Zeg dat nu niet. De enthousiastelingen hier doen dat nog ook...quote:

Nee ben je niet goed haha!quote:
Waarom ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet. De enthousiastelingen hier doen dat nog ook...

quote:O, dat ken ik wel. En dan altijd van die cliché vragen, heb ik ook nooit zo'n zin in. De beste chats lopen gewoon ongestuurd, gewoon een beetje ronduit ouwehoeren over alles en nog wat
Ja precies... wat doe jij voor werk dan?

quote:

quote:En hoe gaat het nu verder dan?
Ik probeer op je naam te klikken om te zien hoe oud je bent, maar de site doet wazig...
haha
ik ben 3
eh sorry
Hoe gaat wat verder?
37
hahahaha
Nou dat chatten via hier?
Kunnen we nu oneindig chatten?
Nu gaan we trouwen en op een boerderij wonen en baar je mij 14 kinderen. Of bedoelde je dat niet?
Hahahaha

Iemand in de haha-categorie.quote:

quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:59 schreef Silenus het volgende:
Haha ik maak in die chats dezelfde grapjes als HJ zie ik nu.![]()
quote:

Als ik een gesprek de hele tijd zelf nieuw leven in moet blazen, haak ik snel af.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:15 schreef Rauw. het volgende:
Ik geef het op, waarom moet ik altijd het gesprek aan houden
Enige eis die ik stel aan een vrouw is wederzijdse interesse vanaf nu.

Anders moet je van die awkward tovertrucjes gaan doen met de servetten op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:22 schreef Maja het volgende:
[..]
Als ik een gesprek de hele tijd zelf nieuw leven in moet blazen, haak ik snel af.
Net als bij een IRL date, is het wel zo prettig als de interesse wederzijds is inderdaad.

quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Anders moet je van die awkward tovertrucjes gaan doen met de servetten op een gegeven moment.

Ga gewoon voor het nummer en zsm een date eruit halen. Het neukt vrij lastig zo via de chat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja, na 64 keer ''hahahaaa jij bent echt grappig!'' te lezen was het wel weer mooi geweest. Leuke meid om te zien, maar het zou zo mooi zijn om zelf ook eens vermaakt te worden. Dat mag ze een andere keer proberen.
Haha.

Mijn laatste date zei na bijna elke zin, 'weetjewel'quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef luckass het volgende:
Mijn date heeft "Okee" als stopwoordje (op whatsapp).

"PIJPEN" "PIJPEN"!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het een leuke date is mag ze van mij zeggen wat ze wil na elke zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |