Ala the big bang theory: "Will you marry me?"quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
"Ik hou van je date!!"
- ik ook van jou awesome_wave"
Nou niet altijd. Zoals bij mij. Goede humor maar niet iedereen ziet dat soms in. Dus dan moet je ze soms even dat duidelijk makenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze vertelt het wel heel komisch ja, kuch.Echt grappige mensen gaan van zichzelf natuurlijk nooit zeggen 'dat ze humor hebben'. Dat hoef je namelijk niet te vermelden, als je hebt komt het toch wel over bij de ontvanger.
Jij: "lopen 2 spruitjes over straat, zegt de een tegen de ander..."quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou niet altijd. Zoals bij mij. Goede humor maar niet iedereen ziet dat soms in. Dus dan moet je ze soms even dat duidelijk maken
Wat is er niet grappig aan 2 spruitjes die over straat lopen dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij: "lopen 2 spruitjes over straat, zegt de een tegen de ander..."
Zij: .........![]()
Jij: "HEUJ, maar ik heb echt wel goede humor dus hoor!!"
Zoiets?
Kwestie van smaak en soort ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij heeft iedereen humor alleen die van de 1 is toegankelijker/algemener dan die van een ander.
Precies, ik heb in een scheur gelegenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat is er niet grappig aan 2 spruitjes die over straat lopen dan?
Hoe liep het nu met de spruitjes af?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij: "lopen 2 spruitjes over straat, zegt de een tegen de ander..."
Zij: .........![]()
Jij: "HEUJ, maar ik heb echt wel goede humor dus hoor!!"
Zoiets?
Dat is een zeer gevoelig onderwerp wat we hier niet gaan bespreken!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hoe liep het nu met de spruitjes af?
Zeker!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:44 schreef Craptacular het volgende:
Niet janken WW be awsome en door naar de volgende.
Oke ga nu bellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |