Dat inderdaad. Mij boeit het niet waar het over gaat. luchtig of fucking serieus.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:32 schreef ook_gek het volgende:
Het maakt mij niet heel veel uit, als het maar gezellig is
.......quote:Op donderdag 1 november 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je een wat diepgaander gesprek hebt?
Nouja als dat een gepassioneerd onderwerp is van beiden, waarom nietquote:Op donderdag 1 november 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:
Vind ik ook. Serieus is prima, als het 3 uur over zelfmoord en babysterfte in Afrika gaat, helemaal prima. ALS HET MAAR LEKKER GEZELLIG IS!
Maar een psycholoog sessie is meer een eeuwig durig vraag-antwoord spelletje. En redelijk eenzijdig dus. Dat is geen gesprek meer. En vaak dan doorzagen over 1 onderwerp.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:45 schreef eefje801 het volgende:
Ik bedoelde dan ook een halve sessie bij de psycholoog ipv een gezellige eerste date
Tuurlijk mag alles aan bod komen, leuk zelfs om over van alles en nog wat te praten.
Precies, en ik wil juist manieren vinden om dat om te buigen, ik doe kennelijk iets niet goed dat ik aan het eind van sommige dates denk: nou..hij is tenminste zijn ei kwijtquote:Op donderdag 1 november 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar een psycholoog sessie is meer een eeuwig durig vraag-antwoord spelletje. En redelijk eenzijdig dus. Dat is geen gesprek meer. En vaak dan doorzagen over 1 onderwerp.
Maar dat zou betekenen dat jij de hele tijd zit door te vragen?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef eefje801 het volgende:
nou..hij is tenminste zijn ei kwijt
Je kan natuurlijk ook iets over jezelf vertellen. Gewoon een anekdote van jezelf er tussendoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, en ik wil juist manieren vinden om dat om te buigen, ik doe kennelijk iets niet goed dat ik aan het eind van sommige dates denk: nou..hij is tenminste zijn ei kwijt
of je speelt het kennismakingsspelquote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Iemand wilt kennis maken met mij op Badoo. Om te zien wie moet ik eerst superkrachten activeren![]()
Ligt niet perse aan jou. Ik heb ook dates gehad waarbij de man zijn hele levensverhaal op tafel gooide en na afloop zei: "goh, dit heb ik nog nooit zo snel aan iemand verteld" of (RUN AWAY!!) "ik voel me zo op mijn gemak bij jou!"quote:Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, en ik wil juist manieren vinden om dat om te buigen, ik doe kennelijk iets niet goed dat ik aan het eind van sommige dates denk: nou..hij is tenminste zijn ei kwijt
Heb ik ook een paar keer gehad. Prima om lang te luisteren hoor, maar vaak toonde zij dan zelf bijna geen interesse. Dat vind ik dan weer helemaal niks.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ligt niet perse aan jou. Ik heb ook dates gehad waarbij de man zijn hele levensverhaal op tafel gooide en na afloop zei: "goh, dit heb ik nog nooit zo snel aan iemand verteld" of (RUN AWAY!!) "ik voel me zo op mijn gemak bij jou!"
Yup, probeer ik nu ook wel meer. Of naar wat anders vragen, dan krijg je vaak wel een omslag in het gesprek.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook iets over jezelf vertellen. Gewoon een anekdote van jezelf er tussendoor.
Precies. Ik had tijdje terug ook weer zo eentje, we hadden weliswaar afgesproken het meer als iets gezelligs te zien dan als een echte date, maar echt he, continu praten over zichzelf en wat ze allemaal wel niet ging doen die week en dat ze die en die activiteit had gedaan. Dat ik kennelijk ook wel eens iets doe in mijn leven was kennelijk totaal niet relevant.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:28 schreef Maja het volgende:
Ik word ook minder enthousiast als iemand mij weinig vraagt. Niet dat ik niks vertel, maar als er weinig interesse is, haak ik sneller af.
Ha ha nou dat is wel herkenbaar eerlijk gezegd. Ook wel eens op mijn werk ofzo. Ja die opmerkingen die je noemt geven mij ook vluchtneigingenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ligt niet perse aan jou. Ik heb ook dates gehad waarbij de man zijn hele levensverhaal op tafel gooide en na afloop zei: "goh, dit heb ik nog nooit zo snel aan iemand verteld" of (RUN AWAY!!) "ik voel me zo op mijn gemak bij jou!"
Sommige mensen hebben die uitwerking nou eenmaal op anderen. Ik zou dat niet willen veranderen, maar soms is het wel lastig ja
Doorvragen valt wel mee maar kan zijn dat ik er teveel ruimte voor geef in het gesprek. Ik ben daar op het moment zelf niet zo bewust van eigenlijk, dat gaat meer van nature zo.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat jij de hele tijd zit door te vragen?
Eigenlijk wel ja, al vind ik dat soms ook bot overkomen.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:30 schreef ook_gek het volgende:
Gewoon dat soort onderwerpen afkappen en er iets luchtigs van maken
Dat is toch niet zo heel erg moeilijk?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:49 schreef Maja het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, al vind ik dat soms ook bot overkomen.
Maar sommigen kunnen echt heel lang over werk praten bijvoorbeeld, probeer er dan maar eens tussen te komen en opeens over je leukste blunders te gaan praten.
Als je het leuk brengt, kan je iemand misschien best afkappen. Maar als iemand vol trots en enthousiasme over het werk praat, kan dat misschien niet altijd goed vallen.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel erg moeilijk?
Ik denk er ook niet zoveel van te voren over na, maar juist daaromquote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik denk van tevoren helemaal niet na over hoe ik mijn gesprekken ga voerenVandaag vroeg klaar met werken, zometeen ff omkleden, fles bubbels halen en in de trein richting A'dam voor een eerste date bij haar thuis.
Ik prefereer zeer zeker een relatie. Internetdaten ervaar ik als leuk, maar ook als vermoeiendquote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wie van de mensen hier daadwerkelijk een relatie prefereren.
Want ik neem aan dat wederzijdse interesse met chatten niet enorm relevant is voor bijvoorbeeld scharrelen. Alhoewel het dan alsnog mooi meegenomen is.
Thanks!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk er ook niet zoveel van te voren over na, maar juist daarom
Veel plezier!
Zou niet de rest van mijn leven alleen willen zijn, dus dan is een datingsite een prima hulpmiddel om nieuwe mensen te leren kennen. Naast kroegbezoek etc. Hoe dat dan allemaal afloopt is voor later...quote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wie van de mensen hier daadwerkelijk een relatie prefereren.
Als dat geen neuken wordt..quote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik denk van tevoren helemaal niet na over hoe ik mijn gesprekken ga voerenVandaag vroeg klaar met werken, zometeen ff omkleden, fles bubbels halen en in de trein richting A'dam voor een eerste date bij haar thuis.
Ook voor scharrelen is wederzijdse belangstelling wel handig. Ligt er ook aan hoe je scharrelen ziet.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Want ik neem aan dat wederzijdse interesse met chatten niet enorm relevant is voor bijvoorbeeld scharrelen. Alhoewel het dan alsnog mooi meegenomen is.
Hahaha, nee ik neuk niet op eerste datesquote:
Dat is waar. Verschilt per persoon.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook voor scharrelen is wederzijdse belangstelling wel handig. Ligt er ook aan hoe je scharrelen ziet.
Ik kan een gesprek alle kanten laten op gaan zonder probleem. En nooit het idee gehad dat iemand dat niet leuk vond. Zo moeilijk is dat ook niet in mijn ogen dan.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef Maja het volgende:
[..]
Als je het leuk brengt, kan je iemand misschien best afkappen. Maar als iemand vol trots en enthousiasme over het werk praat, kan dat misschien niet altijd goed vallen.
Ik denk ook nergens over na. Ik speel gewoon in op de situatie en zie wel wat er gebeurd.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik ben naar niks op zoek. Geen relatie en geen scharrel. Ik zie wel waar hetgaat eindigen. Plezier staat voor op en er na zie ik wel weer hoe verder.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Nou is voor mij niet nodig, te grote kans dat ze verliefd gaat wordenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook voor scharrelen is wederzijdse belangstelling wel handig. Ligt er ook aan hoe je scharrelen ziet.
Of dat jij verliefd wordt.quote:Ik ben naar niks op zoek. Geen relatie en geen scharrel. Ik zie wel waar hetgaat eindigen. Plezier staat voor op en er na zie ik wel weer hoe verder.
[..]
Nou is voor mij niet nodig, te grote kans dat ze verliefd gaat worden
Die kan acht ik extreem klein. Het is een of of verhaal voor mijquote:
Maar jij bent zo onweerstaanbaar dat de kans zeer groot is dat zij gevoelens voor je ontwikkelt?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die kan acht ik extreem klein. Het is een of of verhaal voor mij
Haha nee zeker niet. Maar als je actief dingen gaat doen met je scharrel en diepe personelijke gesprekken gaar voeren is de kans dat 1 van de 2 verlieft gaat worden groter.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar jij bent zo onweerstaanbaar dat de kans zeer groot is dat zij gevoelens voor je ontwikkelt?
Leg eens uit?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die kan acht ik extreem klein. Het is een of of verhaal voor mij
Net gedaanquote:
Met mijn huidige scharrel voer ik leuke gesprekken, kijk ik tv of een filmpj, eet ik een hapje en heb ik seks. Ik blijf ook slapen. Toch ben ik niet verliefd en hij ook niet. Kan prima hoor, zolang je steeds duidelijk blijft.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha nee zeker niet. Maar als je actief dingen gaat doen met je scharrel en diepe personelijke gesprekken gaar voeren is de kans dat 1 van de 2 verlieft gaat worden groter.
Je vult het vooral in, er zijn best vrouwen die dat ook kunnen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Net gedaan
Datingsite-ervaringen #259 Koetjes en kalfjes
Ik kan gevoel heel makkelijk opzij zetten.
Ah okee. Heeft er ook niets mee te maken hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:15 schreef ook_gek het volgende:
Helaas heb ik andere ervarigen. En niet 1 maar meerdere. En ik ben echt geen fotomodel of perfect. Verre van dat
Zo gaat het bij een scharrel van mij ook (van paiq overigens). Alleen loop ik tegen probleem aan dat ze toch wel meer wilt, terwijl ik duidelijk heb aangegeven er geen heil in te zien en zij daar in eerste instantie geen probleem van maakte. Vanavond krijg ik een cadeautje/aardigheidje van haar.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Met mijn huidige scharrel voer ik leuke gesprekken, kijk ik tv of een filmpj, eet ik een hapje en heb ik seks. Ik blijf ook slapen. Toch ben ik niet verliefd en hij ook niet. Kan prima hoor, zolang je steeds duidelijk blijft.
ha, vandaar je vraag dus? tja, heb het zelf ook wel eens gehad hoor bij een scharrel maar die gevoelens verdwijnen vaak ook gauw weer als de ander er geen heil in ziet. Dus tja, het ligt eraan of zij dat aankan, wetende dat jij niks wil.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:37 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Zo gaat het bij een scharrel van mij ook (van paiq overigens). Alleen loop ik tegen probleem aan dat ze toch wel meer wilt, terwijl ik duidelijk heb aangegeven er geen heil in te zien. Vanavond krijg ik een cadeautje/aardigheidje van haar.
De vraag was deels gerelateerd inderdaad, maar voornamelijk nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha, vandaar je vraag dus? tja, heb het zelf ook wel eens gehad hoor bij een scharrel maar die gevoelens verdwijnen vaak ook gauw weer als de ander er geen heil in ziet. Dus tja, het ligt eraan of zij dat aankan, wetende dat jij niks wil.
Is het tijd om te oogsten ja?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef Craptacular het volgende:
Het gehalte needy vrouwen is groot.
'S Avonds een whatsapp uurtje om alles te beantwoorden doet wonderenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik heb overdag shit te doen. Dus dan heb ik geen zin in whatsapp gestalk.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:09 schreef Taexon het volgende:
Toen kreeg je ineens een whatsappje van je vader dat die je badoo account had gezien
ach ben blij dat het hem toch niet boeit... hij zij dat die het alleen maar leuk vind dat ik ook via die manier contacten opdoequote:
Wees blij dat je zo'n met de tijd meegaande pa hebt. Die van mij ziet het verschil nog niet tussen een afstandsbediening en een gsm.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:09 schreef Taexon het volgende:
Toen kreeg je ineens een whatsappje van je vader dat die je badoo account had gezien
En dat.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:56 schreef Blue_note het volgende:
Wat doet je vader daar zou ik me eerder afvragen
Ach hij heeft waarschijnlijk weer eens lopen googlen op mequote:Op donderdag 1 november 2012 23:56 schreef Blue_note het volgende:
Wat doet je vader daar zou ik me eerder afvragen
riiighhhttttttquote:Datum gisteren 21:17:08
Bericht Hoe kan zo`n leuke vent nou nog vrijgezel zijn?
Het is leuk een kijkje te nemen op jouw profiel.
Ik hoop dat je mijn persoonlijke berichtje waardeert, en dat je het leuk vindt om via deze site, mail of MSN (xxxxxxxxxxx@gmail.com) met mij in contact te komen. Ik ben van mening dat je pas een goed beeld van iemand kan krijgen wanneer je iemand een aantal keren gesproken hebt, hopelijk geef je mij die kans om zo’s leuke jongen als jij te leren kennen.
Mocht de interesse niet wederzijds zijn dan hoor ik het ook graag.
Ik hoop tot snel.
xx
Heb daarom ook gelijk even zo een beetje alles eraf gehaald... Foto en een simpel tekstje mogen blijven, thats itquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja, dat was ook weer zo. Heerlijk afgeschermde site, Badoo, waar je via een simpele google zoekopdracht gelijk alle ingeschreven personen uit je woonplaats kunt zien. Past wel een beetje bij het niveau ook.
Hartverwarmend, toch? Zo'n geheel op jouw profiel gerichte tekst in plaats van iets wat 20 kerels tegelijk krijgen?quote:
Is er geneukt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Pfff wat een avond, zojuist thuis gekomen. 2 flessen wijn op en toen gingen dingen ineens veel te snelEens kijken hoe ik morgen in nuchtere toestand hier op terug ga kijken
Vooropgesteld dat je geneukt hebt, wat te verwachten mag zijn tenzij je de boel onderkotsen bedoelt met dingen die te snel gingen, waarom slaap je dan thuis?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Pfff wat een avond, zojuist thuis gekomen. Samen 2 flessen wijn op en toen gingen dingen ineens veel te snelEens kijken hoe ik morgen in nuchtere toestand hier op terug ga kijken
Zei ik het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Pfff wat een avond, zojuist thuis gekomen. Samen 2 flessen wijn op en toen gingen dingen ineens veel te snelEens kijken hoe ik morgen in nuchtere toestand hier op terug ga kijken
werkt indd .. google afbeeldingenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja, dat was ook weer zo. Heerlijk afgeschermde site, Badoo, waar je via een simpele google zoekopdracht gelijk alle ingeschreven personen uit je woonplaats kunt zien. Past wel een beetje bij het niveau ook.
Die van mij heeft me relatieklik aangeradenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wees blij dat je zo'n met de tijd meegaande pa hebt. Die van mij ziet het verschil nog niet tussen een afstandsbediening en een gsm.
[..]
En dat.
Dat zagen we allemaal al mijlenver aankomenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Is een beetje mijn verhaal met het chatten op dergelijke sites, op een of andere manier trek ik vrouwen aan die maar met 1 woord kunnen antwoorden en weinig geïntresseerd zijn in mij.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef JamFlava het volgende:
1 is vaak online, maar vraagt niets terug.. als ik dan niet reageer of haar weinig spreek maakt ze zich opeens zorgen.
"ik neuk niet op eerste dates!"quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ze hebben vast alleen maar zitten spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad! Nou ja. Voordeel is dat je er op deze manier snel achter bent dat die 1 lijn er gewoon niet is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Haha dat soort verhoren via de chat vind ik echt 10x niks. Vind het veel belangrijker of een gesprek op gang blijft, of er een beetje uitgebreid antwoord terugkomt en of daaruit blijkt dat we op 1 lijn zitten qua interesses, hobby's, karakter enz.
Omdat ik vandaag gewoon moet werken en ik mijn kat eten moet geven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat je geneukt hebt, wat te verwachten mag zijn tenzij je de boel onderkotsen bedoelt met dingen die te snel gingen, waarom slaap je dan thuis?
Good one!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:01 schreef Blue_note het volgende:
Ik stuur dan altijd een linkje naar 123test.nl en vraag of ze die willen invullen en het resultaat willen mailen. Echt heel irritant die mensen.
Voordeel is dat ze nog de kans heeft om er enigzins grappig op te reageren. Als dat zo is en het gesprek is anders dan ervoor geef ik het nog een kansquote:
Precies. Van die vrouwen die achter hun pc een lijstje met eigenschappen zitten af te vinken waaraan hun perfecte man moet voldoen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:01 schreef Detroit het volgende:
[..]
Inderdaad! Nou ja. Voordeel is dat je er op deze manier snel achter bent dat die 1 lijn er gewoon niet is.
Mensen een beetje uitdagen tijdens een gesprek is leuk, maar het moet niet te onnozel worden allemaal..
Misschien had het te maken met Movember?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:31 schreef Taexon het volgende:
wow... iemand op paiq zei tegen me dat ze me ging wegklikken omdat ik geen snor had?
Of het is een troll of het ..... vaaaaaaag
geen idee maar ik ga toch echt als 18 jarige geen snor laten staanquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Misschien had het te maken met Movember?
Das toch wijs man, zo'n jong gassie met snor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
geen idee maar ik ga toch echt als 18 jarige geen snor laten staan
"Zullen we een kind nemen?"quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
"Ik hou van je date!!"
- ik ook van jou awesome_wave"
Ik moet er wel om lachenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:46 schreef Maja het volgende:
Gisteren op Paiq een beginnend gesprek, koetjes, kalfjes en opeens typt ze:
Ik HEB humor..
Mensen moet altijd om mij lachen.
Dat merk ik in mijn omgeving.
Mooie manier om te laten zien dat je humor hebt
Don't stick your dick in crazy. Just sayin.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag gewoon moet werken en ik mijn kat eten moet geven.
Ja er is geneukt, er zijn in beschonken toestand te snel dingen gezegd denk ik, en ik moet nog ff kijken wat ik met onze nieuwe date van aankomende donderdag ga doen
Al met al een leuke avond gehad maar nu ff rustig nadenken over de eventuele voortzetting, denk niet dat het in potentie relatiemateriaal is. Weet ik wel zeker eigenlijk, als zij er ook zo over denkt wil ik wellicht nog een keer wat afspreken
Ze vertelt het wel heel komisch ja, kuch.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:46 schreef Maja het volgende:
Ik HEB humor..
Dat probeerde ik haar nog uit te leggen, (vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze vertelt het wel heel komisch ja, kuch.Echt grappige mensen gaan van zichzelf natuurlijk nooit zeggen 'dat ze humor hebben'. Dat hoef je namelijk niet te vermelden, als je hebt komt het toch wel over bij de ontvanger.
Ook mooi dat ze "heb" in hoofdletters typt. In gedachten zie ik haar er al bij stampvoeten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:46 schreef Maja het volgende:
Ik HEB humor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |