Neequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is nou jammerDie vent die bebloed op de grond zit (Net voor de ontploffende auto -> De autobom van Eveline?
) is Frits waar proeven op gedaan zijn?
Nee, want zij waren toen al klaar met de Australische verhaallijnenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg me asjeblieft dat die barkruk door de ruit hún versie van de fiets door de ruit was.![]()
![]()
Met ONM ben ik anders ook gestopt omdat iemand gewoon weg kwam met moord (Chris). Geen idee hoe dat ooit afgelopen is, trouwensquote:Op donderdag 1 november 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Tip: kijk iedere dag naar seizoen 1 van Onderweg naar Morgen op Best24. Dan zit je gewoon te genieten![]()
![]()
Seizoen 1 en 2 zenden ze uit. De gouden jaren!quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met ONM ben ik anders ook gestopt omdat iemand gewoon weg kwam met moord (Chris). Geen idee hoe dat ooit afgelopen is, trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Als ik de spoilers lees dan gaat volgende week weer eens een keer leuk worden.
Weet jij of ze alles uitzenden? Van 1994 tot einde? Op Wikipedia staat dat ze de eerste twee seizoenen uitzenden.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:30 schreef LetsGame het volgende:
PeterKelder en ik volgen Onderweg naar morgen (waag het ONM te noemen) via Best24(.nl) sinds 12 oktober en het is geweldig!
heb in geen tijden meer zo een goede serie gevolgd en het zijn 2 nieuwe afleveringen per werkdag!
na seizoen 1 wordt ook meteen seizoen 2 uitgezonden (begin volgend jaar denk ik)!
Ze zenden inderdaad de eerste twee seizoenen (afl. 1 t/m 295) uit. Gisteren waren afl. 49 en 50 te zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Weet jij of ze alles uitzenden? Van 1994 tot einde? Op Wikipedia staat dat ze de eerste twee seizoenen uitzenden.
Bij welke aflevering ben je nu?quote:Op zondag 4 november 2012 15:15 schreef LetsGame het volgende:
Ik ben seizoen 20 aan het kijken, het is eigenlijk best leuk tot nu toe.
3878, ik gok 15 september 2009.quote:Op zondag 4 november 2012 15:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke aflevering ben je nu?
Volgens mij is deze aflevering de introductie van Mark(? Tim Immers in ieder gevalquote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, je schiet aardig opJe hebt nog 91 afleveringen van seizoen 2 te gaan
Nee, dat zal hem niet zijn denk ikquote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij is deze aflevering de introductie van Mark(? Tim Immers in ieder geval), Dian werd gebeld door een jongen van de middelbare school
quote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij is deze aflevering de introductie van Mark(? Tim Immers in ieder geval), Dian werd gebeld door een jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]Mwah, nog 11 afleveringen langer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, en Helen 'bemoeizucht' Helmink weet nu ook dat er gezeik met brieven is, dankjewel Suzanne
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Zij weet ook altijd alles door Suzannequote:Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, nog 11 afleveringen langer dan
Zo, en Helen 'bemoeizucht' Helmink weet nu ook dat er gezeik met brieven is, dankjewel Suzanne
Suzannequote:Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, nog 11 afleveringen langer dan
Wel grappig is dat Olga Madsen later aangaf dat ze Marlous als Helen wat killer en afstandelijker vond, en dat Bruni meer warmte gaf aan de rolquote:Op zondag 4 november 2012 16:06 schreef LetsGame het volgende:
Ik vond Marlous Fluitsma logischer als Helen, maar een betere recast dan Brûni Heinke had ik mij niet kunnen voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |