen, als het drukker is gaat het veeeel sneller dan KSCquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dankjewel snoetje
Lekker swingen wel dit
Ik merk het jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
R'49 is erg wisselend, soms gaat er 1 topic per week doorheen, als het drukker is gaat het veeeel sneller dan KSC
ik zit ook nog in de SEX SCquote:
aanvragenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:09 schreef xBubbles het volgende:
You to me are everything is ook zo'n typisch nummer eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |