SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 01-11-2012 10:43:11 ]
Maar zo "heurt" het natuurlijk niet, als detective zijndequote:Op donderdag 1 november 2012 10:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Die detective lijkt wel op Jort Kelder
quote:Goede tijden Slechte tijden lijkt zijn kijkcijferdip overwonnen te hebben. Steenvast stemmen dit seizoen circa 1,3 miljoen kijkers hun beeldbuis af op Neerlands langstlopende soapserie. Programmadirecteur Erland Galjaard is tevreden over het huidige beleid van de soapserie.
'Ik heb zelf helemaal niets met soap. Ik kijk het ook nooit. Twee jaar geleden ging het echter helemaal mis met de kijkcijfers van Goede tijden Slechte tijden. Ik ben het toen een tijdje gaan volgen en zat echt met verbazing de serie te volgen. Het was allemaal veel te donker en veel te ver gezocht. Wat ik zag waren halfdode, hallucinerende mensen op een boot en allerlei andere ingewikkelde verhaallijnen. Ik dacht dat soaps draaiden om een jongen die een meisje leuk vindt, maar dit haar niet durft te vertellen en daarom via allerlei omwegen haar hart probeert te veroveren. En dat ze uiteindelijk elkaar de liefde verklaren en de verhaallijn gewoon een happy end heeft. Dat was bij GTST totaal niet het geval.' aldus Erland Galjaard.
'Ik heb toen ingegrepen en ervoor gezorgd dat de scriptschrijvers vervangen werden. Ik kan me namelijk voorstellen dat als je jarenlang aan een serie schrijft, je totaal geen inspiratie meer hebt voor nieuwe verhaallijnen en daarom maar allerlei bizarre verhaallijnen gaat bedenken. Daarnaast heb ik enkele scriptdoktoren over laten komen en die zeiden precies wat ik al dacht: het was allemaal veel te donker en onrealistisch geworden.'
Vervolgens werd het roer omgegooid. 'Er kwam een nieuwe familie in. Iets wat geweldig heeft uitgepakt. Daarnaast zijn er meer buitenopnames gekomen en is het allemaal veel lichter geworden. Bovendien worden er nu enkel nog makkelijk te begrijpen verhaallijnen geschreven. Ik wil dat de kijker begrijpt waar de verhaallijn over gaat. Vandaar dat de nadruk is komen te leggen op realistische, makkelijke verhaallijnen. En dat werkt.'
Tja, daar begint het al. Je kijkt er nooit naar, hebt er ook totaal niets mee, maar levert er wel kritiek opquote:'Ik heb zelf helemaal niets met soap. Ik kijk het ook nooit.
Voor iemand die nooit naar soaps kijkt is het natuulijk verbazingwekkend om zulke dingen te zien. En die verhaallijn op die boot was ook iets té vergezocht (wat ik in het vorige topic al aangaf). Maar je hoeft geen gymnasium te hebben gedaan om een soapverhaal te snappenquote:Twee jaar geleden ging het echter helemaal mis met de kijkcijfers van Goede tijden Slechte tijden. Ik ben het toen een tijdje gaan volgen en zat echt met verbazing de serie te volgen. Het was allemaal veel te donker en veel te ver gezocht. Wat ik zag waren halfdode, hallucinerende mensen op een boot en allerlei andere ingewikkelde verhaallijnen.
Dat is het geval bij een telenovelle, prutser!quote:Ik dacht dat soaps draaiden om een jongen die een meisje leuk vindt, maar dit haar niet durft te vertellen en daarom via allerlei omwegen haar hart probeert te veroveren. En dat ze uiteindelijk elkaar de liefde verklaren en de verhaallijn gewoon een happy end heeft.
Omdat het een soap is en géén telenovelle, waar alles binnen 200 afleveringen wordt afgerond!quote:Dat was bij GTST totaal niet het geval.' aldus Erland Galjaard.
Dat is niet waar: de prutsers die nu verantwoordelijk zijn voor de verhaallijnen waren dat ook al rond seizoen 14. De uitvoerend producenten (Vivian Pieters en Gerd Jan van Dalen) zijn de laan uitgestuurd. Maar ja, het is ook heel moeilijk om dat uit elkaar te houdenquote:'Ik heb toen ingegrepen en ervoor gezorgd dat de scriptschrijvers vervangen werden.
Goh, de beste man kan zich iets voorstellenquote:Ik kan me namelijk voorstellen dat als je jarenlang aan een serie schrijft, je totaal geen inspiratie meer hebt voor nieuwe verhaallijnen en daarom maar allerlei bizarre verhaallijnen gaat bedenken.
Tja, alsof die "scriptdoktoren" die speciaal zijn ingevlogen vanuit Amerika gaan zeggen dat het een goede serie is, terwijl ze met hun "tips and tricks" er dik aan kunnen verdienenquote:Daarnaast heb ik enkele scriptdoktoren over laten komen en die zeiden precies wat ik al dacht: het was allemaal veel te donker en onrealistisch geworden.'
De familie Huygens was best wel oké en ook een factor geweest in de wederopstanding van GTST. Oké, Galbak heeft één keer gelijk. Maar die extra buitenopnames en lichtjes zijn er alleen maar gekomen omdat-ie het 'te donker' vond.quote:Vervolgens werd het roer omgegooid. 'Er kwam een nieuwe familie in. Iets wat geweldig heeft uitgepakt. Daarnaast zijn er meer buitenopnames gekomen en is het allemaal veel lichter geworden.
Dat is ons inmiddels duidelijk geworden. Zelfs Sesamstraat is tegenwoordig spannender dan het huidige GTSTquote:Bovendien worden er nu enkel nog makkelijk te begrijpen verhaallijnen geschreven.
Het is inmiddels zó gemakkelijk geworden, dat je een jaar van te voren al haast kunt vertellen waar het komend seizoen over zal gaanquote:Ik wil dat de kijker begrijpt waar de verhaallijn over gaat. Vandaar dat de nadruk is komen te leggen op realistische, makkelijke verhaallijnen. En dat werkt.'
Hij zat in seizoen 15 t/m 18. Hier stond hij vooral bekend als "de bolle detective".quote:Op donderdag 1 november 2012 12:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij heeft vrij lang in de serie gezeten toch?
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij zat in seizoen 15 t/m 18. Hier stond hij vooral bekend als "de bolle detective".
Hij heette bij het klooster trouwens nog Busman in plaats van Bloemers.quote:
Toch wel een vrij lange periode danquote:
quote:Hier stond hij vooral bekend als "de bolle detective".
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Bruni Heinke (Helen Helmink) en Manfred de Graaf (rechts, Martin Helmink) in een oudere serie (Dagboek van een Herdershond).
Net zoals Meerdijk Middendam heette vroegerquote:Op donderdag 1 november 2012 16:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij heette bij het klooster trouwens nog Busman in plaats van Bloemers.
Harmsenquote:Op donderdag 1 november 2012 18:57 schreef Frey het volgende:
Misschien wel de 2 beste afleveringen uit seizoen 16:
Ludo![]()
En de bolle detective.
Harmsen![]()
Jammer dat deze upload schijnbaar niet helemaal goed is gegaan.
"Het slechte wordt altijd bestraft," aldus de schrijvers. Dus dit is de 'straf' die Bing moet ondergaan voor het feit dat hij Jack heeft aangereden en daarover heeft gelogen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:34 schreef douche-eendje het volgende:
Zeg, vraagje. Is bing zijn hodgkin het "effect" van de aanrijding, verzonnen door de schrijvers karma-etc verhaal?
Ik dacht juist "Het slechte wordt nooit bestraft en de meest irritante karakters komen overal mee weg" volgens de schrijvers de mentaliteit was?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Het slechte wordt altijd bestraft," aldus de schrijvers. Dus dit is de 'straf' die Bing moet ondergaan voor het feit dat hij Jack heeft aangereden en daarover heeft gelogen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef Frey het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de aflevering hier vandaag zeer goed is besproken. Geeft perfect weer wat er gebeurde.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef Frey het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de aflevering hier vandaag zeer goed is besproken. Geeft perfect weer wat er gebeurde.
Ai, dat is niet bestquote:Op donderdag 1 november 2012 20:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]Valt me inderdaad redelijk tegen. Al heb ik zelf niet gekeken door de nasleep van een indirect sterfgeval hier.
Thanks man.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ai, dat is niet bestSterkte!
Hoezo?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Iemand die het blik uit seizoen 7 plus de blooper-tape uit 1997 wil hebben voor enkel de verzendkosten van 6,75 euro?
Die heb ik al.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Iemand die het blik uit seizoen 7 plus de blooper-tape uit 1997 wil hebben voor enkel de verzendkosten van 6,75 euro?
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Tip: kijk iedere dag naar seizoen 1 van Onderweg naar Morgen op Best24. Dan zit je gewoon te genieten![]()
![]()
Wat dat betreft mag Aysen haar straf ook weleens krijgen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Het slechte wordt altijd bestraft," aldus de schrijvers. Dus dit is de 'straf' die Bing moet ondergaan voor het feit dat hij Jack heeft aangereden en daarover heeft gelogen.
Hahaquote:Op donderdag 1 november 2012 23:30 schreef LetsGame het volgende:
PeterKelder en ik volgen Onderweg naar morgen (waag het ONM te noemen) via Best24(.nl) sinds 12 oktober en het is geweldig!
heb in geen tijden meer zo een goede serie gevolgd en het zijn 2 nieuwe afleveringen per werkdag!
na seizoen 1 wordt ook meteen seizoen 2 uitgezonden (begin volgend jaar denk ik)!
Wat mij betreft ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag Aysen haar straf ook weleens krijgen.
Ik twijfel toch over het feit of Bing doodgaat en zodoende de serie verlaat...quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Haar straf is dat degene op wie ze verliefd is dood gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef PicoMMP in het Livetopic het volgende:
[..]
Lucas en Lorena zijn hartsvriendinnen, maar het zou een behoorlijke plottwist zijn als Lorena het voor elkaar krijgt om met haar heerlijke boezem die gast weer de kast in te duwen.
Een grote belediging voor de heer Alberts Juniorquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik zeg dat Jack op wereldreis gaat en op zee verdwaalt/zoek/vermist raakt. De Arnie van de latere jaren.
Dus er is een vacature open... Wat zeg je ervan, PeterKelder?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:27 schreef PeterKelder het volgende:
Ach, ik lees net dat (juffie) Jantien van der Meer nu ook weg is bij GTSTZe beginnen het eindelijk te leren...
He'll be back!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik zeg dat Jack op wereldreis gaat en op zee verdwaalt/zoek/vermist raakt. De Arnie van de latere jaren.
Wat een schok.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:27 schreef PeterKelder het volgende:
Ach, ik lees net dat (juffie) Jantien van der Meer nu ook weg is bij GTSTZe beginnen het eindelijk te leren...
Mwah... Het enige minpunt is dat Rohan dan in feite mijn baas isquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dus er is een vacature open... Wat zeg je ervan, PeterKelder?
Koffiejuffrouw?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah... Het enige minpunt is dat Rohan dan in feite mijn baas isEn daarnaast ambieer ik veel liever de functie die Juffie Jantien nu heeft
en wanneer is het voor aysen pay-back time? of zal de hodgkin dit keer besmettelijk zijn?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik twijfel toch over het feit of Bing doodgaat en zodoende de serie verlaat...hij heeft nu een wat leukere rol in plaats van de verongelijkte zeikerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(hoewel dat bij die dokter weer aardig in de buurt kwam)
Nu is hij de zielige zeikerdquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij heeft nu een wat leukere rol in plaats van de verongelijkte zeikerd
(hoewel dat bij die dokter weer aardig in de buurt kwam)
quote:
Nou, geef mij maar zo'n functiequote:Creative / (screen)writer
Endemol
Privately Held; 5001-10,000 employees; Mediaproductie industry
October 2012 – Present (2 months)
drama series development, digital content, (screen)writing
Oooh, is dat haar functie? Dan heeft ze die wél goed uitgeoefend; De kwaliteit van de serie is al jaren een drama.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, geef mij maar zo'n functieIk heb hier zo'n 10 formats liggen, waaronder een nieuwe soap, die wat mij betreft zo op de buis kunnen!
Ja, dit is haar huidige functie hèquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh, is dat haar functie? Dan heeft ze die wél goed uitgeoefend; De kwaliteit van de serie is al jaren een drama.
Kende die site helemaal niet, straks ook maar ff kijken.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:30 schreef LetsGame het volgende:
PeterKelder en ik volgen Onderweg naar morgen (waag het ONM te noemen) via Best24(.nl) sinds 12 oktober en het is geweldig!
heb in geen tijden meer zo een goede serie gevolgd en het zijn 2 nieuwe afleveringen per werkdag!
na seizoen 1 wordt ook meteen seizoen 2 uitgezonden (begin volgend jaar denk ik)!
Weet je hoe laat het begint?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:10 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Kende die site helemaal niet, straks ook maar ff kijken.
Is een digitale TV-zenderquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:10 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Kende die site helemaal niet, straks ook maar ff kijken.
I know.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar er is ook een livestream via de site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Zeg me asjeblieft dat die barkruk door de ruit hún versie van de fiets door de ruit was.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
Interessant om te zien:
Hoe alles daar begon én verliep
Het zou leuk zijn, maar ik denk het nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg me asjeblieft dat die barkruk door de ruit hún versie van de fiets door de ruit was.![]()
![]()
Dat is nou jammerquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn, maar ik denk het niet
Neequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is nou jammerDie vent die bebloed op de grond zit (Net voor de ontploffende auto -> De autobom van Eveline?
) is Frits waar proeven op gedaan zijn?
Nee, want zij waren toen al klaar met de Australische verhaallijnenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg me asjeblieft dat die barkruk door de ruit hún versie van de fiets door de ruit was.![]()
![]()
Met ONM ben ik anders ook gestopt omdat iemand gewoon weg kwam met moord (Chris). Geen idee hoe dat ooit afgelopen is, trouwensquote:Op donderdag 1 november 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Tip: kijk iedere dag naar seizoen 1 van Onderweg naar Morgen op Best24. Dan zit je gewoon te genieten![]()
![]()
Seizoen 1 en 2 zenden ze uit. De gouden jaren!quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met ONM ben ik anders ook gestopt omdat iemand gewoon weg kwam met moord (Chris). Geen idee hoe dat ooit afgelopen is, trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Als ik de spoilers lees dan gaat volgende week weer eens een keer leuk worden.
Weet jij of ze alles uitzenden? Van 1994 tot einde? Op Wikipedia staat dat ze de eerste twee seizoenen uitzenden.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:30 schreef LetsGame het volgende:
Ze zenden inderdaad de eerste twee seizoenen (afl. 1 t/m 295) uit. Gisteren waren afl. 49 en 50 te zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Weet jij of ze alles uitzenden? Van 1994 tot einde? Op Wikipedia staat dat ze de eerste twee seizoenen uitzenden.
Bij welke aflevering ben je nu?quote:Op zondag 4 november 2012 15:15 schreef LetsGame het volgende:
Ik ben seizoen 20 aan het kijken, het is eigenlijk best leuk tot nu toe.
3878, ik gok 15 september 2009.quote:Op zondag 4 november 2012 15:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke aflevering ben je nu?
Volgens mij is deze aflevering de introductie van Mark(? Tim Immers in ieder gevalquote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, je schiet aardig opJe hebt nog 91 afleveringen van seizoen 2 te gaan
Nee, dat zal hem niet zijn denk ikquote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij is deze aflevering de introductie van Mark(? Tim Immers in ieder geval), Dian werd gebeld door een jongen van de middelbare school
quote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij is deze aflevering de introductie van Mark(? Tim Immers in ieder geval), Dian werd gebeld door een jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]Mwah, nog 11 afleveringen langer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, en Helen 'bemoeizucht' Helmink weet nu ook dat er gezeik met brieven is, dankjewel Suzanne
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Zij weet ook altijd alles door Suzannequote:Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, nog 11 afleveringen langer dan
Zo, en Helen 'bemoeizucht' Helmink weet nu ook dat er gezeik met brieven is, dankjewel Suzanne
Suzannequote:Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, nog 11 afleveringen langer dan
Wel grappig is dat Olga Madsen later aangaf dat ze Marlous als Helen wat killer en afstandelijker vond, en dat Bruni meer warmte gaf aan de rolquote:Op zondag 4 november 2012 16:06 schreef LetsGame het volgende:
Ik vond Marlous Fluitsma logischer als Helen, maar een betere recast dan Brûni Heinke had ik mij niet kunnen voorstellen.
Hing ook af van de verhaallijnen. Marlous moest Helen bijvoorbeeld introduceren in een zware periode.quote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wel grappig is dat Olga Madsen later aangaf dat ze Marlous als Helen wat killer en afstandelijker vond, en dat Bruni meer warmte gaf aan de rol
Ik deel die mening
Dat wel, maar ook in haar goede adviezen tegen bijv. Arnie was Helen #1 toch wat baziger en killer dan Helen #2quote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hing ook af van de verhaallijnen. Marlous moest Helen bijvoorbeeld introduceren in een zware periode.
Arnie hebben ze als het ware gerecast door Dennis opeens Arnie te laten zijnquote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef LetsGame het volgende:
Stel: ze hadden Arnie en Peter gerecast...
Ja, maar Helen #2 was echt een van de grootste bemoeiallen van de serie. Het is dat Anita er was, anders was zij #1.quote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat wel, maar ook in haar goede adviezen tegen bijv. Arnie was Helen #1 toch wat baziger en killer dan Helen #2
Dennisquote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Arnie hebben ze als het ware gerecast door Dennis opeens Arnie te laten zijn![]()
Maar als ze Peter hadden gerecast...![]()
![]()
![]()
Dat sloeg echt helemaal nergens op inderdaadquote:Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dennis![]()
Deed het met zijn nicht, halfzus en moeder![]()
![]()
Zeker, maar rond seizoen 16 ging het steeds meer achteruit met hem. Later toen hij met Anita kreeg werd ie weer wat leuker en toen Rik terugkwam ging het nog meer achteruit.quote:Op zondag 4 november 2012 16:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat sloeg echt helemaal nergens op inderdaad![]()
Maar voordat Dennis de zoon van Robert en Laura bleek te zijn was-ie best oké
Al was-ie als hij dronken was soms erg grappigquote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zeker, maar rond seizoen 16 ging het steeds meer achteruit met hem. Later toen hij met Anita kreeg werd ie weer wat leuker en toen Rik terugkwam ging het nog meer achteruit.
Of toen hij Nina aanreedquote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Al was-ie als hij dronken was soms erg grappig
Ik haat Nina nog steedsquote:Op zondag 4 november 2012 16:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Of toen hij Nina aanreed![]()
(Ik haatte Nina echt toen)
Ik moet nog even kijken wanneer ik naar de winkel ga dan. Ook al druk met de kerstvoorbereidingen.quote:
Nu is ze nog verschrikkelijk irritant en vervelendquote:Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vroeger was ze 10000000000000 maal erger
Zeg nu niks overhaasts; Peter leeft nog steeds in de serie... Voor je het weet is ineens Jan Kooijman met blonde haren terug in de serie.quote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef LetsGame het volgende:
Stel: ze hadden Arnie en Peter gerecast...
Nu al?!quote:Op zondag 4 november 2012 16:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken wanneer ik naar de winkel ga dan. Ook al druk met de kerstvoorbereidingen.
Hebben is hebben, kast ligt al vol cadeautjes.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg nu niks overhaasts; Peter leeft nog steeds in de serie... Voor je het weet is ineens Jan Kooijman met blonde haren terug in de serie.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Peter Kelder... Was dat niet de zoon van Jef en Barbara...? Of was het nou de zoon van dokter Martijn en Barbara...?
Naja, hij is in ieder geval niet de zoon van Sjoerd en Rikki, want dat is Bas... Of was het het nou Bing...?"
Zo'n beetje álles heeft meer niveau dan deze flutactiequote:Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef Frey het volgende:
De Club van Sinterklaas had meer niveau dan dat.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Peter Kelder... Was dat niet de zoon van Jef en Barbara...? Of was het nou de zoon van dokter Martijn en Barbara...?
Naja, hij is in ieder geval niet de zoon van Sjoerd en Rikki, want dat is Bas... Of was het het nou Bing...?"
Rik's tweelingbroerquote:Op zondag 4 november 2012 16:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg nu niks overhaasts; Peter leeft nog steeds in de serie... Voor je het weet is ineens Jan Kooijman met blonde haren terug in de serie.
quote:
Ik denk vooral dat al die fangirls niet wisten wie werd bedoeld met Ferry.quote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, een paar weken terug kwam die Haribo-actie rond "Ferry's Feestje", waarbij je de aanwezigheid van Ferry Doedens op je feestje kon winnen:
[ afbeelding ]
Toen stond er in de bovenste balk al "Lucas' Feestje". Blijkbaar zijn de mensen van de webredactie ook wakker geworden, want nu staat er op de pagina zelf:
[ afbeelding ]
Tja...
quote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, een paar weken terug kwam die Haribo-actie rond "Ferry's Feestje", waarbij je de aanwezigheid van Ferry Doedens op je feestje kon winnen:
[ afbeelding ]
Toen stond er in de bovenste balk al "Lucas' Feestje". Blijkbaar zijn de mensen van de webredactie ook wakker geworden, want nu staat er op de pagina zelf:
[ afbeelding ]
Tja...
Fuck it, ik reageer net maar ik WEET gewoon 100% zeker waarom het gewijzigd is; Haribo had geen zin in woordspelingen als Faggie's feestje.quote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja...
"OMG... FERRY??? HIJ HEET LUCAS!!!!!!"quote:Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat al die fangirls niet wisten wie werd bedoeld met Ferry.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"OMG... FERRY??? HIJ HEET LUCAS!!!!!!"
Ze dachten dat het "Ferri Somiegi" was.quote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"OMG... FERRY??? HIJ HEET LUCAS!!!!!!"
quote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze dachten dat het "Ferri Somiegi" was.
quote:Jochie: Mag ik een banaan, Koossie?
Koossie: Ja, tuurlijk.
Jochie: Aah, bedankt.
Helen: Koossie? Vind je dat niet een beetje onbeschoft, om een oudere dame zomaar bij haar voornaam te noemen?
Koossie: Ach, laat maar Helen. Ik heb er zelf toestemming voor gegeven. Ja, ik vind het zó ouderwets, al die beleefdheden, het zijn toch geen kleuters meer?
Helen: Ja maar als je niet laat merken wie er de baas is dan, eh, trekken ze zich op den duur niks meer van je aan.
Koossie: Nou dat is niet mijn ervaring hoor, integendeel.
Helen:Zolang ik hier ben wordt er niet getoutoyeerd.
Koossie: Ja, dat moet jij toch weten?![]()
Helenquote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ooh godsamme, Helen Helmink is net terug en ik erger me. Waarom? In aflevering 289 wordt ze helemaal pissed wanneer een van de jongeren Koossie aanspreekt als, tja, Koossie.Check;
[..]
quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ooh godsamme, Helen Helmink is net terug en ik erger me. Waarom? In aflevering 289 wordt ze helemaal pissed wanneer een van de jongeren Koossie aanspreekt als, tja, Koossie.Check;
[..]
Omdat Helen uit 1768 komt, en toen was het heel normaal dat iemand getutoyeerd werdquote:Op zondag 4 november 2012 16:59 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Koossie![]()
Maar wees eerlijk, waarom zeikt Helen zo over dat getutoyeer?
Als Helen al zo doet... Dan ben ik blij dat Wil de Smet nooit in het JOC heeft gewerkt.quote:Op zondag 4 november 2012 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat Helen uit 1768 komt, en toen was het heel normaal dat iemand getutoyeerd werd
Anton's muzikale kwaliteiten zorgen voor een chaos in het Zuid-Afrikaanse hotel:quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 17:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als Helen al zo doet... Dan ben ik blij dat Wil de Smet nooit in het JOC heeft gewerkt.
Op een gegeven moment, yes.quote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haar kon ik op een gegeven moment wel waarderen![]()
Sonja toch?quote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Op een gegeven moment, yes.
Toen ze lastige leerlingen ging meppen.
Zat ze ook nog in seizoen 5? Oeehquote:Op zondag 4 november 2012 17:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sonja toch?
Die was echtin seizoen 5
Fuck, Van Berge Henegouwen?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eke van Berge Henegouwen (33) oftewel 'Sonja de Wijs' in 2011:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is er niet bepaald lelijker op geworden![]()
Bron:
http://nl-nl.facebook.com/EkevanBergeHenegouwen
http://eikel1978.hyves.nl(...)_1=1&mb=&__state__=3
Yepquote:Op zondag 4 november 2012 17:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zat ze ook nog in seizoen 5? Oeeh
[ afbeelding ]
Gaat nog leuk worden.
Geen idee, het zou zomaar kunnenquote:EDIT: Oeeh, de google is altijd handig;
[..]
Fuck, Van Berge Henegouwen?...Is zij familie van Jos van Berge Henegouwen, de stem die jarenlang de voice-over deed voor RTL4?
Eind seizoen 4 vond ik haar wel steeds sympathieker worden, ja.quote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
YepZe was écht leuk in seizoen 5, ik vond het dan ook erg jammer dat ze de serie verliet. Er zat nog veel potentie in het personage
In seizoen 5 was ze echt het tegenovergestelde van wat ze in haar beginperiode wasquote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eind seizoen 4 vond ik haar wel steeds sympathieker worden, ja.
Was er een reden voor of ging ze gewoon stilletjes de serie uit?quote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In seizoen 5 was ze echt het tegenovergestelde van wat ze in haar beginperiode wasNogmaals erg jammer dat ze de serie verliet
quote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was er een reden voor of ging ze gewoon stilletjes de serie uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik weet niets van 'haar verhaallijn met Stan' dus daar vraag ik verder ook maar niet over doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat ze niet meer terugkwam want het lijkt me dat het karakter niet alleen potentie had, maar de schrijvers het karakter ook best potentie wilden geven.
Zekerquote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik weet niets van 'haar verhaallijn met Stan' dus daar vraag ik verder ook maar niet over doorWel jammer dat ze niet meer terugkwam want het lijkt me dat het karakter niet alleen potentie had, maar de schrijvers het karakter ook best potentie wilden geven.
Mja, beter dan 'geforceerde binding' nowadays. Ik noem een Barbara die de serie inkwam doordat ze een praatje maakte met Jef, een Danny die ineens de broer van Rik was en whatnot.quote:Op zondag 4 november 2012 17:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
ZekerIk denk dat Eke destijds te jong was om een vaste rol te kunnen krijgen in GTST. Jammer dat ze later niet terugkwam, alleen had ze niet veel binding met de andere karakters.
Vooral dat van Danny was zo geforceerd als het maar kanquote:Op zondag 4 november 2012 17:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja, beter dan 'geforceerde binding' nowadays. Ik noem een Barbara die de serie inkwam doordat ze een praatje maakte met Jef, een Danny die ineens de broer van Rik was en whatnot.
Hier ga ik een t-shirt van laten maken met erboven de vuistfoto van Proper. Godsamme zeg.quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Job dan niet teruggehaald?
Gewoon een hele Proper-kledinglijn startenquote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hier ga ik een t-shirt van laten maken met erboven de vuistfoto van Proper. Godsamme zeg.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
...En toen viel het veel duurdere Boeddhabeeldje kapot.______________! Kijker anno 1992: Geef die Jonas van Benthem een comedyserie samen met Mirjam. Zo'n komisch duo krijg je nooit meer.
En toen kreeg Helen ook een brief.En kwam de dader steeds dichterbij!
Ach, die geluidshengels in beeld is nog niets vergeleken met dit:quote:Op zondag 4 november 2012 18:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Belachelijk zeg, er was zeker een stagiair aan het hengelen in die afleveringen? Een paar afleveringen lang eindelijk geen enkele microfoon in beeld, en dan ineens al 2 keer na 8 minutenWaar bij een gesprek tussen Linda, Annette en Simon ineens de microfoon een enorme snoekduik naar beneden maakt, vol het beeld in. En BLIJFT dalen wanneer de camera daalt.
...Natuurlijk was er in die tijd een grotere overscan op die oude televisies waardoor de randen van het beeld al wegvielen, maar toch, het is niet netjes
Het is dat ik de DVD in kwestie al gedelete heb, maar in seizoen 2 was er eentje die nog erger was. Zag je ook de cameraman er bijstaan.quote:Op zondag 4 november 2012 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, die geluidshengels in beeld is nog niets vergeleken met dit:
[ afbeelding ]
Dít is pas echt erg
Weet je nog welke dvd/aflevering/scène dat was? Misschien dat ik het dan kan cappenquote:Op zondag 4 november 2012 18:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het is dat ik de DVD in kwestie al gedelete heb, maar in seizoen 2 was er eentje die nog erger was. Zag je ook de cameraman er bijstaan.
Volgens mij heb je ze wel zo'n beetjequote:Overigens een overzichtje;
- Koossie: 2 brieven over haar man
- Daniël: 1 brief over model door veiligheidsglas
- Suzanne: 1 brief over tippelen voor Martine
- Rien: 1 brief over z'n moeder
- Helen: 1 brief over haar zelfmoordpoging
- Annette: 1 brief over haar man
Mis ik er eentje?
Helaas... In ieder geval DVD 8 - DVD 10 van seizoen 2.quote:Op zondag 4 november 2012 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je nog welke dvd/aflevering/scène dat was? Misschien dat ik het dan kan cappen
Tja... Ik ben niet van plan om al die afleveringen uit te gaan zitten pluizenquote:Op zondag 4 november 2012 18:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Helaas... In ieder geval DVD 8 - DVD 10 van seizoen 2.
Nee groot gelijk heb jequote:Op zondag 4 november 2012 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja... Ik ben niet van plan om al die afleveringen uit te gaan zitten pluizen
Mja ik heb er eens over gedacht na de zoveelste microfoon in beeld te zien te gaan beginnen cappen, maar daar was geen bijhouden aan; Nu precies zie ik de vijfde keer in één aflevering een microfoon in beeld.quote:Op zondag 4 november 2012 18:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Meestal als ik zo'n fout zie, maar ik er meteen een cap van
quote:Op zondag 4 november 2012 18:35 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou toch graag willen weten wie die man is die daar "verstopt" zit achter de vaas met bloemen. Hield Laura er ook een geheime relatie op na in seizoen 1?
Ik heb een tijdlang dat soort fouten zitten cappen, maar ik ben er op een gegeven moment maar mee opgehouden. Er komt écht geen einde aanquote:Op zondag 4 november 2012 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja ik heb er eens over gedacht na de zoveelste microfoon in beeld te zien te gaan beginnen cappen, maar daar was geen bijhouden aan; Nu precies zie ik de vijfde keer in één aflevering een microfoon in beeld.
"De tijd van onbezorgdheid is voorbijquote:Op zondag 4 november 2012 18:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang dat soort fouten zitten cappen, maar ik ben er op een gegeven moment maar mee opgehouden. Er komt écht geen einde aan
Omdat ze dat vanwege het ijzersterke acteerwerk van Jette en Antonie niet opvielquote:Op zondag 4 november 2012 18:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel het decor houdt ook op op dat punt, waarom had NIEMAND dat in de gaten?
Dan nog: welke opnameleider bedenkt in hemelsnaam om daar tijdens de scène gewoon rustig te gaan zitten?quote:Het is trouwens een opnameleider; Hij heeft een zo'n oortelefoon/headset-ding op.
Ach, het was lang niet alleen bij GTST het geval hoorquote:Op zondag 4 november 2012 18:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"De tijd van onbezorgdheid is voorbij
Vandaag begint de lange weg naar morgen"
SORRY HOOR, MAARquote:Op zondag 4 november 2012 18:35 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou toch graag willen weten wie die man is die daar "verstopt" zit achter de vaas met bloemen. Hield Laura er soms ook een buitenechtelijke verhouding op na in seizoen 1?
[ afbeelding ]
Ik zou toch graag willen weten wie die man is die daar "verstopt" zit achter de vaas met bloemen. Hield Laura er soms ook een buitenechtelijke verhouding op na in seizoen 1?
Dezelfde persoon die in een compilatie van 'Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer?' ongeveer hetzelfde kunstje flikte.quote:Op zondag 4 november 2012 18:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog: welke opnameleider bedenkt in hemelsnaam om daar tijdens de scène gewoon rustig te gaan zitten?
Het viel me dan ook pas op toen ik de aflevering later nog eens terugkeekquote:Op zondag 4 november 2012 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]![]()
Damn ik moet ook zeggen dat dit soort dingen me nu pas opvallen. Toen was je geboeid door het verhaal en je let toch pas op dit soort dingen als je het vaker ziet.
Haha, dat is mij dan nooit opgevallenquote:Wat me wel opviel is dat rond de opening van Linda's Boutique er een shot was van Linda links en Fatima rechts, toen kwam Arnie in beeld in de deuropening en stonden ze ineens verwisseld, daarna kwam Arnie nog een keer in beeld en toen stonden ze weer zoals eerst.
[ afbeelding ]
Hoe die vent daar ook gewoon doodleuk zit qua houding betreft, alsof het de normaalste zaak van de wereld is en alsof er niets aan de hand is. Ik vraag me eigenlijk af wat hij daar deed, hij leek me niet met regiewerk bezig.quote:Op zondag 4 november 2012 18:35 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Gezien de headset die hij op zijn hoofd heeft lijkt het een opnameleider te zijn. Alleen zit-ie daar inderdaad alsof er niets aan de hand is en blijft daar naar mijn weten ook gewoon zittenquote:Op zondag 4 november 2012 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe die vent daar ook gewoon doodleuk zit qua houding betreft, alsof het de normaalste zaak van de wereld is en alsof er niets aan de hand is. Ik vraag me eigenlijk af wat hij daar deed, hij leek me niet met regiewerk bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Over dat decor. Ik probeerde me als kind altijd voor te stellen hoe de muur tegenover de bank eruit zou zien. Soms zie het vanuit de gang (als ze die wand ervoor schuiven zoals Peter Kelder ooit uitlegde). Het is dan toch wel een bedroevend saaie en donkere woonkamer met maar 1 raampje moet ik zeggen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel het decor houdt ook op op dat punt, waarom had NIEMAND dat in de gaten?
Het is trouwens een opnameleider; Hij heeft een zo'n oortelefoon/headset-ding op.
quote:"Van Houten International fungeert als het grote bedrijf dat de zakenwereld van GTST in seizoen 1 t/m 6 voor haar rekening neemt. Het bedrijf is het machtigste van Meerdijk en moederbedrijf van o.a. Hotel de Rozenboom: nadat Frits het restaurant opkoopt om er een hotel van te maken, Linda’s Look: de modezaak van Linda Dekker en Van Houten Casino, het casino van Frits. Het bedrijf heeft uiteindelijk een goede 80% van de bedrijvigheid van het stadje in handen."
quote:"Wassenaar en het kartel nemen Frits dit niet in dank af. Wassenaar laat hem namens het kartel dagenlang in een donkere kelder martelen. Zo krijgt hij elke dag een pak slaag, elektrische schokken toegediend en wordt hij platgespoten met experimentele drugs. Uiteindelijk wordt hij vrijgelaten omdat Wassenaar represailles vreest van Hogendoorn sr. die dan naar hem op zoek is."
Voor geïnterresseerden, hier het hele artikel: http://nl.wikipedia.org/w(...)outen&oldid=20877779quote:" Van Houten vs. Alberts & Alberts
De gebroeders Alberts: Robert Alberts en Jef Alberts die op dat moment hun eigen bedrijf begonnen zijn doen goede zaken. Al geen partij betekent dit milde concurrentie voor Frits. Van Houten International begint het bedrijf dwars te liggen. Een terugkerende Stephanie Stenders wil Stenders wreken op Alberts & Alberts en luist Robert en Jef in een waardeloze deal. Deze samenswering tussen van Houten, Hafkamp en Stenders zetten Alberts & Alberts uiteindelijk buitenspel. Frits koopt ondertussen een meerwaarde aandelen op en is de nieuwe baas van het bedrijf.
Linda Dekker
Ondertussen raakt Frits erg gecharmeerd van Linda Dekker. De vroegere vriendin van zowel Rien als Hogendoorn sr. De 2 krijgen een relatie en Frits speelt dubbelspel tegenover Martine. Gefinancierd door Van Houten International richt Linda haar modezaak Linda’s Look op.
Fatima Yilmaz
Van Houten huurt de Turske Fatima Yilmaz in om de modeontwerpen van Linda te professionaliseren. Fatima is namelijk modestudente en heeft een bijbaantje in het naaiatelier van haar vader. Daarom kan zij goed de amateuristische ontwerpen aanpassen. Linda ziet de veranderingen en heeft er alleen maar kritiek op. Tot zij haar ontwerpen presenteert en er met de eer vandoor gaat. Fatima ziet dit op tv en is woedend. Fatima wil van Frits af, maar hij bedreigt haar herhaaldelijk. Uiteindelijk lukt het haar toch om met hem te breken. Linda en Fatima maken het goed. Na een fikse ruzie breekt Frits vervolgens met Linda, bedreigt haar en richt haar bedrijf ter gronde."
Inderdaad jaquote:Op zondag 4 november 2012 23:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Over dat decor. Ik probeerde me als kind altijd voor te stellen hoe de muur tegenover de bank eruit zou zien. Soms zie het vanuit de gang (als ze die wand ervoor schuiven zoals Peter Kelder ooit uitlegde). Het is dan toch wel een bedroevend saaie en donkere woonkamer met maar 1 raampje moet ik zeggen.
Van Houten Casinoquote:Op maandag 5 november 2012 03:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Uit pure nieuwsgierigheid heb ik weer wat eerdere versies van het wikipedia artikel over Frits van Houten gelezen, enkele citaten
[..]
[..]
[..]
Voor geïnterresseerden, hier het hele artikel: http://nl.wikipedia.org/w(...)outen&oldid=20877779
En ik weet dat er al veel over dit soort gekkigheid te doen is geweest, maar dit artikel is wel echt absurder dan absurd.
ik zie het nietquote:Op zondag 4 november 2012 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, die geluidshengels in beeld is nog niets vergeleken met dit:
[ afbeelding ]
Dít is pas echt erg
Lijkt me wel iets leuksquote:TROS wil dramaserie Mark van Eeuwen
Geplaatst op Mon 05 Nov 2012 om 10:57
De TROS is geïnteresseerd in de tv-serie Diep van bedenker Mark van Eeuwen, bij het grote publiek bekend van Goede Tijden Slechte Tijden. Dat vertelde de acteur zondag in Life 4 You. Van Eeuwen werkt er al een flinke tijd aan. “Ik heb samen met Levi van Kempen en Steven R. Thé een dramaserie ontwikkeld: Diep. Dat gaat over de onderzeedienst. Een hele spannende serie. Het gaat om allerlei geheime missies. Een beetje 24 maar dan op een zeeboot“, legt hij uit.
De staat en de Nederlander komt in de serie in gevaar. “En dat moeten zij oplossen. Die serie hebben wij verkocht aan Eyeworks en de TROS wil dat heel graag hebben. Volgende week is er een heel spannend gesprek over met de netmanager.”
Eén van de rollen in de serie is voor Van Eeuwen zelf.
Klinkt niet slecht. Hopelijk komt er ook een leuke cast als het doorgaat.quote:
Ene Everon Hooi, Ferry Doedens, Lieke van Lexmond en Marly van de Velde lijken me wel watquote:Op maandag 5 november 2012 12:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht. Hopelijk komt er ook een leuke cast als het doorgaat.
Ik mis toch echt Jan Kooijemans en Joris Putman.quote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ene Everon Hooi, Ferry Doedens, Lieke van Lexmond en Marly van de Velde lijken me wel wat
Nee johquote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ene Everon Hooi, Ferry Doedens, Lieke van Lexmond en Marly van de Velde lijken me wel wat
quote:Op maandag 5 november 2012 17:39 schreef Frey het volgende:
Bouwhuisjes op vakantie:En hier het bericht daarover:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En hier het bericht daarover:Hopelijk gaan er ook spannende dingen gebeuren. Perfecte setting voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Mijn ingeving:quote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk gaan er ook spannende dingen gebeuren. Perfecte setting voor.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:55 schreef lady-wrb het volgende:
Die is er nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mijn ingeving:Wat typischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door LetsGame op 05-11-2012 18:13:22 ]Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Om hier nog even op terug te komen: Dat komt werkelijk door dat shot uit de leader. Dat kan gewoon niet anders.quote:Op maandag 5 november 2012 08:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van Houten Casino![]()
Om over de rest nog maar te zwijgen![]()
Hahaquote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen: Dat komt werkelijk door dat shot uit de leader. Dat kan gewoon niet anders.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen: Dat komt werkelijk door dat shot uit de leader. Dat kan gewoon niet anders.
Veel spectalulairders zal het met deze schrijvers niet wordenquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:55 schreef lady-wrb het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar als-ie het volgende week doet is het niet ergquote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef Frey het volgende:
Breekt hij nu met Nina, dan heeft Mike een groot probleem.
Dan komt hij er misschien nog vanaf met een korte vakantie.quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar als-ie het volgende week doet is het niet erg
Een enkeltje Antwerpen, op kosten van Ludoquote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan komt hij er misschien nog vanaf met een korte vakantie.
De kamer die Ludo heeft uitgezocht:quote:Op maandag 5 november 2012 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een enkeltje Antwerpen, op kosten van Ludo
quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef Frey het volgende:
[..]
De kamer die Ludo heeft uitgezocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Dit past perfect bij jou, Brandt. Net zo verrot als jij bent!"
Gezien het persberichtquote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef LetsGame het volgende:
Ik zei een paar weken terug dat ik dacht dat Bianca en Tim een koppel worden. Ik denk nog steeds hetzelfde ergens diep van binnen.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gezien het persberichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ja, maar het zou natuurlijk ookquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar het zou natuurlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]In WestenwindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Frey het volgende:
[..]
In WestenwindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Whehehe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
EDIT: Laat maar, ik heb hem net gezienquote:
[ Bericht 18% gewijzigd door PeterKelder op 05-11-2012 21:23:49 ]
quote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Frey het volgende:
[..]
In WestenwindEn ook met de ex vrouw van Jef en met de moeder van Sjors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon niet boeiend om kleine kinderen in soapseries te hebben imho. Wat voegen die nu toe? Echte verhaallijnen kunnen ze niet hebben (oké, misschien kan d'r eens eentje ontvoerd worden, en een ander verkracht door een of andere oom van Martine Hafkamp, maar dan houdt 't wel op). Dus laat ze maar snel opgroeien, trouwen en VERDOMD, vreemd gaan. Want het is één en al vreemdgaan.quote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef LetsGame het volgende:
Guusje Balk:
1993 geboren, 2000 5 jaar oud
Nina Sanders:
1997 geboren, 2005 16 jaar oud
Met dank aan Erland Galjaard. Die kwam zó in de media met zijn slippertje met Wendy dat hij niet meer onder een serieuze relatie uitkon en nu dus maar de mensen uit GTST continu liet vreemdgaan.quote:Op maandag 5 november 2012 22:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Het is gewoon niet boeiend om kleine kinderen in soapseries te hebben imho. Wat voegen die nu toe? Echte verhaallijnen kunnen ze niet hebben (oké, misschien kan d'r eens eentje ontvoerd worden, en een ander verkracht door een of andere oom van Martine Hafkamp, maar dan houdt 't wel op). Dus laat ze maar snel opgroeien, trouwen en VERDOMD, vreemd gaan. Want het is één en al vreemdgaan.
Guusje had wel in sommige verhaallijnen redelijk grote rollen. Zo had hij in seizoen 4 waspoeder ingeslikt. In seizoen 5 werd hij ziek en moest hij een donororgaan en dit ging door tot seizoen 6. In seizoen 7 en 8 had hij een nog grotere rol rondom de verhaallijn van Onno P's dood. Kortom Guusje was niet te missen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Het is gewoon niet boeiend om kleine kinderen in soapseries te hebben imho. Wat voegen die nu toe? Echte verhaallijnen kunnen ze niet hebben (oké, misschien kan d'r eens eentje ontvoerd worden, en een ander verkracht door een of andere oom van Martine Hafkamp, maar dan houdt 't wel op). Dus laat ze maar snel opgroeien, trouwen en VERDOMD, vreemd gaan. Want het is één en al vreemdgaan.
Was nog een lichtpuntje. In die saaie familiequote:
Dit fragment was op Youtube, maar ik kijk inderdaad seizoen 20 en het is leuk om terug te zien. Veel leuker dan dat ik het vond toentertijdquote:Op maandag 5 november 2012 23:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Was nog een lichtpuntje. In die saaie familie![]()
Dit lag natuurlijk aan de schrijvers. Want op Ronja na vond ik ze best goed spelen.
Kijk je het hele seizoen?
Okeej!quote:Op maandag 5 november 2012 23:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dit fragment was op Youtube, maar ik kijk inderdaad seizoen 20 en het is leuk om terug te zien. Veel leuker dan dat ik het vond toentertijd![]()
Ik ben nu in september 2009
Bianca en Tim? Dat denk ik toch niet. Bianca is oud genoeg om zijn moeder te zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef LetsGame het volgende:
Ik zei een paar weken terug dat ik dacht dat Bianca en Tim een koppel worden. Ik denk nog steeds hetzelfde ergens diep van binnen.
En?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:37 schreef kissaa het volgende:
[..]
Bianca en Tim? Dat denk ik toch niet. Bianca is oud genoeg om zijn moeder te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Ben ergens wel jaloers, alles is zo nieuw voor jouquote:Op maandag 5 november 2012 23:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej!
Ik ben nu (ongeveer denk ik) in mei 1991.
Nog even volhouden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ben ergens wel jaloers, alles is zo nieuw voor jou![]()
Britt en Ymkequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:16 schreef roos85 het volgende:
Blegh gisteren in een promofilmpje voor dat programma van Britt en Ymke tegen die kop van Liekemoeten aankijken, besefte wel weer dat ik haar totaal niet mis in GTST.
hoelaat komt dit?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:30 schreef LetsGame het volgende:
Vanaf 18:30 uur, iedere maandag t/m vrijdag. Zaterdag en zondag zijn er twee marathons vanaf 12:00 uur.quote:
Een paar grote sterren bij elkaar. Wat een kwaliteit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:16 schreef roos85 het volgende:
Blegh gisteren in een promofilmpje voor dat programma van Britt en Ymke tegen die kop van Liekemoeten aankijken, besefte wel weer dat ik haar totaal niet mis in GTST.
De enige die nog ontbreekt in het rijtje is Jan Kooijemans. Dán is het Sterrenteam van RTL compleetquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Een paar grote sterren bij elkaar. Wat een kwaliteit.
Jan Kooijemans: ‘Mijn pik in Hilversum niet groot genoeg’quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De enige die nog ontbreekt in het rijtje is Jan Kooijemans. Dán is het Sterrenteam van RTL compleet![]()
Ahhhh... Straks krijgt-ie nog een minderwaardigheidscomplexquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Jan Kooijemans: ‘Mijn pik is niet groot genoeg’
En dan weer veel spanning.quote:
Zijn ze ooit moeilijk geweest dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef Frey het volgende:
Rohan Gottschalk kon blijkbaar geen moeilijke vragen meer bedenken.
Weet je wel hoe groot dat schip van dhr. Sjek van Bouten is?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef GSMboy het volgende:
Lucas![]()
![]()
![]()
Je hoort Jack toch in de boot stappen en met Lorena praten?
Een sloep vergeleken bij Ludo's jacht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je wel hoe groot dat schip van dhr. Sjek van Bouten is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef Frey het volgende:
Jack:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo:Hogendoorn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef Frey het volgende:
Jack:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
Het bootje van Lucas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:10 schreef Frey het volgende:
En die van Danny:InkoppertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
Ook de Noudster schijnt een bootje te hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is dat schip (dankzij Harry) niet de lucht ingegaan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo heeft het schip waar de baron van Bassie en Adriaan vroeger eigenaar van was overgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ondertussen bij Charlie en Barbara:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aah, een kenner!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is dat schip (dankzij Harry) niet de lucht ingegaan?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ondertussen bij Charlie en Barbara:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je bedoelt Erik Vogel? Die boot was volgens Adriaan toch al tig malen doorverkocht en van eigenaar gewisseld, waarna het niet meer te achterhalen was?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo heeft het schip waar de baron van Bassie en Adriaan vroeger eigenaar van was overgenomen.
Het ligt dus gewoonquote:
Dit was een geintjequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Je bedoelt Erik Vogel? Die boot was volgens Adriaan toch al tig malen doorverkocht en van eigenaar gewisseld, waarna het niet meer te achterhalen was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |