Mijn ervaring zegt van niet, maar soms blijf je erop hopen.quote:Op [url=http://forum.fok.nl /topic/1889386/8/25#118764245]zaterdag 3 november 2012 00:57[/url] schreef Satijn het volgende:
Date was geslaagdgezellige avond. Alleen mn hartje werd niet in vuur en vlam met vonkjes gezet. Heb dat met sommige mannen wel gehad... Kan zoiets nog groeien?
Een vriendin van me voelde geen klik bij de eerste date en kreeg bij de tweede date het gevoel dat het 'de ware' was.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:57 schreef Satijn het volgende:
Date was geslaagdgezellige avond. Alleen mn hartje werd niet in vuur en vlam met vonkjes gezet. Heb dat met sommige mannen wel gehad... Kan zoiets nog groeien?
Zoosk is ook gewoon niet aan te raden ..quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:25 schreef Ernemmertje het volgende:
Godallemachtig. Wat zijn datingsites toch niks meer tegenwoordig. Ben nu al onderhand bijna 3 jaar vrijgezel en die knuppels geilen alleen om mijn uiterlijk. Daar ben je klaar mee zeg. Of zit ik op een verkeerde datingsite ofzo, ik zit op Zoosk via facebook, haha tot nu toe alleen maar knuppeltjes tegengekomen.![]()
Ze neuken je en laten niks meer van zich horen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:25 schreef Ernemmertje het volgende:
Godallemachtig. Wat zijn datingsites toch niks meer tegenwoordig. Ben nu al onderhand bijna 3 jaar vrijgezel en die knuppels geilen alleen om mijn uiterlijk. Daar ben je klaar mee zeg. Of zit ik op een verkeerde datingsite ofzo, ik zit op Zoosk via facebook, haha tot nu toe alleen maar knuppeltjes tegengekomen.![]()
Daar heb ik mij net bij aangemeld om te kijken. Maar ze zouden een mailtje sturen voor de activatie van mijn account. Tot nu toe nog niks ontvangen!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoosk is ook gewoon niet aan te raden ..
Als ik jou was zou ik eens Paiq proberen.. heel ander principe dan een standaard datings site maar wel leuk
Haha! Nee zover laat ik het niet komenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze neuken je en laten niks meer van zich horen?
hmm vaag, spammail al gechecked :S? je hoort hem gelijk te krijgen namelijk..quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Daar heb ik mij net bij aangemeld om te kijken. Maar ze zouden een mailtje sturen voor de activatie van mijn account. Tot nu toe nog niks ontvangen!
Dus je staat al drie jaar droog?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Haha! Nee zover laat ik het niet komen!
Zou wel erg zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus je staat al drie jaar droog?
Je klinkt als iemand die ik vanmiddag sprak. Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:53 schreef Ernemmertje het volgende:
Haha Dat valt wel mee, nee dusIk zit nu op Paiq, en snap er geen hol van!!!
De hele site. Kan je niet gewoon zoeken en neuzen ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die ik vanmiddag sprak. Wat snap je niet?
Nope. Als het goed is heb je automatisch al een match toegewezen gekregen. Die kun je de oren van z'n kop aflullen terwijl hij offline is, óf, je gaat wat foto's beoordelen waarbij je de voor jou beste resultaten al dan niet een berichtje stuurt. Is waarschijnlijk niet eens nodig, aangezien je - als je echt zo'n stunner bent - zelf wel wordt benaderd door mannen die jou bij hun fotobewonderaars hebben staan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:57 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
De hele site. Kan je niet gewoon zoeken en neuzen ofzo![]()
Haha, bedankt voor de info. Foto's bekijken/beoordelen , waar doe je dat dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nope. Als het goed is heb je automatisch al een match toegewezen gekregen. Die kun je de oren van z'n kop aflullen terwijl hij offline is, óf, je gaat wat foto's beoordelen waarbij je de voor jou beste resultaten al dan niet een berichtje stuurt. Is waarschijnlijk niet eens nodig, aangezien je - als je echt zo'n stunner bent - zelf wel wordt benaderd door mannen die jou bij hun fotobewonderaars hebben staan.
En anders is er nog de speeddate/battledate knop. Alleen inrammen als je echt wanhopig bent.
Even uit mijn oude, vermoeide hoofd aangezien ik geen zin heb nu in te loggen omdat iedereen dan tegen me aan gaat lopen schreeuwen, staat onder je menu links.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:05 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor de info. Foto's bekijken/beoordelen , waar doe je dat dan?
De hete mannen moeten gewoon in een rij voor de deur staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:10 schreef Cue_ het volgende:
Een beetje zelf rondkijken is teveel gevraagd?
Kleding optioneel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:11 schreef luckass het volgende:
[..]
De hete mannen moeten gewoon in een rij voor de deur staan natuurlijk.
Succes op Zoosk verder.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:16 schreef Ernemmertje het volgende:
Haha, ik ben eruit. Tis een butt site!![]()
Maar leuk tegen verveling..
Schamen is een groot word maar ik zou dr niet meenemen naar mijn ouders neequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Waarschijnlijk schaam je je als je met haar over straat moet, maar als niemand kijkt interesseert het je ook geen reet en douw je 'm er lekker in.
Zolang het maar 'tons of fun' is he..quote:Op zaterdag 3 november 2012 05:07 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Schamen is een groot word maar ik zou dr niet meenemen naar mijn ouders neeIk hoop er iig een fuckbuddy aan over te houden.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |