Met dank aan Erland Galjaard. Die kwam zó in de media met zijn slippertje met Wendy dat hij niet meer onder een serieuze relatie uitkon en nu dus maar de mensen uit GTST continu liet vreemdgaan.quote:Op maandag 5 november 2012 22:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Het is gewoon niet boeiend om kleine kinderen in soapseries te hebben imho. Wat voegen die nu toe? Echte verhaallijnen kunnen ze niet hebben (oké, misschien kan d'r eens eentje ontvoerd worden, en een ander verkracht door een of andere oom van Martine Hafkamp, maar dan houdt 't wel op). Dus laat ze maar snel opgroeien, trouwen en VERDOMD, vreemd gaan. Want het is één en al vreemdgaan.

Guusje had wel in sommige verhaallijnen redelijk grote rollen. Zo had hij in seizoen 4 waspoeder ingeslikt. In seizoen 5 werd hij ziek en moest hij een donororgaan en dit ging door tot seizoen 6. In seizoen 7 en 8 had hij een nog grotere rol rondom de verhaallijn van Onno P's dood. Kortom Guusje was niet te missen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Het is gewoon niet boeiend om kleine kinderen in soapseries te hebben imho. Wat voegen die nu toe? Echte verhaallijnen kunnen ze niet hebben (oké, misschien kan d'r eens eentje ontvoerd worden, en een ander verkracht door een of andere oom van Martine Hafkamp, maar dan houdt 't wel op). Dus laat ze maar snel opgroeien, trouwen en VERDOMD, vreemd gaan. Want het is één en al vreemdgaan.

Was nog een lichtpuntje. In die saaie familiequote:

Dit fragment was op Youtube, maar ik kijk inderdaad seizoen 20 en het is leuk om terug te zien. Veel leuker dan dat ik het vond toentertijdquote:Op maandag 5 november 2012 23:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Was nog een lichtpuntje. In die saaie familie
Dit lag natuurlijk aan de schrijvers. Want op Ronja na vond ik ze best goed spelen.
Kijk je het hele seizoen?

Okeej!quote:Op maandag 5 november 2012 23:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dit fragment was op Youtube, maar ik kijk inderdaad seizoen 20 en het is leuk om terug te zien. Veel leuker dan dat ik het vond toentertijd
Ik ben nu in september 2009

Bianca en Tim? Dat denk ik toch niet. Bianca is oud genoeg om zijn moeder te zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef LetsGame het volgende:
Ik zei een paar weken terug dat ik dacht dat Bianca en Tim een koppel worden. Ik denk nog steeds hetzelfde ergens diep van binnen.

En?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:37 schreef kissaa het volgende:
[..]
Bianca en Tim? Dat denk ik toch niet. Bianca is oud genoeg om zijn moeder te zijn.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.

Ben ergens wel jaloers, alles is zo nieuw voor jouquote:Op maandag 5 november 2012 23:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej!
Ik ben nu (ongeveer denk ik) in mei 1991.

Nog even volhouden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ben ergens wel jaloers, alles is zo nieuw voor jou

moeten aankijken, besefte wel weer dat ik haar totaal niet mis in GTST.
 moeten aankijken, besefte wel weer dat ik haar totaal niet mis in GTST.

Britt en Ymkequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:16 schreef roos85 het volgende:
Blegh gisteren in een promofilmpje voor dat programma van Britt en Ymke tegen die kop van Liekemoeten aankijken, besefte wel weer dat ik haar totaal niet mis in GTST.

hoelaat komt dit?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:30 schreef LetsGame het volgende:
PeterKelder en ik volgen Onderweg naar morgen (waag het ONM te noemen) via Best24(.nl) sinds 12 oktober en het is geweldig!
heb in geen tijden meer zo een goede serie gevolgd en het zijn 2 nieuwe afleveringen per werkdag!
na seizoen 1 wordt ook meteen seizoen 2 uitgezonden (begin volgend jaar denk ik)!

Vanaf 18:30 uur, iedere maandag t/m vrijdag. Zaterdag en zondag zijn er twee marathons vanaf 12:00 uur.quote:

Een paar grote sterren bij elkaar. Wat een kwaliteit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:16 schreef roos85 het volgende:
Blegh gisteren in een promofilmpje voor dat programma van Britt en Ymke tegen die kop van Liekemoeten aankijken, besefte wel weer dat ik haar totaal niet mis in GTST.

De enige die nog ontbreekt in het rijtje is Jan Kooijemans. Dán is het Sterrenteam van RTL compleetquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Een paar grote sterren bij elkaar. Wat een kwaliteit.

Jan Kooijemans: ‘Mijn pik in Hilversum niet groot genoeg’quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De enige die nog ontbreekt in het rijtje is Jan Kooijemans. Dán is het Sterrenteam van RTL compleet

Ahhhh... Straks krijgt-ie nog een minderwaardigheidscomplexquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Jan Kooijemans: ‘Mijn pik is niet groot genoeg’

En dan weer veel spanning.quote:

Zijn ze ooit moeilijk geweest dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef Frey het volgende:
Rohan Gottschalk kon blijkbaar geen moeilijke vragen meer bedenken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |