Dat inderdaad. Mij boeit het niet waar het over gaat. luchtig of fucking serieus.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:32 schreef ook_gek het volgende:
Het maakt mij niet heel veel uit, als het maar gezellig is
.......quote:Op donderdag 1 november 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je een wat diepgaander gesprek hebt?
Nouja als dat een gepassioneerd onderwerp is van beiden, waarom nietquote:Op donderdag 1 november 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:
Vind ik ook. Serieus is prima, als het 3 uur over zelfmoord en babysterfte in Afrika gaat, helemaal prima. ALS HET MAAR LEKKER GEZELLIG IS!
Maar een psycholoog sessie is meer een eeuwig durig vraag-antwoord spelletje. En redelijk eenzijdig dus. Dat is geen gesprek meer. En vaak dan doorzagen over 1 onderwerp.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:45 schreef eefje801 het volgende:
Ik bedoelde dan ook een halve sessie bij de psycholoog ipv een gezellige eerste date
Tuurlijk mag alles aan bod komen, leuk zelfs om over van alles en nog wat te praten.
Precies, en ik wil juist manieren vinden om dat om te buigen, ik doe kennelijk iets niet goed dat ik aan het eind van sommige dates denk: nou..hij is tenminste zijn ei kwijtquote:Op donderdag 1 november 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar een psycholoog sessie is meer een eeuwig durig vraag-antwoord spelletje. En redelijk eenzijdig dus. Dat is geen gesprek meer. En vaak dan doorzagen over 1 onderwerp.
Maar dat zou betekenen dat jij de hele tijd zit door te vragen?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef eefje801 het volgende:
nou..hij is tenminste zijn ei kwijt
Je kan natuurlijk ook iets over jezelf vertellen. Gewoon een anekdote van jezelf er tussendoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, en ik wil juist manieren vinden om dat om te buigen, ik doe kennelijk iets niet goed dat ik aan het eind van sommige dates denk: nou..hij is tenminste zijn ei kwijt
of je speelt het kennismakingsspelquote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Iemand wilt kennis maken met mij op Badoo. Om te zien wie moet ik eerst superkrachten activeren![]()
Ligt niet perse aan jou. Ik heb ook dates gehad waarbij de man zijn hele levensverhaal op tafel gooide en na afloop zei: "goh, dit heb ik nog nooit zo snel aan iemand verteld" of (RUN AWAY!!) "ik voel me zo op mijn gemak bij jou!"quote:Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, en ik wil juist manieren vinden om dat om te buigen, ik doe kennelijk iets niet goed dat ik aan het eind van sommige dates denk: nou..hij is tenminste zijn ei kwijt
Heb ik ook een paar keer gehad. Prima om lang te luisteren hoor, maar vaak toonde zij dan zelf bijna geen interesse. Dat vind ik dan weer helemaal niks.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ligt niet perse aan jou. Ik heb ook dates gehad waarbij de man zijn hele levensverhaal op tafel gooide en na afloop zei: "goh, dit heb ik nog nooit zo snel aan iemand verteld" of (RUN AWAY!!) "ik voel me zo op mijn gemak bij jou!"
Yup, probeer ik nu ook wel meer. Of naar wat anders vragen, dan krijg je vaak wel een omslag in het gesprek.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook iets over jezelf vertellen. Gewoon een anekdote van jezelf er tussendoor.
Precies. Ik had tijdje terug ook weer zo eentje, we hadden weliswaar afgesproken het meer als iets gezelligs te zien dan als een echte date, maar echt he, continu praten over zichzelf en wat ze allemaal wel niet ging doen die week en dat ze die en die activiteit had gedaan. Dat ik kennelijk ook wel eens iets doe in mijn leven was kennelijk totaal niet relevant.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:28 schreef Maja het volgende:
Ik word ook minder enthousiast als iemand mij weinig vraagt. Niet dat ik niks vertel, maar als er weinig interesse is, haak ik sneller af.
Ha ha nou dat is wel herkenbaar eerlijk gezegd. Ook wel eens op mijn werk ofzo. Ja die opmerkingen die je noemt geven mij ook vluchtneigingenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ligt niet perse aan jou. Ik heb ook dates gehad waarbij de man zijn hele levensverhaal op tafel gooide en na afloop zei: "goh, dit heb ik nog nooit zo snel aan iemand verteld" of (RUN AWAY!!) "ik voel me zo op mijn gemak bij jou!"
Sommige mensen hebben die uitwerking nou eenmaal op anderen. Ik zou dat niet willen veranderen, maar soms is het wel lastig ja
Doorvragen valt wel mee maar kan zijn dat ik er teveel ruimte voor geef in het gesprek. Ik ben daar op het moment zelf niet zo bewust van eigenlijk, dat gaat meer van nature zo.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat jij de hele tijd zit door te vragen?
Eigenlijk wel ja, al vind ik dat soms ook bot overkomen.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:30 schreef ook_gek het volgende:
Gewoon dat soort onderwerpen afkappen en er iets luchtigs van maken
Dat is toch niet zo heel erg moeilijk?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:49 schreef Maja het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, al vind ik dat soms ook bot overkomen.
Maar sommigen kunnen echt heel lang over werk praten bijvoorbeeld, probeer er dan maar eens tussen te komen en opeens over je leukste blunders te gaan praten.
Als je het leuk brengt, kan je iemand misschien best afkappen. Maar als iemand vol trots en enthousiasme over het werk praat, kan dat misschien niet altijd goed vallen.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel erg moeilijk?
Ik denk er ook niet zoveel van te voren over na, maar juist daaromquote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik denk van tevoren helemaal niet na over hoe ik mijn gesprekken ga voerenVandaag vroeg klaar met werken, zometeen ff omkleden, fles bubbels halen en in de trein richting A'dam voor een eerste date bij haar thuis.
Ik prefereer zeer zeker een relatie. Internetdaten ervaar ik als leuk, maar ook als vermoeiendquote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wie van de mensen hier daadwerkelijk een relatie prefereren.
Want ik neem aan dat wederzijdse interesse met chatten niet enorm relevant is voor bijvoorbeeld scharrelen. Alhoewel het dan alsnog mooi meegenomen is.
Thanks!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk er ook niet zoveel van te voren over na, maar juist daarom
Veel plezier!
Zou niet de rest van mijn leven alleen willen zijn, dus dan is een datingsite een prima hulpmiddel om nieuwe mensen te leren kennen. Naast kroegbezoek etc. Hoe dat dan allemaal afloopt is voor later...quote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wie van de mensen hier daadwerkelijk een relatie prefereren.
Als dat geen neuken wordt..quote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik denk van tevoren helemaal niet na over hoe ik mijn gesprekken ga voerenVandaag vroeg klaar met werken, zometeen ff omkleden, fles bubbels halen en in de trein richting A'dam voor een eerste date bij haar thuis.
Ook voor scharrelen is wederzijdse belangstelling wel handig. Ligt er ook aan hoe je scharrelen ziet.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Want ik neem aan dat wederzijdse interesse met chatten niet enorm relevant is voor bijvoorbeeld scharrelen. Alhoewel het dan alsnog mooi meegenomen is.
Hahaha, nee ik neuk niet op eerste datesquote:
Dat is waar. Verschilt per persoon.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook voor scharrelen is wederzijdse belangstelling wel handig. Ligt er ook aan hoe je scharrelen ziet.
Ik kan een gesprek alle kanten laten op gaan zonder probleem. En nooit het idee gehad dat iemand dat niet leuk vond. Zo moeilijk is dat ook niet in mijn ogen dan.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef Maja het volgende:
[..]
Als je het leuk brengt, kan je iemand misschien best afkappen. Maar als iemand vol trots en enthousiasme over het werk praat, kan dat misschien niet altijd goed vallen.
Ik denk ook nergens over na. Ik speel gewoon in op de situatie en zie wel wat er gebeurd.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik ben naar niks op zoek. Geen relatie en geen scharrel. Ik zie wel waar hetgaat eindigen. Plezier staat voor op en er na zie ik wel weer hoe verder.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Nou is voor mij niet nodig, te grote kans dat ze verliefd gaat wordenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook voor scharrelen is wederzijdse belangstelling wel handig. Ligt er ook aan hoe je scharrelen ziet.
Of dat jij verliefd wordt.quote:Ik ben naar niks op zoek. Geen relatie en geen scharrel. Ik zie wel waar hetgaat eindigen. Plezier staat voor op en er na zie ik wel weer hoe verder.
[..]
Nou is voor mij niet nodig, te grote kans dat ze verliefd gaat worden
Die kan acht ik extreem klein. Het is een of of verhaal voor mijquote:
Maar jij bent zo onweerstaanbaar dat de kans zeer groot is dat zij gevoelens voor je ontwikkelt?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die kan acht ik extreem klein. Het is een of of verhaal voor mij
Haha nee zeker niet. Maar als je actief dingen gaat doen met je scharrel en diepe personelijke gesprekken gaar voeren is de kans dat 1 van de 2 verlieft gaat worden groter.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar jij bent zo onweerstaanbaar dat de kans zeer groot is dat zij gevoelens voor je ontwikkelt?
Leg eens uit?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die kan acht ik extreem klein. Het is een of of verhaal voor mij
Net gedaanquote:
Met mijn huidige scharrel voer ik leuke gesprekken, kijk ik tv of een filmpj, eet ik een hapje en heb ik seks. Ik blijf ook slapen. Toch ben ik niet verliefd en hij ook niet. Kan prima hoor, zolang je steeds duidelijk blijft.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha nee zeker niet. Maar als je actief dingen gaat doen met je scharrel en diepe personelijke gesprekken gaar voeren is de kans dat 1 van de 2 verlieft gaat worden groter.
Je vult het vooral in, er zijn best vrouwen die dat ook kunnen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Net gedaan
Datingsite-ervaringen #259 Koetjes en kalfjes
Ik kan gevoel heel makkelijk opzij zetten.
Ah okee. Heeft er ook niets mee te maken hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:15 schreef ook_gek het volgende:
Helaas heb ik andere ervarigen. En niet 1 maar meerdere. En ik ben echt geen fotomodel of perfect. Verre van dat
Zo gaat het bij een scharrel van mij ook (van paiq overigens). Alleen loop ik tegen probleem aan dat ze toch wel meer wilt, terwijl ik duidelijk heb aangegeven er geen heil in te zien en zij daar in eerste instantie geen probleem van maakte. Vanavond krijg ik een cadeautje/aardigheidje van haar.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Met mijn huidige scharrel voer ik leuke gesprekken, kijk ik tv of een filmpj, eet ik een hapje en heb ik seks. Ik blijf ook slapen. Toch ben ik niet verliefd en hij ook niet. Kan prima hoor, zolang je steeds duidelijk blijft.
ha, vandaar je vraag dus? tja, heb het zelf ook wel eens gehad hoor bij een scharrel maar die gevoelens verdwijnen vaak ook gauw weer als de ander er geen heil in ziet. Dus tja, het ligt eraan of zij dat aankan, wetende dat jij niks wil.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:37 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Zo gaat het bij een scharrel van mij ook (van paiq overigens). Alleen loop ik tegen probleem aan dat ze toch wel meer wilt, terwijl ik duidelijk heb aangegeven er geen heil in te zien. Vanavond krijg ik een cadeautje/aardigheidje van haar.
De vraag was deels gerelateerd inderdaad, maar voornamelijk nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha, vandaar je vraag dus? tja, heb het zelf ook wel eens gehad hoor bij een scharrel maar die gevoelens verdwijnen vaak ook gauw weer als de ander er geen heil in ziet. Dus tja, het ligt eraan of zij dat aankan, wetende dat jij niks wil.
Is het tijd om te oogsten ja?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef Craptacular het volgende:
Het gehalte needy vrouwen is groot.
'S Avonds een whatsapp uurtje om alles te beantwoorden doet wonderenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik heb overdag shit te doen. Dus dan heb ik geen zin in whatsapp gestalk.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:09 schreef Taexon het volgende:
Toen kreeg je ineens een whatsappje van je vader dat die je badoo account had gezien
ach ben blij dat het hem toch niet boeit... hij zij dat die het alleen maar leuk vind dat ik ook via die manier contacten opdoequote:
Wees blij dat je zo'n met de tijd meegaande pa hebt. Die van mij ziet het verschil nog niet tussen een afstandsbediening en een gsm.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:09 schreef Taexon het volgende:
Toen kreeg je ineens een whatsappje van je vader dat die je badoo account had gezien
En dat.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:56 schreef Blue_note het volgende:
Wat doet je vader daar zou ik me eerder afvragen
Ach hij heeft waarschijnlijk weer eens lopen googlen op mequote:Op donderdag 1 november 2012 23:56 schreef Blue_note het volgende:
Wat doet je vader daar zou ik me eerder afvragen
riiighhhttttttquote:Datum gisteren 21:17:08
Bericht Hoe kan zo`n leuke vent nou nog vrijgezel zijn?
Het is leuk een kijkje te nemen op jouw profiel.
Ik hoop dat je mijn persoonlijke berichtje waardeert, en dat je het leuk vindt om via deze site, mail of MSN (xxxxxxxxxxx@gmail.com) met mij in contact te komen. Ik ben van mening dat je pas een goed beeld van iemand kan krijgen wanneer je iemand een aantal keren gesproken hebt, hopelijk geef je mij die kans om zo’s leuke jongen als jij te leren kennen.
Mocht de interesse niet wederzijds zijn dan hoor ik het ook graag.
Ik hoop tot snel.
xx
Heb daarom ook gelijk even zo een beetje alles eraf gehaald... Foto en een simpel tekstje mogen blijven, thats itquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja, dat was ook weer zo. Heerlijk afgeschermde site, Badoo, waar je via een simpele google zoekopdracht gelijk alle ingeschreven personen uit je woonplaats kunt zien. Past wel een beetje bij het niveau ook.
Hartverwarmend, toch? Zo'n geheel op jouw profiel gerichte tekst in plaats van iets wat 20 kerels tegelijk krijgen?quote:
Is er geneukt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Pfff wat een avond, zojuist thuis gekomen. 2 flessen wijn op en toen gingen dingen ineens veel te snelEens kijken hoe ik morgen in nuchtere toestand hier op terug ga kijken
Vooropgesteld dat je geneukt hebt, wat te verwachten mag zijn tenzij je de boel onderkotsen bedoelt met dingen die te snel gingen, waarom slaap je dan thuis?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Pfff wat een avond, zojuist thuis gekomen. Samen 2 flessen wijn op en toen gingen dingen ineens veel te snelEens kijken hoe ik morgen in nuchtere toestand hier op terug ga kijken
Zei ik het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Pfff wat een avond, zojuist thuis gekomen. Samen 2 flessen wijn op en toen gingen dingen ineens veel te snelEens kijken hoe ik morgen in nuchtere toestand hier op terug ga kijken
werkt indd .. google afbeeldingenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja, dat was ook weer zo. Heerlijk afgeschermde site, Badoo, waar je via een simpele google zoekopdracht gelijk alle ingeschreven personen uit je woonplaats kunt zien. Past wel een beetje bij het niveau ook.
Die van mij heeft me relatieklik aangeradenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wees blij dat je zo'n met de tijd meegaande pa hebt. Die van mij ziet het verschil nog niet tussen een afstandsbediening en een gsm.
[..]
En dat.
Dat zagen we allemaal al mijlenver aankomenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Is een beetje mijn verhaal met het chatten op dergelijke sites, op een of andere manier trek ik vrouwen aan die maar met 1 woord kunnen antwoorden en weinig geïntresseerd zijn in mij.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef JamFlava het volgende:
1 is vaak online, maar vraagt niets terug.. als ik dan niet reageer of haar weinig spreek maakt ze zich opeens zorgen.
"ik neuk niet op eerste dates!"quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ze hebben vast alleen maar zitten spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad! Nou ja. Voordeel is dat je er op deze manier snel achter bent dat die 1 lijn er gewoon niet is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Haha dat soort verhoren via de chat vind ik echt 10x niks. Vind het veel belangrijker of een gesprek op gang blijft, of er een beetje uitgebreid antwoord terugkomt en of daaruit blijkt dat we op 1 lijn zitten qua interesses, hobby's, karakter enz.
Omdat ik vandaag gewoon moet werken en ik mijn kat eten moet geven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat je geneukt hebt, wat te verwachten mag zijn tenzij je de boel onderkotsen bedoelt met dingen die te snel gingen, waarom slaap je dan thuis?
Good one!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:01 schreef Blue_note het volgende:
Ik stuur dan altijd een linkje naar 123test.nl en vraag of ze die willen invullen en het resultaat willen mailen. Echt heel irritant die mensen.
Voordeel is dat ze nog de kans heeft om er enigzins grappig op te reageren. Als dat zo is en het gesprek is anders dan ervoor geef ik het nog een kansquote:
Precies. Van die vrouwen die achter hun pc een lijstje met eigenschappen zitten af te vinken waaraan hun perfecte man moet voldoen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:01 schreef Detroit het volgende:
[..]
Inderdaad! Nou ja. Voordeel is dat je er op deze manier snel achter bent dat die 1 lijn er gewoon niet is.
Mensen een beetje uitdagen tijdens een gesprek is leuk, maar het moet niet te onnozel worden allemaal..
Misschien had het te maken met Movember?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:31 schreef Taexon het volgende:
wow... iemand op paiq zei tegen me dat ze me ging wegklikken omdat ik geen snor had?
Of het is een troll of het ..... vaaaaaaag
geen idee maar ik ga toch echt als 18 jarige geen snor laten staanquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Misschien had het te maken met Movember?
Das toch wijs man, zo'n jong gassie met snor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
geen idee maar ik ga toch echt als 18 jarige geen snor laten staan
"Zullen we een kind nemen?"quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
"Ik hou van je date!!"
- ik ook van jou awesome_wave"
Ik moet er wel om lachenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:46 schreef Maja het volgende:
Gisteren op Paiq een beginnend gesprek, koetjes, kalfjes en opeens typt ze:
Ik HEB humor..
Mensen moet altijd om mij lachen.
Dat merk ik in mijn omgeving.
Mooie manier om te laten zien dat je humor hebt
Don't stick your dick in crazy. Just sayin.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag gewoon moet werken en ik mijn kat eten moet geven.
Ja er is geneukt, er zijn in beschonken toestand te snel dingen gezegd denk ik, en ik moet nog ff kijken wat ik met onze nieuwe date van aankomende donderdag ga doen
Al met al een leuke avond gehad maar nu ff rustig nadenken over de eventuele voortzetting, denk niet dat het in potentie relatiemateriaal is. Weet ik wel zeker eigenlijk, als zij er ook zo over denkt wil ik wellicht nog een keer wat afspreken
Ze vertelt het wel heel komisch ja, kuch.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:46 schreef Maja het volgende:
Ik HEB humor..
Dat probeerde ik haar nog uit te leggen, (vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze vertelt het wel heel komisch ja, kuch.Echt grappige mensen gaan van zichzelf natuurlijk nooit zeggen 'dat ze humor hebben'. Dat hoef je namelijk niet te vermelden, als je hebt komt het toch wel over bij de ontvanger.
Ook mooi dat ze "heb" in hoofdletters typt. In gedachten zie ik haar er al bij stampvoeten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:46 schreef Maja het volgende:
Ik HEB humor..
Ala the big bang theory: "Will you marry me?"quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
"Ik hou van je date!!"
- ik ook van jou awesome_wave"
Nou niet altijd. Zoals bij mij. Goede humor maar niet iedereen ziet dat soms in. Dus dan moet je ze soms even dat duidelijk makenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze vertelt het wel heel komisch ja, kuch.Echt grappige mensen gaan van zichzelf natuurlijk nooit zeggen 'dat ze humor hebben'. Dat hoef je namelijk niet te vermelden, als je hebt komt het toch wel over bij de ontvanger.
Jij: "lopen 2 spruitjes over straat, zegt de een tegen de ander..."quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou niet altijd. Zoals bij mij. Goede humor maar niet iedereen ziet dat soms in. Dus dan moet je ze soms even dat duidelijk maken
Wat is er niet grappig aan 2 spruitjes die over straat lopen dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij: "lopen 2 spruitjes over straat, zegt de een tegen de ander..."
Zij: .........![]()
Jij: "HEUJ, maar ik heb echt wel goede humor dus hoor!!"
Zoiets?
Kwestie van smaak en soort ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij heeft iedereen humor alleen die van de 1 is toegankelijker/algemener dan die van een ander.
Precies, ik heb in een scheur gelegenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat is er niet grappig aan 2 spruitjes die over straat lopen dan?
Hoe liep het nu met de spruitjes af?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij: "lopen 2 spruitjes over straat, zegt de een tegen de ander..."
Zij: .........![]()
Jij: "HEUJ, maar ik heb echt wel goede humor dus hoor!!"
Zoiets?
Dat is een zeer gevoelig onderwerp wat we hier niet gaan bespreken!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hoe liep het nu met de spruitjes af?
Zeker!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:44 schreef Craptacular het volgende:
Niet janken WW be awsome en door naar de volgende.
Oke ga nu bellenquote:
Zeg dat nu niet. De enthousiastelingen hier doen dat nog ook...quote:
Nee ben je niet goed haha!quote:
Waarom ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet. De enthousiastelingen hier doen dat nog ook...
quote:O, dat ken ik wel. En dan altijd van die cliché vragen, heb ik ook nooit zo'n zin in. De beste chats lopen gewoon ongestuurd, gewoon een beetje ronduit ouwehoeren over alles en nog wat
Ja precies... wat doe jij voor werk dan?
quote:
quote:En hoe gaat het nu verder dan?
Ik probeer op je naam te klikken om te zien hoe oud je bent, maar de site doet wazig...
haha
ik ben 3
eh sorry
Hoe gaat wat verder?
37
hahahaha
Nou dat chatten via hier?
Kunnen we nu oneindig chatten?
Nu gaan we trouwen en op een boerderij wonen en baar je mij 14 kinderen. Of bedoelde je dat niet?
Hahahaha
Iemand in de haha-categorie.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:59 schreef Silenus het volgende:
Haha ik maak in die chats dezelfde grapjes als HJ zie ik nu.![]()
quote:
Als ik een gesprek de hele tijd zelf nieuw leven in moet blazen, haak ik snel af.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:15 schreef Rauw. het volgende:
Ik geef het op, waarom moet ik altijd het gesprek aan houden
Enige eis die ik stel aan een vrouw is wederzijdse interesse vanaf nu.
Anders moet je van die awkward tovertrucjes gaan doen met de servetten op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef Maja het volgende:
[..]
Als ik een gesprek de hele tijd zelf nieuw leven in moet blazen, haak ik snel af.
Net als bij een IRL date, is het wel zo prettig als de interesse wederzijds is inderdaad.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Anders moet je van die awkward tovertrucjes gaan doen met de servetten op een gegeven moment.
Ga gewoon voor het nummer en zsm een date eruit halen. Het neukt vrij lastig zo via de chat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja, na 64 keer ''hahahaaa jij bent echt grappig!'' te lezen was het wel weer mooi geweest. Leuke meid om te zien, maar het zou zo mooi zijn om zelf ook eens vermaakt te worden. Dat mag ze een andere keer proberen.
Haha.
Mijn laatste date zei na bijna elke zin, 'weetjewel'quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef luckass het volgende:
Mijn date heeft "Okee" als stopwoordje (op whatsapp).
"PIJPEN" "PIJPEN"!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het een leuke date is mag ze van mij zeggen wat ze wil na elke zin
10 tegen 1 dat ik die date al te pakken heb als ik 'r vraag. Misschien als ik me verveel.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ga gewoon voor het nummer en zsm een date eruit halen. Het neukt vrij lastig zo via de chat.
Feest der herkenning voor je ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef Craptacular het volgende:
Hij zit op fok, dus de kans dat hij op de vrijdagavond alleen thuiszit is vrij groot.
De kans dat ik autist ben ook, toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef Craptacular het volgende:
Hij zit op fok, dus de kans dat hij op de vrijdagavond alleen thuiszit is vrij groot.
Positief, aangezien het toch best wat nergens op slaande hahaha's scheelt in zo'n chat. Doorgaans.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:26 schreef Blue_note het volgende:
Net een vrij heftig gesprek gehad tijdens de chat, met een meid die ik wel al langer spreek. Maar ging over de dood van een naaste. Weet nou niet of dat positief is, of friendzoned is.
True. Ze is echt leuk ook! Maar we'll see!quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Positief, aangezien het toch best wat nergens op slaande hahaha's scheelt in zo'n chat. Doorgaans.
D. Je ruikt altijd naar roosjes en laat expres de deur van de wc openstaan, scheelt weer een geurkaarsquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Stel, je hebt een date die ieder moment bij je voor de deur kan staan en je moet ONGELOFELIJK schijten. Wat te doen?
A. Je gaat gewoon. Gokken dat ze er nog niet is de komende vijf minuten. En als ze eenmaal binnen een vies gezicht trekt vanwege de lucht zeg je zo nonchalant mogelijk dat er weer eens een hond tussen de spouwmuur is gekropen en overleden. Bij de buren.
B. Je houdt het op, en gaat met een grimas op je smoel vanwege de helse maagkrampen lekker relaxed zitten doen tegen 'r terwijl ze naast je op de bank zit. En probeert je ergens gedurende de avond eventjes discreet terug te trekken om je zo snel mogelijk te ontdoen van die aan het hek rammelende bruine beer.
C. Je gaat gewoon héérlijk op het toilet boven zitten en als ze aanbelt app je haar dat je met je grote teen vastzit in het doucheputje en het even wat langer duurt.
Gelukkig gaat dat voor mij niet op, want vrouwen poepen niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Stel, je hebt een date die ieder moment bij je voor de deur kan staan en je moet ONGELOFELIJK schijten. Wat te doen?
A. Je gaat gewoon. Gokken dat ze er nog niet is de komende vijf minuten. En als ze eenmaal binnen een vies gezicht trekt vanwege de lucht zeg je zo nonchalant mogelijk dat er weer eens een hond tussen de spouwmuur is gekropen en overleden. Bij de buren.
B. Je houdt het op, en gaat met een grimas op je smoel vanwege de helse maagkrampen lekker relaxed zitten doen tegen 'r terwijl ze naast je op de bank zit. En probeert je ergens gedurende de avond eventjes discreet terug te trekken om je zo snel mogelijk te ontdoen van die aan het hek rammelende bruine beer.
C. Je gaat gewoon héérlijk op het toilet boven zitten en als ze aanbelt app je haar dat je met je grote teen vastzit in het doucheputje en het even wat langer duurt.
Oh... daar ging het dus bij mij mis.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Positief, aangezien het toch best wat nergens op slaande hahaha's scheelt in zo'n chat. Doorgaans.
Je had haar óók een berichtje kunnen sturen dat je even sigaretten bent halen en ietsjes later thuis bent om dan op de wc met alle lichten uit je gevoeg te doen. Daarna via de achterdeur naar buiten, door de tuin van je buren heen om aan de straatkant te komen, en dan haar heel blij verrast van achteren naderen terwijl je aan komt slenteren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik heb geen optie C dus ik ga voor B. Heb dat soort dingen daadwerkelijk meegemaakt ookUiteindelijk duurde het nog vrij lang voordat de persoon in kwestie arriveerde dus dacht iedere 5 minuten "Kut, ik had al lang kunnen schijten"
Oh gelukkig.... er zijn infidels in deze wereld die beweren dat dat wél zo isquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat voor mij niet op, want vrouwen poepen niet.
Teveel moeite. Ik hou liever m'n poep inquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je had haar óók een berichtje kunnen sturen dat je even sigaretten bent halen en ietsjes later thuis bent om dan op de wc met alle lichten uit je gevoeg te doen. Daarna via de achterdeur naar buiten, door de tuin van je buren heen om aan de straatkant te komen, en dan haar heel blij verrast van achteren naderen terwijl je aan komt slenteren.
''Was je al lang hier?''
Maar als je dan naakt in bed ligt met 'r, jij de boel op zit te houden met een vertrokken gezicht, en zij tegen je zegt ''ontspan je nu eens!''quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Teveel moeite. Ik hou liever m'n poep in
Onmogelijk zoiets. Echt serieus... onmogelijk. Geen optie. Nooit. Als je net iemand kent ben je een soort van supermens. Je poept niet, laat geen scheten, stinkt niet uit je smoel 's ochtends en bent nooit sjacherijnig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:20 schreef Taexon het volgende:
ik zou gewoon als ze hier is na een tijdje zeggen dat ik even naar het toilet moet en heel snel gaan poepen, ieder mens poept toch...?? xD
Gebeurt niet, I don't fuck on first dates.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar als je dan naakt in bed ligt met 'r, jij de boel op zit te houden met een vertrokken gezicht, en zij tegen je zegt ''ontspan je nu eens!''
Geeft dat geen bende?
Ja, óf dat je het op loopt te houden zoals An_awesome_wave en de druk eraf probeert te halen door wat scheten te laten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:23 schreef Silenus het volgende:
Haha dat dilemma had ik ook laatst.
Gewoon gaan, je kunt toch wel heel snel schijten. M'n deurbel doet het trouwens toch niet dus kan wel een paar minuutjes rekken.
Ja. En ik ben Donald Trump.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:26 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Gebeurt niet, I don't fuck on first dates.
Nou als ik echt moet en het valt niet meer op te houden dan heeft me date toch echt even pech haha xDquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:26 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Onmogelijk zoiets. Echt serieus... onmogelijk. Geen optie. Nooit. Als je net iemand kent ben je een soort van supermens. Je poept niet, laat geen scheten, stinkt niet uit je smoel 's ochtends en bent nooit sjacherijnig.
Wat Peter Griffin doet maskeert de lucht nog niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:32 schreef An_awesome_wave het volgende:
Voor farts heb ik een speciale techniek:
Tenzij die ongelofelijk uit zijn bek stinktquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat Peter Griffin doet maskeert de lucht nog niet.
Hoezo is ze nu geen relatiemateriaal dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
Yes! Date van gisteren is het er over eens dat we geen relatiemateriaal voor elkaar zijn maar wil ook af blijven spreken om relaxed te chillen, want 'dat kunnen we zo goed samen, bleek gisteren'
[ afbeelding ]
Ik vond het erg plezierig met haar gisteren maar de gedachte dat ik met haar in een relatie zou zitten bevalt me gewoon niet. Daarbij is ze net wat te dik voor mijn smaak (ja ik ben erg oppervlakkig qua uiterlijk) en ook wat te oud voor me (bijna 33). Totaalplaatje klopt gewoon niet, ze is erg leuk maar niet voor een relatie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo is ze nu geen relatiemateriaal dan?
Dus je wil geen relatie omdat ze te oud en te dik is, maar wel afspreken om haar vaker te neuken?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik vond het erg plezierig met haar gisteren maar de gedachte dat ik met haar in een relatie zou zitten bevalt me gewoon niet. Daarbij is ze net wat te dik voor mijn smaak (ja ik ben erg oppervlakkig qua uiterlijk) en ook wat te oud voor me (bijna 33). Totaalplaatje klopt gewoon niet, ze is erg leuk maar niet voor een relatie.
nee alleen om relaxed te chillen dudequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dus je wil geen relatie omdat ze te oud en te dik is, maar wel afspreken om haar vaker te neuken?
Je bent meer picky geworden na een relatie en noemt alleen uiterlijke kenmerkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik vond het erg plezierig met haar gisteren maar de gedachte dat ik met haar in een relatie zou zitten bevalt me gewoon niet. Daarbij is ze net wat te dik voor mijn smaak (ja ik ben erg oppervlakkig qua uiterlijk) en ook wat te oud voor me (bijna 33). Totaalplaatje klopt gewoon niet, ze is erg leuk maar niet voor een relatie.
Ik ben nu erg picky, heb mezelf een stuk beter leren kennen door mijn laatste relatie en als ik er weer echt voor ga dan moet het gewoon kloppen voor m'n gevoel.
Ja. Daar komt het wel op neerquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dus je wil geen relatie omdat ze te oud en te dik is, maar wel afspreken om haar vaker te neuken?
Onze fysieke klik was gewoon niet goed genoeg om haar als potentieel relatiemateriaal te zien. Was het lekker om haar te neuken buiten dat om? Ja. Was het geil genoeg om in de toekomst nog een keer met haar af te spreken puur om te neuken? Hell yeah.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Te oud en te dik, dat zag je niet meer na twee flessen goede soepele wijn?
Mja op persoonlijk vlak waren er ook een aantal dingen. Maar geen zin om die hier op het forum te knallen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je bent meer picky geworden na een relatie en noemt alleen uiterlijke kenmerken
Friendzoned with benefits? Nicequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Onze fysieke klik was gewoon niet goed genoeg om haar als potentieel relatiemateriaal te zien. Was het lekker om haar te neuken buiten dat om? Ja. Was het geil genoeg om in de toekomst nog een keer met haar af te spreken puur om te neuken? Hell yeah.
There you have it. Is dat nou echt zo moeilijk om te snappen?
Ik bij een scharrel ook. Die fysieke klik is dan juist (samen met een vriendschappelijke) het belangrijkst voor mij. Succes met een date vindenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:33 schreef Perzephone het volgende:
Ik ben juist ook bij one night stands ontzettend picky.
Maar mss moet ik toch wat meer mn best doen, dateloos op een vrijdagavond. Battledate it is!
Ik snap het wel. Waarschijnlijk schaam je je als je met haar over straat moet, maar als niemand kijkt interesseert het je ook geen reet en douw je 'm er lekker in.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
Is dat nou echt zo moeilijk om te snappen?
Was ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Waarschijnlijk schaam je je als je met haar over straat moet, maar als niemand kijkt interesseert het je ook geen reet en douw je 'm er lekker in.
Ik snap het volkomen. Je neukt beneden je stand.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Onze fysieke klik was gewoon niet goed genoeg om haar als potentieel relatiemateriaal te zien. Was het lekker om haar te neuken buiten dat om? Ja. Was het geil genoeg om in de toekomst nog een keer met haar af te spreken puur om te neuken? Hell yeah.
There you have it. Is dat nou echt zo moeilijk om te snappen?
mannen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Waarschijnlijk schaam je je als je met haar over straat moet, maar als niemand kijkt interesseert het je ook geen reet en douw je 'm er lekker in.
Mijn ervaring zegt van niet, maar soms blijf je erop hopen.quote:Op [url=http://forum.fok.nl /topic/1889386/8/25#118764245]zaterdag 3 november 2012 00:57[/url] schreef Satijn het volgende:
Date was geslaagdgezellige avond. Alleen mn hartje werd niet in vuur en vlam met vonkjes gezet. Heb dat met sommige mannen wel gehad... Kan zoiets nog groeien?
Een vriendin van me voelde geen klik bij de eerste date en kreeg bij de tweede date het gevoel dat het 'de ware' was.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:57 schreef Satijn het volgende:
Date was geslaagdgezellige avond. Alleen mn hartje werd niet in vuur en vlam met vonkjes gezet. Heb dat met sommige mannen wel gehad... Kan zoiets nog groeien?
Zoosk is ook gewoon niet aan te raden ..quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:25 schreef Ernemmertje het volgende:
Godallemachtig. Wat zijn datingsites toch niks meer tegenwoordig. Ben nu al onderhand bijna 3 jaar vrijgezel en die knuppels geilen alleen om mijn uiterlijk. Daar ben je klaar mee zeg. Of zit ik op een verkeerde datingsite ofzo, ik zit op Zoosk via facebook, haha tot nu toe alleen maar knuppeltjes tegengekomen.![]()
Ze neuken je en laten niks meer van zich horen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:25 schreef Ernemmertje het volgende:
Godallemachtig. Wat zijn datingsites toch niks meer tegenwoordig. Ben nu al onderhand bijna 3 jaar vrijgezel en die knuppels geilen alleen om mijn uiterlijk. Daar ben je klaar mee zeg. Of zit ik op een verkeerde datingsite ofzo, ik zit op Zoosk via facebook, haha tot nu toe alleen maar knuppeltjes tegengekomen.![]()
Daar heb ik mij net bij aangemeld om te kijken. Maar ze zouden een mailtje sturen voor de activatie van mijn account. Tot nu toe nog niks ontvangen!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoosk is ook gewoon niet aan te raden ..
Als ik jou was zou ik eens Paiq proberen.. heel ander principe dan een standaard datings site maar wel leuk
Haha! Nee zover laat ik het niet komenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze neuken je en laten niks meer van zich horen?
hmm vaag, spammail al gechecked :S? je hoort hem gelijk te krijgen namelijk..quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Daar heb ik mij net bij aangemeld om te kijken. Maar ze zouden een mailtje sturen voor de activatie van mijn account. Tot nu toe nog niks ontvangen!
Dus je staat al drie jaar droog?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Haha! Nee zover laat ik het niet komen!
Zou wel erg zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus je staat al drie jaar droog?
Je klinkt als iemand die ik vanmiddag sprak. Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:53 schreef Ernemmertje het volgende:
Haha Dat valt wel mee, nee dusIk zit nu op Paiq, en snap er geen hol van!!!
De hele site. Kan je niet gewoon zoeken en neuzen ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die ik vanmiddag sprak. Wat snap je niet?
Nope. Als het goed is heb je automatisch al een match toegewezen gekregen. Die kun je de oren van z'n kop aflullen terwijl hij offline is, óf, je gaat wat foto's beoordelen waarbij je de voor jou beste resultaten al dan niet een berichtje stuurt. Is waarschijnlijk niet eens nodig, aangezien je - als je echt zo'n stunner bent - zelf wel wordt benaderd door mannen die jou bij hun fotobewonderaars hebben staan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:57 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
De hele site. Kan je niet gewoon zoeken en neuzen ofzo![]()
Haha, bedankt voor de info. Foto's bekijken/beoordelen , waar doe je dat dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nope. Als het goed is heb je automatisch al een match toegewezen gekregen. Die kun je de oren van z'n kop aflullen terwijl hij offline is, óf, je gaat wat foto's beoordelen waarbij je de voor jou beste resultaten al dan niet een berichtje stuurt. Is waarschijnlijk niet eens nodig, aangezien je - als je echt zo'n stunner bent - zelf wel wordt benaderd door mannen die jou bij hun fotobewonderaars hebben staan.
En anders is er nog de speeddate/battledate knop. Alleen inrammen als je echt wanhopig bent.
Even uit mijn oude, vermoeide hoofd aangezien ik geen zin heb nu in te loggen omdat iedereen dan tegen me aan gaat lopen schreeuwen, staat onder je menu links.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:05 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor de info. Foto's bekijken/beoordelen , waar doe je dat dan?
De hete mannen moeten gewoon in een rij voor de deur staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:10 schreef Cue_ het volgende:
Een beetje zelf rondkijken is teveel gevraagd?
Kleding optioneel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:11 schreef luckass het volgende:
[..]
De hete mannen moeten gewoon in een rij voor de deur staan natuurlijk.
Succes op Zoosk verder.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:16 schreef Ernemmertje het volgende:
Haha, ik ben eruit. Tis een butt site!![]()
Maar leuk tegen verveling..
Schamen is een groot word maar ik zou dr niet meenemen naar mijn ouders neequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zolang het maar 'tons of fun' is he..quote:Op zaterdag 3 november 2012 05:07 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Schamen is een groot word maar ik zou dr niet meenemen naar mijn ouders neeIk hoop er iig een fuckbuddy aan over te houden.
![]()
Honey don't flatter yourself. Dat doen de heren bij alles met tieten op die site.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:25 schreef Ernemmertje het volgende:
A; ze is drukker met anderen, B; je bent te saai. Of C; het is gewoon iemand waar totáál geen leven in zit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:46 schreef JL... het volgende:
Bij Paiq heb ik wel gesprekken, maar merk ik soms dat ik de enige ben die interesse toont (vragen stelt) terwijl de ander alleen maar antwoord maar verder niks vraagt
Dan ben je gewoon niet knap genoeg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:06 schreef Spezza19 het volgende:
Ik stop met datingsites.. heb je nog een andere foto? Stuurt foto, dame haakt af met kutsmoes of stopt met whatsappen.
Ben er klaar mee
Haha toevallig mn Paiq meisje vroeg om meer foto's dus ik die sturen, met het idee, oke zal wellicht afhaken ofzo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
Ja precies. Super knappe mannen...
Maar dan nog, ik zie er toch echt hetzelfde uit als op de profielfoto
wat bedoelt ze hiermee? is dit een soort stille indicatie dat ze op iemand wilgaan liggen netzoals ik ofzo?quote:ik: maar als je dan halverwege de nacht aan de andere kant wil gaan liggen,
zij: Dat wil je niet.
ik: dan is dat misschien vervelend voor de ander, moet je daar overheen kruipen ,e ndan die ander gaan wegduwen enzo
ik: oh dat weet ik niet... geen ervaring
zij: Kun je nagaan hoe zielig het is als je met 2 in een 1-persoonsbed moet liggen.
zij: Ik wel, maar geen vervelende eigenlijk.
ik: Was dat echt een 2 persoons bed? of een matras op de grond?
met matras op de grond ik ook wel. en als de ander dan dichterbij komt en gaat duwen wordt je niet op de grond geduwt.
ik: met echt een 2 persoonsBED . echt een bed val je dan echt uit bed!
zij: Haha.
zij: Nou ja weetje... Ik slaap op mijn buik dus als een jongen daar geen probleem mee heeft ga ik er gewoon bovenop liggen.
Dat hoef je toch ook niet na 1.5 uur te bepalen. Maar op Paiq is 1.5 uur al best langquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:03 schreef Amy1990 het volgende:
Hallo allemaal! Na een tijdje deze topicreeks te hebben gelezen heb ik ook besloten mij in te schrijven voor PaiQ. Ik heb nu drie matches, die eigenlijk niet spraakzaam zijn. Nadat ik een jongen hoog beoordeeld had, heeft hij mij een OneLiner gestuurd. Heb net anderhalf uur met hem gekletst, maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van hem vind. Ben benieuwd verder!
Haha jaa, ik heb zelf zo'n hekel aan die 'hard to get' spelletjes. Als ik contact met een leuke jongen heb, ga ik niet uren/dagen wachten met reageren. Dan stuur ik gewoon iets terug!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:01 schreef Blue_note het volgende:
Eindelijk een meid die smst/appt zonder na te denken of er gewacht moet worden om 'hard to get' te spelen. Ideaal.
Klopt, heb je helemaal gelijk in! Daarom ben ik benieuwd naar het volgende gesprek!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat hoef je toch ook niet na 1.5 uur te bepalen. Maar op Paiq is 1.5 uur al best lang.
Jij treft het wel steeds zeg!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:28 schreef Spezza19 het volgende:
Goed, de eerder genoemde dame had OOK een date met een ander gehad die een vervolg krijgt.... das nummer 3 op een rij....
Ja, ik ben een bofkont met zulke dames!quote:
Jij player.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar lekker als Charlie random wijven blijven neuken
wat moet er dan gebeuren na 1,5 uur?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:13 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat hoef je toch ook niet na 1.5 uur te bepalen. Maar op Paiq is 1.5 uur al best lang.
jongen zit niet te huilen. Er zijn hier al genoeg jankerts.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik ben een bofkont met zulke dames!
Ach, ik ben 32, de hoop op de ware en een gezinnetje heb ik al een tijdje opgegeven....
Misschien moet ik maar lekker als Charlie random wijven blijven neuken
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jongen zit niet te huilen. Er zijn hier al genoeg jankerts.
Wow, eindelijk een vrouw die het snapt hahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:14 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Haha jaa, ik heb zelf zo'n hekel aan die 'hard to get' spelletjes. Als ik contact met een leuke jongen heb, ga ik niet uren/dagen wachten met reageren. Dan stuur ik gewoon iets terug!
Wel eens een chick van 21 gesproken op paiq met een dochtertje van 2quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:31 schreef Taexon het volgende:
Hmm net ook weer een apart gesprek op paiq... opzicht heel gezellig maar na een uur ging het over kinderen... en het kwam er op neer dat ze zo snel mogelijk kinderen wilt etc etc etc... maar nee dankje als 18 jarige vind ik het nog wel even best, wil wel kinderen maar om dat nu al te doen...? NEIN
Maar niet erg slim...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Wel eens een chick van 21 gesproken op paiq met een dochtertje van 2.
Ze was wel erg lekker trouwens
Hmm ik zal eerlijk zijn als iemand al een kind heeft zou ik misschien nog wel daten.. maar ligt echt aan de situatie waarin zei zou verkeren en hoe/wat er/het is gebeurt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Wel eens een chick van 21 gesproken op paiq met een dochtertje van 2.
Ze was wel erg lekker trouwens
Wat valt er met smsen/chatten te bepraten wat je niet face to face kunt doen? Tenzij het een ongelofelijke sufkut is en je - in het geval dat ze niet om de hoek woont - zelf nog twijfelt er reistijd in te steken.quote:Op zondag 4 november 2012 01:10 schreef Blue_note het volgende:
Vinden jullie trouwens het beste om z.s.m af te spreken of eerst een paar dagen smsen/praten?
En als iemand verder weg woont?
Ik denk eerst ff wat praten, kijken of ze wel iets bij je past. Als d'r uiterlijk okee is en je kan met d'r opschieten, dan afspreken.quote:Op zondag 4 november 2012 01:10 schreef Blue_note het volgende:
Vinden jullie trouwens het beste om z.s.m af te spreken of eerst een paar dagen smsen/praten?
Snel afspreken vind ik prima als ik iemand direct interessant vind. Maar niet elke dame wil snel afspreken, dus dan mail of chat je eerst nog even en dan gewoon voorstellen om af te spreken.quote:Op zondag 4 november 2012 01:10 schreef Blue_note het volgende:
Je had nog geen foto's gezien ofzo?quote:Op zondag 4 november 2012 11:52 schreef Homey het volgende:
dikke LOL
ik ging gisteren afspreken met een chick van zo''n site, blijkt het een SUPERLEKKER wijf te zijn haha!! echt ik stond (positief) verbaast te kijken
dus zo kan het ook!
Borderliner, kan niet anders.quote:Op zondag 4 november 2012 11:52 schreef Homey het volgende:
dikke LOL
ik ging gisteren afspreken met een chick van zo''n site, blijkt het een SUPERLEKKER wijf te zijn haha!! echt ik stond (positief) verbaast te kijken
dus zo kan het ook!
Gezellig praatje maken kan altijd toch?quote:Op zondag 4 november 2012 15:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dan krijg je een oneliner van een knappe vrouw:
''moooooooie man!''
Is de locatiebalk echt he-le-maal leeg. *twijfelt*
jawel, maar waren niet de duidelijkste foto's maar in het echt was ze nog veel knapperquote:Op zondag 4 november 2012 11:59 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Je had nog geen foto's gezien ofzo?
Dit riekt wel naar autisme of try-hard grappig willen zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 13:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Er komt ook geen einde aan de oneliners van vrouwen die er vooral stokoud uitzien, maar wel bij uiterlijkheden een volle balk hebben. Zeer bemoedigend.
''hoi hoe is t?''
Hoe is wat? Het weer? De situatie in het midden oosten? Het regeerakkoord? De conditie van het zwemwater? Het nieuwe album van Dropkick Murphy's? Mijn kater? Mijn pistoletjes die zwart liggen te blakeren in de oven terwijl ik eens intens over deze oneliner aan het nadenken ben?
Lokkertjes zodat je terug komtquote:Op zondag 4 november 2012 14:20 schreef minthy het volgende:
Meer mensen met een account bij Badoo, die na een paar weken offline zijn geweest, ineens berichten ontvangen? Ik heb het al weken niet meer geopend, maar er blijven berichten komen...
Gedaan, en dame van vanmiddag kwam uit Groningen, wat ik al zo'n beetje verwachtte, praatje gemaakt, ze beschouwt roken in principe als onoverkomelijke don't waarop ik haar veel succes verder wenste en zij heel verbaasd afvroeg of ik haar nu ging verwijderen. Eh, nee. En andersom kennelijk ook niet.quote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezellig praatje maken kan altijd toch?
O god, dwaas nummer 3168 die je vooral heel letterlijk neemt terwijl je overduidelijk een Fluffy doet. Wat is dat toch met al die kneuzen hier de laatste tijd?quote:Op zondag 4 november 2012 19:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit riekt wel naar autisme of try-hard grappig willen zijn.
Pardon?quote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O god, dwaas nummer 3168 die je vooral heel letterlijk neemt terwijl je overduidelijk een Fluffy doet. Wat is dat toch met al die kneuzen hier de laatste tijd?
quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef richard_prf het volgende:
Richard logt weer even in op paiq sinds een maand of 3.
Er was een dame die vroeg wat ik van haar uiterlijk vond:
Ik: Je ziet er wel lief uit... echt zo'n uiterlijk waar je misbruik van kan maken dat je maar iemand lief hoeft aan te kijken om je zin te krijgen
Die eerste zin van je is niet echt goed geformuleerd he.quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef richard_prf het volgende:
Richard logt weer even in op paiq sinds een maand of 3.
Er was een dame die vroeg wat ik van haar uiterlijk vond:
Ik: Je ziet er wel lief uit... echt zo'n uiterlijk waar je misbruik van kan maken dat je maar iemand lief hoeft aan te kijken om je zin te krijgen
Zij: ... ??
wat is dat nou weer voor taal
ff serieus?
Ik: Aan de buitenkant in elk geval wel... de binnenkant ken ik nog niet goed genoeg natuurlijk?
Zij: ja meen je dat nou want daar schrik ik van
Ik: ???
Zij: dus je wilt me lekker misbruiken?
Ik: Ehm volgens mij heb je het verkeerd gelezen of je begrijpt het niet zo goed
Zij: ow
oke
ik schrok al
Ik: pfff jij leest dingen die er niet zijn.
Zij: ja het scheelt wel 1 piepklein woordje
hey ik ben een vrouw
ik ben altijd op m'n hoede voor engerds
Altijd leuk... dat paiq als je je verveeld.
Verder niks te melden.
Ik had eigenlijk ja moeten zeggen in mijn speciaal ingerichte sm kelder... maar denk dat ik dan meteen geblokkeerd zou wordenquote:
Nee hoor, iedereen heeft zo een kelder/zolderquote:Op zondag 4 november 2012 20:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ja moeten zeggen in mijn speciaal ingerichte sm kelder... maar denk dat ik dan meteen geblokkeerd zou worden
"gevonden". Fotobewonderaar betekent niet dat ze iets van je wilquote:Op zondag 4 november 2012 21:16 schreef TheGreatHooD het volgende:
Problem.
Ik heb een fotobewonderaar maar kan geen oneliner sturen, want ze heeft teveel ongelezen. Nu heb ik haar wel gevonden via Facebook. Berichtje sturen of niet?
Neequote:Op zondag 4 november 2012 21:16 schreef TheGreatHooD het volgende:
Problem.
Ik heb een fotobewonderaar maar kan geen oneliner sturen, want ze heeft teveel ongelezen. Nu heb ik haar wel gevonden via Facebook. Berichtje sturen of niet?
Haha ja zo'n gevoel had ik zelf ook al.quote:Op zondag 4 november 2012 21:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
"gevonden". Fotobewonderaar betekent niet dat ze iets van je wil![]()
Ik zou het zelfs als man creepy vinden.
Dit, zou ik écht niet doen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
"gevonden". Fotobewonderaar betekent niet dat ze iets van je wil![]()
Ik zou het zelfs als man creepy vinden.
Tja, dat is inderdaad het risico, maar dat heb je in het echte leven ook héquote:Op zondag 4 november 2012 21:17 schreef Idioteque het volgende:
Gister een date gehad die op zich wel geslaagd was. Ik denk alleen dat het niks gaat worden uiteindelijk.
Nu zit ik er een beetje aan te denken om maar te stoppen met online dating-sites. Zodra ik iemand leer kennen en uiteindelijk op facebook(chat)/whatsapp toevoeg zijn er direct veel berichtjes e.d. wat veel tijd en energie kost. In die periode begin ik diegene ook echt leuk te vinden en dan merk je bij de date zelf dat de persoon toch anders is dan je je voorgesteld had.
Na de date ook geen/nauwelijks contact meer, wat dan toch weer als een soort van teleurstelling voelt.
Bij de eerste keer dat ik via internet een date had was het contact vooraf waarschijnlijk gewoon te lang. Na ruim een maand berichtjes sturen pas een afspraak gemaakt en daarna was het duidelijk dat er geen 'klik' was.
Nu echter al binnen een week na ontmoeting een afspraak geregeld. Ik dacht dat het door de snelheid dan minder negatief voelt wanneer het niks wordt, maar dat is dus niet het geval helaas
We zijn waarschijnlijk gewoon te verschillend. Op zich deden ze zich niet anders voor. Misschien dat ik zelf eerder bij een eerste date wat anders over kom. Ik ben in het begin wel redelijk onzeker/nerveus. Ik weet dat dit na korte tijd gewoon over is, maar ik kan me voorstellen dat dit misschien een negatieve (eerste) indruk geeft.quote:Op zondag 4 november 2012 21:20 schreef Blue_note het volgende:
Op wat voor een manier was er geen klik?
- uiterlijk/voorkomen van iemand?
- deed zich online anders voor?
- etc
Opzich zie ik het niet als een teleurstelling als ik zelf die klik ook niet heb.
Maar als je zegt te verschillend te zijn, daar kom je toch wel achter als je een beetje serieus contact hebt?!quote:Op zondag 4 november 2012 21:27 schreef Idioteque het volgende:
[..]
We zijn waarschijnlijk gewoon te verschillend. Op zich deden ze zich niet anders voor. Misschien dat ik zelf eerder bij een eerste date wat anders over kom. Ik ben in het begin wel redelijk onzeker/nerveus. Ik weet dat dit na korte tijd gewoon over is, maar ik kan me voorstellen dat dit misschien een negatieve (eerste) indruk geeft.
Hetgeen wat ik als teleurstelling zie is dat ik gewoon hoop had dat ik een persoon heb gevonden waar het wel eens iets mee kan worden. Ik merk dat de mensen met wie ik een date heb vooraf ook heel enthousiast zijn, maar na de date is het minder/weg.
@ eefje801
Je hebt helemaal gelijk hoor. Het enige wat ik denk dat anders is vergeleken met het 'echte leven' is dat de eerste ontmoeting er direct is. En je elkaar dus niet eerst al heel veel hebt gesproken en er een echte wederzijdse online klik is, die er in het echte leven dus niet blijkt te zijn.
Ik voelde die klik voor de date heel erg, en zij volgens mij ook wel. Na de date is die klik een stuk minder geworden en bij haar gewoon verdwenen denk ik
What happened?quote:Op zondag 4 november 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
Ik kap voor een poosje met daten, zowel online als offline. Net voor de zoveelste keer na een paar maanden een (spreekwoordelijke) klap in het gezicht gekregen, ben er voor nu even klaar mee.
Misschien na m'n opleiding maar eens weer proberen
Ik ben smoor, maar hij heeft niet dezelfde gevoelens blijkbaar. Jammer, maar helaasquote:
En daar komen jullie na een paar maanden pas achter?quote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben smoor, maar hij heeft niet dezelfde gevoelens blijkbaar. Jammer, maar helaas
Zo zwart-wit is het niet gelukkig en verder heb ik niet de behoefte om er over uit te wijdenquote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef Coco98 het volgende:
Was hij toch maar klaar met je na paar maanden?
Hij kan het ook de tijd hebben willen geven he?quote:Op zondag 4 november 2012 21:53 schreef Blue_note het volgende:
[..]
En daar komen jullie na een paar maanden pas achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |