abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118744750
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ga gewoon voor het nummer en zsm een date eruit halen. Het neukt vrij lastig zo via de chat.
10 tegen 1 dat ik die date al te pakken heb als ik 'r vraag. Misschien als ik me verveel.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:51:30 #152
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118744875
Precies, leuk als je op een vrijdagavond rond 20u alleen thuiszit en je wat wil ondernemen maar je vrienden kunnen niet.
Gourmetten of steengrillen?
pi_118745501
Hij zit op fok, dus de kans dat hij op de vrijdagavond alleen thuiszit is vrij groot.
pi_118746016
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef Craptacular het volgende:
Hij zit op fok, dus de kans dat hij op de vrijdagavond alleen thuiszit is vrij groot.
Feest der herkenning voor je ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_118746843
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef Craptacular het volgende:
De kans dat ik autist ben ook, toch?
pi_118747800
Net een vrij heftig gesprek gehad tijdens de chat, met een meid die ik wel al langer spreek. Maar ging over de dood van een naaste. Weet nou niet of dat positief is, of friendzoned is :').
pi_118748391
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:26 schreef Blue_note het volgende:
Net een vrij heftig gesprek gehad tijdens de chat, met een meid die ik wel al langer spreek. Maar ging over de dood van een naaste. Weet nou niet of dat positief is, of friendzoned is :').
Positief, aangezien het toch best wat nergens op slaande hahaha's scheelt in zo'n chat. Doorgaans.
pi_118748437
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Positief, aangezien het toch best wat nergens op slaande hahaha's scheelt in zo'n chat. Doorgaans.
True. Ze is echt leuk ook! Maar we'll see!
pi_118748716
Stel, je hebt een date die ieder moment bij je voor de deur kan staan en je moet ONGELOFELIJK schijten. Wat te doen?

A. Je gaat gewoon. Gokken dat ze er nog niet is de komende vijf minuten. En als ze eenmaal binnen een vies gezicht trekt vanwege de lucht zeg je zo nonchalant mogelijk dat er weer eens een hond tussen de spouwmuur is gekropen en overleden. Bij de buren.

B. Je houdt het op, en gaat met een grimas op je smoel vanwege de helse maagkrampen lekker relaxed zitten doen tegen 'r terwijl ze naast je op de bank zit. En probeert je ergens gedurende de avond eventjes discreet terug te trekken om je zo snel mogelijk te ontdoen van die aan het hek rammelende bruine beer.

C. Je gaat gewoon héérlijk op het toilet boven zitten en als ze aanbelt app je haar dat je met je grote teen vastzit in het doucheputje en het even wat langer duurt.
pi_118748739
Ik heb geen optie C dus ik ga voor B. Heb dat soort dingen daadwerkelijk meegemaakt ook :') Uiteindelijk duurde het nog vrij lang voordat de persoon in kwestie arriveerde dus dacht iedere 5 minuten "Kut, ik had al lang kunnen schijten" :')
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118748825
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Stel, je hebt een date die ieder moment bij je voor de deur kan staan en je moet ONGELOFELIJK schijten. Wat te doen?

A. Je gaat gewoon. Gokken dat ze er nog niet is de komende vijf minuten. En als ze eenmaal binnen een vies gezicht trekt vanwege de lucht zeg je zo nonchalant mogelijk dat er weer eens een hond tussen de spouwmuur is gekropen en overleden. Bij de buren.

B. Je houdt het op, en gaat met een grimas op je smoel vanwege de helse maagkrampen lekker relaxed zitten doen tegen 'r terwijl ze naast je op de bank zit. En probeert je ergens gedurende de avond eventjes discreet terug te trekken om je zo snel mogelijk te ontdoen van die aan het hek rammelende bruine beer.

C. Je gaat gewoon héérlijk op het toilet boven zitten en als ze aanbelt app je haar dat je met je grote teen vastzit in het doucheputje en het even wat langer duurt.
D. Je ruikt altijd naar roosjes en laat expres de deur van de wc openstaan, scheelt weer een geurkaars
pi_118748973
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:02 schreef Hungry_Joe het volgende:

Gelukkig gaat dat voor mij niet op, want vrouwen poepen niet. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:15:48 #163
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118749001
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Oh... daar ging het dus bij mij mis. -O- Toch die hahahaha's willen gebruiken.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_118749031
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik heb geen optie C dus ik ga voor B. Heb dat soort dingen daadwerkelijk meegemaakt ook :') Uiteindelijk duurde het nog vrij lang voordat de persoon in kwestie arriveerde dus dacht iedere 5 minuten "Kut, ik had al lang kunnen schijten" :')
Je had haar óók een berichtje kunnen sturen dat je even sigaretten bent halen en ietsjes later thuis bent om dan op de wc met alle lichten uit je gevoeg te doen. Daarna via de achterdeur naar buiten, door de tuin van je buren heen om aan de straatkant te komen, en dan haar heel blij verrast van achteren naderen terwijl je aan komt slenteren.

''Was je al lang hier?'' :+
pi_118749072
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Gelukkig gaat dat voor mij niet op, want vrouwen poepen niet. :)
Oh gelukkig.... er zijn infidels in deze wereld die beweren dat dat wél zo is :(
pi_118749083
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:17 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je had haar óók een berichtje kunnen sturen dat je even sigaretten bent halen en ietsjes later thuis bent om dan op de wc met alle lichten uit je gevoeg te doen. Daarna via de achterdeur naar buiten, door de tuin van je buren heen om aan de straatkant te komen, en dan haar heel blij verrast van achteren naderen terwijl je aan komt slenteren.

''Was je al lang hier?'' :+
Teveel moeite. Ik hou liever m'n poep in :')
pi_118749109
ik zou gewoon als ze hier is na een tijdje zeggen dat ik even naar het toilet moet en heel snel gaan poepen :P, ieder mens poept toch...?? xD
pi_118749117
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:19 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Teveel moeite. Ik hou liever m'n poep in :')
Maar als je dan naakt in bed ligt met 'r, jij de boel op zit te houden met een vertrokken gezicht, en zij tegen je zegt ''ontspan je nu eens!''

Geeft dat geen bende?
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:23:04 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118749157
Haha dat dilemma had ik ook laatst.

Gewoon gaan, je kunt toch wel heel snel schijten. M'n deurbel doet het trouwens toch niet dus kan wel een paar minuutjes rekken.
pi_118749206
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:20 schreef Taexon het volgende:
ik zou gewoon als ze hier is na een tijdje zeggen dat ik even naar het toilet moet en heel snel gaan poepen :P, ieder mens poept toch...?? xD
Onmogelijk zoiets. Echt serieus... onmogelijk. Geen optie. Nooit. Als je net iemand kent ben je een soort van supermens. Je poept niet, laat geen scheten, stinkt niet uit je smoel 's ochtends en bent nooit sjacherijnig.
pi_118749218
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:20 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Maar als je dan naakt in bed ligt met 'r, jij de boel op zit te houden met een vertrokken gezicht, en zij tegen je zegt ''ontspan je nu eens!''

Geeft dat geen bende?
Gebeurt niet, I don't fuck on first dates.
pi_118749314
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:23 schreef Silenus het volgende:
Haha dat dilemma had ik ook laatst.

Gewoon gaan, je kunt toch wel heel snel schijten. M'n deurbel doet het trouwens toch niet dus kan wel een paar minuutjes rekken.
Ja, óf dat je het op loopt te houden zoals An_awesome_wave en de druk eraf probeert te halen door wat scheten te laten.

Dat je dan zegt dat je even iets in de keuken moet doen, je in een zucht van verlichting - in alle rust - daar even een langgerekte stoot lucht de vrijheid geeft, en dat ze dan achter je staat omdat ze je uit genegenheid vast wilde pakken. :')
pi_118749344
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:26 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Gebeurt niet, I don't fuck on first dates.
Ja. En ik ben Donald Trump.
pi_118749360
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:26 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Onmogelijk zoiets. Echt serieus... onmogelijk. Geen optie. Nooit. Als je net iemand kent ben je een soort van supermens. Je poept niet, laat geen scheten, stinkt niet uit je smoel 's ochtends en bent nooit sjacherijnig.
Nou als ik echt moet en het valt niet meer op te houden dan heeft me date toch echt even pech haha xD
Zou dan wel de wc op de andere verdieping pakken :')
pi_118749368
Voor farts heb ik een speciale techniek:

pi_118749417
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:32 schreef An_awesome_wave het volgende:
Voor farts heb ik een speciale techniek:

Wat Peter Griffin doet maskeert de lucht nog niet. :7
pi_118749512
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:33 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat Peter Griffin doet maskeert de lucht nog niet. :7
Tenzij die ongelofelijk uit zijn bek stinkt :+
pi_118750045
Yes! Date van gisteren is het er over eens dat we geen relatiemateriaal voor elkaar zijn maar wil ook af blijven spreken om relaxed te chillen, want 'dat kunnen we zo goed samen, bleek gisteren' :')

pi_118750214
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
Yes! Date van gisteren is het er over eens dat we geen relatiemateriaal voor elkaar zijn maar wil ook af blijven spreken om relaxed te chillen, want 'dat kunnen we zo goed samen, bleek gisteren' :')

[ afbeelding ]
Hoezo is ze nu geen relatiemateriaal dan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118750363
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo is ze nu geen relatiemateriaal dan?
Ik vond het erg plezierig met haar gisteren maar de gedachte dat ik met haar in een relatie zou zitten bevalt me gewoon niet. Daarbij is ze net wat te dik voor mijn smaak (ja ik ben erg oppervlakkig qua uiterlijk) en ook wat te oud voor me (bijna 33). Totaalplaatje klopt gewoon niet, ze is erg leuk maar niet voor een relatie.

Ik ben nu erg picky, heb mezelf een stuk beter leren kennen door mijn laatste relatie en als ik er weer echt voor ga dan moet het gewoon kloppen voor m'n gevoel.
pi_118750947
Altijd schijten. Altijd.

Daarna doe maar lekker een wolk van wc spray door de wc, maar dan kan je iig relaxed de date ingaan.
pi_118750983
zsm doortrekken ook. Niet laten liggen. Gelijk nadat er touchdown van de drol is doortrekken. Scheelt in de lucht.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:48:48 #183
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118751812
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:03 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik vond het erg plezierig met haar gisteren maar de gedachte dat ik met haar in een relatie zou zitten bevalt me gewoon niet. Daarbij is ze net wat te dik voor mijn smaak (ja ik ben erg oppervlakkig qua uiterlijk) en ook wat te oud voor me (bijna 33). Totaalplaatje klopt gewoon niet, ze is erg leuk maar niet voor een relatie.
Dus je wil geen relatie omdat ze te oud en te dik is, maar wel afspreken om haar vaker te neuken? :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:49:48 #184
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118751854
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dus je wil geen relatie omdat ze te oud en te dik is, maar wel afspreken om haar vaker te neuken? :')
nee alleen om relaxed te chillen dude
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:02:45 #185
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118752434
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:03 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik ben nu erg picky, heb mezelf een stuk beter leren kennen door mijn laatste relatie en als ik er weer echt voor ga dan moet het gewoon kloppen voor m'n gevoel.
Je bent meer picky geworden na een relatie en noemt alleen uiterlijke kenmerken ;)
pi_118752677
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja. Daar komt het wel op neer :')
pi_118753873
.

[ Bericht 33% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 02-11-2012 20:37:07 ]
pi_118753934
Te oud en te dik, dat zag je niet meer na twee flessen goede soepele wijn?
pi_118756132
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Te oud en te dik, dat zag je niet meer na twee flessen goede soepele wijn?
Onze fysieke klik was gewoon niet goed genoeg om haar als potentieel relatiemateriaal te zien. Was het lekker om haar te neuken buiten dat om? Ja. Was het geil genoeg om in de toekomst nog een keer met haar af te spreken puur om te neuken? Hell yeah.

There you have it. Is dat nou echt zo moeilijk om te snappen? :')

[ Bericht 19% gewijzigd door An_awesome_wave op 02-11-2012 21:31:57 ]
pi_118756149
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je bent meer picky geworden na een relatie en noemt alleen uiterlijke kenmerken ;)
Mja op persoonlijk vlak waren er ook een aantal dingen. Maar geen zin om die hier op het forum te knallen.

[ Bericht 3% gewijzigd door An_awesome_wave op 02-11-2012 21:32:12 ]
pi_118758066
Nou, ik vermoed dat deze 3e dame straks ook een bericht gaat sturen met de mededeling dat ze een leuke vent ontmoet heeft....

Hele week beetje contact, weekend en dus tijd om af te spreken.... stilte....
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:25:29 #193
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_118758539
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:25 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Onze fysieke klik was gewoon niet goed genoeg om haar als potentieel relatiemateriaal te zien. Was het lekker om haar te neuken buiten dat om? Ja. Was het geil genoeg om in de toekomst nog een keer met haar af te spreken puur om te neuken? Hell yeah.

Friendzoned with benefits? Nice :D
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
pi_118758845
Ik ben juist ook bij one night stands ontzettend picky.

Maar mss moet ik toch wat meer mn best doen, dateloos op een vrijdagavond. Battledate it is! :')
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:05:34 #195
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118760122
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:33 schreef Perzephone het volgende:
Ik ben juist ook bij one night stands ontzettend picky.

Maar mss moet ik toch wat meer mn best doen, dateloos op een vrijdagavond. Battledate it is! :')
Ik bij een scharrel ook. Die fysieke klik is dan juist (samen met een vriendschappelijke) het belangrijkst voor mij. Succes met een date vinden ;)
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:38:18 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118761482
quote:
Is dat nou echt zo moeilijk om te snappen? :')
Ik snap het wel. Waarschijnlijk schaam je je als je met haar over straat moet, maar als niemand kijkt interesseert het je ook geen reet en douw je 'm er lekker in. :D
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:42:27 #197
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118761694
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Waarschijnlijk schaam je je als je met haar over straat moet, maar als niemand kijkt interesseert het je ook geen reet en douw je 'm er lekker in. :D
Was ook mijn gedachte
pi_118763561
quote:

[..]

Ik snap het volkomen. Je neukt beneden je stand. ^O^
pi_118764245
Date was geslaagd :) gezellige avond. Alleen mn hartje werd niet in vuur en vlam met vonkjes gezet. Heb dat met sommige mannen wel gehad... Kan zoiets nog groeien?
  zaterdag 3 november 2012 @ 01:00:10 #200
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_118764327
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

mannen... :X waar is de liefde?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')